ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Playa Margarita

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit hotel heeft een prachtige ligging dicht bij de baai en op loopafstand van het levendige centrum. Voor gasten met all-inclusive-formule is het wel even wennen: alles moet gescand worden via de streepjescode op het polsbandje. Het hotel bestaat uit twee delen - resort 1 en 2 - waarbij in de late avonduren na 20.30 uur alleen nog in resort 1 voorzieningen beschikbaar zijn en daar ook de entertainment en shows plaatsvinden. De all-inclusive formule stopt om 23.00 uur. De kamers laten nog wat te wensen over op vlak van hygiëne, met veel haren op de vloer en in de badkamer. In resort 1 is bijvoorbeeld appelsap verkrijgbaar, terwijl dit in resort 2 niet het geval is, zelfs niet na herhaaldelijk vragen. Het zwembad bij resort 1 is gezellig, terwijl resort 2 eerder een 'basic' zwembad heeft. Het verblijf kan verstoord worden door het lawaai van scholieren en voetbalteams die ook in het hotel verblijven. Voor ons is dit niet meer voor herhaling vatbaar.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het personeel heeft moeite met Engels en het buffet is niet bijzonder. Gelukkig zijn de kamers wel heel schoon. Het hotel is erg populair bij gezinnen met kinderen. Gelukkig maakt de bar veel goed, met heerlijke cocktails die de all-inclusive ervaring zeker naar een hoger niveau tillen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamer is eenvoudig en opgeruimd, maar niet bijzonder. De kast gaat moeilijk open en de stopcontacten zijn aan de buitenkant van het nachtkastje geplaatst, wat een beetje vreemd is. Het personeel varieert van super vriendelijk tot onbeschoft, afhankelijk van wie je treft. Gelukkig ligt de locatie gunstig nabij de winkelstraat, toeristische attracties en het strand.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Hoewel er veel kritiek te vinden is, wil ik juist een positief geluid laten horen over mijn ervaring in oktober. De locatie van het hotel was perfect en het ontbijt was heerlijk. Wij hebben bewust geen all-inclusive arrangement genomen, maar vonden de prijs-kwaliteitverhouding meer dan prima. De kamer was netjes en voldeed zeker aan onze verwachtingen binnen deze prijscategorie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Afgelopen week verbleven we in 4R Salou Park Resort 2, waar we een kamer hadden die er redelijk uitzag, maar de badkamer liet te wensen over. Helaas was het doucheputje verstopt, waardoor we met een wateroverlast te maken kregen. De schoonmaakploeg vond het blijkbaar voldoende om alleen het bed op te maken en nieuwe handdoeken neer te leggen, wat jammer was. Onze maaltijden, inclusief ontbijt en diner, boden wel variatie, maar de kwaliteit was beneden alle peil - van roze kip tot slecht doorbakken pizza en oude sla. Elke avond waren we genoodzaakt om elders te gaan eten vanwege de teleurstellende kwaliteit. Bovendien moest je een all-inclusive bandje dragen om iets te kunnen drinken. Het zwembad was ook allesbehalve schoon. Het enige lichtpuntje was de perfecte ligging van het resort, maar dat weegt niet op tegen de vele tekortkomingen. Voor ons geen tweede keer meer!



© 2007-2025 ReisChecker.nl