ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Rosamar Garden Resort

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

Onze vakantie bij hotel Rosamar Garden was een groot succes! De kamer was schoon en hoewel eenvoudig, vonden wij dat helemaal niet erg. Het personeel was vriendelijk (vooral als je zelf vriendelijk bent en je dankbaarheid toont), de locatie was perfect (dicht bij het centrum maar geen last van luidruchtige feestgangers), en onze kinderen hebben enorm genoten. Door de aanwezigheid van veel andere Belgen in het hotel, hadden ze al snel een leuke groep om mee op te trekken. Het eten was gevarieerd genoeg voor ons en we waren tevreden met de all-inclusive formule. We kijken er zeker naar uit om nog een keer terug te komen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging8
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid1

Het personeel was niet bepaald gastvrij, het toilet op de kamer had een onaangename geur, de vloer was allesbehalve schoon en er waren overal mieren te vinden. De bedden waren wel opgemaakt, maar niet verschoond, en er was weinig variatie en warm eten beschikbaar. Voor kinderen was er ook niet veel keuze. Bovendien ontbrak het aan activiteiten voor 10-plussers en was het voetbalveld te vroeg gesloten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid8

Helaas moet ik dit keer een minder positieve beoordeling achterlaten. We zijn gewend om luxe 4-sterren accommodaties te boeken op verschillende locaties in Spanje, dus we hebben enige ervaring met de Spaanse hotelklasse. Dit hotel voldeed echter niet aan onze verwachtingen. Het enige pluspunt was het zwembad voor kinderen. Het eten liet te wensen over, met weinig variatie en teleurstellende showcooking. De service was traag en de kamer voor vier personen was erg klein, wat eigenlijk al duidelijk werd bij het betreden van de lobby. Als je mijn andere recensies bekijkt, zul je zien dat dit hotel echt tekortschiet. Wij zullen hier geen tweede keer komen en geven dit hotel een 3-sterrenbeoordeling op basis van onze algehele ervaring. Gelukkig verblijven we slechts vijf dagen per hotel. Ons vorige verblijf was in de geweldige Villa Romana in Salou, en ons volgende verblijf zal zijn in het luxe hotel Onabrava Santa Susana, wat onze vakantie weer goed zal maken. Dus helaas geen aanrader voor reizigers die gewend zijn aan meer luxe en kwaliteit tijdens hun verblijf in Spanje.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid6

De locatie van het hotel is prachtig en het zwembad is heerlijk, dat moet gezegd worden. Maar wat een teleurstelling wat betreft de service! Ondanks ernstige rugklachten en een hele reeks medicijnen, besloot ik toch te gaan in plaats van te annuleren. Helaas bleek dat een slechte keuze te zijn, met veel pijn en regelmatige rustpauzes waardoor ik eigenlijk alleen bij het hotel kon blijven. Op de dag van vertrek moesten we de kamer al om 10.00 uur verlaten, om vervolgens te moeten wachten tot 's avonds voordat we om 20.00 uur in de bus zouden stappen. Hoewel het hotel op de hoogte was van mijn situatie en we verzochten om de kamer langer te mogen behouden, was dit niet mogelijk vanwege volgeboekte kamers - begrijpelijk, maar teleurstellend. Ze deden alsof ze wilden helpen door ons te verplaatsen van onze kamer op de begane grond naar een beschikbare kamer op de zesde verdieping, maar daar hing wel een prijskaartje van 47 Euro aan. Het idee van verhuizen met al onze bagage was al geen optie, maar de kosten maakten de beslissing nog duidelijker. Dit voelde als uitbuiting, vooral omdat ik een trouwe klant ben. Voor september hadden we ook al geboekt bij dit hotel, maar vandaag heb ik omgeboekt naar een ander hotel. Ze zullen ons daar niet meer zien, want dit is geen service zoals het hoort te zijn!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging7
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid5

Het zwembad was mooi, maar helaas was één van de binnenzwembaden gesloten, wat een teleurstelling was. De sauna en het stoombad waren ook niet beschikbaar, wat jammer was. De kamers leken niet goed schoongemaakt te worden en het eten was van zeer slechte kwaliteit. Op mijn verjaardag kreeg ik zelfs een rauwe hamburger geserveerd, wat resulteerde in een nare ervaring. Het hotel was overvol en nogal chaotisch, en het personeel leek niet erg behulpzaam. Ook de voorzieningen zoals de toiletten bij het zwembad en de mini-golf waren in slechte staat. Al met al was het niet de luxe ervaring die we hadden verwacht in dit 4-sterrenhotel.





© 2007-2025 ReisChecker.nl