ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Rosamar Maritim

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service8

Tijdens onze eerste verblijf in dit hotel in Lloret, hadden we een kamer aan de rustige achterkant. De kamers waren compact, maar brandschoon. Het enige nadeel vond ik de beperkte ruimte in de badkamer, vooral rondom het toilet. Ook het balkon was niet al te groot, er kon maar net een stoel op staan. Gelukkig compenseerde het heerlijke eten dit! Er was veel variatie en het werd prachtig gepresenteerd. Sommige gerechten hadden wat warmer gemogen, maar al met al geen reden tot klagen. De bediening in het restaurant was ook erg vriendelijk. We hadden toegang tot een dakterras en mochten ook gebruikmaken van het zonneterras bij de andere Rosamar-hotels. We hebben een fantastische week gehad en zullen zeker nog eens terugkeren naar een Rosamar-hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service7

Hallo, dit jaar verbleven we in hotel Rosamar Maritim. Over het algemeen was het een aangenaam verblijf, hoewel we iets teleurgesteld waren in de voorzieningen. Groeten, Maarten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging9
  • Service7

In juli 2005 verbleven we in Rosamar & Spa, waar we teleurgesteld waren door het kleine en ijskoude zwembad. Dagelijks verschenen er mannen die chemicaliën in het water gooiden terwijl wij aan het zwemmen waren, wat nogal vreemd voelde. Gelukkig waren de kamers en locatie perfect, maar het personeel was niet erg vriendelijk en de animatie liet te wensen over. Helaas hadden we veel overlast van onbeleefde gasten uit Oost-Europa die geen rekening hielden met anderen. Het eten was eentonig en lauw, waardoor wij van mening zijn dat dit hotel zijn vier sterren niet waarmaakt. De familie Heurter zal hier nooit meer terugkeren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service6

De locatie van het hotel is absoluut geweldig, direct aan zee met alleen een weg die overgestoken moet worden. Echter, de ervaring in het hotel zelf was teleurstellend. Ondanks het over het algemeen vriendelijke personeel, was er miscommunicatie over de kamer met zeezicht en balkon die we zouden krijgen. Deze bleek alleen beschikbaar te zijn tegen extra kosten, terwijl ons anders was verteld. De kamer had slechts een klein balkon waar je nauwelijks op kon staan. Bovendien hing er in het hotel een vreemde gasachtige geur. Het eten liet ook te wensen over; koud, zuur en vlees dat voornamelijk uit vet bestond. Zelfs de borden en het bestek waren niet schoon. Het enige positieve was de sla en meloen. De all-inclusive formule bood slechts lauw water en vruchtensap dat al lange tijd op tafel stond. Mijn advies aan anderen zou zijn om dit hotel te vermijden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service7

In mijn ervaring was Hotel Rosamar Maritim verre van indrukwekkend. Het eten was niet lekker en eentonig, met een vreemde smaak. Gelukkig was de locatie gunstig bij het strand, rustig en dicht bij winkels. Het zwembad was klein, slechts 3 bij 3 meter met ongeveer 15 ligbedden. Het personeel was niet bepaald vriendelijk, in contrast met mijn positieve ervaring bij Hotel Rosamar Garden, waar het zwembad uitnodigend was en het personeel zeer vriendelijk.





© 2007-2024 ReisChecker.nl