ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Miramar

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service3

Dit hotel verdient absoluut geen vier sterren. Mijn verblijf van 06-04-06 tot 12-04-06 was teleurstellend. Voor meer details, kun je me mailen op het opgegeven adres.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging10
  • Service1

In juli 2005 heb ik een bezoek gebracht aan deze plek. Het was echt een komische situatie daar: er was totaal geen sprake van efficiëntie onder het personeel en de bedrijfsvoering. Soms was het bier op, en dan de cola! Het personeel leek afkomstig te zijn uit Zuid-Amerika (waarschijnlijk goedkoper?) en was ontzettend traag. Op het terras van het hotel moest je regelmatig wel 30 minuten wachten op je drankje. Het eten was erg eentonig: elke dag weer hetzelfde vlees en dezelfde vis. De smaak viel nog mee, maar na 3 dagen kon je al voorspellen wat er die dag op het menu zou staan, waardoor de honger al grotendeels gestild was. Ondanks dit alles was Lloret wel vermakelijk met zijn vele winkels en terrassen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service6

Ik verbleef in juni in dit hotel en ik vond het zeker een fijne plek. De locatie is ideaal en het eten was ook prima te doen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9

Hotel Miramar in Lloret De Mar is absoluut een aanrader vanwege de geweldige locatie dicht bij de zee en de winkelstraten. Wij hadden het geluk een kamer te boeken met prachtig uitzicht op zee en konden genieten van de lokale festiviteiten vanaf ons balkon. De airconditioning was een zegen in de zomerse hitte. Hoewel het eten lekker was, had het soms wat warmer gemogen en mocht het voorgerechtenbuffet iets uitgebreider zijn. Er was keuze uit 3 hoofdgerechten (vis of vlees) en het dessertbuffet was voldoende. Hoewel we in andere hotels wellicht meer keuze hadden gehad, was het zeker niet slecht. De all-inclusive formule is zeker een meerwaarde en ik zou graag in de toekomst weer terugkeren naar dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service6

Onze kamer had uitzicht op de zee, wat echt prachtig was. Helaas liet het eten te wensen over en was de sfeer in het restaurant allesbehalve gezellig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging10
  • Service5

Prachtig gelegen hotel in het hart van de stad met een adembenemend uitzicht op zee vanuit onze kamer. Helaas voldeed het restaurant niet aan onze verwachtingen en was de parkeergarage te ver weg.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging10
  • Service5

De beoordeling van 4 sterren valt tegen. De locatie is echter top, aan de prachtige wandelpromenade gelegen. Het personeel communiceert voornamelijk in het Spaans, met een vleugje Frans. Het ontbijtbuffet is teleurstellend en het avondeten is vaak lauw, vooral de frietjes. Het hebben van een kamer met zeezicht is essentieel, anders kijk je tegen een muur aan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging4
  • Service4

Dit hotel wordt gepromoot als een viersterrenhotel, maar in werkelijkheid voelt het meer aan als een teleurstellend tweesterrenverblijf. De keuken en kamers zijn niet bepaald brandschoon, met stof dat zich op alle meubels nestelt. Ook het eetmenu lijkt zich dagelijks te herhalen, wat de ervaring niet ten goede komt. Kortom, een regelrechte nachtmerrie voor wie op zoek is naar een aangenaam verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service7

Dit hotel scoort 4 sterren, voornamelijk vanwege de prachtige kamers met zeezicht. Helaas valt het restaurant een beetje tegen. Het ontbijt biedt veel keuzes, maar het blijft elke dag hetzelfde. De lunch en het diner zijn een teleurstelling met een overvloed aan opties, maar matige bereiding. Gelukkig is er altijd wel iets eetbaars te vinden, als je het kan ontdekken en ervan wilt proeven. Het all-inclusive bargedeelte was een leuke extra met gratis drankjes en snacks van 10 tot 20 uur. Het hotel heeft een klein zwembad op het dak met een prachtig uitzicht. Parkeergelegenheid is beschikbaar op 500 meter afstand tegen een kleine vergoeding. Let op: het gebruik van de telefoon in het hotel kan aan het einde van uw verblijf onverwacht prijzig uitvallen, dus maak gebruik van openbare telefoons indien nodig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service6

Hoewel de maaltijden niet helemaal mijn smaak waren, was ik aangenaam verrast door de rest van de ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Voorzieningen9

Dit hotel is fantastisch! Gelegen aan de boulevard met directe toegang tot het strand, biedt het prachtig ingerichte kamers die goed worden onderhouden. Het personeel is uiterst vriendelijk en het ontbijt is verrukkelijk. Hoewel we niet hebben gedineerd in het hotel, aangezien we ervoor kozen om elke avond op ontdekkingstocht te gaan naar lokale eetgelegenheden in de buurt. Er zijn tal van restaurants in de omgeving, waardoor het een perfecte locatie is voor fijnproevers. Ik kijk er nu al naar uit om hier in de toekomst weer eens te verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service5
  • Voorzieningen7

Na het winnen van een veiling ontvingen we een verblijf in een 4-sterrenhotel. Helaas bleek het hotel niet te voldoen aan de verwachtingen die horen bij een dergelijke classificatie. Hoewel het woord "4-sterren" wel op de gevel prijkt, valt de kamer en de algehele kwaliteit eerder in de categorie van een 3-sterrenhotel. Let goed op, want extra faciliteiten die je normaal gesproken verwacht bij een kamer, zoals een kluisje, blijken pas beschikbaar te zijn na bijbetaling. Zo kost het bijvoorbeeld 4 euro per dag om een kluisje op de kamer te gebruiken. Bovendien is het parkeren niet inbegrepen en dien je hiervoor 9 euro per dag te betalen. Ook kun je, tegen een meerprijs van 20 euro per dag, upgraden naar een standaardkamer met balkon, wat suggereert dat deze kamers niet volgeboekt waren. De kamers zelf zijn sober ingericht, met zelfs nog dekens op het bed. Al met al kan ik niet bevestigen dat dit hotel daadwerkelijk 4 sterren verdient.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen7

De accommodatie ligt op loopafstand van het strand en biedt schone en comfortabele kamers. Je hebt geen last van lawaai van nachtclubs, maar de transfermogelijkheden zijn beperkt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Net als anderen moet ik toegeven dat het eten van slechte kwaliteit was en dat de service ver te zoeken was. Voor mij geen herhaling meer! Zonde van het geld.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Vermijd ten alle tijden de rosé, het lijkt eerder op azijn dat is achtergebleven in een open fles. Als je het proeft, zal je direct begrijpen waarom.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstelling! De cocktails waren waterig en nauwelijks alcoholisch, meer ijs dan drank. Ook het eten liet te wensen over: het vlees was koud en de patat hetzelfde verhaal. Een ervaring om snel te vergeten en niet aan te raden aan anderen. Dit restaurant sla ik de volgende keer zeker over.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Hallo iedereen, we namen plaats aan een tafel in dit restaurant. Het duurde even voordat we eindelijk het menu kregen na herhaaldelijk vragen, en ik besloot om de spareribs te bestellen die er op de kaart zo smakelijk uitzagen. Helaas bleek het gerecht teleurstellend: na een uur wachten kreeg ik taaie frietjes en smaakloze spareribs voorgeschoteld. Ik had ontzettende dorst, maar ze vroegen slechts één keer of we wat wilden drinken. Tegen de tijd dat het gerecht eindelijk kwam was het al bijna tijd om te gaan slapen, dus heb ik geen dessert meer besteld, wat erg jammer was gezien mijn passie voor het proeven van nagerechten. Op het terras liepen enkele duiven rond, die we uiteindelijk hebben geholpen om te voorkomen dat ze vuile poten kregen door ze naar een ander terras te sturen. Gelukkig vonden we op de terugweg nog een lokale Turkse eettent waar we heerlijke döner konden eten om onze honger te stillen. Het was misschien niet ideaal voor onze spijsvertering, maar dat heeft niets met dit restaurant te maken (toch?)

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Beste lezer, ik wil meteen met de deur in huis vallen en zeggen dat mijn recente dinerervaring niet zo geweldig was. Het begon al bij het skibidi-terras van het hotel, waar we even werden genegeerd voordat we eindelijk een menukaart kregen. Nadat we onze bestelling hadden geplaatst, duurde het lang voordat we ons eten kregen en werden onze wensen niet nageleefd. De calamares waren slordig gesneden en niet goed gefrituurd, terwijl de spareribs ook teleurstellend waren. Zelfs het betalen met pin verliep niet soepel en we voelden ons onder druk gezet om fooi te geven. Kortom, mijn ervaring was niet positief, maar ik deel dit niet om het personeel zwart te maken, maar om mijn persoonlijke ervaring te delen. Groeten

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl