ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Luna Club

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service6

De ontvangst was teleurstellend, we hadden een reservering in Luna Club en verwachtten een andere eetervaring dan in Luna Park. Het eten was saai en smaakloos, steeds hetzelfde en weinig variatie. Er was te weinig personeel, soms moesten we zelfs onze tafel opruimen en schoonmaken. De all-in drankjes werden geserveerd in plastic bekers, een onverwachte keuze voor een viersterrenhotel. Gelukkig waren de medewerkers in het restaurant wel heel vriendelijk. Volgend jaar kiezen we voor een driesterrenhotel met lekkerder eten en een gastvrijere sfeer.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9

Ik heb ontzettend genoten van mijn vakantie! Ik heb veel nieuwe vrienden leren kennen en de kamers waren prachtig. Het eten was niet altijd perfect, maar er waren zeker wel gerechten die ik heerlijk vond. Ik begrijp de negatieve opmerkingen niet helemaal? Het zwembad, de jacuzzi en andere faciliteiten waren geweldig. Kortom, dit was echt een topvakantie!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service2

Het verblijf was heerlijk, dit was mijn eerste keer hier en mijn dochter was er al twee keer eerder met haar kinderen. Het hotel biedt waar voor je geld en het eten was prima. Dankzij het all-inclusive pakket was er geen gedoe over de drankjes. We hebben genoten van een fijne vakantie en ik kan je met zekerheid zeggen dat ik hier nog eens terugkom.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging7
  • Service5

Het hotel ligt net iets achter de boulevard en wordt gerund door supervriendelijk personeel. Echter, de bar wordt slecht geleid door het management. Het all-inclusive arrangement omvat een breed scala aan drankjes, van limonade tot prachtige cocktails. Helaas was er 's avonds te weinig personeel achter de bar, wat resulteerde in lange wachttijden. Ook voor het avondeten moesten we geduldig in rijen van drie wachten voordat we de eetzaal konden betreden. Plotseling moest alles in plastic bekers worden geserveerd, behalve tijdens het entertainment tussen 20.00 en 23.00 uur. Het personeel was begripvol, maar mocht absoluut geen glaswerk gebruiken vanwege "orders van de baas". Gelukkig waren het zwembad en de badhanddoekenservice goed geregeld, en de kamers waren perfect in orde. Hopelijk verbetert de situatie met ander management.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging9
  • Service2

Geen aanrader voor gezinnen! Het is frustrerend om extra te moeten betalen voor snacks en ijsjes, zelfs als je al een all-inclusive arrangement hebt. Daarnaast is het belachelijk om €125 te moeten betalen voor een vies geworden laken! Het eten is ook niet om over naar huis te schrijven. Het receptiepersoneel is onbehulpzaam, maar gelukkig is het barpersoneel wel vriendelijk. De afstand tussen de speeltuin en het zwembad maakt het lastig om kinderen zelfstandig te laten spelen. Al met al, wij keren hier niet meer terug en raden het niet aan voor gezinnen met kinderen.





© 2007-2024 ReisChecker.nl