ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Miramar

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Net als anderen moet ik toegeven dat het eten van slechte kwaliteit was en dat de service ver te zoeken was. Voor mij geen herhaling meer! Zonde van het geld.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Vermijd ten alle tijden de rosé, het lijkt eerder op azijn dat is achtergebleven in een open fles. Als je het proeft, zal je direct begrijpen waarom.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstelling! De cocktails waren waterig en nauwelijks alcoholisch, meer ijs dan drank. Ook het eten liet te wensen over: het vlees was koud en de patat hetzelfde verhaal. Een ervaring om snel te vergeten en niet aan te raden aan anderen. Dit restaurant sla ik de volgende keer zeker over.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Hallo iedereen, we namen plaats aan een tafel in dit restaurant. Het duurde even voordat we eindelijk het menu kregen na herhaaldelijk vragen, en ik besloot om de spareribs te bestellen die er op de kaart zo smakelijk uitzagen. Helaas bleek het gerecht teleurstellend: na een uur wachten kreeg ik taaie frietjes en smaakloze spareribs voorgeschoteld. Ik had ontzettende dorst, maar ze vroegen slechts één keer of we wat wilden drinken. Tegen de tijd dat het gerecht eindelijk kwam was het al bijna tijd om te gaan slapen, dus heb ik geen dessert meer besteld, wat erg jammer was gezien mijn passie voor het proeven van nagerechten. Op het terras liepen enkele duiven rond, die we uiteindelijk hebben geholpen om te voorkomen dat ze vuile poten kregen door ze naar een ander terras te sturen. Gelukkig vonden we op de terugweg nog een lokale Turkse eettent waar we heerlijke döner konden eten om onze honger te stillen. Het was misschien niet ideaal voor onze spijsvertering, maar dat heeft niets met dit restaurant te maken (toch?)



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Beste lezer, ik wil meteen met de deur in huis vallen en zeggen dat mijn recente dinerervaring niet zo geweldig was. Het begon al bij het skibidi-terras van het hotel, waar we even werden genegeerd voordat we eindelijk een menukaart kregen. Nadat we onze bestelling hadden geplaatst, duurde het lang voordat we ons eten kregen en werden onze wensen niet nageleefd. De calamares waren slordig gesneden en niet goed gefrituurd, terwijl de spareribs ook teleurstellend waren. Zelfs het betalen met pin verliep niet soepel en we voelden ons onder druk gezet om fooi te geven. Kortom, mijn ervaring was niet positief, maar ik deel dit niet om het personeel zwart te maken, maar om mijn persoonlijke ervaring te delen. Groeten



© 2007-2025 ReisChecker.nl