ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Agir

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7

Fantastische all-inclusive deal! Het enige nadeel is dat er niet genoeg liften zijn. Dit knusse hotel biedt 's avonds leuke muziek en entertainment. Het zwembad bevindt zich op het bovenste niveau met ligstoelen op het dak. De locatie is perfect en het personeel is uiterst vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service5

Een matige ervaring met dit hotel. Het was overduidelijk dat de muren dun waren en dat er veel Engelse toeristen aanwezig waren. Voor de prijs was het echter te verwachten. Persoonlijk zullen wij hier niet nogmaals verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9

Ik ben al drie keer in dit hotel geweest en het is echt fantastisch. Het ligt vlak bij het strand en er zijn leuke winkels in de buurt. De service is uitstekend en het zonneterras is ook heel fijn. Het uitzicht is prachtig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service8

De all-inclusive formule van dit hotel is geweldig, vooral omdat je met je amigoskaart ook in andere hotels van dezelfde keten terecht kunt. Hierdoor krijg je echt waar voor je geld. Het merendeel van het personeel is ontzettend vriendelijk, al zijn er helaas enkelen die wat meer nors overkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7

Een charmant hotel, gevestigd in het historische centrum van Benidorm, biedt een prachtig uitzicht op het park. De culinaire ervaring was uitstekend, hoewel het personeel wel wat warmer mocht zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service4

Langs een drukke weg aan beide zijden gelegen. Het zwembad is acceptabel, maar er waren veel kapotte stoelen op het zonnedek. De service bij de receptie liet te wensen over. De medewerkers waren niet erg vriendelijk, behalve bij de bar. De superiorkamer was erg klein en ongezellig, met alleen plafondverlichting. Het uitzicht op het park bleek uitzicht op het stadhuis te zijn. De badkamer was erg krap en het bad probeerde men met verf op te knappen, maar er hingen zelfs verfkrullen. Het buffet was wel prima.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service5

In 2004 bezocht ik dit hotel, maar ik zal het niet snel nogmaals doen. Het zwembad op het dak was bijna niet te bereiken en om bij je kamer te komen moest je veel trappen beklimmen door smalle gangen. Het eten was elke dag hetzelfde en hoewel we werden overgeplaatst naar het Fiesta Park, dat vergelijkbaar was, waren de kamers er vies en was het eten slecht. Er was weinig te beleven. Ik ben al vaak in Spanje geweest, maar ik ben nog nooit zo teleurgesteld geweest.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Net terug van onze verblijf in het Cristal Park Benidorm, waar we hebben genoten van een all-inclusive vakantie. De kamers waren altijd keurig schoon, het eten was voortreffelijk en de locatie was perfect, dicht bij het strand en het oude centrum. Ook konden we gratis met de bus naar andere hotels van dezelfde groep, waar we konden zwemmen, eten en drinken met onze Amigo-kaart. Echt een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

De locatie van dit hotel is fantastisch, vlakbij het strand en het oude centrum van Benidorm. Met een all-inclusive pas voor alle Amigo hotels heb je toegang tot een gratis busdienst die je naar verschillende hotels brengt, waar je kunt genieten van eten, drinken, zwemmen en meer. De kamers zijn schoon, het eten en drinken zijn heerlijk en je wordt de hele dag door goed verzorgd. Wat wil je nog meer?

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging5
  • Service6

Het hotel heeft een verouderde uitstraling en valt eigenlijk wat tegen. Het eten was wel oké, maar de all-inclusive formule met Amigo en nog 9 andere hotels liet te wensen over. Er is slechts één hotel dat naar mijn mening aan de normen voldoet, namelijk Monika Holidays. Het personeel was niet al te vriendelijk en de glazen waren zelfs te vies om uit te drinken. De barman had een intimiderende uitstraling wat klanten wegjaagde. Het zwembad was een grote teleurstelling: vuil en verwaarloosd, en de fitnessapparatuur leek klaar voor schroot. Het zwembad op het dak van slechts 10x10 meter was bloedheet. Benidorm zelf is de moeite waard, maar ik zou nooit meer naar Christal Park gaan. Als ik ooit terug ga, kies ik voor een 4- of 5-sterrenhotel. Kortom, dit hotel is absoluut geen aanrader, er zijn genoeg betere opties in de buurt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8

Het zwembad is niet echt indrukwekkend, maar de mogelijkheid om gratis gebruik te maken van het vervoer naar andere hotels, zoals het prachtige zwembad van Exceliber en Villa del Mar (met een tunnel die rechtstreeks naar het strand leidt), maakt de all-inclusive ervaring echt bijzonder! De buffetten zijn uitstekend verzorgd en royaal. Vooral voor liefhebbers van vis is dit een topbestemming. Een aanrader voor een heerlijke vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service6

Op dit moment verblijf ik in een hotel dat wat verouderd aandoet. Het hotel lijkt vooral gericht te zijn op Engelse gasten en het eten is nogal eentonig. De kamers zijn redelijk, maar het uitzicht op de binnenplaats laat te wensen over. Ook al wordt het hotel geadverteerd als all-inclusive, moet je toch betalen voor merkdrankjes zoals Bacardi. Gelukkig is het wel mogelijk om andere hotels te bezoeken. Persoonlijk zie ik mezelf niet meer terugkeren naar dit hotel. Gelukkig is Benidorm zelf wel een fantastische bestemming, waar ik al vaker ben geweest. Het zwembad op het dak en de verouderde fitnessapparatuur zijn niet echt aantrekkelijk, maar wie gaat er nou sporten in deze hitte?

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service5

Dit hotel was een grote teleurstelling. Het voelde ouderwets aan, met een overdekt zwembad dat in de zomer op het dak lag, zonder enige vorm van beschutting. De kamers hadden geen terras, waardoor het gevoel van vakantie miste. De badkamer was acceptabel, maar het duurde lang voordat er warm water uit de douche kwam. De fitnessruimte op het dak was een lachertje, met vijf kapotte en verroeste apparaten. Het eten en drinken waren redelijk, maar de non-alcoholische dranken leken nep. Alles buiten bier moest extra worden betaald bij het all-inclusive arrangement. Het leek alsof dit hotel vol Belgen zou zitten, maar het was voornamelijk bevolkt door Spanjaarden - wat op zich prima is, maar niet wat we hadden verwacht. Ik denk dat ik over 20 jaar op mijn gemak in het bejaardentehuis zit - er zijn duidelijk betere hotels met drie sterren te vinden voor dezelfde prijs, maar dan op basis van halfpension.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

Voor de mensen die negatief praten over deze plek, wil ik graag mijn positieve ervaring delen. De prijs die je betaalt is zeker de moeite waard. Het eten was gevarieerd en lekker, en het personeel in de bar was vriendelijk (op één na dan). De locatie is ideaal, op slechts 5 minuten lopen van een prachtig strand. Het zwembad op de 7e verdieping met bijbehorende bar was een fijne plek om te ontspannen na een dag op het strand, met lekkere drankjes. Ondanks de aanwezigheid van veel Engelse gasten hebben wij juist leuke contacten gelegd, wat ook afhangt van je eigen instelling. Wij hebben een geweldige vakantie gehad en laten we eerlijk zijn, thuis eten we ook niet elke dag biefstuk, toch? Met vriendelijke groet, Pascal.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service9

Ik ben al zes keer naar Cristal Park geweest en elke keer geniet ik er weer van. Het blijft een geweldige plek waar ik graag terugkom.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8

Tijdens de feestdagen verbleven we in Cristal Park en we waren erg te spreken over onze ervaring. Het eten was voortreffelijk, de accommodatie was zeer schoon en de locatie was ideaal. Het enige minpuntje was het rumoer van de luidruchtige Engelse gasten. Desondanks raden we deze plek zeker aan. Marian.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging3
  • Service8

Gelegen aan een levendige straat met een klein zwembad op het dak. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Tijdens ons verblijf viel het op dat een andere Nederlandse familie wat meer aandacht kreeg, met een tafel vol wijn en speciale behandelingen. Het leek erop dat de ober haar leuk vond, waarschijnlijk vanwege haar uiterlijk. Wijzelf reisden met onze zoon en hij heeft enorm genoten van de animatie. De kamers waren niet helemaal schoon, maar gezien de lage prijs moet je daar rekening mee houden. Het stadje is behoorlijk druk en lawaaierig, maar we hebben desondanks een fantastische tijd gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Hoewel de kamers aan de kleine kant waren, bleek het een aangename verrassing om te upgraden naar een masterkamer, die echt prachtig waren. Het eten was zeer gevarieerd en er was voor ieder wat wils, inclusief een apart kinderbuffet. De service was voortreffelijk, vooral dankzij de Nederlandse receptionisten die uiterst vriendelijk waren. Ondanks de drukte was het hotel toch erg gezellig en bruisend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging4
  • Service7

Ik ben al vijf keer naar Cristal Park geweest met een groep vrienden. De eerste keer hadden we een kamer op de derde verdieping aan de drukke straatkant, wat resulteerde in veel lawaai van vrijdagavond tot zondagavond. Daarna heb ik altijd gevraagd om een betere kamer (kamer 21), zo hoog mogelijk aan de parkzijde met een balkon, omdat het daar veel rustiger is. Het eten, drinken en de service waren allemaal in orde. De kamers zijn wel eenvoudig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging6
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid9

Het hotel is levendig, met heerlijk eten dat in overvloed aanwezig is. Eén minpunt is echter het beperkte terras buiten, waar te weinig stoelen zijn om iedereen te kunnen herbergen. Over het algemeen is het echter prima in orde.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging5
  • Service2

Over het algemeen was de indruk van dit hotel ronduit verschrikkelijk. De kamers waren onhygiënisch, de geur was bedompt, en er waren te weinig liften voor de vele gasten die zich niet wisten te gedragen. De hotelleiding greep niet in. Hoewel het hotel zich op slechts 2 minuten lopen van het strand, het centrum en het uitgaansgebied bevond, lag het aan een stinkende en drukke straat. Gelukkig was de bereikbaarheid wel goed. Wat betreft service leek het alsof dit woord niet in het vocabulaire van het personeel voorkwam. De prijs-kwaliteitverhouding was absoluut teleurstellend. Mijn advies: vraag bij aankomst direct om overplaatsing naar een ander hotel, zodat je vakantie alsnog enigszins gered kan worden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service5

In juli heb ik genoten van een fantastische tijd bij Magic Cristal Park. Het eten was van uitstekende kwaliteit en bood een breed scala aan opties. De bediening in het restaurant was echter anders dan ik gewend ben bij all-inclusive resorts, aangezien er geen ober service was en mineraalwater apart moest worden betaald. Helaas ontbraken parasols op het zonneterras, waardoor er geen schaduw was. Ook was er alleen een binnenzwembad beschikbaar. Over het algemeen een prima vakantiebestemming, maar naar mijn mening minder geschikt voor gezinnen met kinderen vanwege het ontbreken van een buitenzwembad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging7
  • Service4

Bij aankomst kregen we een kamer toegewezen die niet voldeed aan onze verwachtingen: klein, vies en met een onaangename geur, uitzicht op een binnenplaats. Na een zoektocht van 30 minuten en het trotseren van diverse trappen, bereikten we eindelijk kamer 725. Teleurgesteld zijn we direct teruggegaan naar de receptie. We hadden specifiek een superior kamer geboekt met balkon en uitzicht op het park. Na aanzienlijk overleg bij de receptie, kregen we uiteindelijk de juiste kamer toegewezen. Ook deze kamer liet te wensen over, met een verouderde, vieze en beschimmelde badkamer waarbij het bad met latex was gerepareerd. Ondanks alles hebben we het moeten gebruiken met een handdoek erin gelegd. Met slechts 4 liften voor 500 kamers en beperkte capaciteit van 2 liften voor slechts 4 personen, resulteerde dit in lange wachttijden of veel traplopen. Het hotel was enorm druk, met lange wachtrijen voor de eetzaal en weinig kans op rustig dineren vanwege het lawaai van andere gasten en kinderen. Het eten was echter van goede kwaliteit en het all-inclusive-concept was prima in orde.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service2

Na een verblijf van enkele weken kan ik zeggen dat dit hotel niet aan mijn standaard voldoet, aangezien ik normaal gesproken kies voor luxere accommodaties van 4 of 5 sterren. Het eten viel me tegen en de service liet ook te wensen over. Het zwembad bevindt zich op het dak, zoals vermeld in de gids, maar ik zou een betere service verwachten. Tijdens het weekend waren er veel Spaanse gezinnen die nogal luidruchtig waren, waarschijnlijk vanwege de lange wachttijd bij het inchecken. Mijn kamer was niet goed schoongemaakt, er lagen haren en het was overal vies. Voor mij was dit een teleurstellende ervaring en ik zal hier niet meer terugkomen. Gelukkig is Benidorm zelf een prachtige plek om even lekker te ontspannen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Als je de trap neemt in plaats van de lift, hoef je niet eens naar de sportschool! Ik ben al meerdere keren in Benidorm geweest en dit hotel is zeker de moeite waard wat betreft prijs/kwaliteit-verhouding. Vergelijk het maar eens met Hotel Benelux en je zult zien hoe goed dit hotel eigenlijk is. Dit is gewoon mijn persoonlijke ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8

Laatst waren we op vakantie in het Kristal Park hotel en bij aankomst stonden we niet in het systeem, een beetje vervelend maar kan gebeuren. Mijn ouders kregen een prachtige grote kamer met balkon, terwijl wij een kamer kregen die wellicht beter vermeden had kunnen worden - klein, vies en met een muurschildering van een blote man als uitzicht. Gelukkig kregen we na een bezoekje aan de receptie een mooie kamer met een prachtig uitzicht en een fijn balkon. Het strand was op loopafstand en het verblijf was rustig, ondanks dat het hotel zich in het centrum bevindt. Elke avond was er een leuke show en de all-inclusive formule was erg goed. Het eten was prima, vooral de kipgerechten. Het animatieteam zorgde voor vermaak en hoewel het overdekte zwembad niet veel voorstelde, was het zwemmen bij MonicaHolidays voor 5 euro met de taxi een betere optie. Het Kristal Park hotel is zeker een aanrader voor een leuke en gezellige vakantie, we zullen hier zeker nog eens terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service4

Het restaurant kampt met een tekort aan personeel, waardoor de service langzaam verloopt. Daarnaast is er weinig ruimte op het terras en de muziek staat te hard, wat het niet echt geschikt maakt voor Belgische gasten. Voornamelijk Engelsen en Spanjaarden die weinig consumeren lijken hier te verblijven. Gelukkig is het eten erg smakelijk, al mag de voertaal wel wat meer divers zijn. Ondanks de moeilijkheden met communicatie door buitenlands personeel, zetten de medewerkers zich wel hard in om het verblijf aangenaam te maken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7

In juli 2006 verbleven we in dit hotel. Bij aankomst kregen we een kleine kamer toegewezen met uitzicht op een onaantrekkelijke binnenplaats. Na het betalen van 140 euro konden we gelukkig verhuizen naar een betere kamer. Hoewel het eten goed was, werden we gestoord door de luidruchtige Engelse gasten. De animatie was niet zo leuk en het bier en de glazen waren erg vettig. Ondanks dat we een all-inclusive arrangement hadden, zijn we 's avonds elders gaan drinken vanwege de onprettige sfeer in het hotel. Het totale verblijf liet veel te wensen over en kwam niet overeen met onze verwachtingen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging8
  • Service1

Dit hotel laat flink te wensen over - kamers die smerig zijn en overal haren en vies beddengoed, en een onaangename geur die zich verspreidt door schimmel in de badkamer en het koelkastje. Het zwembad is niet bepaald fris en goed onderhouden, en de service laat ook te wensen over, zowel bij de receptie als in het restaurant. Tijdens het schoonmaken worden de deuren van de kamers open gelaten, waardoor iedereen naar binnen kan, maar schoonmaken gebeurt amper. Het eten in de bar en het restaurant is ronduit smerig en de locatie doet ook niet veel goed, gelegen in een soort kelder. Daarbij zijn er maar weinig liften die goed functioneren. Al met al, de prijs/kwaliteit verhouding is zeker niet in balans - zeker niet voor 800 euro voor anderhalve week.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging5
  • Service5

De beschrijving die we vooraf van het hotel kregen, sloeg de plank volledig mis. De fitnessruimte is verwaarloosd, de sauna dient als opslagruimte, de jacuzzi is niet om over naar huis te schrijven en als hij al bubbelt, drijft er zand in. Het binnenzwembad is ijskoud en zowel binnen als buiten het hotel is er constant lawaai, waar niets aan gedaan wordt. Een goede nachtrust zit er niet in. Er zijn lekkages in het dak van de speelruimte en gemorst eten blijft de hele dag liggen. De kamers zijn redelijk schoon, maar veel airconditioning units werken niet, terwijl de verwarming op volle kracht staat. De hitte is verstikkend! Er zijn vochtvlekken op de muren en de deur begint weg te rotten door het water van de douche. Het eten is acceptabel, maar erg eentonig en vet. Het lijkt wel alsof ze alleen maar frituren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid3

De beschrijving van het hotel die we van tevoren hadden ontvangen, sloeg nergens op. De faciliteiten lieten veel te wensen over: de fitnessruimte leek meer op een bouwval, de sauna werd gebruikt als opslagruimte, de jacuzzi functioneerde nauwelijks en zat vol met zand, en het binnenzwembad was ijskoud. Zowel binnen als buiten het hotel was er constant lawaai, wat een goede nachtrust onmogelijk maakte. Ook waren er problemen met lekkages en gebrek aan hygiëne. De kamers waren redelijk schoon met frisse lakens, maar veel airconditioningssystemen werkten niet naar behoren, waardoor het snikheet was. Ook waren er vochtplekken en rotte deuren door water van de douche. Het eten was matig, eentonig en vet. Geen culinaire hoogstandjes hier! Gelukkig lag het hotel wel dicht bij het strand, wat een pluspunt was. Voor kinderen was er echter weinig te doen. Kortom, absoluut geen aanbeveling!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging3
  • Service4

Na een week in Benidorm bij Christal Park te hebben doorgebracht, kan ik concluderen dat dit hotel niet aan onze verwachtingen voldeed. Het werd ons aangeraden als een drieënhalfsterrenhotel met een goede all-inclusive formule, maar helaas bleek het anders uit te pakken. Mijn vrouw en ik wilden gewoon wat ontspannen en uitgerust terugkomen, maar dat was niet het geval. De kamer was weliswaar mooi, maar het bed was afschuwelijk. Bovendien lag het hotel aan twee drukke straten, wat betekende dat we vanaf 5.30 uur 's ochtends constant auto's en motorfietsen hoorden voorbijrazen. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de vuilnisdienst die om 2 uur 's nachts luidruchtig de containers kwam legen. Het hotel richt zich voornamelijk op Engelse vakantiegangers, wat duidelijk merkbaar was in het restaurant en onder de Engelse bezoekers. Na deze ervaring, die mijn tweede keer in Spanje was, kan ik met zekerheid zeggen dat het ook meteen mijn laatste keer zal zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service7

Tijdens de meivakantie hebben mijn moeder en ik een week doorgebracht in dit hotel, waar we verbleven met een rolstoel. We waren erg tevreden over de kwaliteit van het hotel en hebben genoten van het heerlijke eten. De kamers waren schoon, maar helaas was de rolstoel net te breed om gemakkelijk in de kamer te kunnen manoeuvreren, dus moesten we hem telkens inklappen. Gelukkig werden we in het restaurant vriendelijk geholpen door het personeel. Het entertainment 's avonds was niet bijzonder. De locatie van het hotel is ideaal en voldoet aan wat je mag verwachten van een 3-sterren hotel. Al met al is dit een accommodatie die met name geschikt lijkt voor gasten van 50 jaar en ouder.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service7

De locatie van het hotel is ideaal: binnen vijf minuten lopen ben je bij het Levante strand en de levendige boulevard met leuke bars, clubs en winkels. Het hotel zelf is ruim, maar wel wat gedateerd en gehorig. Het merendeel van de gasten bestaat uit Spaanse en Engelse families en oudere stellen. Het eten is van hoge kwaliteit en biedt veel variatie. Het personeel bij de receptie, animatie, in het restaurant en in de bar is vriendelijk en behulpzaam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Onlangs zijn we teruggekeerd van ons verblijf in Cristal Park op 1 juni, voor de derde keer alweer. We waren erg tevreden, vooral met het all-inclusive arrangement en de handige gratis pendeldienst naar de verschillende amigo hotels.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Ik begrijp niet waar al die negatieve reacties vandaan komen, want wij hebben echt een geweldige tijd gehad! De sfeer in het hotel was gezellig, met leuke medegasten en vriendelijk barpersoneel. Het eten was heerlijk en we hebben genoten van het zonnige terras. Het enige minpuntje was dat het entertainment een beetje eentonig was, maar toch wel gezellig. Zou ik nog een keer teruggaan? Zeker weten!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Dit hotel is een regelrechte nachtmerrie! De kamers zijn oud en gehorig, het zwembad is ronduit smerig en het dakterras is geen pretje. Het restaurant bevindt zich in de kelder, waardoor de geur van eten zich door het hele gebouw verspreidt. Die 3 sterren zijn duidelijk al lang geleden toegekend en eigenlijk zijn er 2 te veel. Gelukkig zijn de lakens en handdoeken wel schoon. Gelukkig maakt het prachtige strand en de mooie zee nog iets goed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6

Dit was onze derde keer in dit hotel, en elke keer genieten we weer van de fantastische ligging dichtbij het strand en het oude gedeelte van Benidorm. Het eten is heerlijk en de kamers zijn altijd schoon. Wij zijn vooral fan van de all-inclusive formule, vooral vanwege de gratis pendelbus die je toegang geeft tot 7 andere hotels om van te genieten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6

Dit hotel biedt een aangename ervaring, maar er zijn enkele minpunten die opgemerkt moeten worden. De airconditioning kan op bepaalde plekken tekortschieten, waardoor het erg warm kan worden. Bovendien zijn de liften niet altijd betrouwbaar, vooral op drukke momenten, waardoor veel trappenlopen onvermijdelijk wordt. Voor gezinnen met kinderen is er niet veel te doen, onze 9-jarige dochter vond vooral de avonden en overdag nogal saai. Daarnaast lieten de hygiënestandaarden in de restaurants soms te wensen over, met voedselresten van de avond ervoor die de volgende dag nog op de grond lagen. Het eten was echter van goede kwaliteit en er was voldoende variatie. De avondentertainment was leuk, maar vaak kort van duur en laat op de avond. Gelukkig waren er altijd voldoende ligbedden beschikbaar, wat wel een pluspunt was. Al met al zou ik niet snel terugkeren naar dit hotel, hoewel het niet slecht was. Voor ons zijn er betere opties geweest, vooral omdat een buitenzwembad voor kinderen vaak aantrekkelijker is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service7

Ik was enorm onder de indruk van het hotel. De mogelijkheid om de hele dag door te genieten van eten en drinken was echt fantastisch. Zelfs 's nachts kon je gewoon wat te eten en drinken pakken. De locatie midden in het centrum was ideaal, en slechts op een korte wandeling van ongeveer 15 minuten naar de bruisende pubs en clubs. Benidorm zelf vond ik een geweldige stad; er is werkelijk nooit een saai moment dankzij de 24 uur per dag levendigheid. Ik kijk er al naar uit om volgend jaar weer terug te gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Dit hotel biedt veel waar voor je geld en ligt op een gunstige locatie nabij het historische centrum en de zee. Het all-inclusive concept is beschikbaar in 7 hotels in Benidorm, die gemakkelijk bereikbaar zijn met de gratis amigo bus. We hebben hier al drie keer verbleven en zijn nog steeds onder de indruk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid5

Tijdens mijn stage in dit hotel heb ik gemerkt dat het niet helemaal aan de verwachtingen voldeed. Het is een 2-sterrenaccommodatie, maar de prijzen zijn aan de hoge kant. Het eten was vaak vet en ik vond persoonlijk weinig gerechten echt smaakvol. Het is eerlijk gezegd lastig om iets positiefs te benoemen over mijn ervaring hier. Groetjes!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid1

We hebben meer dan genoeg lichaamsbeweging gehad in dit hotel... wie had gedacht dat liften zo zeldzaam zouden zijn! Ondanks de prijs die we betaalden, was de kwaliteit van de accommodatie niet helemaal in verhouding. Het eten was voornamelijk gericht op Britse gasten, wat voor ons een beetje tegenviel. De kamers waren eenvoudig en lieten wat te wensen over qua onderhoud. Gelukkig was de locatie wel perfect! Maar goed, 3 sterren hier voelen als 1 ster in Nederland.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6

Dit hotel heeft onze harten veroverd - we hebben er al meerdere keren verbleven. De kritiek van anderen over andere hotels begrijp ik totaal niet. Het enige minpuntje is het zwembad, maar het eten is echt voortreffelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging7
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid5

In juli 2007 verbleven we hier met drie generaties: onze 9-jarige dochter en oma van 75, dus met zijn vieren. Helaas was dit geen ervaring om te herhalen. Het hotel leek overspoeld te zijn door luide Engelse gasten, waarvan sommigen geen enkel gevoel voor fatsoen leken te hebben, wat leidde tot veel irritatie en zelfs wat vechtpartijtjes. Het personeel deed hun best, maar was niet altijd even vriendelijk. Gelukkig viel het eten ons mee, hoewel we niet veeleisend zijn op dat gebied. Het overdekte zwembad was teleurstellend, vooral voor onze dochter, en bereiken was een uitdaging door de gebrekkig werkende liften. Gedurende veertien dagen moesten we vaak veel traplopen naar de zevende verdieping. De airconditioning in onze kamer werkte slecht, aangezien wij aan de zonnige voorkant zaten, terwijl deze aan de achterkant bij oma perfect functioneerde. Voor kinderen was er weinig te doen en het gebrek aan sfeer in het overdekte zwembad maakte het een slecht idee. Al met al geen ervaring om te herhalen en zeker niet het geld waard, helaas.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7

Ik ben net terug van mijn verblijf van gisteren en ik moet zeggen dat het een goede ervaring was. Het eten was lekker en het personeel was heel vriendelijk. Er is echter wel een tip die ik wil delen: zorg dat je een haardroger meeneemt, want deze zijn niet standaard op de kamer aanwezig. Je kunt er wel een huren bij de receptie voor 20 euro borg voor 2 uur. De locatie van het hotel is ideaal, vlakbij winkeltjes en niet ver van de zee. Ik verbleef op de 5e verdieping met uitzicht op het park, waarvoor ik wel wat extra heb betaald, maar het was het zeker waard.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Bij ons vertrek naar Benidorm hadden we wat twijfels over de recensies van het hotel, maar tot onze opluchting overtrof het onze verwachtingen. We zullen zeker nog een keer terugkomen. Een handige bijkomstigheid was dat je bij diverse hotels waar je ging wandelen, kon genieten van een all-inclusive drankje. Echt een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging8
  • Service8

Na het lezen van verschillende kritieken over Cristal Park willen we graag onze ervaring delen. Het ontvangst was hartelijk, de manager is zelfs Nederlands! Het personeel in het restaurant en de bediening waren erg vriendelijk. De kamers waren schoon en de bedden comfortabel. Elke dag kregen we schone handdoeken in alle formaten. Het eten was gevarieerd en smaakte heerlijk, zowel warm als koud. De avondanimatie vond plaats in het hotel, aangezien er geen tuin was, wat jammer was. Het zwembad op het dak was prachtig aangelegd. Ondanks dat het hotel aan een drukke straat lag, was het wel handig dichtbij winkeltjes, het strand en een groot park, op slechts 5 minuten lopen. Er was beveiliging aanwezig voor eventuele problemen en 's avonds was er bewaking bij de deur, wat een veilig gevoel gaf. Er verbleven veel Spanjaarden en Engelsen, wij waren slechts met 9 Nederlanders in het hotel. Het enige nadeel voor ons was dat alles zich binnen het hotel afspeelde, waardoor we graag 's avonds buiten hadden willen zitten vanwege het fantastische weer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging3
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid2

Bij aankomst werden we meteen overspoeld door diverse geuren, waaronder de geur van olie en kookluchten. De receptiehal was te klein en druk, met lawaaiige mensen die in- en uitcheckten en te weinig liften. De kamers waren oud, niet schoon en in kamer 543 lekte het zelfs. We moesten 10 dagen lang met oordopjes slapen vanwege het lawaai aan de voorkant van het hotel, waar elke ochtend auto's toeterden en kinderen van nabijgelegen scholen speelden. De all-inclusive ervaring was ver te zoeken, met lange rijen voor de bar bediend door slechts één barman, voornamelijk door luidruchtige dronken Engelsen. Buiten op het terras stonden 38 stoelen en 6 tafels voor een capaciteit van 800 gasten, en binnen was het moeilijk om te zitten vanwege de zware rook en luide muziek. De gangen roken continu naar de keuken. Een pluspunt was dat je met de bus naar een ander hotel kon voor betere faciliteiten en het eten was redelijk goed. Het zwembadwater was veel te koud en sloot al om 19.00 uur. Jammer, want Benidorm is een prachtige stad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid7

Het eten was lekker, maar de kamers lieten te wensen over. Het zwembad was verwaarloosd en er was veel ongedierte in het hotel en de kamers aanwezig. Gelukkig was het personeel erg vriendelijk. De drukke straat zorgde voor een constant lawaai, wat de ervaring minder prettig maakte.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7

Een aangename verrassing We hebben besloten om in het voorjaar voor de tiende keer naar Cristal Park te gaan voor een periode van 5 weken. De prijs-kwaliteitsverhouding is zeer gunstig, vooral omdat alles inclusief is. Hoewel de kamers eenvoudig zijn, vinden wij dat prima. We gaan niet op vakantie voor een luxe kamer - eenvoud is voor ons meer dan voldoende.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Samen met mijn rolstoelafhankelijke broer heb ik dit hotel bezocht. Het was makkelijk om met de lift te gaan, hoewel we af en toe moesten wachten. Er zijn verschillende formaten liften beschikbaar. Het eten was overvloedig en zeker niet slecht. Misschien mocht het iets pittiger zijn en er lag voornamelijk Spaans vlees op het menu, wat niet mijn voorkeur heeft. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Er werd veel service verleend en er was zelfs een ruime aangepaste kamer met brede deuren beschikbaar. Het hotel is lichtjes op een helling gelegen maar zeer centraal in de omgeving.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid5

Na 12 jaar zijn de kamers in Cristal Park wat verouderd, maar dit wordt goedgemaakt door de gezellige sfeer van het hotel waar iedereen elkaar kent. Het is een populair hotel, vooral onder Engelse toeristen die er vaak goede vrienden worden. Het personeel verdient een 10/10 voor hun vriendelijkheid en het eten krijgt ook een 10/10. De locatie is geweldig en we genieten van het all-inclusive concept. Overall, we zijn fan en hebben een topverblijf gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid5

Elk jaar komen we al 12 jaar lang terug naar deze plek in de winter, samen met onze Engelse vrienden. Door een paar Spaanse woordjes en zinnen te gebruiken, komt de sfeer helemaal tot leven. Voor ons is dit een plek waar gezelligheid en plezier samenkomen, een beoordeling van 3 sterren is zeker op z'n plaats.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid5

Dit hotel is echt top, ze zijn super behulpzaam en spreken gewoon Nederlands. Ze lossen elk vraagstuk of probleem meteen en met een lach op.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9

Het hotel is ideaal gelegen in het oude centrum van Benidorm. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, zowel bij de receptie (met Nederlandstalig personeel) als in de eetzaal. Er is een ruime keuze aan gerechten bij ontbijt, lunch en diner, allemaal goed warm. Het hotel was voornamelijk bezet door Spaanse bejaarden (levendig en direct) en Engelsen (geen problemen mee gehad). De liften werken redelijk, maar niet perfect. Helaas is de animatie niet van hoge kwaliteit. De kamers waren schoon en dagelijks werden schone handdoeken geleverd. Een minpunt is dat het hotel geen groene ruimtes heeft met zitjes en een zwembad. Een zonneterras op het dak is aanwezig, maar hier ben je wel afgesloten van de buitenwereld. De all-inclusive formule van het hotel is goed, maar het is niet ideaal voor gezinnen met kinderen. Het restaurant Rockgarden biedt de beste kwaliteit voor lunch en diner, terwijl Villa Benidorm een leuk terras heeft en zich richt op Engelse gasten. Finicia is kleiner en het diner is wat beperkter, maar ook van goede kwaliteit. Met de trein en bus (beide goedkoop) is het makkelijk om de omgeving te verkennen, zoals Alicante, Calpe, Altea en Denia.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service8

Een bezoekje waard voor een speciale gelegenheid. Ondanks de drukte was het diner voortreffelijk. De kamer was minimalistisch en vergde eigenlijk meer aankleding. Helaas werkten de lampen binnen en op het terras niet naar behoren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8

Net terug van Cristal Park en we hebben ons uitstekend vermaakt! Het hotel ligt weliswaar aan een drukke weg, maar dit heeft geen invloed gehad op onze ervaring. Het kleine terras buiten is niet echt een aanrader vanwege de geur van auto's en bussen, maar binnen is het heerlijk fris en rustig. In eerste instantie hadden we wat last van de aanwezigheid van (brutale) Spaanse ouderen die voordrongen in de eetzaal, maar gelukkig heeft het hotel een grote eetzaal op een lagere verdieping waar je rustig kunt genieten van je maaltijd. De animatie kan wel wat verbeterd worden. Boven is het gericht op de Spaanse toeristen, terwijl beneden het Magic cafe meer afgestemd is op de Engelse gasten. Gelukkig hebben we geen last gehad van de Engelsen, alleen van de opdringerige Spanjaarden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid5

Ideaal voor een rustige en ontspannen verblijf, perfect voor een goede nachtrust en heerlijke maaltijden. Niet geschikt voor wie op zoek is naar een typische hotelervaring!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service6

De locatie nabij het historische stadscentrum is redelijk. Echter, voor een hotel met 3 sterren zou je verwachten dat het wat schoner is. De muren zijn erg dun, wat zorgt voor veel geluidsoverlast. Het eten is redelijk. Er zijn veel kleine ongemakken, zoals problemen met de sleutelkaart die vaker niet dan wel werkt en dagelijks vernieuwd moet worden. De focus lijkt vooral op Engelse gasten te liggen. Gelukkig is de prijs niet te hoog. Voor ons zal dit niet meer de eerste keuze zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Het personeel van Bar Magic Café is ontzettend hartelijk en maakt de sfeer geweldig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen6

Voor de tiende keer in juni verbleven in dit levendige hotel, gelegen vlakbij het historische centrum. Het personeel is zeer vriendelijk en het eten is voortreffelijk, vooral bij Aguira Park. De kamers worden elke dag schoongemaakt en er is zelfs een gratis pendeldienst naar andere hotels van dezelfde keten, waar je kunt genieten van eten, drinken en zwemmen. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen5

Een overvloed aan gasten zorgde voor een levendige sfeer in dit hotel. De buffetten boden een grote variëteit aan gerechten, maar er werd opgemerkt dat kwaliteit en smaak soms ontbraken. De service en keuken waren typisch voor een grootschalig hotel. Onze kamer was ruim en had genoeg ruimte voor een extra kinderbed. Helaas waren de muren dun en was er sprake van geluidsoverlast. Het zwembad was niet verwarmd en sloot vroeg, wat voor sommige gasten als een teleurstelling werd ervaren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging7
  • Voorzieningen5

De buitenkant van het hotel heeft een klassieke uitstraling die wat gedateerd kan overkomen, vooral omdat het zich bevindt aan een levendige straat. Desondanks biedt het restaurant heerlijke gerechten en drankjes aan. Het interieur van de eetzaal kan wel een update gebruiken. De kamers zijn comfortabel maar missen een terras, en helaas is er 's nachts wat geluid van leidingen. De gasten bestaan voornamelijk uit Engelsen en Spanjaarden en de animatie is beschikbaar in zowel het Spaans als Engels. De lobby van het hotel oogt wat donker, maar het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service6
  • Verzorging8
  • Voorzieningen3

Verwacht er niet te veel van! De verhouding tussen prijs en kwaliteit is redelijk gelijkwaardig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Dit hotel is voor mij de tweede keer en voor mijn vriendin al de ruim 25e keer. Hoewel het niet tot de duurste hotels behoort, is alles tot in de puntjes verzorgd en voldoet het volledig aan onze verwachtingen. De prijs-kwaliteitverhouding is top. De kamers zijn schoon en het eten is van goede kwaliteit met een ruime keuze, zelfs meer dan ik gewend ben thuis. De all-inclusive formule biedt ook een uitstekende selectie drankjes. Het hotel ligt op slechts tien minuten lopen van het strand, wat betekent dat je eerst door een levendig winkelgebied komt. Kortom, een fantastische vakantie gegarandeerd! Hoewel ik mijn vriendin niet kan evenaren in het aantal bezoeken, hoop ik snel haar record te evenaren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen9

Voor de derde keer verbleven we in dit hotel en het voelde weer als een warm welkom. Hoewel de inrichting wat verouderd is, voelt het comfortabel en aangenaam aan. De kamers waren brandschoon, met een wollen deken tussen twee frisse katoenen lakens in plaats van een dekbed, wat een knus gevoel gaf. We hebben zelfs een extra deken gebruikt uit de kast om het bed nog zachter te maken. Onze kamer had zelfs een extra ruim balkon met uitzicht op een deel van het park, wat echt een pluspunt was. De locatie van het hotel is ideaal, gelegen tussen gezellige winkelstraten en dicht bij een van de stranden. Het eten in het hotel was niet altijd even warm, maar door eerst je drankje te halen en dan pas te gaan eten, was dit geen probleem. Er was voldoende keuze voor iedereen. Wat betreft het personeel, Liliana was absoluut onze favoriet. Met haar Nederlandse afkomst en haar lange dienstverband leek het alsof ze er al was sinds haar geboorte (natuurlijk een grapje). Samen met mijn zus verbleef ik hier 8 dagen, maar we hadden er graag langer willen blijven. De transfers die we hadden geregeld waren perfect, met een ophaalservice aan de overkant van het hotel. Kortom, een geweldige ervaring!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Verzorging9

Het was weer eens perfect! Dit was mijn eerste keer dat ik 'Zoover' heb gebruikt om te reizen en het overtrof al mijn verwachtingen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging3
  • Voorzieningen1

De locatie is niet aan te raden voor gezinnen met jonge kinderen, aangezien het eten van zeer slechte kwaliteit was en de liften een complete nachtmerrie waren vanwege voortdurende storingen als gevolg van de overvolle bezetting van het hotel. Bovendien leek het personeel niet erg vriendelijk en waren er voornamelijk Engelse gasten aanwezig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Bij aankomst werden we warm begroet door vriendelijke medewerkers die ervoor zorgden dat het hotel er elke dag tiptop uitzag. De diverse faciliteiten boden genoeg opties voor een gezellig verblijf, zoals de sfeervolle bar op het dakterras en het Magic Café met sporadische karaoke-avonden. Het zwembad op het dakterras was voorzien van een prachtig terras met cocktailbar. De ambiance was heerlijk ontspannen en niet te druk, waardoor we volop konden genieten van onze drankjes.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Alweer voor de tiende keer verbleven in dit hotel in Benidorm en het was weer geweldig! De prijs-kwaliteitverhouding is onverslaanbaar en ik heb via vakanties.nl geboekt, wat altijd vlekkeloos verloopt. De klantenservice is top en alles wordt keurig op tijd via de app gecommuniceerd. Een belangrijke tip die ik altijd geef, is om goed te controleren of de vliegtuigmaatschappij extra kosten rekent voor handbagage. Jammer genoeg staat dit niet duidelijk vermeld tijdens het boekingsproces op vakanties.nl en het kan oplopen tot wel €50 per stuk handbagage.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging4
  • Service4
  • Verzorging5
  • Voorzieningen7

Dit verouderde hotel laat flink te wensen over. Bij de receptie moet je eindeloos wachten en communiceren met het personeel is een uitdaging vanwege hun beperkte kennis van het Engels. De liften zijn schaars en ontoegankelijk voor rolstoelgebruikers. In de eetzaal lijkt het alsof je in een overvolle buffetzaal bent beland, voornamelijk bevolkt door luidruchtige Engelsen en Spanjaarden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Dit hotel is duidelijk toe aan een grondige opfrisbeurt - de verouderde uitstraling past niet meer bij de huidige tijd. Er is een dringende noodzaak voor modernisering en vernieuwing in alle aspecten van het hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9

We bezoeken dit restaurant twee keer per jaar. Het personeel is altijd zeer gastvrij en vriendelijk. Bovendien is het eten van hoge kwaliteit en is er een breed scala aan smakelijke gerechten beschikbaar. Al met al een aanrader voor wie op zoek is naar een fijne eetervaring!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid4

Onlangs ben ik teruggekeerd van een week in Benidorm, waar ik verbleef in Hotel Agir. De locatie van het hotel is erg handig, dicht bij het strand en met gemakkelijke toegang tot het centrum. De kamers zijn netjes, maar wel erg klein, en het zwembad op het dak lijkt eerder op een grote badkuip dan op een echt zwembad. De spa, wellness en fitnessruimte zijn allemaal wat teleurstellend en zien er wel mooi uit. Als je een kamer aan de straatkant hebt, is het slim om wat oordopjes mee te nemen. De service is prima, maar niet geweldig. Wat betreft het eten, is het het beste om alleen voor het ontbijt te kiezen en elders in de gezellige restaurantjes in het centrum te gaan eten. Het diner in Agir vindt plaats op de 5e verdieping, in een mooi modern restaurant. Hoewel het diner begint met een mooi gedekte tafel, vond ik de voorgerechten en hoofdgerechten aan tafel wat onhandig en niet erg smaakvol. De borden worden meestal teruggebracht met nog wat restjes erop. Er zijn weinig Engelse gasten, maar ik heb toch wat ongemakkelijke situaties meegemaakt op het terras van het hotel en ben zelfs vals geld tegengekomen in Petit Paris.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

De kamers zijn prachtig en goed onderhouden, het personeel is vriendelijk en attent. Het enige minpunt is dat er geen entertainment is voor de kinderen en het zwembad aan de kleine kant is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Gunstig gelegen in een rustiger deel van de levendige boulevardstraat. Een klein maar fijn zwembad op het dak. We kozen voor deze accommodatie vanwege de persoonlijke bediening tijdens het diner, waardoor we konden genieten zonder drukte en kinderen om ons heen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging9
  • Service8

Knus hotel met een persoonlijke touch. 's Ochtends geniet je van een uitgebreid ontbijtbuffet. Het diner wordt op de 5e verdieping geserveerd, zowel binnen als buiten met prachtig uitzicht op zee. Een ontspannen dinerervaring staat hier centraal. De kamers zijn niet al te groot, vooral de badkamers, maar gezien de focus op het buitenleven is dit slechts een klein minpuntje. De airconditioning werkt perfect en de kamers zijn schoon. De receptie is 24 uur per dag geopend. Het hotel bevindt zich vlakbij een levendige winkelstraat en slechts op een steenworp afstand van het mooie, zij het drukke, strand en de boulevard. Op het strand zijn ligbedden en parasols beschikbaar tegen betaling. Het bekende Café de Paris ligt op slechts 50 meter afstand van het hotel. Ook is er een leuk kinderpark voor het hotel, waar je geen overlast van ondervindt. Langs de boulevard vind je tal van eetgelegenheden en entertainment. Het is hier aangenaam vertoeven, zonder de typische drukte van sommige andere toeristische gebieden. Het hotel beschikt over een klein zwembad op het dak en een fitnessruimte met moderne apparatuur. Op loopafstand is een Belgische huisarts gevestigd. Wij hebben genoten van de Zuidelijke cabriotour die vanuit het hotel geboekt kon worden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid5

Een uitstekende plek voor een korte trip naar Benidorm! Op slechts een steenworp afstand van de boulevard, met tal van gezellige restaurants en bars binnen handbereik. De kamers zijn fris en goed onderhouden, het ontbijt is heerlijk en het personeel is vriendelijk en gastvrij. Ze spreken ook nog eens Engels, wat het communiceren een stuk makkelijker maakt. Kortom, een aanrader voor een zorgeloos verblijf aan de Spaanse kust.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid1

Het hotel heeft wat modernisering nodig en de badkamers zijn aan de kleine kant. Het restaurant kan wel een opfrisbeurt gebruiken. Het ontbijt is minimaal en het personeel vult pas bij als het oude brood op is, waardoor je elke ochtend oud brood krijgt. Hetzelfde geldt voor de eieren, die er na een week nog precies hetzelfde bijlagen (gemerkt). De porties bij het avondeten zijn zo klein dat je na het diner elders nog iets moet gaan eten. Ondanks dat we halfpension hadden, moesten we de meeste avonden buiten de deur eten. Het mannelijke personeel spreekt geen Engels, dus klagen heeft geen zin. We kozen voor dit hotel vanwege zijn vroegere uitstekende reputatie, maar in vergelijking daarmee is het nu te duur voor de geboden kwaliteit en maaltijden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging9
  • Service10

De warme gastvrijheid van het personeel overtrof al onze verwachtingen. Hier draait het echt om de klant en dat merk je meteen. De gerechten zijn van topkwaliteit en de service is uiterst attent. Onze suite was ruim en van alle gemakken voorzien. Dit hotel is absoluut een aanrader voor een geweldige ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7

Prachtig hotel op een fantastische locatie. Op loopafstand van het strand en dicht bij gezellige restaurants en winkels. Het kleine zwembad op het dak is een oase van rust en ontspanning. Het diner bestond uit een gevarieerd keuzemenu. Kortom, een heerlijke vakantie gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service8

Het eten was verschrikkelijk, echt een grote teleurstelling. Bij het ontbijtbuffet waren de potten leeg en er was niets te krijgen. We hebben veel betaald voor een mooie suite, maar het eten was echt niet om over naar huis te schrijven. Dit hotel was absoluut de slechtste ervaring ooit. Van mij hoeft dit niet nog eens.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service8

Dit hotel is een uitstekende keuze voor wie op zoek is naar een rustig en centraal gelegen verblijf. De vriendelijke bediening en de afwezigheid van luide disco's en entertainment maken het een ideale plek om te ontspannen. Voor gezinnen met kinderen is dit hotel wellicht minder geschikt, maar liefhebbers van goed eten zullen hier zeker aan hun trekken komen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service9

Al enkele jaren genieten we van de gastvrijheid van HTL Agir. Het personeel is altijd attent en zorgt voor een uitstekende service. De kamers zijn mooi en hebben allemaal een terras, wat het extra speciaal maakt. Met slechts 80 kamers heerst er een fijne, knusse sfeer die bijna familiair aanvoelt. In de loop der jaren heeft ook mijn vriendengroep dit pareltje ontdekt en spreken we altijd af begin september. De keuken is voortreffelijk met een mix van lokale en internationale gerechten. De wijnkaart is betaalbaar en het personeel schenkt perfect bij aan tafel. Het hotel is rustig en heeft geen dansvloer, maar biedt een gezellige bar die sluit rond middernacht. Ideaal voor een kop koffie, een digestief en een goede sigaar om de avond af te sluiten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9

Dit prachtige hotel biedt een geweldige eetervaring met bediening op zijn best. De culinaire creaties zijn voortreffelijk en reflecteren een vleugje Belgische invloeden in een charmante setting. De service is uitstekend en de ligging nabij de boulevard is ideaal.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging7
  • Service9

Het hotel bleef ver onder mijn verwachtingen, ondanks de vermeende vier sterren. De kamers waren klein en krap, het eten was teleurstellend - regelmatig lauw of niet goed doorbakken. Ik koos al snel voor vis als veilige optie, en heb zelfs een paar keer elders gegeten. Het ontbijt was een zeldzame teleurstelling met oud brood dat je dan maar moest roosteren. Het zwembad voelde meer aan als een oversized badkuip. Gelukkig maakte het vriendelijke personeel het nog enigszins goed en werden de kamers wel netjes schoongehouden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service10

Dit was onze vijfde verblijf in hotel Agir en de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel blijven ongeëvenaard. De kamers zijn comfortabel en worden zorgvuldig schoongemaakt, wat zorgt voor een aangenaam verblijf. Helaas lijkt de kwaliteit van het avondeten de laatste jaren te zijn afgenomen, wat een tegenvaller is gezien de eerdere hoge standaard. Gelukkig compenseert het heerlijke ontbijt dit enigszins. We hopen dat het hotel snel weer de culinaire topervaring kan bieden die het verdient, gezien de potentie die het zeker in zich heeft.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging9
  • Service6

We hebben besloten om dit hotel niet meer te bezoeken. De uitstraling van het restaurant was weliswaar prachtig, maar de teleurstelling over het eten was enorm. Het aanbod was beperkt, er was weinig variatie en de kwaliteit liet te wensen over. Bij het karige ontbijt was er zelfs geen vers brood beschikbaar - je moest het oude brood zelf roosteren. Daarnaast waren de borden vaak vies en de keuze was niet smakelijk. Het avondbuffet bestond uit een zeer beperkt assortiment salades en nagerechten die niet lekker waren. De hoofdgerechten werden aan tafel geserveerd, maar vaak bleven de borden onaangeroerd. Het leek erop dat veel gasten ontevreden waren over de kwaliteit van het eten, dat vaak slordig was bereid. Ondanks de mooie buitenkant, waren de kamers klein en ouderwets ingericht. Het zwembad was ook erg klein. Al met al vinden wij dit hotel niet voldoen aan de verwachtingen van een viersterrenaccommodatie. Het is geen aanrader.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl