ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Petit Palace Italia

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service5

Dit moderne hotel blinkt uit in netheid en biedt een heerlijk ontbijt met vers fruit. Het Engels van het personeel laat soms te wensen over, maar ze doen hun uiterste best om je te helpen. Communiceren met gebaren en langzaam praten helpt hierbij. Als je hier verblijft, is het handig om oordopjes mee te nemen vanwege de drukke straat en het geluid van de metro in sommige kamers. De centrale ligging maakt het echter gemakkelijk om te voet de omgeving te verkennen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service5

Dit hotel is prachtig gelegen aan de levendige Gran Via, omringd door tal van winkels en restaurants. Helaas liet het personeel een beetje te wensen over qua vriendelijkheid; een glimlach kon er niet vanaf. Desondanks is Madrid echt een geweldige bestemming! Een verblijf hier is zeker aan te raden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service4

De kamers zijn compact en de badkamer sluit niet helemaal goed af, maar de locatie van het hotel is perfect, midden in het centrum en veilig dankzij de beveiligde ingang.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service3

De dienstverlening liet te wensen over om de volgende reden: wij kregen ongevraagd een kamer voor rokers, wat voor niet-rokers erg onprettig is. Pas de volgende dag konden we een andere kamer krijgen. Daarnaast werden we geconfronteerd met de eis om onze creditcardgegevens achter te laten of een borg van EUR 100 te betalen voor mogelijke schade aan de minibar of de kamer tijdens ons verblijf. Dit was niet van tevoren door de reisorganisatie gemeld en ik heb dit nog nooit eerder in een hotel hoeven doen. Toen ik de receptioniste hierop aansprak, reageerde ze onvriendelijk en kortaf. Uiteindelijk hebben we een borg van EUR 50 betaald. Deze kwesties hadden op een vriendelijkere en begripvollere manier kunnen worden opgelost door de receptioniste, bijvoorbeeld door dit vooraf met de klant te bespreken. Over het algemeen was de prijs-kwaliteitverhouding goed, maar het personeel zou zeker wat vriendelijker mogen zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service8

Als de airconditioning goed had gewerkt, zou de beoordeling hoger zijn geweest. Maar blijkbaar vond het personeel de temperatuur niet hoog genoeg en stond de verwarming nog aan. 's Ochtends was het ongeveer 10 graden en 's middags 27 graden. Dit betekende dat het 's avonds behoorlijk warm was in de kamer. Het openen van de ramen zorgde voor een oorverdovend lawaai, maar dat schijnt gebruikelijk te zijn in Madrid.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8

Wij zijn ontzettend blij met ons verblijf in het hotel en de fantastische ervaring in Madrid. We hebben echt genoten van onze tijd daar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service6

Prachtig gerenoveerd hotel met gezellige kamers, al zijn ze aan de kleine kant. Het enige minpuntje is dat er een deken op het bed ligt in plaats van een dekbed, wat misschien hygiënischer is maar minder comfortabel. Gelukkig maakt het uitgebreide ontbijtbuffet veel goed! Helaas is er geen mogelijkheid om overdag koffie of thee te drinken, zowel niet op de kamer als in de lounge. Toen we een fietstour hadden geboekt bij een touroperator, bleek de receptie hiervan niet op de hoogte te zijn. Gelukkig hebben ze wel voor ons gebeld en uiteindelijk bleek de fietstour met Bravo Bike geweldig te zijn!

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl