ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Kris

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De ontvangst bij aankomst in het hotel liet te wensen over en de communicatie met het personeel aan de receptie verliep moeizaam in het Engels. Ondanks onze pogingen om Spaanse woorden te gebruiken, duurde het even voor we geholpen werden. De standaard 2-persoonskamer maakte bij aankomst een goede indruk, maar 's nachts bleek de geluidsisolatie ontoereikend. Geluiden van de buren waren duidelijk hoorbaar, alsof ze naast ons stonden. Daardoor was een goede nachtrust ver te zoeken. Het ontbijt liet weinig te wensen over en werd goed bijgehouden door het attente personeel. Helaas liet de kwaliteit van de koffie uit de automaten te wensen over. Bij vertrek op 15/01 stuitte we op problemen vanwege een zeilrace in de stad, waardoor de bus naar de luchthaven niet reed. Het was lastig om hierover duidelijke informatie te krijgen van de medewerker aan de receptie. Uiteindelijk moesten we zelf vragen om een taxi. Al met al was ons verblijf niet naar tevredenheid en we zullen dan ook niet meer terugkeren naar dit hotel. Het gebrek aan nachtrust, onvriendelijke personeel en gebrek aan comfort hebben ons teleurgesteld.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een van de grootste voordelen van dit hotel is de bereikbaarheid met de auto en de aanwezigheid van parkeergelegenheid in de buurt of zelfs in het hotel zelf. Daarnaast waren we zeer te spreken over het uitgebreide ontbijt. Helaas valt het hotel over het algemeen wat tegen in termen van moderniteit, met bijvoorbeeld erg trage liften. Ook is het handig om goed ter been te zijn als je vanuit hier de stad wilt verkennen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Alles is hier hopeloos chaotisch, de liften doen er eeuwen over voordat je eindelijk boven bent. Ideaal als je graag te laat komt. Het ontbijt lijkt alleen te zijn afgestemd op Britse gasten. Het personeel is allesbehalve vriendelijk en het hotel oogt als iets uit een ver verleden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstellende ervaring! Het voelde als een gebrek aan respect en eerlijkheid, vooral toen we te horen kregen: "we doen wat we willen ... altijd." In het contract stond vastgelegd dat we gedekt waren, altijd. We hadden gereserveerd en betaald voor een dinerbuffet, maar bij het inchecken werd ons niet verteld dat het buffet niet doorging vanwege te weinig gasten. Op internet zagen we prachtige buffetten in video's en foto's, wat ons juist had overgehaald om te boeken. Het was de hoofdreden van onze keuze en we keken er echt naar uit. Uiteindelijk moesten we tot 20.00 uur wachten voordat we een schamel bord met frietjes en goedkope vis of gehaktballen kregen. Het receptiepersoneel schoof onze klacht aan de kant en de manager was niet beschikbaar. We wilden eigenlijk vertrekken en ons geld terugkrijgen, maar besloten te wachten tot de volgende dag om de manager te spreken. De volgende ochtend weigerde een andere medewerker ons door te verwijzen naar de manager of enige vorm van compensatie te bieden. Blijkbaar hebben zij altijd gelijk, zoals in de kleine lettertjes vermeld stond.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De kamers zijn knus, maar goed onderhouden en schoon. Het hotel bevindt zich in een leuke buurt, op een gunstige locatie. Het centrum is op 15 minuten loopafstand, de Centrale Markt op 20 minuten lopen, en er is een tramhalte in de buurt. Bovendien is het strand en het kasteel Santa Barbara vlakbij. Het loont de moeite om te kiezen voor een kamer met zeezicht, aangezien dit maar een kleine extra kost.



© 2007-2025 ReisChecker.nl