ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Holiday Palace

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging4
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid8

De kamer was prachtig en netjes, vooral het ruime dakterras was een pluspunt. Hoewel de locatie ver van het centrum was, was het met een gehuurde auto goed te bereiken. Helaas liet het eten te wensen over: alles was koud, smakeloos en soms zelfs rauw. Ondanks dat we een fijne vakantie hebben gehad, is de kans klein dat we ooit nog terug zullen keren naar deze plek.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging4
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

In april 2012 verbleven we een week in dit hotel en ondanks de aanwezigheid van veel gasten uit Oost-Europa, hebben we een aangenaam verblijf gehad. Het was er heerlijk rustig, maar dat komt waarschijnlijk doordat het nog geen hoogseizoen was. Het buffet was zeer uitgebreid met zowel koude als warme gerechten, vis en vlees, en natuurlijk desserts. De all-inclusive formule was verrassend voordelig voor wat je ervoor kreeg. Normaal gesproken zijn alleen lokale alcoholische dranken inbegrepen, maar zelfs de Bacardi hoefden we niet extra te betalen. Wellicht kan het in het hoogseizoen druk zijn, aangezien het hotel deel uitmaakt van een complex met nog drie andere hotels, elk met een eigen zwembad en service. Gelukkig was er ook een gezamenlijk zwembad, gratis voor all-inclusive gasten. Handdoekenservice was inbegrepen en het binnenzwembad was gratis, maar alleen toegankelijk voor kinderen vanaf 16 uur.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging2
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7

De kamer liet te wensen over met schimmel in de badkamer en vlekken op de slaapbank. De matrassen waren gelukkig comfortabel. Helaas was het eten vaak koud en werd er niet regelmatig bijgevuld in het restaurant. De sfeer in de bar was matig en de animatie ondermaats. Hotel Polynesia aan de overkant wordt meer aanbevolen. Het hardwerkende en vriendelijke personeel had echter te weinig handen, waarschijnlijk vanwege bezuinigingen. De verlichting in de gangen en algemene ruimtes was ook minimaal. Ondanks de teleurstellingen hebben we desondanks van een leuke vakantie genoten, al was de prijs-kwaliteitverhouding niet in balans. Het gebrek aan een boulevard en strand was ook jammer, en de afgelegen ligging was van tevoren bekend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid4

Ik heb al op vele bestemmingen All-Inclusive resorts bezocht, ook in Spanje. Helaas viel dit hotel erg tegen. Het eten was niet goed, vaak koud en er werd niet vers gekookt. Er was wel veel te doen voor kinderen, zoals een leuke speeltuin en activiteiten, maar deze begonnen zo laat dat jonge kinderen er weinig aan hadden. De muziek stond veel te hard, alsof ze dachten dat iedereen doof was. De service was ook niet erg vriendelijk en klachten werden niet serieus genomen. Het restaurant opende pas om 19:30, wat veel te laat was voor onze 2-jarige. We keken uit naar de beach club, maar tot onze verbazing waren alle faciliteiten daar al gesloten op 16 september, terwijl we tot de 23e hadden geboekt. Ze noemden dit 'All-Inclusive', maar dat was verre van waar. Gelukkig waren de kamers wel in orde.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

Voordat we op vakantie gaan, zoeken we altijd grondig uit waar we naartoe gaan en wat de omgeving te bieden heeft, zodat we niet voor verrassingen komen te staan. Hoewel er bijna nergens 24/7 artificial intelligence is, is dat hier ook niet nodig. Het eten was perfect. We hoefden minder bagage van huis mee te nemen omdat we elke dag op basis van een borg schoon badlinnen kregen, samen met dagelijks verse handdoeken en aanvulling van goede persoonlijke verzorgingsproducten. Daarnaast werden we verwelkomd met champagne en een schaal lekkernijen. Alles was uitstekend verzorgd, zonder last te hebben van andere gasten, gewoon een zeer ontspannen sfeer. De kinderclub was geweldig; onze kinderen spreken alleen Nederlands, maar dat was hier geen probleem. Het personeel was geduldig en lief, en het was geruststellend om te weten dat ook kinderen met gedragsproblemen hier terecht kunnen. Verder vonden we het resort enorm goed beveiligd, wat alleen maar prettig was. Een kluisje huren bleek overbodig te zijn. We hebben geen negatieve opmerkingen en vinden dat het hotel zijn vier sterren echt waard is. Net als heel Spanje heeft ook dit hotel last van de crisis. Zo moeten we nu bijvoorbeeld een waterspeelparadijs huren in plaats van vrij te kunnen gebruiken; ach ja. Autoverhuur is haast noodzakelijk. Volgend jaar zijn we hier zeker weer te vinden!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid10

Na het lezen van verschillende recensies was ik erg nerveus om naar dit resort te gaan. Maar bij aankomst werd ik aangenaam verrast door wat ik daar aantrof. De kamers waren prachtig, met ruime badkamers voorzien van een bad, aparte douche en twee wastafels, airconditioning en een terras. Het eten was altijd warm en gevarieerd, met verschillende soorten vlees en vis. Ondanks dat het resort op een heuvel ligt, was het goed te belopen. Zelfs mijn kinderen van 7 en 10 jaar hebben niet geklaagd. Daarnaast is er een shuttlebus die elke 10 minuten naar beneden rijdt naar de beach club of naar boven naar het resort. Het resort biedt ook vijf keer per week gratis busritten aan naar verschillende plaatsen, zoals Benalmadena Costa, Fuengirola, Mijas en Torremolinos. Hoewel het resort wat afgelegen ligt en er geen wandelpromenade is, wist ik dit van tevoren en heb ik hier dus geen problemen mee. Het resort heeft vier sterren en wat mij betreft verdient het die sterren zeker!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging5
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Ik had vooraf gezien dat het hotel 4 sterren had, maar het voelde meer als een 3-sterrenaccommodatie. Hoewel de kamers op het eerste gezicht schoon leken, bleek bij nadere inspectie dat er niet grondig werd schoongemaakt. Het gebeurde zelfs dat alleen de bedden werden opgemaakt en de handdoeken werden vervangen, terwijl het vuilnis niet werd weggehaald. Gedurende ons verblijf werden de kamers niet één keer fatsoenlijk schoongemaakt, en hetzelfde gold voor het balkon. Het eten was vaak koud, vooral het vlees, maar het personeel was wel vriendelijk. Een groot nadeel vond ik dat het all-inclusive arrangement eindigde om 12:00 uur op de dag van uitchecken, terwijl onze vlucht pas 's avonds vertrok. Gelukkig kon je tegen betaling verlengen tot 17:50 uur voor 17,50 euro per persoon.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Dezelfde kamer aanvragen was niet mogelijk, maar de tweede keuze was wel verrassend goed. Het hotel doet echt zijn best om aan alle wensen te voldoen. Het feit dat veel personeelsleden hetzelfde zijn als vorig jaar zegt eigenlijk al genoeg. Ideaal voor gezinnen met kinderen, omdat het animatieteam vertrouwde gezichten heeft en voor veel sport, spel en plezier zorgt voor alle leeftijden. Als ouder kun je echt ontspannen terwijl je kinderen worden vermaakt. Je kunt ze met een gerust hart achterlaten bij het animatieteam terwijl je zelf gaat winkelen in Fuengirola, Torremolinos of Benalmadena. Autohuur is aanbevolen maar parkeren is geen probleem. Het eten was opnieuw uitstekend, hoewel luxueuze extra's zoals een champagnontbijt ontbraken, wat begrijpelijk was. Het valt op dat de borg voor handdoeken is verhoogd, en ook voor het gebruik van de BeachClub en het huren van zwembanden voor €6, maar dit was geen probleem. We hebben echt genoten en hadden slechts één minpunt (net als veel anderen): de schoonmaak van de kamers liet te wensen over. De openbare ruimtes waren echter heel schoon. We hebben opnieuw een perfecte vakantie gehad en hebben al geboekt voor 2012!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Opnieuw hebben we een fantastische vakantie gehad, vooral voor de kinderen. Zelfs mijn zoon met autisme heeft enorm genoten. Het eten was perfect, ondanks dat we weten dat het buiten het seizoen misschien iets minder is. Maar eerlijk gezegd hebben we absoluut niets te klagen, er was veel keuze en alles smaakte heerlijk :-) Dit keer werd er extra aandacht besteed aan hygiëne in vergelijking met vorig jaar. Helaas was de kamer deze keer wat kleiner dan we gewend waren, wat voor ons niet ideaal was, maar het voelde nog steeds vertrouwd. Als er een andere kamer beschikbaar was geweest, zouden we verhuisd zijn, maar het feit dat dit hotel altijd volgeboekt is zegt genoeg. Het personeel was behulpzaam, de service was goed, we hebben echt niets te klagen gehad. Het is een hotel waar ook veel Spanjaarden zelf graag op vakantie gaan, en daarnaast zie je veel Ieren, Nederlanders en Belgen. De Engelsen, Duitsers en anderen verblijven in andere hotels op het goed beveiligde resort. Het Beach Club gebeuren was ook dit jaar weer top. Kortom, volgend jaar komen we hier gewoon weer terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging1
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Allereerst wil ik graag aangeven dat onze aankomst in het hotel pas om 1 uur 's nachts was, in plaats van de oorspronkelijke aankomsttijd van 11 uur 's ochtends. Dit was natuurlijk geen ideale start voor ons gezin met kinderen van 4 en 6 jaar oud. Onze prioriteit bij het kiezen van een hotel is altijd het aquapark. Hoewel wij niet veel verwachten, was het aquapark van Holiday Beach toch teleurstellend. De all-inclusive formule bood alleen drinken aan, terwijl de rest van de items tegen betaling waren. Dit vonden we erg duur gezien de hoge kosten van onze reis. Het aquapark had slechts één bar en de wachtrijen waren lang. Er waren slechts twee glijbanen beschikbaar voor rubberen ringen waar slechts één persoon op mocht, en voor grotere kinderen was er slechts een korte glijbaan. Het park was dus geen succes voor onze kinderen. Het positieve punt was dat het park er wel mooi uitzag na de renovatie, maar het voldeed niet aan de verwachtingen van de foto's in de reiscatalogus. De kamer in Hotel Palace was ruim, maar niet goed schoongemaakt. De stopcontacten waren vies en het beddengoed was niet schoon. Het ontbijt was teleurstellend, het brood was uitgedroogd. Het zwembad bij het hotel was standaard en had geen glijbaan, maar er was wel een all-inclusive bar. De animatie was goed en toen onze oudste zoon jarig was, konden we voor een redelijke prijs een heerlijke taart voor vier personen kopen. Bij het uitchecken was er niemand bij de receptie en moesten we zoeken naar hulp. Onze reis duurde uiteindelijk korter dan gepland en het ontbijt bij vertrek was niet voorzien. Al met al was het geen perfecte vakantie-ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging3
  • Service8

De accommodatie had weinig levendigheid en de kamers waren niet bepaald fris. Het eten liet te wensen over en was vaak koud. Bovendien leek het alsof er veel gasten uit Oost-Europa aanwezig waren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging4
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid10

Bij het ontbijtbuffet vind je voldoende keuzemogelijkheden en het diner is zeer uitgebreid met zowel warme als koude gerechten, zowel vlees als vis. Het dessertbuffet is een waar paradijs voor zoetekauwen, maar ook de verse Spaanse sinaasappelen zijn een traktatie op zich. Het animatieteam weet hoe ze een feestje moeten bouwen en onze kleinzoon heeft volop genoten van de diverse activiteiten. Een handige service is het minibusje dat elke 10 minuten naar de Beach club beneden rijdt, waar nog meer zwembaden te vinden zijn.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl