ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Rosamar Maritim

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service8

Tijdens onze eerste verblijf in dit hotel in Lloret, hadden we een kamer aan de rustige achterkant. De kamers waren compact, maar brandschoon. Het enige nadeel vond ik de beperkte ruimte in de badkamer, vooral rondom het toilet. Ook het balkon was niet al te groot, er kon maar net een stoel op staan. Gelukkig compenseerde het heerlijke eten dit! Er was veel variatie en het werd prachtig gepresenteerd. Sommige gerechten hadden wat warmer gemogen, maar al met al geen reden tot klagen. De bediening in het restaurant was ook erg vriendelijk. We hadden toegang tot een dakterras en mochten ook gebruikmaken van het zonneterras bij de andere Rosamar-hotels. We hebben een fantastische week gehad en zullen zeker nog eens terugkeren naar een Rosamar-hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service7

Hallo, dit jaar verbleven we in hotel Rosamar Maritim. Over het algemeen was het een aangenaam verblijf, hoewel we iets teleurgesteld waren in de voorzieningen. Groeten, Maarten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging9
  • Service7

In juli 2005 verbleven we in Rosamar & Spa, waar we teleurgesteld waren door het kleine en ijskoude zwembad. Dagelijks verschenen er mannen die chemicaliën in het water gooiden terwijl wij aan het zwemmen waren, wat nogal vreemd voelde. Gelukkig waren de kamers en locatie perfect, maar het personeel was niet erg vriendelijk en de animatie liet te wensen over. Helaas hadden we veel overlast van onbeleefde gasten uit Oost-Europa die geen rekening hielden met anderen. Het eten was eentonig en lauw, waardoor wij van mening zijn dat dit hotel zijn vier sterren niet waarmaakt. De familie Heurter zal hier nooit meer terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service6

De locatie van het hotel is absoluut geweldig, direct aan zee met alleen een weg die overgestoken moet worden. Echter, de ervaring in het hotel zelf was teleurstellend. Ondanks het over het algemeen vriendelijke personeel, was er miscommunicatie over de kamer met zeezicht en balkon die we zouden krijgen. Deze bleek alleen beschikbaar te zijn tegen extra kosten, terwijl ons anders was verteld. De kamer had slechts een klein balkon waar je nauwelijks op kon staan. Bovendien hing er in het hotel een vreemde gasachtige geur. Het eten liet ook te wensen over; koud, zuur en vlees dat voornamelijk uit vet bestond. Zelfs de borden en het bestek waren niet schoon. Het enige positieve was de sla en meloen. De all-inclusive formule bood slechts lauw water en vruchtensap dat al lange tijd op tafel stond. Mijn advies aan anderen zou zijn om dit hotel te vermijden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service7

In mijn ervaring was Hotel Rosamar Maritim verre van indrukwekkend. Het eten was niet lekker en eentonig, met een vreemde smaak. Gelukkig was de locatie gunstig bij het strand, rustig en dicht bij winkels. Het zwembad was klein, slechts 3 bij 3 meter met ongeveer 15 ligbedden. Het personeel was niet bepaald vriendelijk, in contrast met mijn positieve ervaring bij Hotel Rosamar Garden, waar het zwembad uitnodigend was en het personeel zeer vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service7

We zijn twee dagen geleden vertrokken uit Rosamar Maritim, een prachtig hotel aan zee. Gelukkig hadden we 's nachts geen last van lawaaiige jongeren. Hoewel de tweepersoonskamers niet erg ruim waren, werden ze wel elke dag schoongemaakt. Het bed was echter teleurstellend met een groot gat eronder. Het balkon was niet geschikt om op te zitten, maar wel handig voor het drogen van de was. Het personeel was vriendelijk en efficiënt. Het eten liet te wensen over, vooral voor degenen die geen fan zijn van vis en olijfolie. Toch hebben we een geweldige vakantie gehad en zouden we zeker terugkomen. Het hotel is prima, alleen voor het zwemmen moet je ergens anders naartoe!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging6
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Toen we binnenkwamen, verdwenen al onze twijfels over onze keuze. Het leek alsof alles net was opgeknapt en de meubels in de kamers waren fris en eigentijds. Ondanks dat de voorzieningen niet overdreven luxe waren, waren ze van hoge kwaliteit voor de prijs die we betaalden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service2

Tijdens mijn recente verblijf in Rosamar Maritim ben ik teleurgesteld geraakt door de kwaliteit van het eten. De maaltijden waren matig, schaars en soms zelfs koud, zonder enige variatie. Zelfs het water leek gewoon uit de kraan te komen en de watermeloen smaakte bedorven. Gelukkig was de locatie van het hotel gunstig gelegen aan het einde van de boulevard, waardoor er geen overlast was van uitgaande jongeren, maar toch dichtbij het centrum. Het zwembad op het dakterras was helaas minimaal van formaat, maar gelukkig mochten gasten gebruik maken van het ruimere zwembad van het nabijgelegen Rosamar Garden hotel. Al met al, geen aanrader.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging9
  • Service6

Dit jaar verbleef ik in Rosamar Maritim, maar het was geen aanrader! Het ontbijt was oké met een donut-muffin en een broodje, maar het middag- en avondeten waren teleurstellend. Alleen slappe frieten en watermeloen waren eetbaar. Bij het avondeten kreeg je gratis water en rosé, waarvan wij denken dat het kraanwater en te zoete rosé was. Er was ook een automaat voor sinaasappel/ananas/multisap, maar het leek meer op pure Ranja vanwege de zoetheid. Het hotel had een gebrek aan Nederlandse gasten; voornamelijk Russen en Duitsers. Verder was de jacuzzi stinkend en klein, het zwembad ook klein. Daarnaast leken de twee sauna's nooit schoongemaakt te worden. Gelukkig was er weinig geluid van buiten, maar in de badkamer was het rumoerig van de mensen boven ons.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging9
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid5

Dit hotel was absoluut geen goede ervaring voor ons. Hoewel de locatie ideaal was, liet de rest te wensen over. Het eten was teleurstellend en problematisch: altijd te laat, koud, niet goed bereid, en de ober moest regelmatig ingrijpen. Het water geserveerd aan tafel kwam regelrecht uit de kraan. Ondanks onze herhaalde verzoeken, werd de airco slechts één keer even 'gerepareerd', wat geen verschil maakte op de warme bovenste verdieping. Hoewel het uitzicht prachtig was en de kamer op zichzelf prima, hebben we besloten dat we hier nooit meer terug zullen komen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid4

De locatie krijgt een goede beoordeling met 4 sterren, maar dit hotel heeft veel tekortkomingen. De fitnessapparaten zijn allemaal kapot, de sauna op het dak is ronduit smerig en de kamers zijn erg klein. Bij binnenkomst in het hotel beneden word je begroet met een afschuwelijke rioollucht, wat echt vies is. Het enige voordeel is het uitzicht op zee, maar over het algemeen is dit hotel te duur voor wat het biedt. Ik zou het niet aanraden om hier naartoe te gaan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging9
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid6

Bij mijn allereerste bezoek aan dit hotel, was mijn eerste indruk positief. De locatie, gelegen aan de hoek van de boulevard op slechts 100 meter van het strand, sprak mij meteen aan. Echter, zodra wij het hotel betraden, veranderde mijn mening. De kamers waren te klein voor vier personen, het balkon was minimaal en het eten liet te wensen over. Elke dag hetzelfde menu, met patat die niet te eten was. Na een week besloten we ergens anders te dineren. Een lichtpuntje was wel dat we gebruik konden maken van de zwembaden van de andere drie Rosamar hotels.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service10

Al twee decennia lang bezoeken we Lloret en verblijven we afwisselend in Rosamar en Maritim. Beide hotels voldoen aan onze verwachtingen. Het personeel is vriendelijk en het eten is lekker. Voor de kinderen is er een leuke kinderclub met Nederlandstalige begeleiding. Ook is er een leuk zwembad met glijbanen. Kortom, het is geweldig! We zijn absoluut van plan om in 2006 weer terug te keren.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl