ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Campanile

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Tijdens mijn lange reis zocht ik naar een plek om te douchen en te overnachten, en dit hotel sprong eruit vanwege de betaalbare kamertarieven. Ik was aangenaam verrast door het comfort en heb heerlijk geslapen in een frisse kamer. De douche overtrof mijn verwachtingen met zijn krachtige waterdruk en aangename temperatuur. Alles was vlekkeloos schoon en de vriendelijke dame bij de receptie maakte mijn middag compleet.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Toen ik belde om een nacht te boeken met mijn baby, vertelden ze me dat ik bij aankomst even moest vragen om een babybedje. Maar toen we dat deden, bleek er geen beschikbaar te zijn, aangezien niemand er ooit eerder om had gevraagd. Hierdoor moesten we ons behelpen met drie mensen in een tweepersoonsbed, inclusief onze éénjarige baby. Het ontbijt was helaas eentonig en er was weinig variatie. Het parkeren bij de accommodatie was ook niet ideaal en leverde de nodige moeilijkheden op. Bovendien liet de schoonmaak van de kamers (vloeren) te wensen over en zouden ze beter onderhouden moeten worden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wij hebben afgelopen weekend een overnachting gehad die ons positief heeft verrast. Het personeel was uitzonderlijk vriendelijk, de kamer was comfortabel en de locatie was perfect. We hebben optimaal genoten van ons verblijf en zullen dit zeker onthouden voor de volgende keer. Dit hotel verdient absoluut een aanbeveling! Onze dank aan het hele team voor hun inspanningen en het verbeteren van onze ervaring. Alles was tot in de puntjes verzorgd: de airconditioning en koelkast werkten perfect, de verlichting was sfeervol en de badkamer was brandschoon. Nogmaals bedankt voor de warme ontvangst! Groetjes vanuit Roquetas de Mar, Almería.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Een recent verblijf in Murcia heeft ons helaas een vervelende ervaring opgeleverd met de klantenservice van dit hotel. We hadden een kamer gereserveerd voor een gezellig avondje met vrienden, maar bij aankomst werden we geconfronteerd met totale chaos. Het is belangrijk om te weten dat de klantenservice vertegenwoordigd werd door een onervaren medewerker genaamd José, die ons behandeld heeft met minachting. Bij aankomst eiste hij onbeleefd een borg van €150 per kamer, wat neerkwam op een totaal van €300, zonder vooraf de benodigde informatie te verstrekken die ons bij de boeking had moeten worden gegeven. Gelukkig greep zijn leidinggevende in, corrigeerde zijn onethische en onprofessionele gedrag en moest José het veld ruimen. Ik ben een frequente reiziger in Spanje en dit was de eerste keer dat ik te maken kreeg met zo'n onethische en onprofessionele houding van het hotelpersoneel. Hopelijk was dit een eenmalige slechte ervaring en zal de klantenservice in de toekomst verbeteren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Een bescheiden hotel met een hartelijk en attent team dat altijd voor je klaarstaat.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service7

In augustus 2010 verbleef ik hier voor een paar dagen voordat ik vijf maanden in Murcia ging studeren. De kamers waren keurig ingericht. Het ontbijt was aan de prijzige kant, helaas niet echt de moeite waard voor meer dan 10 euro. Gelukkig was er wel wifi beschikbaar in het hotel. Hoewel de locatie buiten het centrum was, wat jammer was, waren de prijzen wel aanzienlijk lager dan in het centrum. Dit hotel is ook perfect voor een tussenstop tijdens het reizen.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl