ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Ac Salymar

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ons verblijf in dit hotel, met de verwachting van een viersterrenclassificatie, voldeed niet aan onze verwachtingen op verschillende cruciale punten. De faciliteiten vertoonden duidelijk tekenen van slijtage: de bedden waren versleten en ongemakkelijk, de airconditioning veroorzaakte constant lawaai waardoor we niet goed konden ontspannen, en over het algemeen leek het onderhoud van het hotel verwaarloosd. Wat ons echter echt tegenviel - op een negatieve manier - was het gebrek aan attentheid van het personeel. Gedurende ons hele verblijf werden we niet begroet met vriendelijkheid, een glimlach of enige bereidheid om te helpen. Telkens als we het hotel binnenliepen, hoopten we op een warmere ontvangst, maar die bleef uit. Deze gebrekkige service had een aanzienlijke impact op onze algehele ervaring. Ik ben van mening dat de houding van het personeel net zo belangrijk is als de kwaliteit van de faciliteiten. Wanneer beide aspecten tekortschieten, is het moeilijk om dit hotel aan te raden. Ik hoop dat deze feedback kan worden gebruikt als een kans tot verbetering.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Teleurstellende ervaring bij Hotel Salymar in Cádiz – Gebrek aan aanpassingsvermogen en gebrekkige communicatie Mijn vooruitzichten waren hooggespannen toen ik mijn verblijf bij Hotel Salymar in Cádiz boekte, maar helaas voldeed mijn ervaring niet aan de verwachtingen. Door een fout in de boekingsdatum (verkeerde nacht) probeerde ik binnen 24 uur de reservering te corrigeren of te annuleren. Het hotel toonde echter geen enkele bereidheid tot flexibiliteit en weigerde om zonder kosten de wijziging door te voeren of te annuleren, ondanks dat de kamer beschikbaar was en het verzoek ruim voor het incheckmoment werd ingediend. De interactie met het personeel verliep moeizaam en was weinig behulpzaam, met de nadruk op het handhaven van de kosten in plaats van het vinden van een oplossing die klantvriendelijk was. Deze benadering is zeer teleurstellend voor een hotel dat zichzelf promoot als dienstverlenend. Kortom, mijn totale ervaring was teleurstellend en ik zou dit hotel niet aanraden aan reizigers die waarde hechten aan flexibiliteit en klantenservice.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit moderne hotel biedt een oase van rust en heeft alles wat je nodig hebt voor een comfortabel verblijf. Echter, ik vind de extra kosten van € 30 per nacht voor huisdieren wel aan de hoge kant. Een borg is begrijpelijk, maar deze prijs per nacht vind ik echt te veel. Als dat nou anders was, zou ik hier zeker vaker terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De ligging van dit hotel is uitstekend, vlakbij tal van restaurants. Ik moest mijn auto parkeren bij de markt, omdat de straat voor het hotel alleen toegankelijk is voor auto's van het hotel. Toch vind ik de parkeerkosten aan de hoge kant voor dit gedoe. De service liet te wensen over. Het leek alsof het personeel niet goed op de hoogte was van de regels omtrent parkeren en andere zaken in de stad. De gastvrijheid liet ook te wensen over; blijkbaar zijn er weinig toeristen en weten ze niet goed hoe ze hiermee om moeten gaan. Het enige positieve was de verscheidenheid aan het ontbijt, dat was echt de moeite waard. Daarnaast leverde de douche een aangename waterdruk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De ligging van deze accommodatie is perfect, met drie handige tramhaltes in de buurt voor een vlotte reis naar het strand als je niet over eigen vervoer beschikt. De kamer was buitengewoon, met moderne voorzieningen en een heerlijk comfortabele sfeer. Het ontbijt was verrukkelijk, met eenvoudige keuzes maar van uitstekende kwaliteit. De service was voortreffelijk; de receptie was zeer attent en de netheid was onberispelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service9

Tijdens onze stedentrip door Andalusië hebben we in oktober 2007 een nachtje met ontbijt en diner geboekt bij een hotel in het centrum. De kamers waren modern ingericht en de auto konden we parkeren op een nabijgelegen openbare parkeerplaats. De hoteleigenaar sprak een beetje Nederlands en bij de receptie konden we in het Engels terecht. Helaas vonden we het centrum van San Fernando een beetje saai en er was niet veel te beleven.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl