ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Montserrat

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De hotelkamers zijn eerder aan de kleine kant en niet echt geschikt voor zakelijke doeleinden. Ze zijn voornamelijk bedoeld om terug te keren na een lange dag reizen of dansen, ongeacht wat je plannen ook zijn. Wat betreft de service, het schoonmaken was uitstekend met dagelijkse vervanging van lakens en handdoeken, en nieuwe zeepsets werden verstrekt. Het ontbijt was echter nogal beperkt, hoewel het bij de prijs inbegrepen was. Het bestond uit een paar stuks fruit, nauwelijks groenten, een paar broodjes, spreads en kaas, en 2 soorten vlees. Als je veganist bent, zijn de opties eerlijk gezegd beperkt. De locatie van het hotel is gunstig gelegen op loopafstand van het strand. Daarnaast zijn er op enkele minuten loopafstand ook treinstations te vinden die richting Barcelona gaan.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De medewerkers waren vriendelijk en de locatie was goed. Bij aankomst kregen we een gratis kopje koffie, sap en water op de kamer. De kamer had een slimme tv en de prijs was redelijk, maar ik twijfel of het de moeite waard is... De kamer was erg klein, met oude spullen en een verouderde airconditioning. Het balkon was eigenlijk een grap, aangezien het niet exclusief was en werd gedeeld met meerdere kamers gescheiden door een lage afscheiding. De wifi was praktisch niet aanwezig op de kamer. De muren waren erg dun, waardoor je bijna alles kon horen wat er in de aangrenzende kamer gebeurde. De verlichting was slecht, en ik kon niet eens vinden hoe ik de lamp naast het bed moest aanzetten (maar ik heb er ook niet echt naar gezocht...). De badkamer was krap, met de deur die tegen het toilet aan botste. Het was moeilijk om bij de doucheruimte te komen, die slecht verlicht was. De waterdruk van de douche was laag en het warme water was niet erg warm. Je moest een föhn bij de receptie vragen en de handdoeken waren klein en absorbeerden slecht. Het ontbijt was niet continentaal en er was geen fijngehakte tomaat (alleen hele) voor op toast. De ontbijttijden vond ik ook erg beperkt, slechts 2 uur.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Afgelopen week heb ik een vervelende ervaring gehad met dit bedrijf. Helaas lijken ze nu niet thuis te geven, wat erg teleurstellend is. Pas dus op en wees gewaarschuwd voor deze slechte service.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De prijs-kwaliteitverhouding is fantastisch bij dit restaurant, mede dankzij de vriendelijke Belgische eigenaresse. Een absolute aanrader, "zeker weten!"



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De accommodatie liet te wensen over qua comfort en was nogal rumoerig. Het ontbijt was ook niet echt om over naar huis te schrijven. Maar ja, voor die prijs van €90 per nacht, kun je ook niet al te veel verwachten, toch?



© 2007-2025 ReisChecker.nl