ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Maristel

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging3
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid3

Dit knusse hotel is prachtig onderhouden, maar helaas niet gelegen aan een zandstrand. Het zwembad is compact en er zijn slechts drie eetgelegenheden in het dorp, maar het eten is voortreffelijk. Gelukkig is de omgeving adembenemend mooi.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8

Dit hotel in een afgelegen deel van Mallorca is als een verborgen parel. De rust is heerlijk, maar houd er rekening mee dat je altijd een stukje moet rijden om de drukte te bereiken. De kamers zijn ruim en stijlvol ingericht, en het personeel is uiterst gastvrij. Het enige minpuntje is het gebrek aan parkeergelegenheid rondom het hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Tijdens ons verblijf van drie nachten in het hotel liepen we al snel tegen problemen aan. Bij aankomst weigerde de kaart om de deur te openen, wat deed vermoeden dat de vorige gasten al problemen hadden gemeld. De geur van zweet en pijpen bij binnenkomst was nauwelijks te verdragen en ondanks het luchten en klagen bleef deze aanhouden. We hebben direct onze klachten bij de receptie gemeld en hoewel ze de kamer schoonmaakten, werden de bevlekte kussens simpelweg omgedraaid in plaats van vervangen, wat veel te wensen overliet. Daarnaast werkte de koelkast niet, maakte de airconditioning veel lawaai en was er overal stof te vinden. Een bezoek aan de spa was ook geen succes, vanwege diverse kapotte faciliteiten. Uiteindelijk mochten we gebruikmaken van een andere spa vanwege de problemen in de kamer, terwijl we eigenlijk gewoon een goed functionerende service hadden verwacht. Het enige positieve was het mooie uitzicht en het redelijke ontbijt. Het feit dat ze ons geen andere kamer hebben aangeboden, terwijl andere klanten daar wel van konden profiteren, was teleurstellend. Al met al vonden we dat de service niet in verhouding stond tot de prijs die we betaalden. Het leek meer op een 2-3 sterren hotel met 4-sterren prijzen, wat wat ons betreft niet gerechtvaardigd was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De prijs-kwaliteitverhouding van dit hotel was een grote tegenvaller. Het leek op de foto's en in de beschrijving een modern hotel, maar in werkelijkheid was het allesbehalve dat. In plaats van eigentijdse lampen hadden ze neonbuizen als bedverlichting, gebruikten ze een oude slang als föhn en rook de airconditioning verschrikkelijk. De bedden waren zo doorgezakt dat het slapen oncomfortabel was. Het enige wat overeenkwam met de advertentie was het uitzicht. Het feit dat er niet gegeten of gedronken mocht worden op de kamer, met de dreiging dat voedsel uit de (lege) koelkast gehaald zou worden, was ook opmerkelijk. Om meer dan 160 euro per nacht te vragen in het laagseizoen was absoluut niet gerechtvaardigd gezien de gebreken van het hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel heeft mijn hart gestolen. De gastvrijheid was top, ik voelde me meteen thuis dankzij de geweldige service. De vriendelijke schoonmaakster en Carmen bij de receptie verdienen zeker een pluim! De bistro serveert heerlijk eten, vooral het halfpensionmenu was erg verrassend en smaakvol. Ik kon niet wachten om meer gerechten uit te proberen. En de stad zelf is ook prachtig en goed onderhouden. Ik zou hier zeker nog een keer terug willen keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Update 2025: Het terras zou zeker een opfrisbeurt kunnen gebruiken, met extra aandacht voor netheid en onderhoud. Vooral wanneer het terras leeg is en het personeel achter de bar niets om handen heeft. Op dit moment ziet het terras er verwaarloosd uit, met gebroken glas, schroeven, sigarettenpeuken her en der, en volle asbakken die op de reling staan. Dit geeft een slordige indruk en verdient aandacht. -2* Daarnaast zouden de stoelen en tafels een opknapbeurt kunnen gebruiken, zoals een nieuwe verflaag of een duurzamere poedercoating. Het roept vragen op over hoe het er in de keuken aan toegaat, als de staat van het terras al zichtbaar te wensen overlaat. Evaluatie 2024: Bijzondere eetgelegenheid met een prachtig terras met zicht op de Middellandse Zee. De bediening is uiterst vriendelijk en het eten van hoge kwaliteit. Negatief punt: Het ongevraagd serveren van brood, olijven en knoflookpasta die achteraf op de rekening verschijnen. -1*

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Geweldige ervaring gehad tijdens ons verblijf! We boekten slechts voor één nacht en genoten van een heerlijk degustatiemenu en ontbijt. De professionaliteit van het personeel was opmerkelijk, van de receptie tot het restaurant en tijdens het ontbijt werden we met vriendelijkheid en ongeëvenaarde service behandeld! Speciale lof voor Carmen, die ons tijdens het diner met warmte en kunde bediende - een zeldzaamheid in de restaurantwereld tegenwoordig. We zullen zeker terugkomen voor een herhaling van deze geweldige ervaring!

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl