ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Crist

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een tijdje terug hadden we een accommodatie geboekt met all-inclusive. Bij aankomst bij het hotel kregen we te horen dat ze geen all-inclusive meer aanboden en dat we naar een ander hotel van dezelfde eigenaar moesten gaan. Dit andere hotel voldeed niet aan onze verwachtingen en bovendien was het eten elke dag hetzelfde. Er was weinig keuze voor vegetarische gerechten en het kleine zwembad was overvol. De beloofde continue voorziening van drankjes bleek ook niet waar te zijn. De kamer die we kregen was klein en teleurstellend voor de prijs die we hadden betaald. Als we wilden zwemmen bij het oorspronkelijke hotel moesten we steeds heen en weer reizen tussen de twee hotels voor maaltijden. De selectie van drankjes was beperkt en voor iets anders moest extra worden betaald, evenals voor snacks. Al met al was het een teleurstellende ervaring waarbij we veel geld hebben uitgegeven voor all-inclusive, maar toch nog veel extra moesten betalen. Ik zou het aan niemand aanbevelen, het is zonde van je geld.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel was een grote teleurstelling wat betreft de eetervaring. We moesten extreem lang wachten en het was er veel te warm. Ondanks dat het eten redelijk was, was het aanbod beperkt. Gelukkig waren de medewerkers vriendelijk en waren de kamers altijd netjes. Helaas waren de faciliteiten zoals het zwembad en het aantal ligbedden veel kleiner dan verwacht. Al met al geen aanrader vanwege de teleurstellende ervaringen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het personeel is beleefd en vriendelijk, maar er zijn nog wat verbeterpunten. De kamers zijn redelijk, alleen zijn de bedden oud en oncomfortabel, je voelt de lattenbodem door het matras heen. De airco werkt niet optimaal en de badkamer is klein met schimmel in de douche. De temperatuurregeling is niet goed, het springt van koud naar warm naar kokend heet, en het probleem kon niet verholpen worden na een klacht. Het eten is van slechte kwaliteit, met weinig variatie tussen de lunch en het avondeten. Het vlees bestaat voornamelijk uit kip en varken, en de pasta is ook altijd hetzelfde. Daarnaast was er een limiet van 3 alcoholische drankjes per maaltijd per persoon, wat niet van tevoren was gecommuniceerd. Het hele hotel is erg gehorig. Kortom, dit hotel is misschien geschikt voor een feestvakantie, maar als je op zoek bent naar een normale all-inclusive ervaring, valt het tegen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Tijdens de herfstvakantie verbleven we in dit hotel op basis van 'all-inclusive', maar helaas voldeed het niet aan onze verwachtingen. De eetmomenten waren strikt ingesteld, met ontbijt om 8 uur, lunch om 1 uur en diner pas om 8 uur. Tussen de maaltijden door kon je alleen bij het zwembad drinken halen, wat soms lang op zich liet wachten. Daarnaast mochten we tijdens de lunch en het diner slechts 3 drankjes per persoon bestellen, waarbij de kwaliteit van de wijn te wensen overliet. Het eten was ronduit teleurstellend, vaak halfgaar of te lang bewaard, en er was weinig variatie en smaak. De kamer was oké, maar klein en gehorig, alhoewel de douche bij ons wel goed functioneerde. Helaas hoorden we van anderen dat dit niet overal het geval was. Het hotel beschikte wel over een prachtige rooftopbar en zwembad met geweldig uitzicht, maar deze zaten niet inbegrepen bij het all-inclusive arrangement. Al met al zou ik dit hotel niet aanbevelen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

In juli 2023 maakte ik samen met mijn vriendinnen een reis naar een hotel. Bij aankomst waren we behoorlijk vermoeid van de reis en keken ernaar uit om even uit te rusten voordat we naar het strand zouden gaan. Echter, bij het inchecken bleek dat er slechts één kamer gereserveerd was in plaats van twee, wat voor verwarring zorgde. Na enkele verwarrende telefoontjes werd uiteindelijk duidelijk dat onze reisorganisatie (prijsvrij) wel twee kamers had bevestigd. Uiteindelijk kregen we een kamer aangewezen en hoorden we later dat er helemaal geen kamer gereserveerd was, wat ons als 19-jarige meiden in Mallorca achterliet zonder een hotelkamer. Gelukkig wist Prijsvrij het voor ons op te lossen en kregen we uiteindelijk onze kamers toegewezen. Helaas liet de kwaliteit van de kamers te wensen over; er waren verschillende gebreken zoals een kapotte douchekop, een losse houder voor de wc-rol, een niet-functionerende airconditioning en een kapot slot. Ook over het eten waren we niet tevreden; ondanks het all-inclusive arrangement was het eten vaak koud, taai of smakeloos met weinig keuzemogelijkheden. Daardoor hebben we uiteindelijk veel buiten de deur gegeten, wat resulteerde in extra kosten. Ondanks dat we alsnog een leuke vakantie hebben gehad, heeft het teleurstellende verblijf in het hotel voor de nodige problemen gezorgd en extra kosten met zich meegebracht. Het was jammer dat de verwachtingen niet werden waargemaakt, vooral gezien de prijs die we ervoor hebben betaald.



© 2007-2025 ReisChecker.nl