ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Sol Costa Blanca

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De ervaring bij dit restaurant was teleurstellend. Hoewel de koude gerechten redelijk waren, lieten de warme gerechten veel te wensen over. Het was bijna niet te eten! Misschien hadden ze beter bij koude gerechten kunnen blijven. Ook de desserts waren ondermaats en leken alsof ze overgebleven waren van de hele week. Geen aanrader!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Vorige week verbleef ik in het hotel van 19 tot 23 september. De kamers waren erg mooi en schoon, maar helaas is het toestaan van roken in het hotel niet meer van deze tijd. Het ontbijt was prima, maar de diners waren een grote teleurstelling. Na twee avonden het eten te hebben laten staan, besloten we elders te gaan eten. De vis smaakte naar vlees en het vlees was compleet verbrand. Het leek alsof ze slechts één snijplank en mes hadden voor zowel vlees als vis. Toen we om 10 uur 's avonds in het hotel aankwamen, vroegen we of we nog konden ontbijten. Dit werd echter geweigerd en we mochten alleen koffie nemen, met de belofte dat we bij vertrek konden ontbijten. Bij het uitchecken vroegen we opnieuw om ontbijt of op zijn minst koffie, maar kregen opnieuw niks omdat we al om 6 uur vertrokken. Dit is absoluut geen goede service.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, wat een groot pluspunt was van ons verblijf. De bedden waren comfortabel en zorgden voor een goede nachtrust. Helaas liet het ontbijt wat te wensen over. De keuze aan brood was beperkt en de eitjes waren niet warm genoeg. Bovendien werd niet alles op tijd bijgevuld, wat teleurstellend was. Voor een hotel met vier sterren hadden we verwacht dat de kamer, vooral de badkamer, schoner zou zijn. We merkten strepen op de spiegel, spatten die niet waren afgeveegd en strepen op de glazen deur van de badkamer. Ook lagen er draden op de grond, wat de algehele hygiëne niet bevorderde. De parkeerkosten van 22 euro per dag waren acceptabel gezien het een privéparkeerplaats betrof. De ligging van het hotel aan zee was fantastisch en zorgde voor een geweldig uitzicht. Al met al was ons verblijf redelijk, maar we zouden niet snel terugkeren naar dit hotel vanwege de genoemde minpunten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De tv-ontvangst kan absoluut worden verbeterd. Engelse kanalen hebben constant storing, terwijl de Spaanse kanalen prima doorkomen. Erg teleurstellend. Anders had ik een perfecte score gegeven, maar nu moet ik het helaas doen met een 8,5.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De locatie van het hotel was uitstekend en de service was van hoge kwaliteit, net als het heerlijke ontbijt. Helaas lieten de netheid van de kamer en de lift te wensen over. Bovendien ontbraken een waterkoker en instant koffie in de kamer.



© 2007-2025 ReisChecker.nl