ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Rafaelhoteles Casanova

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamer was keurig en opgeruimd. Hoewel de badkamer schoon was, vertoonde deze wat tekenen van gebruikerssporen. Helaas was de kamer nogal gehorig, waardoor je je buren kon horen en zelfs het verkeer als je aan de straatkant verbleef. Het receptiepersoneel was vriendelijk, vooral bij het inchecken. De heer Ismael was zeer klantgericht, wat echt opviel. Bij het uitchecken werd er helaas niet gevraagd hoe ons verblijf was geweest. Wat betreft de beveiliging, zij zouden zeker een training kunnen gebruiken op het gebied van klantvriendelijkheid en communicatie. Het is tenslotte een hotel, geen nachtclub. De roomservice was prima en de porties waren van goede grootte.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het ontbijt was verrukkelijk en het personeel was uiterst vriendelijk. Het dakterras was een heerlijke plek met een uitstekende menukaart en opnieuw gastvrij personeel. De kamers waren comfortabel en de badkamer was eveneens prettig. Helaas oogden de gangen wat gedateerd door de bekleding, wat een kleine domper was. Het enige minpuntje was dat we op de dag van uitchecken, toen we pas 's avonds zouden vliegen, nergens konden douchen. Gelukkig konden we wel onze bagage achterlaten bij de receptie tot we moesten vertrekken. De locatie was centraal gelegen maar dankzij de goede isolatie hadden we geen last van de drukte van de stad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Een teleurstellende ervaring die ons achterliet met gemengde gevoelens. Het ontbijt bood slechts matige voldoening, met een subpar buffet en droog brood, maar gelukkig was de koffie uitzonderlijk goed. De ontbijtzaal was ruim en mooi, met vriendelijk personeel, maar helaas ontbrak er variatie in de kaaskeuze en waren de vruchtendranken waterig. Het parkeren was een ware uitdaging, met slechte communicatie die ons de verkeerde garage deed betreden. Het vinden van de juiste uitgang bij vertrek was eveneens een raadselachtige opgave. De airconditioning in de kamer bleek alleen overdag te werken, waardoor we 's nachts worstelden met een te warme kamer en verkeerslawaai na het openen van het raam. Het beddengoed was opmerkelijk onhygiënisch, simpelweg tussen twee lakens geplooid, en de rioollucht die op de laatste dag uit de badkamer kwam, was onaangenaam. De badkamer zelf was echter wel mooi en uitnodigend voor een ontspannende douche. Ondanks onze klacht over de airconditioning kregen we te horen dat deze 's nachts standaard uitgeschakeld was, wat ons deed afvragen waarom we meer dan 200 euro per nacht betaalden in januari. Het hotel heeft potentieel voor vier sterren, mits er enkele eenvoudige verbeteringen worden doorgevoerd. Spijtig genoeg was onze ervaring niet representatief hiervoor. De kamerservice verdient echter lof voor hun uitstekende diensten. Al met al was dit voor ons de laatste keer in dit hotel...

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een drukke werkweek is geen probleem in dit hotel, gelegen op slechts 20 minuten lopen van het bruisende stadscentrum. Dankzij de dubbele beglazing geniet je van een oase van rust en stilte. Het personeel is uiterst vriendelijk en het ontbijt is een feest voor de smaakpapillen, zeer uitgebreid en met veel zorg bereid.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is een pareltje: prachtig interieur, buitengewoon vriendelijk personeel dat altijd klaarstaat om je te helpen met restauranttips. De kamer was ruim en brandschoon. Het ontbijt was elke ochtend uitgebreid en er werd ook goed rekening gehouden met glutenvrije opties. Een absolute aanrader is de gezellige rooftopbar! Een perfecte uitvalsbasis om de stad te ontdekken.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl