ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Interpalace

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service8

De kamers bieden voldoende ruimte en comfortabele bedden, maar helaas zijn ze wat verouderd en niet zo schoon als gehoopt. Vlekken op het tapijt en haren in bed doen vermoeden dat een grondige renovatie wel op zijn plaats zou zijn. Mijn kamer bevond zich naast het levendige restaurant en boven de onderhoudsintensieve animatie, wat resulteerde in aanzienlijke geluidsoverlast - een hoger gelegen kamer is dan ook aan te raden. Het ontbijt was smakelijk en divers, terwijl het avondeten wisselend van kwaliteit was. Helaas werden zowel mijn vriendin als ikzelf tijdens ons verblijf ziek, en hoewel we de oorzaak niet met zekerheid kunnen vaststellen, vermoeden we dat dit door het eten kwam. Het restaurantpersoneel was vriendelijk, maar bij de receptie kon de klantvriendelijkheid wel wat beter. Het zwembad oogde aantrekkelijk en de locatie was redelijk gunstig, maar helaas niet al te dicht bij het bruisende centrum en de levendige boulevard. De gratis sauna en binnenbad in een ander gebouw voegden niet veel toe aan de algehele ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service9

In het hotel hebben we genoten van heerlijk en divers eten. De receptionistes waren erg vriendelijk en namen de tijd voor een praatje, waarbij ze verschillende talen spraken, waaronder Spaans, Duits en Nederlands. De kamers waren comfortabel, maar over het algemeen is het hotel wat verouderd en voldoet het niet meer aan de verwachtingen van een viersterrenaccommodatie. De eetzaal mist wat gezelligheid en de sfeerloze bar draagt hier ook niet aan bij. Zowel het hotel als de badplaats Puerto de la Cruz lijken gericht te zijn op een wat ouder publiek, voornamelijk 65-plussers. Hoewel er een shuttleservice naar het centrum is, is het jammer dat deze slechts tot 17.00 uur rijdt. Het reisbureau raadde ons dit hotel aan, maar als dertigers voelden we ons hier toch wat buiten de doelgroep vallen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging5
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid4

Dit hotel ademt een nostalgische sfeer die niet bepaald gunstig is gelegen wat betreft geluidshinder van de nabijgelegen straten. Het personeel aan de receptie lijkt niet echt geïnteresseerd in gastvrijheid en het feit dat je moet betalen om het weer te checken op een pc is ronduit belachelijk. Het ontbreken van gratis wifi is ook een afknapper in deze moderne tijd. Daarnaast stuitte ik op enkele onaangename verrassingen in de vorm van versleten interieur, onhygiënische situaties en zelfs een dode kakkerlak in de verlichting. Gelukkig maakte het eten tijdens mijn half pension verblijf veel goed. Het onverwacht sluiten van het zwembad zonder enige aankondiging was echter een domper op de vakantievreugde. Gelukkig kon ik dankzij de fly-drive optie toch volop genieten van het verkennen van het eiland met een huurauto.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service3

Bluesea Interpalce is een gedateerd hotel dat zijn voormalige 4-sterrenstatus niet meer waarmaakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service4

Het hotel maakt een verwaarloosde indruk door de versleten vloeren en verouderde bed- en tafellakens. Het leek alsof ze probeerden om kosten te besparen op alle mogelijke manieren, van het omdraaien van tafelkleden tot het niet tijdig vervangen van vuile lakens. Voor extra's zoals een kluisje, drankjes bij het diner en Wifi moesten gasten extra betalen, wat niet in lijn is met de verwachtingen van een 4-sterrenhotel. Bovendien waren faciliteiten zoals het overdekte zwembad en de massageservices elders gevestigd, wat niet handig was. Het personeel was weliswaar vriendelijk, maar miste een servicegerichte houding.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Helaas was onze kamer nog niet gerenoveerd en de bedden waren niet comfortabel. Gelukkig zagen we dat ze aan het renoveren waren. De all-inclusive ervaring voelde deze keer anders aan, na meerdere keren een all-inclusive vakantie in Turkije te hebben gehad. Het eten was redelijk goed, maar mocht wel wat warmer geserveerd worden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging5
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Voor de prijs die we betaalden, was het hotel redelijk. Ik zou het waarschijnlijk geen 4 sterren geven, misschien eerder een 3,5. Het personeel was vriendelijk, en het viel op dat er vaak Nederlanders bij de receptie stonden. Het eten was oké, de kamer was prima en werd elke dag schoongemaakt. Wat betreft de wifi was het een beetje apart: in de lobby was het gratis, maar op de kamer moest je 25 euro per week per apparaat betalen. Dat vonden wij te duur, dus hebben we dat niet gedaan. Gelukkig was er bij het restaurant en het zwembad geen wifi, waardoor mensen niet constant met hun telefoon in de hand zaten en er meer interactie was. Hoewel het hotel een eindje van het centrum af lag, reed er een gratis bus. Als je geen zin had in de bus, kon je voor weinig geld een taxi nemen. Het zwembad bij het hotel was netjes, alleen jammer dat mensen al vroeg bedjes reserveerden en er pas later gebruik van maakten. Het drinken was prima, bijna alles kwam uit flessen, maar je moest het wel zelf halen. Er was geen bediening. Wij verbleven 8 dagen, maar hadden helaas veel bewolking. Zonliefhebbers kunnen dus beter naar het zuiden gaan. Een minpuntje was dat we op de dag van vertrek geen ontbijt kregen, terwijl we al om 7 uur 's ochtends vertrokken voor een busreis van 2 uur. Al met al was het zeker geen slecht hotelervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging4
  • Service10

