ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Canarife Palace

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De gezondheid van de bewoners wordt niet serieus genomen. De kamer is vergeven van stof en smerigheid, wat zorgwekkend is. Wanneer je aan de receptie vraagt naar documentatie over mogelijke fumigatie, krijg je te horen dat ze geen informatie mogen verstrekken van hogerhand en er geen gezondheidsrapport beschikbaar is. Dat is ironisch genoeg beweren dat we op ons woord zijn teruggekomen. Een uiterst teleurstellende beleving.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Toen we aankwamen bij het Canarife, was het eerste wat opviel de gedateerde kamer met oud meubilair en vieze vloerbedekking. De muffe geur maakte het nog erger. Die avond ontdekten we tot onze schrik bedwantsen, nadat mijn partner werd gebeten. De receptie reageerde snel en verhuisde ons naar een andere kamer zonder tapijt, die meer aan onze verwachtingen voldeed. Het ontbijtbuffet was geweldig, met een uitgebreide selectie. Het personeel, van obers tot schoonmakers, was vriendelijk en behulpzaam. Helaas werd hun inzet overschaduwd door het bedwantsenprobleem dat al maanden in het hotel speelde. Verschillende gasten klaagden over beten, wat ons ook overkwam. Het is teleurstellend dat dit probleem nog steeds niet is opgelost, ondanks eerdere klachten in reviews. Als u dit hotel overweegt, wees dan voorzichtig, vooral met kamers met vloerbedekking.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Verblijf vol verrassingen! Bij aankomst werden onze verwachtingen direct bevestigd: de kamers hadden onverwachte gasten genaamd bedwantsen! Na 3 kamerveranderingen vonden we eindelijk een acceptabele ruimte, ondanks de mysterieuze aanwezigheid van enkele beddenonderbewoners. De lakens bleken niet zo smetteloos als gehoopt, maar het attente personeel zorgde goed voor ons en loste het op voordat we konden klagen. Terwijl de animatie tekortschoot, maakte het eten veel goed. Helaas bleek de locatie een eind uit de buurt van het strand te liggen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Voor de prijs die we hebben betaald voor het arrangement met halfpension, was het redelijk. De kamer was schoon en we hadden geluk dat we geen bedwantsen hebben aangetroffen, zoals andere gasten helaas wel hebben meegemaakt. Het eten in de eetzaal was acceptabel met een beetje variatie. De service hing af van wie je hielp. Sommige medewerkers waren erg vriendelijk, anderen waren correct en sommigen gaven nauwelijks aandacht, begroetingen of afscheid. Bij het uitchecken hadden we verwacht dat er meer aandacht aan ons zou worden besteed, zoals gebruikelijk is met de standaard zinnen als "...we hopen dat je hebt genoten van je verblijf en zien je graag weer terug...". Echter, kregen we slechts een eenvoudig 'dankjewel'. Over het algemeen komt de accommodatie niet overeen met de verwachtingen die je normaal zou hebben bij een verblijf in een viersterrenhotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn verblijf van 9 nachten was een achtbaan van ervaringen. De eerste nacht werd verpest door een onaangename geur van een behandeling tegen bedwantsen die blijkbaar al bekend stond. Het duurde niet lang voordat we ontdekten dat ook de daaropvolgende kamers problemen hadden met deze ongewenste beestjes. Gelukkig kregen we na enig aandringen een andere kamer aangeboden in een ander hotel, zonder geurtjes of tapijt, waar alles eindelijk in orde leek te zijn. Desondanks hadden we af en toe nog wat schoonmaak en handdoeken nodig, wat jammer was. De nasleep van de bedwantsenbeet van de eerste nacht bleef me achtervolgen, zelfs na 11 dagen en een behandeling op de eerste hulp. Het personeel verdient echter lof voor hun inzet en vriendelijkheid. Als het hotel een opknapbeurt zou krijgen en af zou stappen van tapijt en andere vergane glorie, zou het een pareltje kunnen zijn. Het is tijd voor het management om de ernst van de situatie in te zien en actie te ondernemen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl