ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel H-top Royal Beach

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

Het hotel is fantastisch, maar helaas schiet vriendelijkheid tekort. Het eten is geweldig en er is elke dag iets nieuws te proeven. Het restaurant is echter druk en lawaaierig, zowel in de gangen als bij de receptie. De all-inclusive formule is goed, maar de meeste cocktails zijn niet inbegrepen en je moet telkens je all-in kaart tonen voor zowel eten als drinken. Het centrum is op slechts 10 minuten lopen via het park, maar als je langs de boulevard loopt duurt het langer. De zee is ook ver weg, ongeveer 1,5 km. Het binnenzwembad is leuk, maar altijd druk met kinderen, ongeacht het seizoen. De kamers zijn redelijk, niet erg modern maar wel erg schoon. Ondanks enkele minpunten willen we zeker terugkomen, hoewel de avondanimatie in de bar wat saai was en er weinig sfeer was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid6

Onze ervaring was absoluut positief. Het eten was redelijk, soms lauw, maar gelukkig was er een magnetron beschikbaar - beter dan wat je normaal gesproken zou vinden in all-inclusive resorts in bijvoorbeeld Griekenland. Het hotel heeft twee zwembaden met genoeg ligstoelen, voldoende entertainment voor kinderen, inclusief een discotheek, en shows in vier verschillende talen (waaronder Nederlands). Gelegen in Fenals, op slechts 10 minuten lopen van Lloret en het strand, wat ideaal is omdat het midden in de stad vaak erg lawaaierig is. Wij verbleven op de vierde verdieping en hadden een prachtig uitzicht over Lloret. Als je echter op de begane grond zit en dicht bij het zwembad, kun je meer overlast verwachten. Supermarkten en parkeergarages zijn dichtbij. Dit is een geweldige plek voor stellen en gezinnen. Voor jongeren die van uitgaan houden, is de stad wellicht een betere keuze. De kamers waren brandschoon, met een nette badkamer met ligbad, föhn, pas geverfde muren, een televisie en een geweldige airconditioning. Het waterpark ligt op slechts 1 km afstand. Het enige minpuntje was dat je moest betalen voor WiFi in het hotel. Wij kozen voor halfpension, omdat we echte strandliefhebbers zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging7
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid7

Dit hotel heeft duidelijk zijn beste tijd gehad en mist dringend wat liefde en aandacht. Het eten laat ook zeker te wensen over, geen verse gerechten te bekennen en geen kok die zijn gezicht laat zien. De staat van de badkamer laat te wensen over en de zwembadstoelen en ligbedden zijn duidelijk aan vervanging toe, maar worden gewoon teruggezet alsof er niets aan de hand is. Schimmel rondom het zwembad is zeker geen pretje. Kortom, er valt nog heel wat te verbeteren in dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging3
  • Service4

Dit hotel verdient echt geen enkele ster. Het eten was iedere dag ondermaats en vaak hetzelfde gedurende de hele week. Het lijkt alsof ze het beste uit je portemonnee willen halen met extra kosten voor wifi en huur van een koelkast. Toen we om half negen 's ochtends aankwamen, konden we pas vanaf twaalf uur genieten van het all-inclusive aanbod. De kamers waren oud en versleten, en zelfs de drankjes lieten te wensen over. Het personeel was onvriendelijk en het hele verblijf was een grote teleurstelling. Dit hotel slaan we in de toekomst zeker over.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service5

Tijdens ons 8-daagse verblijf in dit hotel hebben we ontdekt dat de locatie op slechts een korte wandeling van de zee en winkels ligt, waardoor alles gemakkelijk te voet bereikbaar is. Hoewel het hotel een beetje gedateerd is en wel wat renovatie kan gebruiken, was het wel schoon. Er zijn twee zwembaden aanwezig, maar deze zijn beide vrij klein en direct dieper dan 1.80m. De bars bij de zwembaden zijn niet erg efficiënt, dus het vergt geduld om een drankje te krijgen, zowel bij het zwembad als tijdens de maaltijden. Het buffet biedt een ruime keuze, maar hetzelfde aanbod herhaalt zich dagelijks en de kwaliteit is niet bijzonder hoog. Het fruitsap laat ook te wensen over. Als je een plekje wilt bemachtigen in de eetzaal, is het raadzaam om op tijd te komen, aangezien er niet genoeg zitplaatsen zijn in het zeer grote hotel. Het personeel is vriendelijk, vooral als je ze een fooi geeft, anders lijken ze minder toeschietelijk te zijn. Kortom, hoewel het hotel zijn charmes heeft, raden we aan om eerst verder te kijken, aangezien Lloret de Mar betere accommodaties biedt, zoals bijvoorbeeld Hotel Helios.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging3
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Een vakantie naar Lloret kan beter overgeslagen worden als je in dit vreselijke hotel terechtkomt. De all-inclusive service laat veel te wensen over, aangezien je slechts één beker per keer mag meenemen, en die bekers zijn vaak half afgeknaagd en gevuld met veel te veel ijs. Het eten is elke dag hetzelfde en smakeloos, zelfs de groentes proeven anders dan normaal. Zelfs een simpel mandarijntje is praktisch uitgedroogd. Het hamburgervlees leek wel van plastic, en de toetjes bestonden slechts uit drie soorten Nestlé-ijsjes. De kamers waren een ware nachtmerrie: vies, stinkend en met bedden die je rug niet sparen. Het zogenaamde mooie uitzicht was eigenlijk een muur die veel te dichtbij stond en het merendeel van het uitzicht blokkeerde. En alsof dat nog niet genoeg was, werd je 's ochtends gewekt door een schreeuwende schoonmaakster in het Spaans, terwijl je geen idee had wat ze zei. Tot slot was er...

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid6

Fijn hotel! De netheid sprong er echt uit, net als het heerlijke eten. Bovendien was de ligging ideaal, vlakbij zowel het strand als het centrum. Echt een aanrader voor een ontspannen verblijf!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid7

Na het lezen van verschillende negatieve recensies hadden we weinig verwachtingen toen we het hotel binnenstapten. Echter werden we aangenaam verrast door de vriendelijkheid van het receptiepersoneel. De kamer voor vier personen overtrof onze verwachtingen en was zeer schoon, net als de badkamer. Het eten was smakelijk en bood voldoende keuze, perfect op temperatuur geserveerd. Hoewel het geen luxe buffet was, hadden we hier ook niet de hoofdprijs voor betaald. Het hotel trekt een joviale, diverse groep gasten aan, wat zorgt voor veel levendigheid maar soms ook voor geluidshinder ('s nachts hebben we twee van de zes nachten wat overlast ervaren). In Lloret zijn er zeker betere hotels te vinden die een viersterrenbeoordeling verdienen, maar er zijn er ook die aanzienlijk slechter zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid3

Dit hotel was een grote teleurstelling, absoluut geen viersterren waardig! Het eten was redelijk, maar beperkte keuze. Het was onmogelijk om bij het zwembad een plekje te vinden zonder handdoek neer te leggen en het duurde 40 minuten wachten voordat er überhaupt een mogelijkheid was. De kamers waren schoon, maar de matrassen waren zo slecht dat ik nog steeds last van mijn rug heb. Er ontbrak een tafel op het balkon en de all-inclusive formule was ook niet geweldig, met alleen de cocktail van de dag en frisdranken uit een automaat inbegrepen. Voor echte cola of andere cocktails moest je extra betalen. De drankjes werden zelfs geserveerd in plastic bekers! De animatie voor kinderen was minimaal en het personeel was onvriendelijk. Hoewel ze wel Nederlands spraken, zal ik hier nooit meer terugkomen. Ik geef liever wat meer geld uit aan een betere accommodatie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging5
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6

De ervaring was verre van wat ik had verwacht. De kamer miste essentiële voorzieningen zoals een zitje op het balkon en een koelkast, die je tegen extra kosten kon huren. Daarnaast liet de hygiëne sterk te wensen over, met stof overal. De bediening was langzaam en onvriendelijk. Het was zelfs lastig om een simpel flesje water voor op de kamer te krijgen. Je moest de hele dag een kaart bij je dragen om te laten zien dat je all-inclusive was, wat onhandig was. Bovendien moest je je drankenkaartje inleveren voordat je een drankje kreeg. Het eten was vaak lauw en het strand bevond zich op een behoorlijke afstand, minstens een wandeling van 15 tot 20 minuten. Al met al was het zeker geen ervaring die ik zou beoordelen met 4 sterren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Het Royal Star Hotel was de perfecte bestemming voor onze vakantie. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, wat echt bijdroeg aan onze ervaring. Hoewel de kamers misschien een beetje gedateerd waren, voldeden ze zeker aan onze verwachtingen. Het eten was heerlijk en elke dag was er een gevarieerd buffet om van te genieten. Natuurlijk waren er enkele gerechten die regelmatig terugkwamen, maar dat hoort erbij en stoorde ons niet. We hebben optimaal geprofiteerd van het all-inclusive arrangement. Tijdens een excursie naar Calella met de bus hebben we zelfs gegeten in het prachtige Calella Palace... al met al een fantastische vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Ik begrijp werkelijk niet waar alle negatieve beoordelingen vandaan komen. Ja, er zijn zeker chiquere hotels te vinden in Lloret de Mar, maar daar hangt natuurlijk ook een hoger prijskaartje aan. Wat wij voor deze accommodatie hebben betaald, vonden wij meer dan redelijk. Het hotel biedt vriendelijk personeel, een Vlaamse entertainer en een Nederlandse dame bij de receptie. Het eten heeft een ruime keuze en er is veel vers fruit beschikbaar. Er zijn 2 buitenzwembaden en een binnenzwembad dat perfect is voor kinderen. Meerdere keren per week zijn er shows en livemuziek en er worden gedurende de dag diverse activiteiten georganiseerd. Dagelijks krijg je schone handdoeken en drie keer per week worden de lakens verschoond. De kamers en badkamers zijn misschien wat gedateerd, maar wel ruim en schoon. De locatie is ideaal, vlak bij het bruisende centrum en op slechts 7-8 minuten lopen van het Fenalsstrand, en op 15 minuten van het hoofdstrand. Bovendien konden we met 50% korting excursies boeken naar Barcelona en naar een middeleeuws spektakel. Kortom, wij hebben geen enkele klacht!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel is echt een aanrader! Het eten is voortreffelijk, de omgeving is prachtig en de kamers zijn heerlijk schoon. Er is genoeg te beleven in de buurt en je kunt ook nog eens genieten van de luxe Spa van het hotel. Bovendien ligt het strand op een steenworp afstand. Het personeel is ontzettend vriendelijk en zorgt ervoor dat je je helemaal thuis voelt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging4
  • Service4

Dit hotel staat garant voor slaaptekort door het constante lawaai, heeft een ondermaats buffet met weinig smaakvolle opties en matten die hun beste tijd gehad hebben. Zelfs het zwembad, dat veel kleiner is dan het lijkt op de foto's, heeft schimmelranden. Ga hier liever niet naartoe als je op zoek bent naar rust en comfort. Het trekt vooral een luidruchtig publiek aan, met alle overlast van dien, vooral 's nachts. De vier sterren die het beweert te hebben, zijn zeker niet verdiend. Dit hotel is duidelijk gericht op massatoerisme, en dat merk je aan alles.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Ons recente verblijf van een week in dit hotel was fantastisch. De locatie is perfect, met het strand en het centrum op loopafstand. Het eten is heerlijk, de kamers zijn goed onderhouden en de schoonmaakploeg doet uitstekend werk om alles netjes te houden. Het personeel is ook ontzettend vriendelijk. Kortom, wij hebben enorm genoten van onze vakantie hier.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid3

Bij aankomst is de buitenkant van dit hotel nog aardig indrukwekkend. Het is gunstig gelegen nabij het strand, wat echt de moeite waard is vanwege de prachtige omgeving met bijzondere rotsformaties en een bos om te verkennen. Het kiezelstrand is adembenemend, maar je moet wel goed schoeisel dragen omdat het anders pijnlijk kan zijn. De hotelkamers zijn redelijk ruim en worden dagelijks schoongemaakt, maar de geluidsisolatie laat te wensen over. Elk geluidje uit de aangrenzende kamers is hoorbaar en het verkeer is ook duidelijk hoorbaar vanwege het enkele glas. Daarnaast zijn er luidruchtige gasten die 's nachts arriveren of vertrekken zonder rekening te houden met anderen. Het eten is teleurstellend eentonig. Echter, het personeel verdient wel lof voor hun bereidheid om te helpen. Uiteindelijk hebben we voortijdig afscheid genomen van deze locatie en zijn we op zoek gegaan naar een ander hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging4
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Dit hotel barst van de levendigheid, wat soms iets te veel van het goede is. De kamers laten veel geluid door en een raam naast het terras wil maar niet goed sluiten. De eetzaal doet denken aan een schoolkantine, met een herhaling van gerechten elke dag. Gelukkig zijn de kamers wel netjes verzorgd. Helaas zijn beide zwembaden aan de kleine kant en is er weinig animatie voor de gasten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging4
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid4

De entree oogde prachtig, maar helaas was er geen personeel dat Nederlands sprak, terwijl dit wel beloofd was. De afstand tot het strand viel tegen; in de brochure stond 400 meter, maar het bleek zeker 1 kilometer te zijn. Het eten liet ook te wensen over; de aardappelen en het vlees waren zo vet dat ze bijna van je bord af dreven! Dit was absoluut geen herhaling waard!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service2

Bij aankomst in dit hotel voelden we ons teleurgesteld, het voldeed zeker niet aan de verwachtingen van een viersterrenhotel. Het eten was matig, de kamers klein en hadden geen minibar. De wastafel en de kraan in de badkamer waren ook erg klein. Het personeel leek geen controle te hebben over het lawaai, ondanks herhaalde klachten over nachtelijke geluidsoverlast. Er was geen beveiliging aanwezig en gasten maakten lawaai tot in de vroege uurtjes met muziek en deuren die hard dichtsloegen. Het hotel leek verre van de luxe die op de foto's werd getoond, en er waren geen redders bij het zwembad, wat jammer was voor de kinderen die daar aan het zwemmen waren. Na deze ervaring zullen we hier zeker niet meer terugkomen en zouden we aanraden dat reisorganisaties zelf een keer gaan overnachten om te zien hoe het er echt aan toegaat.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging3
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

Alles leek wel te zijn vastgelopen in een staat van middelmatigheid of zelfs ronduit slecht. Onze kamer bood uitzicht op een kale muur, wat de sfeer zeker niet ten goede kwam. Het eten liet ook te wensen over - bijvoorbeeld de meloen die we bestelden, die op geen enkele manier naar meloen smaakte. Het was bijna knap hoe ze dat voor elkaar hadden gekregen.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl