ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Bego

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

We verbleven in dit hotel vanwege een evenement op het circuit. De kamers waren standaard, maar het bad was teleurstellend met een oude douchekop en plakkerige gordijnen. Het receptiepersoneel was wel vriendelijk. Helaas was er in de cafetaria geen ober en moest het receptiepersoneel bijspringen, wat niet echt hun taak zou moeten zijn. Het eten in de eetzaal was ook niet geweldig, met elke dag hetzelfde buffetontbijt en weinig keuzemogelijkheden voor lunch en diner. Het zelfgemaakte eten bevatte te veel vis, wat waarschijnlijk om kosten te besparen was. Daarnaast moesten we apart betalen voor mixdrankjes, wat een beetje vreemd was.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel laat echt te wensen over. De badkamer heeft zowel een bad als een douchekop die aan de muur vastzitten, wat behoorlijk onhandig is als je je haar droog wilt houden. Bovendien is het eten van slechte kwaliteit en de porties zijn klein. Ik zal hier niet nog eens verblijven en zou het ook niet aanraden aan anderen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik ben teleurgesteld in mijn ervaring bij dit hotel en geef daarom slechts één ster. De communicatie over de check-out tijd was ver te zoeken en ik werd verrast door de schoonmakers die zonder aankondiging mijn kamer binnendrongen terwijl mijn ondergoed nog rondlag. De receptie had het lef om me te vertellen dat ik de kamer niet zo kon achterlaten, terwijl dat juist was vanwege het gebrek aan waarschuwing. De gastvrijheid van de schoonmaakster liet ook te wensen over. Het was gênant om 's ochtends vroeg met mijn partner geconfronteerd te worden met politie bij de receptie vanwege problemen elders in het hotel. De geluidsisolatie was ook slecht, waardoor we ongewenste geluiden hoorden. Positief was wel de vriendelijke man bij de receptie, maar dat kon de slechte ervaring niet goedmaken. Verbeterpunten: duidelijkere check-out informatie, verbeterde schoonmaakservice, renovatie van de badkamers, en aandacht voor details die bijdragen aan een positief verblijf. Het hotel moet ervoor zorgen dat gasten willen terugkeren, in plaats van precies het tegenovergestelde te ervaren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een driesterrenhotel dat zich voordoet als een hostel, maar zelfs dat niet waarmaakt. Dit hotel laat veel te wensen over: geen airconditioning, kapotte douchekop in de badkamer, gordijn dat twijfelachtig schoon oogt, ouderwetse dekens op de bedden, en kamers met uitzicht op binnenplaatsen of zelfs verlaten fabrieksgebouwen die je liever gesloten zou houden. Wat betreft het eten: het ontbijt is redelijk, maar de maaltijden zijn beperkt tot alleen voorgerecht, hoofdgerecht en dessert. Het lijkt ongelooflijk totdat je het zelf ziet. Bovendien ligt het hotel ver van het centrum, waardoor het niet de meest handige locatie heeft.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit drie-sterrenhotel is niet bepaald een hoogvlieger te noemen. Ik moet wel toegeven dat het bed en beddengoed comfortabel waren en dat de schoonmaak op orde was. Helaas ontbrak het aan airconditioning en een goed gevulde minibar die ook nog eens goed functioneerde. De douchekop die vastzat aan de muur bij het bad was behoorlijk onhandig. Er werd slechts één zakje zeep/shampoo per persoon verstrekt. De liftdeuren sloten razendsnel en gaven harde klappen, wat tot gevaarlijke situaties kan leiden. Toen ik dit meldde bij de receptie kreeg ik een onaangename reactie dat de lift aan alle inspecties voldoet, alsof dat excuses zijn voor de snelle sluiting. Erg onprofessioneel, mevrouw receptioniste! Wat betreft het eten, dat verdient echt een aparte vermelding. De kwaliteit was bedroevend en de porties karig. Ik heb nog nooit zo'n slechte maaltijd gehad, zeker niet in een driesterrenhotel. Of de groothandel (Interrias) of het hotel zelf verantwoordelijk is voor het eten weet ik niet, maar beiden dragen schuld. Dit hotel doet het toerisme in Asturië geen goed. Tot ziens.



© 2007-2025 ReisChecker.nl