Dit hotel is absoluut een aanrader! De ligging is prachtig, temidden van een serene omgeving. Parkeermogelijkheden zijn ruim aanwezig, maar je moet wel bereid zijn een stukje te lopen. Het centrum is ongeveer drie kwartier verwijderd, echter moet je wel rekening houden met het hoogteverschil en de vele trappen. Hierdoor is de wandeling minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. De eetzaal van het hotel is gezellig ingericht en biedt zelfs een beetje uitzicht. Zowel het ontbijt als diner worden in buffetvorm geserveerd en de kwaliteit is prima. Het personeel is ontzettend vriendelijk en de kamers worden uitstekend verzorgd en schoongemaakt. De omgeving van het hotel is ook erg aangenaam. Bovendien biedt het hotel een handige shuttleservice naar en van de stad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6

In augustus 2008 verbleven we in dit hotel en het voldeed volledig aan onze verwachtingen die we online hadden gelezen. De kamers waren keurig, het personeel was ontzettend gastvrij en het eten was gevarieerd en overvloedig, met voor ieder wat wils. We hadden een all-inclusive arrangement, inclusief badlakens voor bij het zwembad. Overdag konden we deelnemen aan activiteiten georganiseerd door het animatieteam, zoals darten, sjoelen en aquagym. 's Avonds was er altijd live muziek of een andere vorm van entertainment. We hebben enorm genoten en wilden eigenlijk niet meer naar huis. De temperatuur lag rond de 30 graden wat het helemaal perfect maakte.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

In de eerste week van oktober verbleven we hier en dat was echt top! De kamer was comfortabel en elke dag schoon met frisse handdoeken. Het eten was ook heerlijk. Bovendien konden we gebruikmaken van de faciliteiten in de nabijgelegen hotels Canarife en Bonanza. Puerto zelf is een prachtige locatie om te verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid2

Het hotel Interpalace biedt prachtige kamers, hoewel de bedden niet helemaal naar wens waren. Het diner was heerlijk en de entertainment was van goede kwaliteit. Houd er wel rekening mee dat de bar al om elf uur sluit, wat nogal vroeg is. Tijdens ons verblijf merkten we op dat er voornamelijk Duitse gasten waren en maar weinig Nederlandse gasten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging1
  • Service2

De kamer was ruim, maar helaas niet zo netjes. Er waren vlekken op de vloerbedekking, haren in bed en het badkamer slot was kapot. Duidelijk was te zien dat het hotel betere dagen heeft gekend. Onze kamer bevond zich naast het restaurant en onder de plek waar animatieactiviteiten plaatsvonden. Hierdoor was het erg gehorig. Gelukkig viel het eten wel in de smaak. Het ontbijt was uitgebreid en er was genoeg keuze bij het diner. Het personeel in het restaurant was vriendelijk, maar bij de receptie liet de service te wensen over en waren ze kortaf. De faciliteiten lieten ook te wensen over. Het binnenzwembad was klein, de spa was vies en je moest voor alles bijbetalen, zelfs voor wifi en het gebruik van de kluis. Gelukkig was het buitenzwembad wel groot en schoon.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid6

Bij ons recente bezoek aan het hotel waren we aangenaam verrast door de verbeteringen ten opzichte van vorig jaar. Het interieur is opgefrist, met een compleet gerenoveerde eetzaal en vernieuwde meubels in de kamers. Het all-inclusive concept is nu zelfbediening, wat betekent dat je nooit lang hoeft te wachten voor een drankje. De entertainment shows waren weer geweldig en de bediening was vriendelijk. Het eten was nog smakelijker dan vorig jaar en altijd goed op temperatuur. Slechts een klein puntje van aandacht is dat het welkom zou zijn als het personeel een vriendelijk afscheidswoordje zou geven voordat ze om 1 uur 's nachts de bar sluiten en vertrekken. Over het algemeen hebben we echt geen klachten en kijken we uit naar ons volgende bezoek.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid5

Dit hotel bevindt zich in een groen en verfrissend deel van het land, met de mogelijkheid om in iets meer dan een uur naar het zonnige zuiden te rijden. De wifi-verbinding laat echter te wensen over, zowel in de kamer als in de lobby, vooral op drukkere momenten. Helaas was er ook geen wifi beschikbaar bij het buitenzwembad. Gelukkig zijn er leuke winkeltjes en restaurants in de buurt om van te genieten. Onze ervaring met de kamer was wat hobbelig, aangezien we in eerste instantie een te kleine kamer kregen toegewezen en uiteindelijk slechts een babybedje als extra slaapplek kregen aangeboden. Gelukkig werd dit later rechtgezet met een normaal bed, zij het met wat vertraging. Het uitzicht vanaf de kamer liet helaas te wensen over, met rommelig uitzicht op een ander gebouw. Het animatieteam bood wat eenvoudige activiteiten aan, met een kinderdisco die kort en niet erg spectaculair was. Gelukkig was de zaterdagavond wel goed georganiseerd, maar de bingo avond op onze laatste avond werd verstoord door een te luidruchtige begeleider. Het personeel in het restaurant was zeer vriendelijk en het ontbijt sprong er echt uit door de veelzijdigheid en smaak. Ondanks de all-inclusive formule, met een verplicht polsbandje, waren de faciliteiten niet altijd even charmant, vooral als je elders wilt feesten. Het zwembadwater was koud en niet veel gasten werden gezien zwemmen, maar duiven maakten er wel graag gebruik van. De bar bij het zwembad bood eenvoudige zelfbedieningsmogelijkheden en comfortabele ligbedden, maar het binnenzwembad was helaas gesloten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid8

Het personeel was enorm vriendelijk en behulpzaam, wat echt bijdroeg aan de goede ervaring. Helaas viel de wifi wel tegen; het leek alsof het niet helemaal up-to-date was. Het zou beter zijn om ofwel geen wifi aan te bieden, of er een kleine toeslag voor te vragen. Gelukkig werden de kamers regelmatig en goed schoongemaakt en opgeruimd. De locatie van het hotel was iets verder van het centrum van Puerto de la Cruz, met ongeveer 240 trappen te overbruggen. Het ontbijt en diner waren heerlijk en er werd regelmatig aangevuld.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7

Het is duidelijk te zien dat het hotel lange tijd geen updates heeft gehad, waardoor het een beetje verouderd en versleten oogt. Gelukkig compenseert de prachtige tuin en het voldoende aantal ligbedden bij het zwembad dit enigszins. Het uitzicht aan zowel de zee- als bergzijde is adembenemend. Het centrum is op ongeveer 25 minuten loopafstand, maar de route ernaartoe is absoluut de moeite waard. Het personeel in het restaurant is zeer beleefd, maar bij de receptie kan de service iets beter. De variatie en kwaliteit van het eten zijn goed. De kamers zijn netjes en worden redelijk goed schoongemaakt. Al met al is de prijs-kwaliteitverhouding prima. Het aantal Nederlandse gasten is beperkt (en het weer was fantastisch).

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service7

Samen met mijn partner, zonder kinderen, hebben we twee weken all-inclusive doorgebracht van 25 mei tot 8 juni 2007. Voor ons vertrek hadden we wat twijfels door enkele negatieve beoordelingen over het personeel. We waren bekend met de drie hotels toen ze nog RIU-hotels waren, vooral Bonanza Palace. Gelukkig viel onze ervaring positief uit – we ontmoetten vele bekende gezichten van voormalige RIU-medewerkers en werden vriendelijk behandeld. Het eten was van goede kwaliteit, maar vaak niet warm genoeg. Er was elke dag vis voor de liefhebbers, maar helaas nooit gebakken! De hotelbus reed van maandag tot en met vrijdag naar het centrum van Puerto op de aangegeven tijden. De kamers met balkon aan de straatzijde, bij voorkeur op de 4e verdieping of hoger, boden een prachtig uitzicht op Orotava, de heuvels en de majestueuze Teide-vulkaan. Zeker aan te raden is om met de Titsa-bus een dagtocht naar Teide te maken, vertrek rond 09.15 uur en terugkeer bij de Parador (Teide) om 16.00 uur.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl