ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Santiago

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De airco laat te wensen over en het geluid van voorbijrazend verkeer dringt door. Het spa-gedeelte is slechts beschikbaar in de late middag en avond. Het zwembad is onaangenaam warm en het water in de spa is ook niet verfrissend. Bovendien kan de overdaad aan zout rondom irritatie aan de ogen veroorzaken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Helaas was onze ervaring minder positief dan gehoopt. Het eten was niet beschikbaar vanwege de gesloten keuken en we kregen geen reactie van roomservice, wat resulteerde in geen diner. Het ontbijt was al voorbij tegen de tijd dat we het wilden halen, en we kregen geen eten of drinken aangeboden hoewel we er wel voor werden aangerekend. Er was geen mogelijkheid om elders te eten, aangezien alles in de buurt volgeboekt was vanwege een druk festival in Lugo. De kamer was nogal saai, ontbrak USB-aansluitingen, had een kleine tv en enkele defecte armaturen en gloeilampen. De spa had geen thermaal water en was klein, zonder badjassen beschikbaar. Het zwembad was niet goed onderhouden en de sauna had beperkte openingstijden, waardoor we er geen gebruik van konden maken. Het uitzicht vanuit de kamer was op een industrieel gebied. Ondanks deze tegenvallers, sliepen we wel goed in de duurdere jacuzzi-hoekkamer. Helaas voldeed de jacuzzi niet aan onze verwachtingen. Gelukkig waren de twee medewerkers die we ontmoetten wel vriendelijk. Hoewel het bed comfortabel was, zouden we toch liever een ander merk hotel kiezen voor toekomstige verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ons vierdaagse verblijf was fantastisch in alle opzichten! Het hotel bood uitstekende faciliteiten zoals een fitnessruimte en spa, perfect om even helemaal tot rust te komen. Het verwarmde zwembad was een absoluut hoogtepunt. Het ontbijtbuffet was heerlijk en zeer uitgebreid. We kijken al uit naar ons volgende bezoek, want dit willen we zeker nog eens beleven!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik heb het idee dat deze accommodatie slechts 2 sterren verdient. Het buffet was teleurstellend, de service in de cafetaria liet veel te wensen over en het verwarmde zwembad was niet praktisch, vooral met kinderen erbij. De spa leek meer op een kleine vijver met enkele jets. Al met al was mijn verblijf hier een grote teleurstelling en ik zal niet terugkeren. Het was verre van een aangename ervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Tijdens mijn recente verblijf in dit hotel heb ik vriendelijk personeel ervaren en raad ik aan om de cafetaria te verkiezen boven het buffet. De kamers waren een teleurstelling, vooral voor een hotel met vier sterren. De dekens en voorzieningen lieten te wensen over. Een ander minpunt was het ontbreken van een bad in plaats van een douche. Dit kan een afknapper zijn voor gasten die op zoek zijn naar een ontspannend verblijf. Al met al kan dit hotel geschikt zijn voor een kort verblijf, maar voor gasten die op zoek zijn naar een luxe ervaring, schiet het tekort.



© 2007-2025 ReisChecker.nl