ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Jacaranda

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel biedt uitstekende service dankzij het attente personeel. Het concept is voornamelijk gericht op all-inclusive arrangementen. De kamers zijn ruim, maar kunnen wat gehorig zijn. De zwembaden zijn prachtig, al kan het water soms wat aan de warme kant zijn. Helaas bevindt het hotel zich in een verwaarloosde buurt, waar de straten vies zijn en er veel daklozen rondzwerven. De winkels en andere voorzieningen in de omgeving zijn vrij standaard en niet bijzonder.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij aankomst in het hotel werden we naar een kamer op de begane grond geleid, waar we meteen een blauw stukje op het bed zagen liggen, bedekt met grijze haren en vlekken. Na het verwijderen van deze onaangename verrassing, brachten we vijf dagen door in deze kamer, maar helaas begon het al snel mis te gaan. De douchekop had een veel te sterke waterdruk, waardoor er zelfs een tegel uit de muur viel. We werden gedwongen om te verhuizen naar een kamer op de zesde verdieping. Het avondeten in het hotel liet ook te wensen over, wat vaak resulteerde in buikpijn. Gelukkig was het ontbijt wel in orde, maar omdat we niet in het hotel aten, besteedden we veel extra geld. Eenmaal op onze nieuwe kamer op de zesde verdieping, merkten we opnieuw vlekken op het bed, een vieze vloer (die onze voetzolen zwart maakte) en schimmel op de douchekop. Ondanks het melden van deze problemen bij de receptie om 16:00 uur, was er om 23:00 uur 's avonds nog steeds geen actie ondernomen. Pas na herhaaldelijk aandringen verscheen er rond 23:15/23:20 uur een schoonmaakster. Helaas was haar houding verre van vriendelijk en nam ze nieuwe lakens mee die ook vlekken vertoonden, zeer teleurstellend! Tijdens het schoonmaken gebruikte ze zoveel reinigingsmiddel dat de vloer na het opdrogen glad en vettig was. Uiteindelijk besloten we een dag eerder uit te checken vanwege al deze tegenvallers. We probeerden positief te blijven, maar het was gewoonweg niet meer mogelijk. Geen aanrader voor een volgend verblijf! Ik hoop dat mijn ervaring anderen kan helpen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ik deel graag mijn ervaring met dit hotel. We verbleven hier 11 dagen in juli met halfpension. Achteraf waren we eigenlijk opgelucht dat we niet voor all-inclusive hadden gekozen. Het ontbijt was prima, maar het diner liet te wensen over. Hoewel het er goed uitzag, vonden we de smaak niet lekker. We hebben het twee keer geprobeerd vanwege de kosten, maar uiteindelijk hebben we veel geld uitgegeven aan uit eten gaan omdat het eten in het hotel tegenviel. Dat was jammer. Over het algemeen was het hotel prima, met schone en ruime kamers. Het kan echter erg druk zijn en 's ochtends vroeg zijn alle ligbedden bij het zwembad al bezet. Het hotel is ook wat verouderd en kan wel wat vernieuwing gebruiken. De locatie is echter fantastisch, op slechts 5 minuten lopen van de zee. Al met al is het een prima hotel, maar ik zou niet voor all-inclusive kiezen, omdat dat zonde van je geld kan zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het hotel heeft een fantastische locatie, vlakbij de boulevard, het strand en winkels. Ideaal voor wandelaars en joggers, met Playa de las Américas op slechts 38 minuten loopafstand. De kamers zijn ruim en schoon, en hoewel we een kamer voor mindervaliden kregen (hoewel we dat niet zijn), was dit geen probleem. De bedden waren comfortabel en het personeel was uitzonderlijk vriendelijk en behulpzaam, waardoor we ons zeer welkom voelden. Ondanks de grootte van het hotel heerste er een warme en persoonlijke sfeer. Het restaurant bood veel keuzes en lekker eten, met ruime openingstijden. Een punt van aandacht was het vroeg neerleggen van handdoeken bij het zwembad, maar dit werd goed opgelost door waarschuwingen en het weghalen van handdoeken na het ontbijt. Het hotel is misschien wat gedateerd, met hier en daar een loszittende tegel, maar dit stoorde ons niet. Het zwembad heeft verschillende dieptes en een apart kinderbadje. 's Avonds was er binnen in het hotel entertainment, wat leuk was, maar buiten had ook fijn geweest gezien het heerlijke weer. De wifi werkte goed. Als je op zoek bent naar een goede keuze zonder luxe, en je je niet stoort aan wat kleine imperfecties, dan is dit een uitstekende optie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Na 11 dagen verblijf in dit hotel kunnen we met zekerheid zeggen dat dit geen aanrader is. Laten we beginnen met de positieve punten, zoals de comfortabele bedden in de kamer. Helaas moest onze 12-jarige zoon de volle prijs betalen en slapen op een slaapbank. Het grootste struikelblok van dit hotel is de gretigheid waarmee ze proberen extra geld te verdienen aan hun gasten, ondanks het all-inclusive concept. Van het huren van een goed kussen voor 10 euro tot het betalen van 15 euro per persoon per dag voor drankjes die niet uit een machine komen, het voelt als constant bijbetalen. Zelfs in onze premium kamer waar we genoten van Dolce Gusto koffie, moesten we nog eens 5 euro betalen voor 8 extra cups. Het zwembad is verouderd en in slechte staat, de animatie vindt plaats in een lawaaierige kelder in plaats van buiten, wat de sfeer niet ten goede komt. Het eten wordt geserveerd op de derde verdieping, niet op het terras, en de kwaliteit laat te wensen over. De gerechten drijven in water en lijken niet vers. Zelfs thema-avonden kunnen het smaakgebrek niet maskeren. De geluidsoverlast van de sloopwerkzaamheden aan de sportvelden en de kapotte pooltafels maken de ervaring compleet. Al met al, zoek elders naar een verblijf om je vakantie niet onnodig duur te maken. Onze vakantie was gelukkig geslaagd, maar voornamelijk door activiteiten buiten het hotel.

Melden


Reisperiode: augustus 2018

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Wij zijn met onze dochter van 6 jaar geweest. Prima vakantie gehad! We zijn hier op basis van HP geweest. De ligging tov het strand en winkels is prima aan te lopen. Ondanks dat het een groot hotel is geen last van drukte gehad. Voldoende keuze bij het eten en de kwaliteit was prima. Een fijne vakantie gehad en goede prijs/kwaliteits verhouding

Melden


Reisperiode: oktober 2014

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen10

Mooi complex met alles erop en eraan. Samen met onze dochter van 6 een super vakantie gehad. Elke dag schone kamer en handdoeken. Nette kamer. Geen schimmel te zien. Schone zwembaden. Voor 10 euro borg kan je badlakens halen voor bij het zwembad. Ik raad geen all incl aan. Wij hadden half pension en dat was super aangezien wij overdag vaak weg waren. Lekker wandelen over de boulevaar of met de auto erop uit. Vriendelijk personeel. En mijn man was jarig, kwamen ze van het hotel uit wat lekkers brengen op de kamer. Erg attent! Eten is ook zeer goed. Ontbijt van 7:30-10:30 en dinner 2 shiften 1om 18:45 en 1 om 20:30 waar er weer vers eten werd neergelegd/gemaakt. Omdat het een groot complex is was er veel variatie aan eyen te vinden en elke avond van de week een ander thema. Er was 1 nadeel DE KOFFIE! Die was echt niet lekker. Maarja tegenover het hotel zat een koffie tent en die had de beste koffie van het eiland en super vriendelijk personeel en onze dochter werd overspoelt met lollies en koekjes. We hebben daar ook een aantal keer geluncht en op onze vertrek dag een shotje gedronken met het personeel als bedankje namens hun. Rebumbio is de naam van het eettentje. We raden loro park en siampark ook aan. Let op de minimum lengte bij siam park 110/125cm en de tower of power stijl naar beneden 140cm. Veel personeel en zeer schoneparken. Hou je ban rijden en zigzag weggetjes, vergeet dan niet een kjjkje in masca te nemen en de teide op te rijden. Indien je laat in de middag richting de teide gaat kan je een hele mooie zonsondergang zien en als het donker is nou..... wow wat een hoop sterren zie je dan echt prachtig! Hoop dat jullie wat hebben aan ons verhaaltje. Ps transavia.com had op de terugvlucht geen radio meer en ook geen filmpjes schijnt nieuw te zijn dus vergeet niet wat te lezen mee te nemen in het vliegtuig

Geboekt bij

D-reizen
Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl