ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Aparthotel

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De ervaring was helaas teleurstellend. Bij aankomst wilden ze ons extra kosten in rekening brengen voor betaling met een kaart. Er was geen ontbijt beschikbaar, alleen koffie uit een automaat met muntjes. De douchekop spatte water op de muur en moest met de hand vastgehouden worden tijdens het douchen. De kamers voldeden niet aan minimale toegankelijkheidseisen en mijn jonge zoon gleed bijna uit op de trap... Kortom, een tegenvallende ervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel ligt behoorlijk ver van Valencia vandaan en heeft een slechte ligging. De medewerkers zijn onvriendelijk en de service laat te wensen over. De kamers zijn kil en de douche is ofwel ijskoud of brandend heet. Als je wilt ontspannen, zijn de bedden niet aan te raden en de schoonmaak laat veel te wensen over.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het hotel scoorde goed op netheid en de rustige en aangename sfeer van de gebouwen, maar er waren problemen met de assistentie en de beperkte receptiediensten. Bij incidenten moest men een beroep doen op de gemeentelijke hulpdienst 112, aangezien er 's nachts geen personeel aanwezig was. Ondanks deze tekortkomingen, vonden we de prijs acceptabel en zouden we overwegen om in de toekomst terug te keren, hopelijk met de hoop op een verbeterde ervaring inclusief ontbijt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel leek op het eerste gezicht een redelijke keuze, maar het bleek al snel een grote teleurstelling te zijn. Zowel ik als mijn collega's hebben hier verbleven en we waren het er allemaal over eens dat de service erg ondermaats was. Zelfs de eigenaren behandelden ons niet op een vriendelijke manier. Het absolute dieptepunt was toen ik een reservering had gemaakt voor 10 maart 2025 via Booking.com en deze de volgende dag wilde annuleren. Het hotel weigerde echter om dit te regelen en ze verwezen me door naar Booking.com. Uiteindelijk weigerde het hotel om het bedrag van €108 terug te betalen, zelfs nadat we tussen november 2024 en februari 2025 meer dan €1000 hadden uitgegeven tijdens onze eerdere verblijven. Een hotel dat zo weinig flexibel en klantgericht is, verdient zeker niet onze steun.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

We hebben recent een nachtje doorgebracht met onze zoon en het was echt een fantastische ervaring. Deze accommodatie was de perfecte plek om even helemaal te ontspannen, met een schitterende tuin en een heerlijk zwembad. De eigenaren waren ontzettend vriendelijk en gastvrij, en de prijs-kwaliteitverhouding was ook uitstekend. We weten zeker dat we hier nog eens terug zullen komen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl