ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Ac

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

We zijn voor de tweede keer naar dit hotel gegaan tijdens examens en opnieuw was het een uitstekende ervaring. De sfeer was ontspannen, de kamers waren brandschoon en de ontvangst was meer dan hartelijk. Het was de ideale omgeving om tot rust te komen en je te focussen. Speciale dank gaat uit naar Paco, de receptionist, die gedurende ons hele verblijf vriendelijk, attent en behulpzaam was. We kijken er al naar uit om weer terug te komen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Tijdens onze roadtrip van Sevilla naar de Algarve besloten we een korte pitstop te maken in Huelva. Het AC Hotel Huelva bleek een aangename verrassing – eigentijds, vlekkeloos en makkelijk te bereiken met de auto. We namen even de tijd om te ontspannen, genoten van een kopje koffie met uitzicht op de omgeving en zetten onze reis voort met hernieuwde energie. Hoewel het geen hotel is waar je specifiek naartoe reist, was het als tussenstop absoluut ideaal.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De ervaring in dit AC-hotel was een aangename verrassing. Hoewel ik normaal gesproken Marriott-hotels bezoek voor zaken, besloten we deze keer om er met het gezin op vakantie te gaan. Het hotel was handig gelegen ten opzichte van onze bestemmingen en hoewel het geen extravagante uitstraling had, waren onze verwachtingen niet hoog vanwege de locatie. Echter, het hotel overtrof onze verwachtingen; met name door het vriendelijke en efficiënte personeel dat ons warm verwelkomde. Elk teamlid, inclusief de schoonmakers, blonk uit in gastvrijheid en deed er alles aan om ons gezin op zijn gemak te stellen. Het hotel zelf was smaakvol en schoon, en het ontbijt was voortreffelijk. Het voldeed zeker aan de standaard van een 4-sterrenaccommodatie, maar het buitengewone 5-sterrenteam maakte echt het verschil. Ik zou Marriott sterk aanbevelen om dit team in te zetten om training en advies te geven aan het personeel van andere Marriott-hotels, zodat zij ook kunnen leren hoe ze gasten op een uitzonderlijke manier kunnen verwelkomen en hun verblijf kunnen verbeteren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel was echt een aangename verrassing!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel ligt iets buiten het centrum, maar wel dicht bij de snelweg. Rondom het hotel kun je gratis parkeren, maar onder het hotel is een betaalde parkeergarage beschikbaar. De kamers hebben een goede grootte, echter de centrale airconditioning kan alleen warme of koude lucht blazen, afhankelijk van de keuze van het management. Helaas werd in november de airco uitgeschakeld, waardoor gasten geen controle hadden over de temperatuur in hun kamer. De badkamer is ruim en er is voldoende kastruimte. Er is een kluis aanwezig, maar deze was niet bruikbaar vanwege lege batterijen. Het ontbijt is goed en uitgebreid. Hoewel er geen echt restaurant is, wordt er soms wel diner aangeboden. De bar is strak, schoon en mist wat sfeer. De service wordt verzorgd door de receptionist.

Melden


Reisperiode: december 2015

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

slecht hotel, misschien voor 1 nachtje als je op doorreis bent maar daar blijft het ook bij, niet zo erg schoon en de kamers waren veel te klein.

Melden


Reisperiode: november 2014

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

ik ben er geweest en het eten was vies de kamers waren veel te klein en onze vakantie was verpest het was ook eens heel duur!

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl