ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Hern

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik ben twee keer bij Abba geweest voor zakelijke diners, en beide keren liepen we helaas met een lege maag weg, ondanks het feit dat we veel geld betaalden. De eerste keer probeerden we het menu en de tweede keer gingen we voor een cocktail, maar het leverde niet de verwachte voldoening op. Een van de serveersters werd zelfs boos op ons toen we twee desserts wilden bestellen, omdat er blijkbaar niet genoeg was voor iedereen. Hoewel het eten niet slecht smaakte, was het niet echt de moeite waard voor de hoge prijs die we moesten betalen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Vanwege mijn werk ben ik vaak in hotels, maar het verblijf bij ABBA in Gijon heeft me echt positief verrast. Niet alleen vanwege de voorzieningen en netheid van het hotel, maar vooral door het geweldige team dat top service biedt. Van de vriendelijke receptie tot de attente ontbijtmedewerkers, iedereen deed zijn best om mijn verblijf onvergetelijk te maken. Bedankt en ik kijk ernaar uit om snel weer terug te komen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Al geruime tijd zijn wij vaste gasten van dit hotel en dat zijn we nog steeds. Onlangs maakten we een reservering, waarbij we zoals gewoonlijk vroegen om een parkeerplaats. Helaas konden ze ons niet verzekeren van een parkeerplek tot de dag van aankomst. We hebben contact opgenomen met het hotel om dit te bevestigen en kregen te horen dat dit het geval was, waarna ze abrupt de verbinding verbraken. Het lijkt erop dat er nieuwe regels gelden, wat resulteert in het verliezen van trouwe klanten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een betoverende belevenis! Een kerstdiner bijwonen is al jarenlang een traditie in onze familie. Dit jaar overtrof werkelijk alles, met elk gerecht dat een smaakexplosie veroorzaakte. Er sprak veel liefde en respect uit de gerechten. De eetkamer was warm en intiem ingericht, met een prachtige kerstversiering die perfect bijdroeg aan de sfeer. Alle medewerkers verdienen een pluim voor hun uitmuntende service. Hartelijk dank voor het nog specialer maken van deze bijzondere dag! Chapeau voor het hele team!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De allure van het hotel reikt niet verder dan de receptie, waardoor het vooral aantrekkelijk is voor Spaanstalige bezoekers. Het restaurant is alleen geopend tijdens de lunchuren, en helaas was het dakterras gesloten. Verder moet er extra betaald worden voor de parkeergelegenheid, wat nogal prijzig uitvalt.



© 2007-2025 ReisChecker.nl