ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Balneario De Compostela

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Graag zou ik mijn waardering willen uiten naar Michael en hem complimenteren voor zijn uitstekende service en professionaliteit. Daarnaast wil ik Lucía bedanken voor haar vriendelijke en behulpzame telefonische ondersteuning. Het is heel fijn om op zo'n vriendelijke en professionele manier behandeld te worden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik kan de spa ten zeerste aanbevelen! De kamers zijn ruim, brandschoon en zijn voorzien van een kluisje en een koelkast. De bedden zijn heerlijk comfortabel, en de locatie is perfect. Parkeren is mogelijk rondom de spa, mocht u de garage niet willen gebruiken. Het ontbijt, de lunch en het diner waren verrukkelijk en royaal. Alles werd vers bereid. Het personeel in het restaurant, vooral Canedo en de charmante man met de baard en donkere ogen, waren zeer vriendelijk. Zowel het receptie- en schoonmaakpersoneel als de rest van het team waren ongelooflijk attent en gastvrij. Het is de ideale plek om even helemaal tot rust te komen. Bovendien ligt de spa vlakbij Santiago de Compostela, en de stad zelf is levendig met tal van winkels. Het enige minpuntje is het ontbreken van de eerder aanwezige cafetaria, die de spa wat levendigheid gaf en helaas is opgeheven. Desondanks zijn we zeer tevreden en kijken ernaar uit om terug te keren; dit was onze derde keer hier. Hopelijk overwegen ze in de toekomst om de cafetaria weer te heropenen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De antistressbonus was geen aanrader voor mij. Ik ontving maanden geleden deze bonus ter waarde van €78. Bij aankomst leek het alsof niemand bij de receptie echt de intentie had om mij te helpen, tot een meisje uiteindelijk met tegenzin te hulp schoot. De zeewierverpakking op het circuit was absoluut niet mijn ding. Ik voelde me enorm ongemakkelijk, ingewikkeld in plastic op een smalle brancard, zonder enige bewegingsvrijheid voor 15-20 minuten. Het duurde lang voordat de temperatuur van de gerichte straal was ingesteld en ik begon kou te vatten. De massage leek ook niet krachtig genoeg. Uiteindelijk vertrok ik met hoofdpijn en een slecht humeur, verre van ontspannen. Ik denk dat dit soort plaatsen meer aandacht moeten besteden aan klantenservice.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

We waren erg onder de indruk van ons verblijf hier. Alles was tot in de puntjes verzorgd: de inrichting was modern en brandschoon, de kamer was lekker ruim en het personeel was zeer behulpzaam. Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk. We hebben ook genoten van de spa, die van hoge kwaliteit was. Bovendien was de locatie ideaal: op loopafstand van de stad en alle nodige voorzieningen. Als het kan, komen we zeker nog eens terug!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik ontving een tegoedbon voor twee rondes en een kind, maar het bleek lastig om een afspraak te maken die paste bij de beschikbaarheid van mijn kind. Na drie pogingen kreeg ik pas om 12.00 uur een afspraak aangewezen. Ondanks dat ze beloofden de geldigheidsduur van de bon te verlengen, gebeurde dit niet. De hotelmanager reageerde onbeleefd en verbrak de verbinding toen ik om opheldering vroeg over de rekening. De service die ik ontving was een grote teleurstelling.



© 2007-2025 ReisChecker.nl