ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Colon Rambla

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Onlangs zijn wij teruggekeerd van ons verblijf in La Nina (23-07/06-08), waar wij genoten hebben van een uitstekend hotel. Het eten was van goede kwaliteit en hoewel het niet gloeiend heet was, was het zeker niet koud. Ze verwarmen het niet alleen met lampen, maar ook met spiralen, wat zorgt voor een gevarieerde keuze voor iedereen. Er waren genoeg ligbedden bij het zwembad en het animatieteam was zeer vermakelijk, ook al spraken ze niet in het Nederlands. Zelfs voor de kinderen was het leuk. De kamers waren schoon en ordelijk, en het personeel was uiterst vriendelijk, vooral tegenover de kinderen. Dit is absoluut een fantastische vakantie geweest voor ons. - Dick en Petra.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Dit hotel is echt een aanrader! Het eten was prima, niet gloeiend heet maar zeker niet koud. Er was voor ieder wat wils, dus genoeg variatie. Bij het zwembad waren er voldoende ligbedden beschikbaar en 's ochtends was er geen gedoe om handdoeken te bemachtigen. De receptie sprak Nederlands wat erg handig was. De animatie voor de kinderen was ook leuk, al was deze niet in het Nederlands, ze deden zeker hun best. De kamers waren ruim en heel netjes en schoon. Je kon ook gebruik maken van de badlakenservice, wat erg prettig was. De ligging van het hotel was ideaal, dicht bij winkels en het strand. Als je iets nodig had, was er een supermarkt tegenover het hotel. Parkeren in de garage onder het hotel was gratis voor gasten. Al met al was dit een van de beste hotels die we ooit hebben bezocht. Het is bijna ondenkbaar dat iemand hier nog over zou kunnen klagen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

Onlangs brachten we een week door in La Nina H10 met de hele familie: 8 volwassenen en 2 kinderen van 1 en 4 jaar oud. Wat ons direct opviel was de ontspannen sfeer, voornamelijk dankzij de vriendelijke Spaanse bevolking die bijdroeg aan een kindvriendelijke omgeving. Gelukkig waren er geen gestreste, luidruchtige Engelsen of onbeschofte Russen te bekennen. Geen gevecht om ligbedjes bij het zwembad, want pas rond 11 uur was er nog genoeg plek met eigen ligstoelen beschikbaar. Het eten was verrassend goed voor een all-inclusive resort, al hadden sommigen graag wat warmere gerechten gezien. Desondanks was het menu gevarieerd en smakelijk. Een absolute aanrader voor wie in de buurt is, is het "Lorro Parque" met zijn prachtige dierentuin en indrukwekkende shows. Een tip voor toekomstige bezoekers: boek deze excursie lokaal in plaats van via de touroperator, dit scheelt al snel €19 per persoon. Kortom, een zeer geslaagde vakantie waar we met veel plezier op terugkijken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Van 7 tot en met 14 november verbleven we in La Nina en we hebben genoten van ons verblijf. Het hotel is prachtig gelegen, slechts een steenworp verwijderd van het strand. Toch zijn er een paar verbeterpunten die we willen benoemen. Het zou fijn zijn als het personeel beter Engels spreekt, de handdoekenservice bij het zwembad kan wel wat sneller en af en toe was het eten niet helemaal warm genoeg. Ondanks deze puntjes, kijken we met een positief gevoel terug op ons verblijf in dit hotel. Groetjes, Edwin en Jacqueline.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8

Dit hotel biedt een serene sfeer met een adembenemend uitzicht over de haven van Porto Colom. De kamers zijn stijlvol en comfortabel ingericht, waardoor je heerlijk kunt ontspannen. Helaas waren er wat minpuntjes, zoals verschillende kapotte ligstoelen bij het zwembad en het onfortuinlijke feit dat het avondeten nooit de juiste temperatuur leek te hebben - eerder lauw dan warm.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid4

Een oase van rust voor vakantiegangers die willen ontspannen en genieten van een serene sfeer. Hier geen lawaai van spelende kinderen of opdringerige animatoren. De kamers zijn schoon en het personeel is vriendelijk. Het restaurant biedt voldoende keuze, al zou het eten wat warmer mogen worden geserveerd. Dit hotel is niet geschikt voor gezinnen met kinderen, maar eerder voor gasten die op zoek zijn naar pure ontspanning en welverdiende rust.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging2
  • Service6

Een derde bezoek aan een H10 hotel op Tenerife La Niña is niet aan te raden. Het hotel is mooi en ruim genoeg, met schone kamers, maar het eten bij het zwembad laat te wensen over - elke dag hetzelfde menu van friet en hamburgers. De bar opent pas om 20.00 uur en biedt geen gezellige sfeer. De animatie bevindt zich op een onaantrekkelijke benedenverdieping. Voor de all-inclusive formule die we altijd kiezen, is dit hotel ook minder geschikt. Ik zou eerder H10 Las Palmeras aanbevelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service7

Ik heb een week doorgebracht aan het eind van februari 2008. De locatie en het verblijf van het hotel waren prima in orde. Het ontbijt was heerlijk, maar helaas waren de andere maaltijden echt niet te eten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel is echt een pareltje met zijn ruime en schone kamers. Het personeel is ontzettend gastvrij en het eten is gewoonweg heerlijk, met een grote variatie aan gerechten. Het viel ons wel op dat er voornamelijk Spaanse gasten aanwezig waren, wat voor een lokale sfeer zorgde. Het enige minpuntje was dat er te weinig parasols bij het zwembad stonden voor het aantal gasten. Desondanks hebben wij ontzettend genoten van onze tijd hier.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging10
  • Service8

Onlangs verbleven we in Hotel H10 La Nina. Zoals velen eerder aangaven, was ook onze ervaring dat het eten niet op de juiste temperatuur was. Het lijkt alsof de feedback hierover niet serieus genomen wordt, wat jammer is. Daarnaast viel het ons op dat bepaalde regels niet werden nageleefd, zoals het dragen van korte broeken in de eetzaal en vroeg in de ochtend bedjes bij het zwembad reserveren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9

We zijn zojuist teruggekomen van ons verblijf in dit hotel (18-4-2008). Het hotel was top: het eten was heerlijk en divers, al was het soms niet helemaal warm genoeg. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Kortom, we hebben een geweldige tijd gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

In april en mei 2008 hebben wij een fantastische vakantie van 13 dagen gehad in Hotel H10-La Nina met 4 volwassenen en 2 kinderen. We verbleven op basis van all-inclusive en hebben genoten van ruime kamers en een goed onderhouden badkamer. Het hotel werd voornamelijk bezocht door Spaanse gasten, die erg vriendelijk waren. Er waren altijd genoeg ligstoelen bij het zwembad, zelfs als we later op de dag kwamen. Het ontbijtbuffet, de lunch en het avondeten waren uitgebreid en altijd warm. Kortom, de algehele indruk van het hotel was erg goed. Een handige tip: we hebben ons verblijf via internet geboekt voor een scherpe prijs van €3600 voor 13 dagen all-inclusive voor 4 volwassenen en 2 kinderen. De retourvlucht met Ryanair vanuit Duitsland naar Tenerife kostte slechts €1000 voor 6 personen. De transfer van de luchthaven naar het hotel met twee taxi's kostte in totaal €90. Onze totale vakantiekosten kwamen neer op €780 per persoon voor 13 dagen, wat het zeker waard was. Er waren geen vertragingen op de luchthaven, alles verliep perfect. We raden deze bestemming zeker aan! - Familie Westermann uit Vianen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Het hotel was uitstekend, het eten was heerlijk (enige nadeel was dat het avondeten wat laat werd geserveerd), er waren voldoende ligstoelen bij het zwembad, een mooie wandelroute langs het strand en we hebben echt genoten van onze vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Na een verblijf van 10 dagen in La Niña zijn we op 18 juni teruggekeerd. We hebben prachtig weer gehad en verbleven in een uitstekend hotel met vriendelijk personeel en mooie kamers die elke dag keurig schoongemaakt werden. Het eten was heerlijk en gevarieerd, hoewel soms niet helemaal warm. Het diner begon wel wat laat, pas om 19:30 uur. Tijdens mijn verjaardag in La Niña kwamen we 's avonds terug naar onze kamer en vonden een fles champagne met twee glazen en een kaartje van het hotel. Een erg leuke verrassing! Al met al was het een fantastisch hotel! Het enige minpuntje was dat hoewel het personeel erg vriendelijk was, ze wellicht iets beter Engels hadden kunnen spreken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8

Met een overvloed aan Spaanse gasten heerste er een ontspannen sfeer die mede werd bepaald door het vriendelijke en servicegerichte personeel. Vooral de receptie verdient een pluim, gezien ze ons de kamer tot 18.00 uur op de dag van vertrek hebben laten behouden. We verbleven in een prachtige en ruime junior suite op de 10e verdieping, alhoewel de originele op de 4e verdieping misschien nog mooier was. Echter, deze was te dicht bij het avondentertainment, wat met onze twee jonge kinderen geen succes zou zijn geweest. De kamers waren goed schoongemaakt en goed onderhouden. Het eten was van goede kwaliteit, alhoewel de presentatie iets beter kon. Gelukkig was het nooit te koud. De accommodatie bevond zich vlak bij het strand en bood gratis parkeergelegenheid. Kortom, zeker een aanrader.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Ik ben al in verschillende hotels over de hele wereld geweest en heb nog nooit zo'n positieve ervaring gehad als hier. Het verdient absoluut een pluim!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

We zijn met in totaal zes personen geweest, twee gezinnen met elk één kind. De kinderen waren al wat ouder (14 en 19 jaar). Alles was perfect tijdens ons verblijf. Het eten vonden we fantastisch, dus de mensen die klagen hebben of pech gehad of zijn luxe gewend en verwachten dat overal. Thuis is het natuurlijk anders, maar als je ter plekke Zeetong, Gamba's en entrecote ziet bereiden tijdens live-cooking, dan hebben wij absoluut niets te klagen. We raakten ook niet uitgekeken op het eten, iets wat we in andere hotels soms wel meemaken. Tenerife zelf is ook zeker een bezoekje waard. Kortom, we hebben een geweldige vakantie gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

We hebben een fantastische tijd gehad bij La Nina. Het personeel was ontzettend vriendelijk en er waren geen communicatieproblemen. Het animatieteam was heel leuk, vooral Ben die net was begonnen toen wij er waren. Hij was een zeer ervaren animator en wist precies hoe hij ons kon vermaken, zonder opdringerig te zijn. Het eten was heerlijk en de kamers waren ruim, met een prachtig uitzicht op zee. De omgeving was erg gezellig, vooral bij de haven. Een absolute aanrader is om een trike tocht te boeken, dit hebben wij gedaan en het was echt geweldig. Wat fijn was, is dat er geen haast was bij het zwembad, je kon rustig ontbijten en daarna nog genoeg plek vinden om te relaxen. Wij zouden zeker terugkomen naar deze plek, het heeft ons positief verrast.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

Van 10 tot 21 september verbleven we in Hotel La Niña en het was echt geweldig. De kamers waren prachtig en ruim, vooral de moderne badkamer was een hoogtepunt. We hadden een schitterend uitzicht op zee en het zwembad. Het gevarieerde en smakelijke eten maakte onze ervaring nog beter. Op mijn verjaardag verraste het hotel ons met een kaart en een fles cava op de kamer. Een handige tip: als je een auto huurt, kun je deze 's avonds gratis parkeren in de ondergrondse garage van het hotel. Fijne vakantie allemaal!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Een fantastische week doorgebracht met mijn vriendinnen in Hotel H10 La Nina. Het eten was verrukkelijk en bood een overvloed aan keuzes. De kamers waren ruim en uiterst schoon. De animatie was top en het personeel was ontzettend vriendelijk. Kortom, we hebben een geweldige vakantie gehad en zouden dit zeker opnieuw willen beleven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel is echt een pareltje. Elke avond was het weer genieten van de heerlijke maaltijden. De service was uitstekend en de housekeeping was zeer efficiënt. Het vertrek viel ons zwaar, mede dankzij de goede organisatie. We moesten namelijk heel vroeg opstaan voor onze vlucht, en we waren al teleurgesteld dat we zonder ontbijt zouden vertrekken. Maar tot onze verrassing stond er 's ochtends vroeg een ontbijtje klaar voor de vroege vertrekkers. Echt fantastisch! We hebben zelfs besloten om langer te blijven op dit prachtige eiland.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8

Dit hotel is echt top! De kamers zijn schoon en comfortabel, de ligging is ideaal en het personeel is professioneel. Het eten is van goede kwaliteit, al kan het soms wat lauw zijn. Het zwembad is heerlijk om in te ontspannen, al waren er helaas veel ligstoelen kapot. Dit werd niet snel opgelost, waardoor je kans had om op een defecte stoel terecht te komen door toeristen die met de stoelen gingen slepen. Ondanks dit minpuntje is het zeker een plek om nogmaals te bezoeken!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

In september 2008 verbleven we met vier personen in Hotel La Nina en het was fantastisch. De kamers waren ruim en zeer goed onderhouden, met prachtig uitzicht. Het eten was heerlijk en gevarieerd, zeker niet lauw. Gelukkig was er bij het zwembad genoeg ruimte en geen gevecht om een ligbed te bemachtigen. Het strand met de haven was ook gezellig, hoewel we er maar één keer zijn geweest vanwege de kosten voor een strandbed. We hebben leuke mensen ontmoet en het animatieteam, vooral Ben, was erg leuk en totaal niet opdringerig. Kortom, we hebben een geweldige vakantie gehad en zouden zeker teruggaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Onze vakantie was echt fantastisch! Hoewel de kamers gemiddeld waren, hadden wij wel het grappige voorval dat het behang naar beneden viel. Qua prijs vonden we de kamers wel aan de dure kant voor wat je kreeg. Het eten daarentegen was meer dan voortreffelijk! Elke ochtend verse eieren en 's middags en 's avonds heerlijk vers gebakken vis of vlees. Het personeel was erg vriendelijk, zowel in de bar als bij de receptie. We moesten wel concurreren om de goede ligbedjes bij het zwembad, maar gelukkig waren er genoeg beschikbaar en allemaal in goede staat. Het enige minpuntje was dat het zwembad niet verwarmd was, waardoor het in november behoorlijk koud was om een duik te nemen. De locatie was perfect, ondanks dat het hotel aan de hoofdstraat lag, was het er heerlijk rustig zonder last van uitgaanspubliek. Er was zelfs een taxistandplaats naast de deur. Kortom, zeker een herhaling waard!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Voor de tweede keer hebben we een fantastische week doorgebracht in La Niña! Een van de hoogtepunten van dit hotel is de ligging vlak bij het strand; met je kamerpas ben je binnen 2 minuten bij de zee, winkels en restaurants. De kamers zijn fris en schoon, het lijkt erop dat ze onlangs gerenoveerd zijn gezien de bouwvakkers die nog in andere kamers aan het werk waren. Bij aankomst werden we verrast met twee badjassen en twee flesjes wijn op de kamer, geweldig! Het eten was lekker en gevarieerd, en dit keer was vrijwel alles warm, in tegenstelling tot vorig jaar. Het zwembadwater mocht wel wat warmer zijn, maar er waren genoeg ligbedden beschikbaar, al waren de nieuwste bedjes het meest populair. Waarschijnlijk zullen ze binnenkort allemaal vernieuwd zijn. Kortom, een uitstekend hotel voor wie dicht bij het strand wil verblijven en van wat meer rust houdt dan in Playa de las Americas.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7

Dit hotel straalt een rustige sfeer uit en er zijn weinig kinderen te vinden. Het is heerlijk om 's middags nog naar het zwembad te kunnen gaan en genoeg ligbedden beschikbaar te hebben. Er is een relaxte ambiance met weinig Engelse, Duitse of Russische gasten. Je kunt zelf je eigen bier en drankjes tappen tijdens het eten of bij het zwembad. De animatie is ook lekker rustig. Het enige minpuntje is de lift, maar tijdens je vakantie is het belangrijk om het rustig aan te doen. In de omgeving zijn leuke winkeltjes te vinden en op slechts 10 minuten lopen bevindt zich het uitgaansgedeelte waar voornamelijk Engelsen vertoeven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7

Het personeel was niet bepaald vriendelijk en leek ongeïnteresseerd. De keukenhygiëne liet ook te wensen over, met vettig eten dat op dezelfde grillplaat werd bereid zonder scheiding tussen vis en vlees. Het spek was zelfs oneetbaar en de gerechten werden lauw geserveerd. Daarnaast was het hotel duidelijk toe aan renovatie, met versleten kraanwerk. De kwaliteit was verre van wat je zou verwachten van een 4-sterrenhotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8

Ik heb onlangs last-minute een bezoek gebracht aan deze accommodatie. Ik was aangenaam verrast door de goede verhouding tussen prijs en kwaliteit. Het restaurant bood een uitstekend en gevarieerd menu. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, en hoewel ze Engels spraken, was het Spaans toch handig. De kamer waar ik verbleef kon wel een opknapbeurt gebruiken, maar gelukkig werden eventuele klachten zoals een kapotte föhn en niet-werkende tv-afstandsbediening snel opgelost. De locatie van de accommodatie was ideaal - rustig gelegen maar toch dicht bij alles wat je nodig hebt. Bovendien hadden we geluk met het heerlijke weer tijdens ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service7

Alles kan altijd verbeterd worden, maar je krijgt waar voor je geld. Dit was onze tweede keer hier en we zijn goed bekend met de omgeving. De locatie is perfect, niet te druk en centraal gelegen. Een echte aanrader voor wandelingen langs de kust, winkelen, het huren van een auto en het verkennen van de omgeving. Het is handig dat de bushalte vlakbij is voor wie het openbaar vervoer verkiest. Het hotel ligt direct aan de charmante jachthaven van Puerto Colón. De autoverhuur om de hoek richting het strand is een aanrader. Verwacht geen luxe, maar dat is ook niet waarvoor je betaalt als je een beetje oplet. Voor een week verblijf is het prima te doen. Wij betaalden in december 2008 €872 voor 2 personen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Met de kerstdagen heb ik een week doorgebracht op Tenerife. Het was heerlijk om in december van de zomer te genieten. Het hotel was prima, de kamers waren comfortabel en het eten was ook goed. Wel vonden we het jammer dat alles erg gericht was op de Engelse cultuur, met veel pubs en eettentjes. Als je naar het strand wilt, is het aan te raden om een stukje te lopen richting Duque. Over het algemeen hebben we een fijne week gehad. We hebben een auto gehuurd en zijn naar Loro Parque geweest, wat erg leuk was, vooral voor kinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

In december 2008 verbleven we in dit hotel en we werden teleurgesteld door de kwaliteit. Ondanks de 4-sterren beoordeling, voldeed het niet aan onze verwachtingen. Het eten was matig en vettig en er was weinig variatie. Het personeel was verre van vriendelijk en de prijs-kwaliteitverhouding liet te wensen over. Hoewel de kamers schoon waren, liet de algehele hygiëne te wensen over.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Van 4 juli tot 14 juli 2008 hebben wij genoten van een verblijf in Hotel La Nina **** afgelopen zomer. Het was een fantastische ervaring. De kamers waren tiptop in orde en boden een prachtig uitzicht. De locatie was rustig en tegelijkertijd centraal, op slechts 10 meter van het strand en de boulevard. Het personeel was uiterst vriendelijk en hardwerkend. Ondanks onze late aankomst om 23:30 uur stond er nog een heerlijk diner voor ons klaar. Bij vertrek hadden we een late vlucht en moesten we eigenlijk om 12:00 uur de kamer verlaten. Tot onze verbazing mochten we zonder extra kosten tot 20:00 uur op de kamer blijven en zelfs van een maaltijd genieten. Tenerife zelf is een echte aanrader, vooral de excursies naar de dolfijnen en de vulkaan "Teide" zijn adembenemend. Kortom, een geweldige vakantie gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6

Tijdens de kerstdagen verbleven we in dit hotel met een all-inclusive arrangement. Het kerstdiner was geweldig, maar op de andere dagen was het eten niet zo goed: veel vette snacks die niet warm waren en weinig variatie. Opvallend was dat de cocktails in een plastic jerrycan in een koelbox stonden, dat hadden we nog nooit eerder gezien. De kamers waren wel schoon en we kregen elke dag schone handdoeken. Helaas was het personeel niet erg vriendelijk en volgens ons verdient dit hotel zeker geen 4 sterren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9

Onze ervaring in La Nina was fantastisch! Het eten was heerlijk en onze kamer en badkamer waren prachtig. De ligging van het hotel was ideaal, vlakbij winkels en het strand. Het enige minpuntje was dat het hotel een open koepel heeft, waardoor het overal tochtte behalve in het restaurant.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9

We hebben een geweldige week gehad tijdens onze vakantie! Het personeel was erg vriendelijk en gastvrij. Ze behandelen hun gasten zeker niet als slaven, zoals sommige mensen denken. Het eten was heerlijk en er was genoeg keuze. Als er iets was dat je niet lustte, hoefde je het gewoon niet te nemen. Ik snap echt niet waarom sommige mensen klagen en vasthouden aan fastfood. Zoals Andrea al zei, de kamer was prachtig en zeer goed onderhouden. De handdoeken en beddengoed werden regelmatig ververst. We hebben ons echt verwend gevoeld tijdens ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel heeft een ideale ligging en biedt heerlijk warm eten met een verrassende variatie die niet overal te vinden is. Bovendien wordt het eten constant bijgevuld tot aan het laatste moment, wat lang niet overal gebeurt. Een verblijf in dit hotel smaakt absoluut naar meer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Ons verblijf in La Nina was fantastisch! Alles was tot in de puntjes verzorgd en we hebben genoten van heerlijk eten in een prachtige omgeving. De ruime en nette kamers boden alle comfort en zelfs op de kamer hadden we toegang tot internet. Kortom, een onvergetelijke ervaring die we iedereen kunnen aanraden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9

In januari 2009 brachten wij van 8 tot 30 dagen door in Hotel H. op basis van halfpension. Het personeel was ontzettend vriendelijk, vooral in het restaurant waar ze altijd voor een gezellig praatje klaarstonden. Onze kamer, nummer 504, was prima met uitzondering van een vochtplek op de muur buiten de badkamer. Deze kamer had een ruim terras met een prachtig uitzicht op zee en zelfs een glimp van de jacuzzi. De minibar was leeg, maar je kon je eigen drankjes koelen en eventueel kopen bij de "NETTO" supermarkt die op slechts 20 meter afstand van de ingang van het hotel lag. Het grote zwembad had in deze periode voldoende ligstoelen beschikbaar. Het ontbijt bood een ruime keuze aan diverse soorten brood en broodjes, spek, eieren, beleg, fruit, yoghurt, pannenkoekjes, granen en gedroogd fruit. En niet te vergeten, de koffie was zelfs goed te drinken. Tijdens het diner hebben we gedurende onze drie weken verblijf elke avond zeer smakelijk gegeten. Er was een uitgebreide selectie van zowel heerlijke vis- als vleesgerechten met bijpassende groenten en bijgerechten. De frieten waren uitzonderlijk goed gebakken en de desserts waren een waar feestmaal met taart, ijs en vers fruit in overvloed. We komen zeker weer terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6

De ervaring was oké, maar we waren niet onder de indruk van de tochtige gangen bij de animatie en de bar. Het zal niet onze eerste keuze zijn om hier weer naartoe te gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service5

We verbleven in dit hotel van 23-2 tot 9-3-2009. Het eten liet zeer te wensen over en het personeel leek niet erg bereid om te helpen (wellicht door taalbarrières). De kamers waren sober en niet echt comfortabel. Het leek alsof de meeste andere gasten afkomstig waren uit bejaardentehuizen. Het onderhoud van het hotel was verre van optimaal. Ons zie je hier nooit meer terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service8

Ik maakte gebruik van een promotieaanbod en was aangenaam verrast. De verhouding tussen prijs en kwaliteit was uitstekend. De locatie was perfect voor wie wilde genieten van een terrasje of een ontspannende wandeling over de strandpromenade. Er waren genoeg winkeltjes in de buurt en het eten was heerlijk met voldoende variatie. 's Avonds heerste er rust, er waren geen lawaaierige disco's in de buurt. Het weer was prachtig tijdens mijn verblijf. Hoewel Tenerife wellicht minder interessant is dan bijvoorbeeld Lanzarote of Gran Canaria, vond ik de hoofdstad toch wat tegenvallen. Desondanks is een bezoek aan de Teide zeker een must.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging7
  • Service6

Het eten was altijd lauw, zelfs als je direct bij openingstijd ging eten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Dit hotel biedt een geweldige ervaring met een levendig animatieteam. Helaas liet het ontbijt te wensen over en was het diner vaak koud. Gelukkig was de lunch een aangename verrassing met heerlijke gerechten die vers bij het zwembad worden bereid. De kamers zijn comfortabel en goed onderhouden. Een korte wandeling van 5 minuten brengt je naar het strand en de bruisende boulevard.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel is echt top! De locatie is perfect, dicht bij het strand, en de kamers zijn prachtig en worden elke dag goed schoongemaakt. Het eten is heerlijk en je kunt de hele dag door genieten van lekkernijen. Het personeel is erg vriendelijk, vooral de kinderanimatie is fantastisch. Het is onbegrijpelijk voor mij dat er mensen zijn die klagen over dit hotel. Wij hebben hier een geweldige vakantie gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging10
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid8

De locatie is geweldig, dicht bij playa de las Americas, Costa Adeje en El Duque, met een prachtige wandelpromenade. Helaas laat de service en het personeel te wensen over. Het lijkt erop dat het personeel enkel het hoognodige doen en niet meer dan dat. Opmerkelijk is dat ze vriendelijker lijken te zijn tegen Spaanse gasten en bereid zijn om een extra inspanning te leveren. De kamers zijn schoon en het beddengoed en de badkamer zijn netjes, maar een opfrisbeurt zou welkom zijn. Het eten was teleurstellend, met koude, slappe frietjes en regelmatig lauwe maaltijden. Het aanbod aan desserts bevatte niet genoeg vers fruit en de meloenen waren overrijp, bijna rot. Al met al lijkt dit hotel niet aan de verwachtingen te voldoen die je zou hebben van een 4-sterrenaccommodatie. Ik zal La Nina zeker niet opnieuw boeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Terug van een weekje in La Nina en overall een aangenaam verblijf gehad. Het hotel was goed, vooral omdat het in juni lekker rustig was zonder gevechten om ligbedjes bij het zwembad. Het buffet bood veel variatie en had ruime opties, zelfs voor vegetariërs. Helaas viel de All-Inclusive formule wat tegen, vooral de eentonige snacks bij het zwembad zoals hamburgers, friet en pizza. Er was ook slechts één soort ijsje inbegrepen, de rest moest je bijbetalen. De cocktails aan de bar waren beperkt en niet erg smaakvol. Gelukkig waren de kamers in het hotel ruim en goed verzorgd, wat zeker een groot pluspunt was. Het personeel had echter een groot taalprobleem, zelfs bij de receptie spraken ze gebrekkig Engels. De ligging van het hotel direct aan het strand was wel erg fijn. Wat wel enorm storend was, waren de vele opdringerige verkopers op de boulevard. Het was bijna niet mogelijk om 's avonds rustig te wandelen zonder constant lastiggevallen te worden. Zelfs op het strand overdag kwamen er verkopers langs met voetmassages, haarvlechtjes, zonnebrillen, horloges, werkelijk van alles werd aangeboden. Het kon soms wat overweldigend zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8

Na een heerlijke vakantie van twee weken op La Gomera verbleven we voor één nacht in dit hotel voordat we ons vliegtuig moesten halen. Het hotel oogt op het eerste gezicht prachtig, maar bij nadere inspectie zie je dat het kampt met verwaarloosd onderhoud. Het avondeten liet echt te wensen over, de gerechten waren niet warm genoeg en misten diversiteit in smaak. Gelukkig maakte het uitgebreide ontbijtbuffet veel goed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Onze ervaring in hotel La Nina overtrof al onze verwachtingen: de kamers waren groot en brandschoon, de locatie was perfect, het eten en ontbijt waren heerlijk, het personeel was vriendelijk en sprak allemaal goed Engels. Het enige minpuntje was dat er bij het mooie zwembad wat weinig ligruimte en zonnebedjes waren. Maar afgezien daarvan was het echt fantastisch! Wij kunnen het zeker aanraden!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6

De locatie van het hotel is perfect, met een uitstekende service en vriendelijk personeel. Het eten liet echter te wensen over voor een 4-sterren hotel. De kamers waren ruim en goed onderhouden. Er was weinig animatie en het leek vooral gericht te zijn op de Spaanse gasten. Het zwembad was niet al te groot, maar er waren genoeg ligbedden en ruimte eromheen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6

Dit hotel is een doolhof als je er net aankomt, maar heeft desondanks zijn charme. Het eten laat helaas te wensen over, vaak koud of lauw en de patat is slordig gebakken. Gelukkig zijn er af en toe uitzonderlijke dagen waarop het wel meevalt. De locatie is daarentegen perfect, met een heerlijk zwembad en een gezellige bar. Het entertainment is voornamelijk gericht op de lokale bevolking. Het strand is wel wat verder weg en er is geen strandbar, waardoor je telkens moet opstaan om iets te drinken. Voor gezinnen met kinderen is dit wellicht niet de beste keuze.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging7
  • Service5

Na een fantastische week in Hotel Jardin Tecine op La Gomera, werden we helaas geconfronteerd met een nachtmerrie die het einde van onze geweldige vakantie totaal verpestte. Het eten was verre van smakelijk, met rauwe frieten en koffie die leek alsof het al honderd keer was doorgefilterd. De bediening liet veel te wensen over en de hygiëne was ver te zoeken, met kakkerlakken die doodleuk rondliepen in de badkamer alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Zelfs het brood leek al zo oud te zijn dat je er geen versheidsdatum meer op kon plakken. Kortom, dit hotel verdient absoluut geen sterren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8

Het hotel is keurig en heeft ruime kamers, maar helaas zijn de matrassen niet comfortabel. De meeste gasten zijn Spaans, met een klein percentage Nederlanders en Belgen. Zelfs om 11 uur is er genoeg ruimte bij het zwembad, zelfs in het hoogseizoen. Het eten is redelijk, maar de prijs-kwaliteitverhouding laat te wensen over en er is weinig variatie. De all-inclusive formule valt tegen en ze kunnen absoluut geen frietjes bakken. Gelukkig heeft het hotel een geweldige ligging, met winkels, restaurants en cafés in overvloed. Tenerife lijkt echter sterk gericht te zijn op Engelse toeristen. Als je geen lastiggevallen wilt worden, kun je beter routes langs restaurants en cafés vermijden. Helaas kom je regelmatig kakkerlakken tegen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8

Net terug van 14 dagen in "La Nina", een prachtig maar wat gedateerd hotel. Het hotel was echter zeer schoon en om de twee dagen kregen we schone handdoeken en lakens. Voor elke handdoek moesten we een borg betalen, maar er waren elke dag verse handdoeken beschikbaar bij het zwembad. Het eten was heerlijk, voornamelijk Spaanse gerechten, hoewel je voor frietjes beter naar België kunt gaan. We kozen er bewust voor om 's middags in het restaurant te eten vanwege de diverse verse groenten en minder gefrituurd voedsel. De prijs-kwaliteitverhouding was goed en het personeel was vriendelijk, er was zelfs iemand die Nederlands sprak bij de receptie. De locatie was ideaal om te wandelen, met een prachtig uitzicht op de wandeldijk. De enige minpunten voor ons waren de wat slordige ligbedden bij het zwembad, de vele verkopers op het strand en de dure ligstoelen op het zwarte strand. Er waren ook veel smalle straatjes en hoekjes om te verkennen, je zult je verbazen over waar je nog niet gewandeld hebt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8

Bij ons tweede bezoek aan La Nina hebben we gemerkt dat de focus nog meer op de Spaanse gasten ligt, gezien hun aanwezigheid. Het avondentertainment laat te wensen over, maar gelukkig zijn er genoeg leuke activiteiten te doen in de omgeving, zoals een bezoek aan Cafe Mokum of een terrasje met live muziek. Het eten is prima, al raak je na een week het buffet wel een beetje zat, maar gelukkig is er een goed alternatief aan de overkant bij de Chinees met hun heerlijke buffet. De kwaliteit van de patat wordt steeds beter, en de kamers zijn ruim en goed onderhouden. Als rugpatiënt heb ik heerlijk geslapen op de comfortabele bedden. Via de boulevard kun je gemakkelijk naar Playa de las Americas of de andere kant op richting Fanabe lopen. Dit hotel is ook zeer geschikt voor rolstoelgebruikers, en er is altijd wel een ligbed beschikbaar zonder dat je hoeft deel te nemen aan een handdoekenrace.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Ik heb onlangs 10 dagen doorgebracht in hotel La Nina in Tenerife en ik heb echt genoten van mijn tijd daar. De omgeving was fantastisch, met veel winkels in de buurt die ook nog eens betaalbaar waren! Het zwembad was echt een hoogtepunt, met dagelijkse sportactiviteiten behalve op woensdag, speciaal voor volwassenen. 's Avonds waren er bij het zwembad shows die erg vermakelijk waren. Het personeel was ontzettend vriendelijk en het eten was over het algemeen goed, hoewel sommige gerechten beter waren dan andere. Het ontbijt was absoluut heerlijk! Ik zou zeker terugkeren naar dit hotel en ik raad het van harte aan voor een geweldige vakantie-ervaring!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8

Voor het eerst met onze 10 maanden oude zoon op vakantie gegaan. Het personeel was vriendelijk, vooral in het restaurant. We hadden een hele lading potjes babyvoeding mee, maar uiteindelijk bleken we die niet eens nodig te hebben! Het eten was lekker en er was genoeg variatie, al begon het na 10 dagen wel eentonig te worden, zoals gebruikelijk. Costa Adeje is een gezellige plek waar we veel hebben gewandeld. Wel probeerden ze ons van alles aan te smeren, met om de zoveel meter iemand die zonnebrillen, horloges en dergelijke probeerde te verkopen. De avondanimatie was over het algemeen nogal saai.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6

Wij verbleven van 12 november tot 19 november in La Nina. Sinds een jaar heeft het hotel een nieuwe eigenaar, namelijk de Oasisgroep in plaats van de H10-groep. De veranderingen zijn helaas geen verbetering. Hoewel we een jaar geleden tevreden waren, is de kwaliteit nu achteruit gegaan. De accommodatie zelf is nog steeds goed, maar de maaltijden zijn erg teleurstellend. Het eten is vaak koud, niet goed bereid en van slechte kwaliteit. Het ontbijt is ook minder geworden, maar nog net acceptabel. Het hotel is gunstig gelegen voor wandelingen, maar al met al kunnen we het niet aanbevelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Ik heb een fantastische tijd gehad in dit hotel van 16 tot 23 december. De service was uitstekend en het eten was verrukkelijk, met opties voor ieders smaak. De koks bereidden het eten ter plekke en de vriendelijke medewerkers zorgden voor een warme sfeer. De omgeving was prachtig, met talloze wandelroutes en diverse winkels om te verkennen. Het dorpje bood ook veel mogelijkheden om betaalbaar uit eten te gaan. Ik zou hier zeker nog eens terugkomen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

Een onaangename ontmoeting met een ongenode gast en een onverwachte crunch in de salade hebben mijn eetervaring verstoord. Hoewel de rest van het eten niet verschrikkelijk was, was het nogal eentonig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service9

Onlangs verbleven we, twee jonge stellen, acht dagen in dit hotel. Bij aankomst viel meteen de stijlvolle uitstraling van het hotel op, een van de mooiste die we tijdens de transfer hadden gezien. Het hotel oogt schoon en is gelegen in een aangename omgeving, zij het niet direct aan het strand - slechts op 2 minuten lopen afstand. De maaltijden waren van goede kwaliteit, met dagelijks wisselende opties van vlees, vis en salades. Het late ontbijt was wat karig, met alleen croissants beschikbaar. Tussen lunch en diner kon je zelf tosti’s maken en was er fruit, al had dit wat uitgebreider gemogen. Desondanks was alles zeer hygiënisch en schoon. Als kers op de taart mochten we ook nog gratis gebruik maken van de spa, gelegen op de onderste verdieping, waar we konden genieten van de jacuzzi en sauna. Het personeel was buitengewoon vriendelijk. Hoewel ik persoonlijk wellicht niet snel terug zou keren naar Tenerife, zou ik zonder aarzelen weer een ander Oasis hotel boeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service9

Weg van de drukte van het bruisende nachtleven brachten we met onze vrienden een heerlijk verblijf door in dit hotel. We werden alle vier verwend met uitstekende kamers en waren zeer te spreken over de service, die van topkwaliteit was ongeacht de functie van het personeel. Het eten was gevarieerd en van goede kwaliteit. Hoewel de animatie in het hotel wat tekortschoot, was er genoeg te doen buiten de accommodatie. Absoluut een aanrader, en als we terug zouden gaan, zou dit hotel zeker weer onze keuze zijn. Het enige minpuntje was het vroegtijdig claimen van ligbedden door andere hotelgasten, soms al om 7 uur 's ochtends terwijl ze pas veel later verschijnen. Het personeel zou hier strenger tegen moeten optreden, hoewel dit probleem zich wereldwijd lijkt voor te doen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6

Het hotel is prachtig en zeer goed onderhouden. De kamers worden dagelijks schoongemaakt en de bedden regelmatig verschoond. Er zijn veel Spaanse gasten in het hotel, wat voor een levendige sfeer zorgt, maar soms lijken zij voorrang te krijgen. Het eten was redelijk, hoewel het vlees soms niet goed doorbakken was. Het hotel wordt vaak genoemd als zijnde gelegen in Playa de las Américas, maar eigenlijk ligt het ongeveer 5-10 km verderop, waardoor je een taxi moet nemen om daar te komen. Gelukkig is het hotel goed toegankelijk voor rolstoelgebruikers en zijn de faciliteiten in de aangepaste kamer perfect, zelfs zonder elektrische rolstoel. Het personeel was niet extreem gastvrij, maar wel vriendelijk. De omgeving vond ik persoonlijk niet heel bijzonder, met vroeg sluitende winkels en saaie bars, dus besloten we vaak naar Playa de las Américas te gaan. Over het algemeen was ik echter zeer tevreden over mijn verblijf in dit hotel!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Onze ervaring in Tenerife, bij Hotel la Niña, was geweldig en we hebben nu al besloten om volgend jaar terug te keren. Bij aankomst werden we begroet door een indrukwekkende entree. Het zwembad was heerlijk en de entertainment was van hoge kwaliteit, met elke avond een andere show. Het animatieteam zorgde uitstekend voor de kinderen. Het eten was smakelijk en er was een uitgebreide keuze aan gerechten voor iedereen. Als klap op de vuurpijl was er een prachtige spa waar we gratis gebruik van konden maken! Het personeel was bijzonder vriendelijk en vrolijk. Onze kamer was fantastisch, compleet met een flatscreen-tv. We kunnen niet wachten om terug te keren! Peter en Sharona.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9

De kamers zijn keurig verzorgd in dit hotel en de service is uitstekend. Helaas was de eerste dag een misser, aangezien er een overboeking was en we naar een ander hotel moesten voor één nacht. Gelukkig hebben ze dit ruimschoots goedgemaakt door ons een all-inclusive verblijf voor twee personen aan te bieden als compensatie. Ondanks de onfortuinlijke start, konden we rekenen op vriendelijk en behulpzaam personeel dat ervoor zorgde dat we alsnog een fijn verblijf hadden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Dit hotel is echt top! De ligging is perfect en het buffet is super verzorgd. Ook de kinderanimatie is geweldig!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Dit hotel is top! De service is uitstekend, het personeel is ontzettend vriendelijk en het eten is gevarieerd en van hoge kwaliteit. De kamers zijn ruim en comfortabel, al hebben ze wel wat aandacht nodig qua onderhoud. Ik zou hier zo weer naartoe willen gaan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service8

