ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Montevista

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Helaas was mijn verblijf in het Blue Sea Montevista Hawaii hotel een grote teleurstelling. Mijn partner en ik verbleven daar gedurende 6 nachten en vanaf het moment van aankomst werden we geconfronteerd met een kamer en badkamer die allebei in een erbarmelijke staat verkeerden. Kapotte spullen en vuil achtergelaten door vorige gasten maakten de kamer onaangenaam. Het feit dat de badkamerlamp kapot was en ondanks klachten niet gerepareerd werd, dwong ons om te douchen bij het schijnsel van onze telefoon. Het balkon was ook een teleurstelling, met roestige en gevaarlijke elementen die ons zorgen baarden voor onze veiligheid. Het personeel was onbeleefd en verstoorde onze rust door 's ochtends vroeg onze kamer schoon te komen maken. De algehele staat van de kamers en het balkon was beneden alle peil. Ik kan dit hotel absoluut niet aanbevelen en geef het slechts één ster. Hopelijk zullen ze in de toekomst hun schoonmaak- en onderhoudsprocedures verbeteren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Nou, waar zal ik beginnen? De kamers hier zijn klein, vies en enorm gehorig, en zien er nogal verouderd uit. We hadden een all-inclusive arrangement geboekt, maar moesten zelfs nog extra betalen voor de televisie. Grappig genoeg werkte de airconditioning wel goed, dat was een verrassing. De schoonmaak van de kamers laat echt te wensen over, ze zijn verre van hygiënisch. Dan het eten... Dat is echt om te huilen. Het lijkt alsof ze hier voor de goedkoopste opties zijn gegaan. Je moet goed opletten of je eten wel gaar is, want ik heb zelfs rauwe kip en vis voorgeschoteld gekregen. Het menu lijkt elke dag hetzelfde te zijn en het smaakt niet eens lekker, vaak is het zelfs nog koud ook. Het drinken is ook niet om over naar huis te schrijven, vooral de cocktails stellen teleur, hoewel bier en cola nog wel acceptabel zijn. Het personeel is wel vriendelijk, maar ze spreken nauwelijks Engels. Als je hier alleen komt om te feesten en verder alleen maar komt om te slapen (maar eigenlijk zelfs dat niet), dan is het prima. Maar als je op zoek bent naar iets meer dan dat, dan zou ik ver bij dit hotel vandaan blijven...



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Laat me beginnen met de accommodatie zelf. De liften zijn klein, het zwembad is minimaal en er is weinig ruimte om bij het zwembad te ontspannen. Het balkon oogt verouderd en zelfs voor de afstandsbediening moet worden betaald. Wat het eten betreft, daar valt weinig positiefs over te zeggen. Alles lijkt ofwel koud of niet vers te zijn, behalve wellicht de meloen, taartjes en vers afgebakken broodjes. Helaas was dit het enige eetbare gedurende de hele week, omdat de rest gewoonweg niet te hachelen was. Het all-inclusive drankenarrangement is ook niet om over naar huis te schrijven, met een onhandig systeem waarbij je een euro statiegeld moet betalen voor een plastic beker waarin al je drankjes worden geserveerd. Het terugontvangen van wisselgeld verliep ook niet vlekkeloos, aangezien wij ongemerkt Britse ponden terugkregen die niet werden geaccepteerd toen we opnieuw wilden bestellen. Het personeel, vooral aan de bar, liet te wensen over en leek geen zin te hebben om te helpen. Zelfs het restaurantpersoneel was niet bepaald vriendelijk. Tijdens maaltijden moet je constant op je hoede zijn, aangezien je bord en drankje onmiddellijk worden weggehaald zodra je ook maar denkt aan een tweede ronde. De constante herrie gedurende de hele dag is ondraaglijk en 's avonds buiten zitten is geen optie vanwege het lawaai. Al met al kan ik niet anders dan concluderen dat dit hotel een grote teleurstelling was.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Samen met een vriend ging ik naar dit hotel, maar de problemen begonnen al op Barcelona Airport. Ondanks dat we inclusief transfer hadden geboekt, konden we onze chauffeur nergens vinden. Uiteindelijk hebben we een dure taxi van €170 naar het hotel genomen, en daar vroegen ze nog eens €10 extra voor de transfer. Eenmaal ingecheckt moesten we ook nog €10 betalen voor wifi en de tv-afstandsbediening, terwijl ik alleen maar Spaanse zenders kon bekijken. Het ontbijt was redelijk, met croissants die iets te lang in de oven hadden gelegen en vlees en kaas van matige kwaliteit. Het avondeten was ook niet geweldig, met slappe frietjes en maagklachten als gevolg. De bedden zorgden elke dag voor rugpijn, alsof er een plank onder het matras lag. De kussens waren ook niet bepaald comfortabel. Kortom, mijn verblijf van een week in dit hotel was niet bepaald een succes. Gelukkig kon ik wel wat lachen met de mensen in de bar, maar verder was er weinig positiefs te melden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het opvallende aan deze recensie is de manier waarop elke reactie wordt beantwoord met standaard antwoorden, en elke klacht wordt afgeschoven op iets anders, zoals bijvoorbeeld het bedwantsenprobleem. Wij verbleven hier in oktober en hebben direct bij het reisbureau melding gemaakt, maar wachten nog steeds op antwoord. Het lijkt alsof sommige mensen helemaal tevreden zijn (4 of 5 op 5) terwijl anderen totaal niet (1 op 5), afhankelijk van in welk van de twee gebouwen je terechtkomt. Helaas zaten wij in het oude gebouw. Het eten was redelijk, maar vaak koud, de kamers versleten en lawaaierig van 's ochtends vroeg tot de volgende ochtend. Wat mij het meest stoort, is dat elke review zonder enige erkenning van de situatie van dit bedroevende hotel wordt beantwoord. Ik laat het er niet bij zitten. Ik werk hard voor mijn geld en verwacht dat elk detail de waarde weerspiegelt die ik eraan toeken. Bedankt voor jullie 'respect' jegens mij als klant (sarcastisch bedoeld, voor het geval het niet duidelijk was). Ik zal dan ook foto's delen van de fantastische kamer en de insectenbeten die, volgens jullie, vanuit andere bronnen in die ene kamer terecht zijn gekomen. Ondanks meerdere klachten hierover, lijkt het erop dat iedereen in dezelfde kamer heeft verbleven... Graag wat erkenning van het probleem, dat zou al een goed begin zijn.



© 2007-2025 ReisChecker.nl