ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Asador H.m. Versus

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Toen we 's middags bij het hotel aankwamen, kregen we te horen dat de airconditioning kapot was en dat ze ons zouden verplaatsen naar een ander hotel op 10 minuten rijden. Tot mijn verbazing moesten we op dat moment al betalen voor de kamer. Toen we bij het nieuwe hotel aankwamen, ontdekten we dat het volgens Google Maps 20 minuten rijden was, veel verder van het centrum van Burgos dan het oorspronkelijke verblijf. Als klap op de vuurpijl bleek het nieuwe hotel een lagere categorie te hebben, slechts 2 sterren in plaats van wat we hadden geboekt. Bovendien kregen we geen enkel ontvangstbewijs of factuur. Kortom, de ervaring was teleurstellend en de volgende keer zal ik op zoek gaan naar een andere plaats om te verblijven in Burgos. Ik raad het niet aan!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De service van het hotel liet veel te wensen over. Bij aankomst op 29-07-2024 gaf ik mijn gegevens en vroeg ik om een factuur voor mijn verblijf. Toen ik gisteren bij het hotel aankwam, opende de deur niet en was er niemand om het probleem op te lossen. Ik belde herhaaldelijk en belde naar de receptie totdat er eindelijk werd opgenomen. Door een fout van hen werd mijn verblijf verwisseld met dat van iemand anders, wat voor de nodige problemen zorgde en ik niet eens mijn kamer kon betreden. Sinds mijn aankomst vraag ik om de factuur van mijn verblijf. Eerst zouden ze die uitprinten, maar volgens hen was de inkt van de printer op (alsof hun interne problemen mij iets konden schelen) en zouden ze die in mijn kamer achterlaten. Vervolgens zouden ze deze per e-mail sturen, maar vanochtend was er zoals gewoonlijk niemand bij de receptie, telefonisch bereikbaar of beschikbaar voor iets, geen enkele vorm van service, van ontbijt tot restaurant tot het kopen van een fles water, allemaal zonder mijn factuur. Ik heb herhaaldelijk gebeld om mijn factuur op te eisen, totdat er eindelijk werd opgenomen, maar zelfs toen heb ik hem nog niet ontvangen. Kortom, de service laat veel te wensen over, en daarom schrijf ik deze recensie. Over de kamers gesproken, het matras zit vol bobbels, er hangen verlengsnoeren om de tv en andere apparaten aan te sluiten, de airconditioningthermostaat ontbreekt, dus je moet het doen met de temperatuur die er is, ongeacht of dit voor jou comfortabel is. Dit hotel voldoet niet aan de verwachtingen van zijn 3 sterren; er zijn pensions die beter zijn dan dit hotel. Ik reis bijna het hele jaar door voor mijn werk, maar ik weet zeker dat dit een van die hotels is waar ik zelfs niet naartoe zou gaan, zelfs niet als ik ervoor betaald zou worden, vanwege de slechte service en aandacht.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik boekte drie kamers en kreeg deze allemaal apart toegewezen. Toen ik vroeg om ze bij elkaar te plaatsen, werd mij verteld dat er andere reserveringen waren en dit niet mogelijk was. Ik had meer dan een maand van tevoren geboekt. Volgens hun informatie moest het ontbijt ter plaatse worden betaald, maar tot mijn verrassing was er helemaal geen ontbijt. Ze beweerden dat er een nieuwe eigenaar was en dat ze geen ontbijt meer serveerden. Al met al een teleurstellende ervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Op een zondag gingen we met z'n drieën uit eten zonder reservering en het was fantastisch. We kozen voor het weekendmenu, dat zeer redelijk geprijsd was (21€), met royale porties, mooi gepresenteerd en van hoge kwaliteit. De service van de serveerster was uitstekend! Het meest opvallende was de buitengewone vriendelijkheid!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Prima keuze!



© 2007-2025 ReisChecker.nl