ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Ramblas Miramar

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamer is OK, maar een koelkastje zou handig zijn. De ventilatie laat te wensen over en het balkon is teleurstellend.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Alex is een uiterst vriendelijke receptionist die ons geweldig heeft geholpen met het opwarmen van broodjes. Top service!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De dienstverlening van dit hotel laat echt te wensen over. De kamerindeling was compleet verkeerd, waardoor we met vier personen op een kamer voor twee werden geplaatst. Ondanks pogingen van het reisbureau om het op te lossen, werkten de receptionisten totaal niet mee. Toen ik opmerkte dat ik niet netjes behandeld werd, scheurden ze zonder pardon de papieren kamerindeling doormidden. Denk goed na voordat je hier je geld uitgeeft. We zijn pas gisteren aangekomen en weten nu al dat we hier nooit meer zullen terugkeren vanwege de buitengewoon teleurstellende en negatieve service.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het eten was heerlijk, maar de badkamer liet te wensen over met schimmel langs de kitranden en kalkaanslag op het kraanwerk. Gelukkig compenseerde het prachtige uitzicht op het strand en de zee hiervoor. Helaas was de koffie in de eetzaal niet te drinken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het diner liet zeer te wensen over, met lauwe gerechten die niet naar behoren smaakten. De kip was zelfs nog rauw en de bijgerechten leken al dagen oud. Gelukkig was het personeel vriendelijk, vooral Marika bij de bar. De hotelkamer was van matige kwaliteit, met een douchekop die niet goed vastzat. Ondanks dagelijkse schoonmaakbeurten was de kamer niet echt fris en ruim. Helaas zaten mijn ouders vast in de lift en de reactie van het personeel was niet bepaald behulpzaam. Al met al was de ervaring teleurstellend.



© 2007-2025 ReisChecker.nl