Dit hotel is ideaal gelegen, dicht bij het strand en op loopafstand van winkels. De kamers zijn ruim en goed onderhouden. Helaas is het zwembad voorzien van slechts 150 ligbedden, wat onvoldoende is voor de grote hoeveelheid gasten. Er heerst ook een probleem met het 'reserveren' van ligbedden, ondanks de regels die dit verbieden. Helaas lijken regels hier niet altijd nageleefd te worden, ook als het gaat om de kledingvoorschriften in het restaurant. Het eten laat te wensen over - weinig variatie, smaakloos en vaak niet goed bereid. De kids- en miniclubs zijn niet optimaal afgesteld op Nederlandse kinderen en het animatieprogramma is herhalend wanneer je langer dan een week blijft. Gelukkig is het ontbijt wel uitgebreid en smakelijk. We kozen er uiteindelijk voor om in de tweede week buiten het hotel te dineren, gezien de vele restaurants in de omgeving waar je voor een redelijke prijs goed kunt eten. De receptionisten zijn echter zeer behulpzaam en vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service7

Het eten liet echt te wensen over, we zijn niet snel ontevreden, maar dit sloeg alles. Gelukkig was er een McDonald's in de buurt. Het personeel in het restaurant was verschrikkelijk chagrijnig. Bovendien hadden we last van kakkerlakken op zowel de kamer als het balkon. Dit heeft onze vakantie echt verpest. Tenerife staat niet meer op ons lijstje voor de toekomst!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

Uitstekend hotel op een strategische locatie tussen Playa de las Americas en Adeje. Direct toegang tot een prachtig strand. Omgeven door sfeervolle winkeltjes en gezellige restaurants. Op loopafstand van Paza del Duque. Wij werden verrast met een ruime suite op de 8e verdieping voor ons en onze zoons, in plaats van de verwachte kamers. Dit was echt fantastisch, met maar liefst 5 balkons waar de zon de hele dag door te vinden was. De suite beschikte over 2 badkamers en 3 televisies. Het all-inclusive aanbod was meer dan prima. Hoewel niet op gastronomisch niveau, was er wel een ruime keuze aan gerechten. Het personeel bij de receptie was vriendelijk en behulpzaam, en ook het team in het restaurant en de bar deed hun uiterste best om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Net zoals in veel andere hotels, waren er 's ochtends al vroeg gasten die hun handdoeken op de ligbedden legden om deze voor de hele dag te reserveren. Ondanks enige renovatie van het terras was er meestal toch nog wel een plekje vrij aan het zwembad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service4

Terug van een 2-weekse vakantie in La Nina op Tenerife (voor de vijfde keer op dit eiland, maar de eerste keer in La Nina). In vergelijking met andere 4-sterren hotels in de omgeving, steekt dit hotel er echt sobertjes en kil uit (vooral de avondbar met fel wit indirect TL-licht, bijna als een supermarkt). Het eten liet vaak te wensen over en was niet echt smakelijk. Soms moesten we zelfs buiten het hotel eten omdat we nog honger hadden. De drankjes bij het all-inclusive arrangement waren behoorlijk slecht, behalve de koffie en de sangria die wel erg lekker waren. Er was altijd maar één bar open (overdag bij het zwembad, 's avonds in een sfeerloze bar). De animatie was matig te noemen (een man met een synthesizer noemen ze live muziek). De algehele sfeer in het hotel was zeker niet gezellig te noemen. Het merendeel van het personeel was niet bijzonder vriendelijk. De eetzaal was ook niet bepaald gezellig. Aan de andere kant waren het terras met tafels en het zwembad wel in orde. Er waren genoeg ligstoelen beschikbaar en de kamers waren ook prima. Als conclusie: voor ons geen La Nina meer - te duur voor wat je krijgt en totaal geen sfeer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

De maaltijden waren heerlijk, het personeel was erg gastvrij, het zwembad was prachtig en de locatie aan zee in een levendig toeristisch gebied was perfect! Ik kan het echt aanbevelen. Hoewel we ruim voor de inchecktijd aankwamen, was dat geen enkel probleem. Het hotel is ook zeer geschikt voor kinderen, met tal van activiteiten. We komen volgend jaar zeker weer terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Dit hotel is een pareltje! Het personeel is ontzettend vriendelijk en de bedden liggen heerlijk. Het uitzicht vanaf de 5e verdieping op zee is adembenemend, vooral vanaf het mooie balkon. De badkamer is misschien wat ouderwets, maar nog steeds prima in orde. Helaas werkte de wifi op onze kamer niet, maar we kregen netjes ons geld terug. Gelukkig werkte de wifi wel in de rest van het hotel, zoals bij de bar en in de eetzaal. Het zwembad is fantastisch; een gedeelte is verwarmd en het andere gedeelte niet. Bij de zwembadbar kun je genieten van onbeperkte frisdrank, slush puppies, koffie, thee en bier. Tussen 13.00 en 15.00 uur kun je genieten van heerlijke broodjes hamburger, hotdog, tosti's en fruit. Na 15.00 uur tot 18.30 uur staan er weer tosti's en fruit voor je klaar. De ligging van het hotel is ideaal, met winkels in de buurt. Het all-inclusive arrangement is goed geregeld; je mag eerder inchecken en na het uitchecken nog de hele dag van de faciliteiten gebruikmaken. De kluis kost wel extra, maar is het zeker waard voor extra veiligheid. Het weer in januari was perfect, met temperaturen tussen de 20 en 28 graden. Dit hotel is absoluut een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Hotel Be Live La Nina ligt op een uitstekende locatie dicht bij de zee en de boulevard. De kamers zijn ruim en goed onderhouden. Het ontbijt, de lunch en het diner in buffetvorm zijn uitgebreid en smakelijk, met voor elk wat wils. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Een verblijf hier is absoluut de moeite waard om te herhalen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel was als een droom, met heerlijk en smaakvol eten dat niet overal te vinden is. Elke avond was er een ander thema, waardoor er voldoende afwisseling was, maar sommige gerechten zoals pizza, friet en salades waren wel elke dag hetzelfde. De spa was een oase van rust en ontspanning. De ligging was in een rustig deel van Tenerife, maar op slechts 10 minuten wandelen was er een gezellige Spaanse discotheek waar animators ook naartoe gingen. Ook dicht bij de haven, waardoor er genoeg watersportactiviteiten te doen waren. Het personeel in het restaurant en bij de receptie was bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Ik zou zeker overwegen om hier weer terug te komen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Hotel La Nina ligt perfect aan een strandpromenade met tal van gezellige eetgelegenheden en bars in de buurt. Hoewel we kozen voor een all-inclusive arrangement, brachten we veel tijd door in lokale restaurants vanwege de leuke sfeer en betaalbare prijzen. De kamers zijn comfortabel en bieden alle gemakken die je nodig hebt voor een strandvakantie. Het ontbijtbuffet, lunchbuffet en dinerbuffet waren allemaal prima in orde. Er was veel variatie, het eten werd warm geserveerd en was doorlopend beschikbaar. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, vooral als je een paar Spaanse woordjes kent. De animatie was niet van topniveau, maar dat was voor ons geen probleem. Kortom, een fijn verblijf!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

Bij aankomst leek alles prima in orde, maar de trap bij de ingang bleek een hindernis te zijn voor koffers op wieltjes. In het begin was het eten lekker, maar na een paar dagen merkte ik dat het vis- en vleesgerechten niet goed gaar waren en de salades smaakten oud en bitter. Het fruit, zoals perziken, was bruin en er waren fruitvliegjes aanwezig. Het personeel was niet erg vriendelijk en de eetzalen lieten te wensen over qua netheid. Restjes garnalen van de vorige dag lagen nog op de grond en de vloer voelde plakkerig aan bij de drankautomaat. Het servies was ook in slechte staat, met stukjes eraf. Hoewel de kamers elke dag werden "schoongemaakt", was met name de badkamer niet goed schoon. Misschien hadden ze daarvoor maar beperkte tijd? Het hotel was echter wel kindvriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel is werkelijk een pareltje, gelegen vlakbij het strand en een charmante boulevard. Het uitzicht is prachtig en de sfeer is levendig. Ondanks de drukke omgeving vlakbij een bruisende weg, merk je in het hotel daar niets van. Het personeel is ontzettend gastvrij en staat altijd voor je klaar. Het restaurant biedt culinaire hoogstandjes die zowel binnen als buiten genoten kunnen worden. De kamers worden dagelijks fris en schoon gehouden en zijn van uitstekende kwaliteit. Kortom, dit hotel is zeer geschikt voor gezinnen met kinderen en staat garant voor een heerlijk verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid5

Dit hotel heeft dringend een opfrisbeurt nodig. Bij regen liggen overal onhandige doeken op de grond! Er is geen apart schoonmaakteam meer, waardoor het personeel (inclusief de barman en redder) allerlei klusjes moet opknappen. Het zwembad biedt helaas geen uitzicht op zee, maar slechts op een muur. De foto's van het hotel op het internet zijn misleidend wat betreft het zeezicht. Dit is alleen zichtbaar vanaf het bovenste terras. Het eten is niet smakelijk en wordt onhygiënisch behandeld. De inbegrepen drankjes zijn van zeer slechte kwaliteit en ondrinkbaar! De ontvangst is koel en weinig behulpzaam. Als de lift niet werkt, moet je de trap maar nemen!! Voor mij geen tweede bezoek aan dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Wat een geweldige ervaring in dit hotel! Bij aankomst bleek het hotel overboekt te zijn, wat een teleurstelling op het eerste gezicht leek. Echter, het personeel heeft dit probleem fantastisch opgelost. We hebben een dag in een ander hotel doorgebracht, maar als compensatie kregen we een upgrade, gratis drankjes, gratis gebruik van de kluis en parkeergelegenheid, en allebei een heerlijke massage. Het personeel was ontzettend vriendelijk, de kamers waren schoon en comfortabel, en het eten was zeer gevarieerd en overheerlijk. Dit hotel is zeker voor herhaling vatbaar!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6

Het hotel is perfect gelegen met een prachtig uitzicht vanaf het balkon. Het eten is van uitstekende kwaliteit en biedt voor elk wat wils! De kamers zijn keurig en goed onderhouden, maar helaas kan het nogal gehorig zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service7

Het Be Live La Nina in Costa Adeje is een fantastisch hotel om te verblijven. Het eten is heerlijk en elke dag is er een ander thema, waardoor je veel keuze hebt. De kamers zijn ruim en prachtig ingericht. Het personeel bij de receptie is ontzettend vriendelijk en behulpzaam, waardoor je je meteen welkom voelt. De ligging is ook ideaal, want je bent zo in Playa de las Americas en Los Christianos. Let wel op dat niet alles inbegrepen is in het all-inclusive arrangement. Voor cocktails, speciale koffies, handdoekenservice en de sauna wordt een kleine toeslag gerekend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10
  • Voorzieningen9

Na een verblijf van 8 dagen in dit hotel, kunnen we niet anders dan lovend zijn over onze ervaring! Ondanks de omvang van het hotel voelde het niet druk en hoefden we nergens lang te wachten. Het eten overtrof al onze verwachtingen; niet alleen vanwege de smaak, maar ook vanwege de prachtige presentatie. De maaltijden waren met veel zorg bereid en zagen er fantastisch uit. We werden zelfs twee dagen getrakteerd op heerlijke hapjes bij het zwembad, waar ook nog eens elke dag een modeshow plaatsvond. De kamers waren schoon en comfortabel, met fijne bedden, en het personeel bij de receptie was uitermate vriendelijk. De ligging midden in het centrum van het stadje maakte het plaatje compleet. Kortom, een verblijf dat zeker voor herhaling vatbaar is!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

We brachten twaalf dagen door in dit hotel in december 2014 en waren aangenaam verrast door de uitstekende verhouding tussen prijs en kwaliteit. De kamers waren keurig en de maaltijden boden een gevarieerde keuze.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen6

Het hotel oogt keurig en verzorgd, maar mist een warme uitstraling en heeft bedden die aan vervanging toe zijn. Het is een goede keuze als je niet voor de accommodatie zelf komt. Gelukkig maakt het uitstekende eten veel goed. Het zwembad voelt wat beperkt en de spa komt niet overeen met de verwachtingen die je op basis van de foto's zou hebben.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Ons verblijf in dit hotel was absoluut top! Ondanks de overboeking bij onze aankomst, werden we royaal gecompenseerd. We kregen een taxirit naar een ander hotel voor één nacht (ook al was dit slechts 200 meter verderop), een upgrade naar premium all-inclusive, een kamer met prachtig uitzicht op zee en zelfs een flesje cava als welkomstgeschenk op de kamer! Het eten was voortreffelijk, met een ruime keuze en veel variatie. Zoals gebruikelijk moet je vroeg zijn om een ligbedje bij het zwembad te bemachtigen. Al met al was het een heerlijke vakantie in een uitstekend hotel. Wij kijken er zeker naar uit om terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen4

De keuken is eenvoudig en saai, met lokale drankjes die vooral veel kleurstof en suiker bevatten, waardoor ze ondrinkbaar zijn. Echte producten kosten extra, alles is zo goedkoop mogelijk gehouden. Zelfs voor een kopje echte koffie moet je €1 betalen, terwijl het hotel 4 sterren heeft en all-inclusive is. Het ontbijt is elke dag hetzelfde, met minimale variatie en geen vers sinaasappelsap, zelfs niet als je extra betaalt. Dit geldt ook voor de lunch en het diner. Zelfs voor het wisselen van een schone zwembadhanddoek moet je telkens €1 betalen. De WiFi is alleen beschikbaar bij de receptie en in de directe omgeving daarvan, wat niet meer van deze tijd is in 2016. Over het algemeen is de ervaring teleurstellend en niet aan te raden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel is een absolute aanrader voor wie van lekker eten en goede service houdt. Het personeel doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, vooral de obers in het restaurant verdienen een pluim. 's Avonds is er animatie voor zowel kinderen als volwassenen, wat voor gezelligheid zorgt. Let wel op: voor sterke drank moet je extra betalen. De geluidsisolatie in het hotel laat soms te wensen over, dus het is handig om oordoppen mee te nemen. Het zwembad hebben wij niet gebruikt, maar het zag er wel aantrekkelijk uit. Een aanrader is om een auto te huren en de prachtige omgeving te verkennen! Helaas was de gratis wifi niet van topkwaliteit. Tijdens ons verblijf merkten we dat er in de eerste week van meivakantie voornamelijk niet-Nederlandse gasten waren, terwijl in de tweede week een meer diverse groep aanwezig was met onder andere Engelsen, Duitsers, Russen, Fransen, Spanjaarden en natuurlijk Nederlanders.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Voorzieningen8

Een trip naar het noorden biedt veel boeiende mogelijkheden, maar het klimaat kan wat wisselvallig zijn, met regenachtig weer en frisse temperaturen. Het is daarom belangrijk om je kleding hierop aan te passen en goed voorbereid te zijn!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Voorzieningen9

Het zwembad was heerlijk en er was een gezellige bar in de buurt, waar we genoten van lekker drinken. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het eten was over het algemeen goed, maar soms was het minder van kwaliteit. Gelukkig was er genoeg te doen in de omgeving, met het strand op slechts een minuut loopafstand en een boulevard vol leuke winkeltjes in de buurt. Ook was het aquapark Siam vlakbij. De kamers waren mooi en we hebben geen last gehad van geluidsoverlast waar iemand anders over sprak. Op Tenerife is er genoeg te beleven, of je nu wilt jetskiën bij het strand, spelletjes spelen bij het zwembad of een scootmobiel huren om langs de boulevard te rijden. Het vliegveld was makkelijk bereikbaar met de bus, slechts 20 minuten rijden. Kortom, een ideaal verblijf voor een veelzijdige vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Voorzieningen8

Geweldige locatie! Direct aan het strand in het bruisende centrum. Boek je een adults club arrangement, dan krijg je gegarandeerd een plekje in het restaurant in een exclusieve VIP-ruimte. De snelle internetverbinding in de VIP-lounge is onovertroffen. Geniet van je eigen privé dakterras met een bar en comfortabele ligbedden. De gevarieerde buffetten zijn van uitstekende kwaliteit. De kamers met zeezicht zijn simpelweg fantastisch.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging3
  • Service1
  • Voorzieningen2

Let op, de zogenaamde "all-inclusive" ervaring laat hier te wensen over! We hadden gekozen voor een luxueuze verblijfsformule, wat in werkelijkheid betekende: beperkte service in het restaurant, onvoldoende personeel om goed geholpen te worden. Zelfs in de VIP-bar was er nauwelijks service; je moest zelf je drankjes maken met beperkte opties, wat niet ideaal was voor niet-drinkers. Het dakterras bood ook weinig service, aangezien het er al maanden niet meer schoongemaakt was. De kamer vertoonde gebreken, zoals een ongereinigde weegschaal en viezigheid achter de zetel. Zelfs de bar was karig gevuld met slechts enkele drankjes en koffiepads, waarbij het omruilen van items niet werd toegestaan. Zelfs de minibar moest worden bijgevuld tegen extra kosten halverwege de week. Bovendien waren cocktails aan de bar niet inbegrepen, wat voor verwarring zorgde. Het eten was vaak lauw of koud, met rauwe erwten en dagelijks koude pasta. De service aan het zwembad liet te wensen over, met versleten handdoeken die tegen betaling geruild moesten worden voor een schone. De bedden werden de hele week niet ververst, ondanks aanduidingen van het tegendeel. Het dakterras en zwembad waren vaak overvol met handdoeken, ondanks regels die dit verboden. Kortom, een teleurstellende ervaring waarbij service ver te zoeken was. Eén keer en nooit meer! Geen aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Het personeel in de bar en het animatieteam zijn ontzettend vriendelijk en doen hun uiterste best om iedereen een prettig verblijf te bezorgen. Het beleid waarbij het reserveren van ligbedjes niet is toegestaan, wordt duidelijk gecommuniceerd bij aankomst. Helaas was er al om 8 uur 's ochtends geen enkel ligbedje meer beschikbaar, terwijl deze allemaal gereserveerd leken te zijn zonder dat er iemand te bekennen was. Let op, het eten is over het algemeen prima, maar pas op voor de kip die vaak niet goed gaar is. Het schoonmaken van de kamers laat helaas te wensen over. De uitstraling van het hotel is wel keurig en ook bij het zwembad is alles goed geregeld. Bij het boeken via Dreizen is echter niet vermeld dat dit voornamelijk een hotel is waar Engelsen verblijven, wij waren op een enkel stel na de enige Nederlanders. Dit kan een belangrijk punt zijn om rekening mee te houden wanneer je besluit dit hotel te boeken, aangezien dit nergens duidelijk wordt vermeld.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Ik heb echt genoten van de heerlijke gerechten en het aangename zwembad van deze accommodatie. De avonden waren gezellig en de locatie, vlakbij de zee en de boulevard, was fantastisch. De kamers waren ruim en recent gerenoveerd, waardoor de inrichting nu moderner is dan voorheen. Echt een aangename ervaring, ook al leek het eerst wat gedateerd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Dit hotel verdient absoluut een 8.5 als beoordeling. De locatie is perfect, vlakbij het strand, de boulevard, winkels, restaurants en de haven, wat voor ieder wat wils biedt. Zowel het hotel als de kamers zijn onlangs gerenoveerd en zien er prachtig uit. Wij verbleven op de tiende verdieping in een familiesuite en het uitzicht was adembenemend. Het personeel was enorm vriendelijk en het buffet bood voldoende variatie. Alles was zeer schoon en eventuele problemen werden snel en adequaat opgelost. Het enige minpuntje was dat de karaoke in de buurt wel eens luid kon zijn, dus oordopjes zijn geen overbodige luxe. Kortom, wij zijn zeer tevreden over ons verblijf en zullen zeker terugkeren naar dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging10
  • Voorzieningen8

Het prachtig gelegen La Nina hotel in Costa Adeje, Zuid-Tenerife, biedt ruime en goed onderhouden kamers, met fantastische faciliteiten. De culinaire ervaring is gevarieerd, met thema-avonden zoals Mexicaans en BBQ, waardoor elke diner bijzonder wordt. Het zwembad is ruim en er is altijd genoeg ruimte, dus geen gedoe met het reserveren van ligbedden. De zwembadbar biedt een uitgebreide selectie drankjes en snelle, vriendelijke service. Op slechts 100 meter afstand ligt een gezellige boulevard langs het water, ideaal voor een ontspannen wandeling.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Het was een complete teleurstelling om te verblijven in dit hotel! We hadden het volledige pakket voor volwassenen met alles inbegrepen geboekt. Bij aankomst op de kamer was het een vieze bedoening en ontbraken de beloofde slippers. Er waren geen koffiepads, theezakjes, mokken en glazen te vinden. De terrasdeur sloot niet goed en in het voetenbad in de badkamer vonden we lange zwarte haren die ons de hele week gezelschap hielden. In een hoek van de slaapkamer lagen nootjes die gedurende ons verblijf niet werden opgeruimd. Handdoeken werden niet vervangen gedurende ons verblijf. Het eten was ronduit verschrikkelijk! Koud, smakeloos en soms zelfs uitgedroogd, soms werd zelfs eten van de vorige dag opnieuw geserveerd. Het brood was keihard, het beleg uitgedroogd en vies. Het personeel liep erbij alsof ze een citroenzuurstof hadden gedronken. Dit hotel verdient absoluut geen vier sterren, hoogstens drie, en zelfs dat is twijfelachtig!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging6
  • Voorzieningen8

De bedden waren heerlijk comfortabel en de ligstoelen bij het zwembad waren ook erg aangenaam. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Hoewel we hadden gekozen voor een all-inclusive arrangement, viel de kwaliteit van het eten en drinken helaas wat tegen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Na een onverwachte verandering van hotel vanwege overboeking bij Best Jacaranda, belandden we bij La Nina. Aanvankelijk schoorvoetend, maar het bleek een aangename verrassing te zijn. Het personeel was zeer behulpzaam, het eten was van goede kwaliteit en gevarieerd. De kamers waren comfortabel, al ontbrak er wel een slot op de badkamerdeur. Het uitzicht op zee was adembenemend, en hoewel het zwembad kleiner was dan dat van Jacaranda, waren er genoeg ligbedjes. Het fenomeen van 'handdoekje leggen' was ook hier aanwezig. De ligging vlak bij het strand was ideaal, en aan de overkant bevond zich Amanda's, een restaurant waar je heerlijk kunt eten en genieten van avondentertainment.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is echt een aanrader! De gastvrijheid is hier top en de sfeer is heel gezellig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit prachtige hotel is perfect voor wie op zoek is naar een rustige plek weg van de drukte. Gelegen op een afgelegen locatie, biedt het de ideale ontsnapping aan de dagelijkse hectiek.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De dienstverlening was echt top-notch! Als je een echte Nederlander bent, moet je zeker even gedag zeggen tegen de charmante dame tijdens het ontbijt. Ze maakt echt indruk!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De kamer was lekker ruim en comfortabel, we werden zelfs verrast met een upgrade naar een junior suite! Het ontbijt was uitstekend en de ligging van het hotel was perfect.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De locatie van dit hotel is fantastisch, op slechts een steenworp afstand van het bruisende centrum. Zowel het team van het hotel als het restaurant waren enorm gastvrij. We verbleven in een junior suite, maar moesten van kamer wisselen vanwege een niet-werkende airco. Gelukkig bood de nieuwe kamer alle comfort die we nodig hadden. De kamer zelf was modern, brandschoon, ruim en ontzettend knus. Ondanks dat het hotel naast een school ligt en er wat geluid te horen is, hadden we door onze kamer met uitzicht op het zwembad hier gelukkig geen last van. Ik kan dit hotel zeker aanbevelen aan anderen!

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl