ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Interpalace

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6

In augustus 2008 verbleven we in dit hotel en het voldeed volledig aan onze verwachtingen die we online hadden gelezen. De kamers waren keurig, het personeel was ontzettend gastvrij en het eten was gevarieerd en overvloedig, met voor ieder wat wils. We hadden een all-inclusive arrangement, inclusief badlakens voor bij het zwembad. Overdag konden we deelnemen aan activiteiten georganiseerd door het animatieteam, zoals darten, sjoelen en aquagym. 's Avonds was er altijd live muziek of een andere vorm van entertainment. We hebben enorm genoten en wilden eigenlijk niet meer naar huis. De temperatuur lag rond de 30 graden wat het helemaal perfect maakte.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

In de eerste week van oktober verbleven we hier en dat was echt top! De kamer was comfortabel en elke dag schoon met frisse handdoeken. Het eten was ook heerlijk. Bovendien konden we gebruikmaken van de faciliteiten in de nabijgelegen hotels Canarife en Bonanza. Puerto zelf is een prachtige locatie om te verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid2

Het hotel Interpalace biedt prachtige kamers, hoewel de bedden niet helemaal naar wens waren. Het diner was heerlijk en de entertainment was van goede kwaliteit. Houd er wel rekening mee dat de bar al om elf uur sluit, wat nogal vroeg is. Tijdens ons verblijf merkten we op dat er voornamelijk Duitse gasten waren en maar weinig Nederlandse gasten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging1
  • Service2

De kamer was ruim, maar helaas niet zo netjes. Er waren vlekken op de vloerbedekking, haren in bed en het badkamer slot was kapot. Duidelijk was te zien dat het hotel betere dagen heeft gekend. Onze kamer bevond zich naast het restaurant en onder de plek waar animatieactiviteiten plaatsvonden. Hierdoor was het erg gehorig. Gelukkig viel het eten wel in de smaak. Het ontbijt was uitgebreid en er was genoeg keuze bij het diner. Het personeel in het restaurant was vriendelijk, maar bij de receptie liet de service te wensen over en waren ze kortaf. De faciliteiten lieten ook te wensen over. Het binnenzwembad was klein, de spa was vies en je moest voor alles bijbetalen, zelfs voor wifi en het gebruik van de kluis. Gelukkig was het buitenzwembad wel groot en schoon.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid6

Bij ons recente bezoek aan het hotel waren we aangenaam verrast door de verbeteringen ten opzichte van vorig jaar. Het interieur is opgefrist, met een compleet gerenoveerde eetzaal en vernieuwde meubels in de kamers. Het all-inclusive concept is nu zelfbediening, wat betekent dat je nooit lang hoeft te wachten voor een drankje. De entertainment shows waren weer geweldig en de bediening was vriendelijk. Het eten was nog smakelijker dan vorig jaar en altijd goed op temperatuur. Slechts een klein puntje van aandacht is dat het welkom zou zijn als het personeel een vriendelijk afscheidswoordje zou geven voordat ze om 1 uur 's nachts de bar sluiten en vertrekken. Over het algemeen hebben we echt geen klachten en kijken we uit naar ons volgende bezoek.





© 2007-2024 ReisChecker.nl