ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Rosamar Maritim

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging3
  • Service6

Het hotel is goed onderhouden, maar kan erg druk en lawaaierig zijn, vooral als er groepen scholieren en gepensioneerden verblijven. Het ligt gunstig aan het einde van Rosas, vlakbij de haven en gezellige winkelstraten en restaurants. Aan de overkant van de straat is er ruime gratis parkeergelegenheid beschikbaar. Helaas hadden we een kamer aan de linkerkant boven de keuken, waardoor we constant de geur van vis roken en het lawaai van auto's die langs de ring van Rosas reden hoorden, vanwege de eenrichtingsverkeer, evenals het constante geschreeuw van zeemeeuwen gedurende de hele dag. Er zijn zeker betere opties wat betreft hotels! In het verleden hebben we al meerdere hotels geprobeerd, zoals 2-sterren Goya, 4-sterren Goya Park, 3-sterren Mal Univers, en deze zomer Monte Carlo, welke we zouden aanbevelen vanwege de goede prijs-kwaliteitverhouding en de nabijheid tot het strand.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service7

Een geweldig hotel voor families! Er is voldoende parkeergelegenheid, een schitterend zwembad en een uitstekend restaurant met vriendelijk personeel. Keurige faciliteiten voor een heerlijke vakantie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service8

Een charmant oud hotel dat elk jaar verder wordt opgeknapt, vooral buiten het drukke seizoen. De nieuwe familiekamers bieden een prachtig uitzicht op zee en het zwembad, en zijn zeer ruim en vredig gelegen. De kinderen genieten van hun eigen slaapkamer en een ruime badkamer. De locatie van het hotel is ideaal, dicht bij zowel het oude centrum als het strand. In tegenstelling tot vele andere hotels die meer richting de drukke hotelwijk aan de overkant van de baai liggen, blijft deze plek heerlijk rustig. Het eten is van goede kwaliteit en de service is uitstekend. Kortom, wij hebben hier al twee keer een fantastische vakantie gehad met onze kinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service8

In Rosas is er een uniek hotel te vinden waar je voor slechts 23 euro per dag (in juni) halfpension kunt genieten! Het hotel mag dan misschien een wat klassieke uitstraling hebben, maar het eten is voortreffelijk en de bedden zijn comfortabel. Geen dunne matrasjes met houten lattenbodem hier! Daarnaast zijn de medewerkers uiterst vriendelijk. Ik weet niet of er een betere optie is, want voor mij is dit hotel absoluut een topper!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9

Hoewel het hotel een wat klassieke uitstraling heeft, heeft dat ook zijn charme. De netheid van de accommodatie sprong er voor mij echt uit, en dat vind ik heel belangrijk tijdens een verblijf. Ik vond de service uitstekend, heb genoten van het zwembad en de ligging ten opzichte van de winkels, het strand en de haven was ideaal. Het eten was ook zeer goed en gevarieerd. Kortom, dit hotel biedt alles voor een fantastische vakantie, en dat hebben wij zeker ervaren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service6

Dit hotel verdient echt geen drie sterren. Ze lijken meer aandacht te besteden aan de buitenkant dan aan de binnenkant, vooral wat betreft de kamers die dringend gerenoveerd moeten worden. Er zijn tal van gebreken. Het eten was van goede kwaliteit, maar er zou wat meer variatie mogen zijn. Het dessert was teleurstellend. Maar ja, gezien de prijs die je betaalt voor dit hotel, kun je eigenlijk niet veel meer verwachten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9

Het eten liet helaas te wensen over met dagelijks hetzelfde gerecht: friet. Gelukkig hebben we desondanks een fantastische vakantie gehad. Het hotel was ongelooflijk schoon en het uitzicht over de jachthaven en het strand was adembenemend. Dit alles voor een zeer redelijke prijs.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Ik was aangenaam verrast door de kwaliteit van dit hotel, ondanks dat het maar drie sterren heeft. De ligging tegenover de prachtige jachthaven was fantastisch. Het hotel is centraal gelegen, op slechts vier minuten van het strand en omringd door tal van winkels en bars. We hadden onze fietsen meegenomen en konden makkelijk van het ene dorp naar het andere fietsen. Ik ben zeker van plan om terug te gaan, want ik heb echt genoten van mijn vakantie daar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Elk jaar keren we terug naar dit hotel, meestal bij de start van het seizoen in maart of april, en soms rond kerst. Het hotel toont zijn leeftijd wel, maar er wordt duidelijk aan verbeteringen gewerkt. Het diner wordt in buffetvorm geserveerd met een uitgebreide keuze aan zowel warme als koude gerechten. De prijs is zeer betaalbaar; voor een verblijf van 7 nachten met halfpension tijdens de eerste week van de paasvakantie betalen we net geen 200 euro per persoon. Boven de winkeltjes bevindt zich een groot zwembad op de eerste verdieping.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6

Een absolute aanrader voor wie op zoek is naar een goede verhouding tussen prijs en kwaliteit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8

We hebben al in verschillende landen en hotels verbleven, maar de laatste jaren kiezen we er voor om twee keer per jaar naar dit hotel te gaan. Het is altijd brandschoon en het eten is echt fantastisch met een grote variatie. We bezoeken wel vaak een ander strand iets verderop, een prachtige baai genaamd Canyelles Petites.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging5
  • Service7

Mijn eerste ervaring in dit hotel was een mix van positieve en negatieve indrukken. De ligging nabij de vissershaven zorgde voor een unieke sfeer, maar helaas betekende dit ook dat elke ochtend om 7.00 uur een luide sirene je abrupt wakker maakte. De kamers waren schoon, maar het gebrek aan geluidsisolatie zorgde ervoor dat het geluid van de straat en aangrenzende kamers hinderlijk was. Tijdens mijn verblijf tijdens een hittegolf liet de airconditioning te wensen over en alleen als er iemand in de kamer was, werkte de koelkast. Het personeel bij de receptie was niet erg vriendelijk en had beperkte kennis van de Franse taal. Het eten was heerlijk, maar de keuze aan drankjes was beperkt tot wijn of water. Al met al zou ik niet teruggaan vanwege de lawaaierige omgeving en het gebrek aan goede geluidsisolatie in de kamers. Een goede nachtrust is essentieel tijdens een vakantie. Daarnaast lag het hotel vrij ver van het centrum en het nabijgelegen strand was niet erg schoon.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

Dit hotel kan worden omschreven als een comfortabel verblijf met een klassieke uitstraling. De maaltijden zijn smakelijk en royaal, perfect om aan de behoeften te voldoen. De ligging nabij de jachthaven en op korte afstand van het centrum is ideaal. Het personeel is gastvrij en de kamers zijn verzorgd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

In september 2008 verbleven we twee weken in dit hotel. De accommodatie was netjes en vredig, maar het menu liet wat te wensen over. Het leek alsof we elke dag hetzelfde aten, met vaak gerechten zoals frietjes en spaghetti die herhaald werden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service7

Na een week te hebben doorgebracht in de Golden Bahia in Tossa, waren we een beetje teleurgesteld. Ondanks het prachtige uitzicht op de haven en het strand, en de gunstige locatie die zowel rustig als dicht bij het centrum was, liet het hotel op sommige fronten te wensen over. Het eten was eentonig, het personeel niet erg vriendelijk en de kamer was wat aan de krappe kant en werd niet goed schoongehouden. Gelukkig was er wel een handige koelkast aanwezig. De nadruk lag duidelijk op een Franse ervaring, gezien de goede beheersing van de taal, maar de beperkte beheersing van het Engels maakte communicatie lastig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10

Prima accommodatie! Het personeel was erg gastvrij en het eten was voortreffelijk. Wij komen volgend jaar zeker weer terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

Twee weken doorgebracht in juni. Het hotel was aangenaam met uitstekende service en we konden ons prima redden met Engels. Het eten was lekker en er was genoeg variatie. 's Avonds was het gezellig met live muziek. Natuurlijk konden we ook heerlijk langs het strand wandelen en genieten op een van de vele terrassen. In de omgeving zijn er ook veel bezienswaardigheden en prachtige wandelroutes. We komen hier zeker nog een keer terug.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid5

Onlangs zijn we teruggekomen van ons verblijf van 27 juni tot en met 8 juli. We verbleven in een geweldig hotel met heerlijke ontbijt- en dinerbuffetten, comfortabele bedden en op slechts 300 meter van het centrum en het strand. Het personeel was vriendelijk en het feit dat ze voor zo'n betaalbare prijs zo'n geweldig eten konden serveren, was indrukwekkend! Enig minpuntje was dat onze kamer op de eerste verdieping boven de muziek lag, maar om precies 24.00 uur stopte de muziek gelukkig. Al met al een absolute aanrader en dit hotel zal zeker onze vaste keuze zijn voor de komende jaren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8

Het hotel zelf is prima in orde, hoewel de kamer en badkamer die wij hadden wel een opknapbeurt konden gebruiken. De airconditioning maakte ook nogal wat lawaai. Gelukkig maakten het zwembad en buitenterras veel goed, die waren echt top. Het personeel was erg vriendelijk, maar het eten liet helaas te wensen over. Er was weinig variatie en het was niet van de kwaliteit die je zou verwachten van een 3-sterren hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging9

De locatie van het hotel is fantastisch, met een prachtig uitzicht op de haven en een groot zwembad dat pas om 10 uur opengaat, wat betekent dat er altijd genoeg ruimte is om te zwemmen. Er is ook parkeergelegenheid beschikbaar. Helaas liet de kamer te wensen over wat betreft hygiëne, met lange zwarte haren die overal te vinden waren en het ontbijt was teleurstellend, elke ochtend hetzelfde. Het ontbrak ook aan parasols bij het zwembad, die je zelf moest kopen. Het zou fijn zijn geweest als deze werden verstrekt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Het hotel bevindt zich op een steenworp afstand van het centrum en biedt een serene sfeer, een heerlijk zwembad en degelijk eten. We hebben enkele weken voor onze reis geboekt en verbleven er voor minder dan 400 euro voor 5 nachten, wat een fantastische prijs-kwaliteitverhouding was. We zullen zeker terugkeren naar het pittoreske plaatsje Roses. Als je graag winkelt en langs de boulevard slentert, is dit echt een aanrader.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging7
  • Service7

Hotel Univers is een fantastische mix van moderniteit en gezelligheid. Het restaurant verrast met heerlijke gerechten en de ligging bij de haven, het strand en leuke restaurants maken het plaatje compleet. 's Avonds is het stadje Rosas op loopafstand en kun je genieten van een sfeervolle avond. Het zwembad is goed verzorgd, al is het jammer dat het al vroeg sluit. Desondanks hebben wij een ontzettend aangenaam verblijf gehad in dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Onlangs heb ik een week doorgebracht in hotel Univers met de duikclub. Het hotel was van hoge kwaliteit, hoewel de kamers aan de iets kleine kant waren. Het eten was heerlijk en er was genoeg keuze, het personeel was bijzonder vriendelijk. De ligging van het hotel, vlakbij het duikcentrum en de zee, was ideaal. Bovendien waren de winkels in de buurt. 's Avonds was er live muziek, wat zorgde voor een gezellige sfeer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging9
  • Service2

Wat een teleurstelling! Tijdens ons verblijf van een week in dit hotel konden we enkel genieten van de geweldige ligging aan de haven, het begin van de boulevard en het strand. De kamers waren redelijk ruim, maar misten net dat beetje extra in netheid. Het bed was veel te klein voor twee personen (130x190) en de airconditioning werkte niet naar behoren - veel lawaai, maar weinig verkoeling. We hebben dit probleem twee keer gemeld bij de receptie, maar helaas nog steeds geen oplossing. Het eten bestond uit buffetten voor ontbijt en diner, waarbij het ontbijt sober was en het avondeten een uitdaging was om iets lekkers te vinden. Kortom, Rosas is prachtig aan de Middellandse Zee, maar ik zou aanraden om een ander hotel te zoeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7

Dit hotel heeft een karakteristieke uitstraling met veel marmer, donker glas en tegels met levendige figuren. De douche is wat aan de krappe kant, maar de kamer is wel keurig schoon. Het ontbijt is redelijk uitgebreid, maar kan wat chaotisch zijn en is niet van hoog niveau. De locatie aan de haven/strand is wel prachtig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8

De verhouding tussen prijs en kwaliteit blijft gewoon uitstekend. De maaltijden en het ontbijt zijn royaal en smakelijk samengesteld. Het buffet zorgt voor een ontspannen sfeer, alhoewel een intieme setting niet te verwachten is in dit type hotel. De kamers zijn brandschoon en de douches zijn modern. Er zijn parasols beschikbaar bij het zwembad, waardoor de accommodatie compleet is. Kijk niet te veel terug naar beoordelingen van juli 2012, aangezien alles nu uitstekend is geregeld. Dit is een geschikte plek voor gezinnen, maar minder geschikt voor jongeren die op zoek zijn naar een bruisend nachtleven in de buurt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

Normaal gesproken verblijven we altijd op campings tijdens onze vakanties, maar dit jaar kozen we voor het eerst een hotel. Hotel Univers bleek een prima keuze te zijn, zeker als je geen extravagante luxe verwacht. De kamers werden dagelijks schoongemaakt, de bedden opgemaakt en we kregen elke dag schone handdoeken. Het eten in het hotel was lekker en er was genoeg keuze. Laat je niet afschrikken door opmerkingen van mensen die zeggen dat het buffet eenvoudig is en elke dag hetzelfde. Als zij dat als minpunt zien, kunnen ze beter eens ons ontbijt thuis proberen. Er was echt genoeg variatie in het eten. Het personeel was ontzettend vriendelijk en je kon in alle rust van je vakantie genieten. De ligging van het hotel was perfect, dichtbij het centrum en aan het einde van de boulevard. Roses is een heerlijk stadje waar je lekker en betaalbaar kunt eten, gezellig kunt winkelen en op terrasjes kunt zitten. Mensen die klagen en negatief zijn over dit hotel, kunnen beter naar een Hilton gaan, maar daar hangt natuurlijk ook een ander prijskaartje aan. Wij hebben in ieder geval een heerlijke vakantie gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7

Na het lezen van enkele minder positieve reviews was ik aangenaam verrast na mijn verblijf van 4 dagen in Hotel Univers. Alles was tot in de puntjes verzorgd, compleet en bovendien betaalbaar. Over het avondeten kan ik geen oordeel geven, aangezien ik daar geen gebruik van heb gemaakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid5

Hoewel het hotel een wat verouderde uitstraling heeft, hebben we genoten van ons korte verblijf. Het restaurant bood lekker eten, zij het zonder al te veel culinaire hoogstandjes. Gelukkig was alles wel keurig schoon, wat zeker iets is om waardering voor te hebben. Voor een paar dagen is dit hotel zeker een goede keuze, maar voor een langer verblijf zou ik misschien naar iets moderners uitkijken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7

Dit hotel is een pareltje met uitstekende gastvrijheid, culinaire hoogstandjes en een warme, attente bediening. De locatie van het hotel is perfect, vlakbij zowel de haven als het bruisende centrum van Roses.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen6

Een verblijf van een week was best aangenaam. Elke avond was er live muziek, wat zorgde voor een gezellige sfeer 's avonds. De kamers waren nogal gehorig en hadden een balkon dat een beetje aan de kleine kant was. Gelukkig hadden we wel deels zicht op zee, wat leuk was. Het ontbijt liet te wensen over, met geen vers brood en wat taaie gerechten. Het diner was redelijk met genoeg keuzemogelijkheden. Al met al was het een leuke ervaring voor een weekje weg.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Voorzieningen8

Na een ontspannen vakantie in Tarragona hebben we dit hotel geboekt om de drukte van "zwarte zaterdag" te vermijden. De ligging aan de haven en de boulevard van Roses was perfect, en het zwembad was een leuke afwisseling van het strand, vooral voor de kinderen. Wat meer parasols en een koelkastje op de kamer hadden wel gemogen, maar al met al was ons verblijf zeer aangenaam. Het hotel heeft een echte Spaanse uitstraling, met marmeren vloeren en betegelde muren die juist hygiënisch aanvoelen. Parkeren bij de haven kost slechts 2 euro per dag en wifi is gratis voor iedereen. Al met al een aanrader voor een verblijf in Roses.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service8

Tijdens onze eerste verblijf in dit hotel in Lloret, hadden we een kamer aan de rustige achterkant. De kamers waren compact, maar brandschoon. Het enige nadeel vond ik de beperkte ruimte in de badkamer, vooral rondom het toilet. Ook het balkon was niet al te groot, er kon maar net een stoel op staan. Gelukkig compenseerde het heerlijke eten dit! Er was veel variatie en het werd prachtig gepresenteerd. Sommige gerechten hadden wat warmer gemogen, maar al met al geen reden tot klagen. De bediening in het restaurant was ook erg vriendelijk. We hadden toegang tot een dakterras en mochten ook gebruikmaken van het zonneterras bij de andere Rosamar-hotels. We hebben een fantastische week gehad en zullen zeker nog eens terugkeren naar een Rosamar-hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service7

Hallo, dit jaar verbleven we in hotel Rosamar Maritim. Over het algemeen was het een aangenaam verblijf, hoewel we iets teleurgesteld waren in de voorzieningen. Groeten, Maarten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging9
  • Service7

In juli 2005 verbleven we in Rosamar & Spa, waar we teleurgesteld waren door het kleine en ijskoude zwembad. Dagelijks verschenen er mannen die chemicaliën in het water gooiden terwijl wij aan het zwemmen waren, wat nogal vreemd voelde. Gelukkig waren de kamers en locatie perfect, maar het personeel was niet erg vriendelijk en de animatie liet te wensen over. Helaas hadden we veel overlast van onbeleefde gasten uit Oost-Europa die geen rekening hielden met anderen. Het eten was eentonig en lauw, waardoor wij van mening zijn dat dit hotel zijn vier sterren niet waarmaakt. De familie Heurter zal hier nooit meer terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service6

De locatie van het hotel is absoluut geweldig, direct aan zee met alleen een weg die overgestoken moet worden. Echter, de ervaring in het hotel zelf was teleurstellend. Ondanks het over het algemeen vriendelijke personeel, was er miscommunicatie over de kamer met zeezicht en balkon die we zouden krijgen. Deze bleek alleen beschikbaar te zijn tegen extra kosten, terwijl ons anders was verteld. De kamer had slechts een klein balkon waar je nauwelijks op kon staan. Bovendien hing er in het hotel een vreemde gasachtige geur. Het eten liet ook te wensen over; koud, zuur en vlees dat voornamelijk uit vet bestond. Zelfs de borden en het bestek waren niet schoon. Het enige positieve was de sla en meloen. De all-inclusive formule bood slechts lauw water en vruchtensap dat al lange tijd op tafel stond. Mijn advies aan anderen zou zijn om dit hotel te vermijden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service7

In mijn ervaring was Hotel Rosamar Maritim verre van indrukwekkend. Het eten was niet lekker en eentonig, met een vreemde smaak. Gelukkig was de locatie gunstig bij het strand, rustig en dicht bij winkels. Het zwembad was klein, slechts 3 bij 3 meter met ongeveer 15 ligbedden. Het personeel was niet bepaald vriendelijk, in contrast met mijn positieve ervaring bij Hotel Rosamar Garden, waar het zwembad uitnodigend was en het personeel zeer vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service7

We zijn twee dagen geleden vertrokken uit Rosamar Maritim, een prachtig hotel aan zee. Gelukkig hadden we 's nachts geen last van lawaaiige jongeren. Hoewel de tweepersoonskamers niet erg ruim waren, werden ze wel elke dag schoongemaakt. Het bed was echter teleurstellend met een groot gat eronder. Het balkon was niet geschikt om op te zitten, maar wel handig voor het drogen van de was. Het personeel was vriendelijk en efficiënt. Het eten liet te wensen over, vooral voor degenen die geen fan zijn van vis en olijfolie. Toch hebben we een geweldige vakantie gehad en zouden we zeker terugkomen. Het hotel is prima, alleen voor het zwemmen moet je ergens anders naartoe!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging6
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Toen we binnenkwamen, verdwenen al onze twijfels over onze keuze. Het leek alsof alles net was opgeknapt en de meubels in de kamers waren fris en eigentijds. Ondanks dat de voorzieningen niet overdreven luxe waren, waren ze van hoge kwaliteit voor de prijs die we betaalden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service2

Tijdens mijn recente verblijf in Rosamar Maritim ben ik teleurgesteld geraakt door de kwaliteit van het eten. De maaltijden waren matig, schaars en soms zelfs koud, zonder enige variatie. Zelfs het water leek gewoon uit de kraan te komen en de watermeloen smaakte bedorven. Gelukkig was de locatie van het hotel gunstig gelegen aan het einde van de boulevard, waardoor er geen overlast was van uitgaande jongeren, maar toch dichtbij het centrum. Het zwembad op het dakterras was helaas minimaal van formaat, maar gelukkig mochten gasten gebruik maken van het ruimere zwembad van het nabijgelegen Rosamar Garden hotel. Al met al, geen aanrader.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging9
  • Service6

Dit jaar verbleef ik in Rosamar Maritim, maar het was geen aanrader! Het ontbijt was oké met een donut-muffin en een broodje, maar het middag- en avondeten waren teleurstellend. Alleen slappe frieten en watermeloen waren eetbaar. Bij het avondeten kreeg je gratis water en rosé, waarvan wij denken dat het kraanwater en te zoete rosé was. Er was ook een automaat voor sinaasappel/ananas/multisap, maar het leek meer op pure Ranja vanwege de zoetheid. Het hotel had een gebrek aan Nederlandse gasten; voornamelijk Russen en Duitsers. Verder was de jacuzzi stinkend en klein, het zwembad ook klein. Daarnaast leken de twee sauna's nooit schoongemaakt te worden. Gelukkig was er weinig geluid van buiten, maar in de badkamer was het rumoerig van de mensen boven ons.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging9
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid5

Dit hotel was absoluut geen goede ervaring voor ons. Hoewel de locatie ideaal was, liet de rest te wensen over. Het eten was teleurstellend en problematisch: altijd te laat, koud, niet goed bereid, en de ober moest regelmatig ingrijpen. Het water geserveerd aan tafel kwam regelrecht uit de kraan. Ondanks onze herhaalde verzoeken, werd de airco slechts één keer even 'gerepareerd', wat geen verschil maakte op de warme bovenste verdieping. Hoewel het uitzicht prachtig was en de kamer op zichzelf prima, hebben we besloten dat we hier nooit meer terug zullen komen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid4

De locatie krijgt een goede beoordeling met 4 sterren, maar dit hotel heeft veel tekortkomingen. De fitnessapparaten zijn allemaal kapot, de sauna op het dak is ronduit smerig en de kamers zijn erg klein. Bij binnenkomst in het hotel beneden word je begroet met een afschuwelijke rioollucht, wat echt vies is. Het enige voordeel is het uitzicht op zee, maar over het algemeen is dit hotel te duur voor wat het biedt. Ik zou het niet aanraden om hier naartoe te gaan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging9
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid6

Bij mijn allereerste bezoek aan dit hotel, was mijn eerste indruk positief. De locatie, gelegen aan de hoek van de boulevard op slechts 100 meter van het strand, sprak mij meteen aan. Echter, zodra wij het hotel betraden, veranderde mijn mening. De kamers waren te klein voor vier personen, het balkon was minimaal en het eten liet te wensen over. Elke dag hetzelfde menu, met patat die niet te eten was. Na een week besloten we ergens anders te dineren. Een lichtpuntje was wel dat we gebruik konden maken van de zwembaden van de andere drie Rosamar hotels.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service10

Al twee decennia lang bezoeken we Lloret en verblijven we afwisselend in Rosamar en Maritim. Beide hotels voldoen aan onze verwachtingen. Het personeel is vriendelijk en het eten is lekker. Voor de kinderen is er een leuke kinderclub met Nederlandstalige begeleiding. Ook is er een leuk zwembad met glijbanen. Kortom, het is geweldig! We zijn absoluut van plan om in 2006 weer terug te keren.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl