ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Sheraton Real De Faula Golf Resort & Spa

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Voor wie geen eigen vervoer heeft, kan de ligging een beetje onhandig zijn, maar verder is alles top aan dit hotel. Het ontbijt is uitstekend en dankzij de recente renovatie ziet alles er nog als nieuw uit. De kamers zijn comfortabel en aangenaam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend, maar wees gewaarschuwd: het kan behoorlijk druk zijn tijdens het hoogseizoen. De locatie naast Terra Mitica park is handig en dit hotel biedt een voordelige deal waarmee je toegang krijgt tot 3 parken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

We hebben genoten van enkele fantastische dagen in een huisje voor 5 personen met een klein zwembad. De huisjes waren ruim en goed onderhouden, en werden dagelijks schoongemaakt. Het zwembad was misschien niet indrukwekkend, maar dat was ook geen dealbreaker voor ons. Het personeel was uiterst vriendelijk en het attractiepark was slechts op een paar minuten loopafstand. We hebben ook een bezoek gebracht aan Mundomar (dierentuin) en Aqualandia (waterpark), die aan de andere kant van de berg liggen en ongeveer 15 minuten rijden zijn. Aqualandia was behoorlijk druk en het wachten voor de glijbanen was lang, dus we waren daar al snel klaar mee. Mundomar daarentegen bood een prachtige dolfijnenshow en zeeleeuwenshow. Al met al: zeer tevreden over ons verblijf! Een klein punt van verbetering zou kunnen zijn dat het inchecken vrij traag verliep, minstens 10 minuten per incheck. In deze moderne tijd zou dat naar mijn mening toch sneller moeten kunnen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

In mei verbleven wij 10 dagen in het Grand Luxor Hotel met 2 volwassenen en 2 kinderen. Het personeel was vriendelijk, maar eerlijk gezegd voldeed het hotel niet aan onze verwachtingen gezien de naam en sterrenclassificatie. Het hotel leek vooral gericht te zijn op Spaanse gasten. Bij aankomst was er beperkt entertainment beschikbaar, maar dit was alleen in het Spaans. Toen we vroegen naar een Engelse versie, was deze niet beschikbaar. Ook bleek dat er betaald moest worden voor gebruik van het binnenzwembad, dit was niet van tevoren gecommuniceerd. Het buffet bij aankomst was teleurstellend met beperkte keuze en koud eten dat niet vers was. Zelfs de spaghetti was hard. Het ontbijt was voornamelijk gericht op een Engels ontbijt met weinig variatie. Na enkele dagen van teleurstellend eten hebben we ons ongenoegen geuit bij de receptie en mochten we uiteindelijk in de lunchroom eten, waar het eten vers en warm was. Dit was een verademing en het personeel was erg vriendelijk. De kamers waren ruim en schoon, maar het schoonmaakpersoneel vergat soms toiletpapier en handdoeken aan te vullen. Daarnaast waren de kamers niet geluidsdicht, waardoor geluiden van buiten goed te horen waren. Tijdens ons verblijf was het erg rustig en misten we gezelligheid en sfeer. Het diner was soms extreem rustig, met slechts enkele andere gasten aanwezig. Er was ook gebrek aan een leuke bar of entertainmentruimte voor 's avonds. We hebben wel genoten van MundoMar dierenpark, dat in de bergen van Benidorm ligt. Het park is niet erg groot, maar zeker de moeite waard met een prachtig uitzicht. Vergeet niet om een auto te huren, aangezien er geen supermarkt op het terrein is. De dichtstbijzijnde supermarkt is een Lidl op 10 minuten rijden in Finestrat, waar ook een prachtig winkelcentrum is gevestigd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik heb eerst telefonisch contact opgenomen met de receptie om een reservering te maken, wat soepel verliep. Helaas liep het later mis toen ik een wijziging wilde doorgeven, aangezien de medewerker zonder waarschuwing of uitleg de verbinding verbrak. Bij mijn tweede poging kreeg ik Mahmoud aan de lijn, die helaas niet erg behulpzaam bleek te zijn. Hij leek totaal geen interesse te hebben, was ongeduldig en reageerde geïrriteerd toen ik hem vroeg om iets te herhalen. Dit gebrek aan vriendelijkheid en servicegerichtheid heeft ervoor gezorgd dat ik mijn reservering heb geannuleerd. Het was een teleurstellende ervaring en ik zal niet meer bij hen boeken in de toekomst.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl