ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Benikaktus

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10

Uitstekend hotel met schone, keurige en ruime kamers en een prachtig uitzicht. Het eten is van hoge kwaliteit, gevarieerd en echt smakelijk, altijd warm geserveerd. Gedurende onze 14-daagse verblijf hebben we elke dag iets anders geproefd. Het personeel is uiterst vriendelijk. Als we weer naar Benidorm gaan, is Benikaktus onze eerste keuze. We bezoeken regelmatig hotels, maar dit hotel verdient volgens ons een extra ster. Als je hier nog iets te klagen hebt, dan kun je beter gewoon thuisblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service3

Bij aankomst hadden we moeite om ons te verstaan met het receptiepersoneel vanwege de taalbarrière. Helaas was niet iedereen even vriendelijk. De kamers leken niet grondig schoongemaakt te worden en het aanbod van eten was beperkt. Gelukkig compenseerde het prachtige uitzicht veel van onze teleurstellingen. Echter, het was erg ongemakkelijk dat onze touroperator ons met maar liefst 50 kg bagage een steile helling van 15-18% liet beklimmen bij aankomst.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8

Onlangs teruggekomen van mijn verblijf en ik moet eerlijk zeggen dat er betere hotels te vinden zijn in Benidorm. Het hotel is duidelijk gedateerd, met oncomfortabele harde bedden waar ik zelfs drie weken lang op vier dekens moest slapen. Het zwembad liet ook te wensen over, met een rand die zo vettig was dat je meteen uitgleed als je er met je handen langsging. Pas vanaf de tiende verdieping was er in januari zon op het balkon te vinden. De meest gunstig gelegen kamers, bijvoorbeeld op de hoek, waren al van tevoren gereserveerd door vaste bezoekers die dachten dat ze daar recht op hadden. Het eten was zeer karig, met slechts vijf bakken waarin je moest kiezen uit puree, patat, groente, soms stukjes vis en vlees (soms zelfs plakjes ham, zoals te zien op de foto). Als iets op was, moest je er speciaal om vragen. Bij het ontbijt moest je uitkijken voor de borden en glazen die het personeel nogal wild rond leken te smijten. Slechts twee medewerkers waren vriendelijk, de rest leek totaal ongeïnteresseerd. De lift was zo klein dat er maximaal vier mensen in pasten en de zwaarste persoon moest als eerste uitstappen. Elke avond was er line dance in de recreatiezaal, wat meer deed denken aan een bejaardentehuis dan een hotel. Het enige positieve punt was het prachtige uitzicht en de gratis fles wijn en water bij het diner. Ik denk niet dat ik hier nog eens naartoe zal gaan.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid10

Die blonde dame achter de receptie kan wel wat verbetering gebruiken als het gaat om klantvriendelijkheid, maar verder was mijn ervaring geweldig te noemen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service6

Bij dit restaurant krijg je zowel wijn als water geserveerd, maar de manier waarop de obers de wijn schenken laat te wensen over. Sommige gasten kregen slechts één glas terwijl anderen er wel vijf kregen. De eetzaal heeft echt een opknapbeurt nodig, overal zie je kapotte stoelen bij de tafels. Bovendien viel de onvriendelijke houding aan de receptie, vooral van de dame, erg tegen.





© 2007-2024 ReisChecker.nl