ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Costa Gran

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Terug van een heerlijk verblijf in La Nina, van 23 juli tot 6 augustus. Het hotel was geweldig, het eten was lekker en hoewel het niet gloeiend heet was, was het zeker niet koud. Ze warmen het niet alleen op met lampen, maar ook met spiralen. Er was genoeg keuze en voor elk wat wils. Het zwembad had voldoende ligbedden en het animatieteam was top, ook al spraken ze niet Nederlands. De kinderen hebben zich goed vermaakt. De kamers waren schoon en netjes. Het personeel was ontzettend vriendelijk, vooral naar de kinderen toe. Voor ons was dit een fantastische vakantie. Groetjes, Dick en Petra.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Dit hotel overtrof al onze verwachtingen! Het eten was smakelijk en hoewel niet gloeiend heet, zeker niet koud. Er was een divers aanbod dat voor iedereen wel iets lekkers te bieden had. Het zwembad was voorzien van voldoende ligbedden, wat zorgde voor een ontspannen sfeer zonder handdoekengevechten in de ochtend. De receptie was Nederlandstalig en zeer behulpzaam. De kinderanimatie was niet Nederlandstalig, maar toch deden ze hun uiterste best om de jonge gasten te vermaken. De kamers waren ruim en brandschoon, en de badlakenservice was een leuke extra. De locatie van het hotel was ideaal, met winkels en het strand op loopafstand, en een supermarkt recht tegenover het hotel. Gasten konden gratis parkeren in de parkeergarage onder het hotel. Al met al behoort dit hotel tot de top van onze verblijven. Het is moeilijk voor te stellen dat er nog mensen zijn die hierover klagen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

Met ons gezin hebben we genoten van een heerlijke vakantie bij La Nina H10 van 31 augustus tot 7 september. We verbleven met 8 volwassenen en 2 kinderen (1 en 4 jaar oud) en vielen gelijk op door de ontspannen sfeer. Het merendeel van de gasten bestond uit vriendelijke Spanjaarden, wat vooral voor de kinderen erg fijn was. Geen gestreste en luidruchtige Engelsen of Russen te bekennen, wat een verademing was. Geen gedoe met handdoeken leggen om 6 uur 's ochtends, maar gewoon om 11 uur naar het zwembad kunnen gaan en nog steeds genoeg plek vinden met eigen ligbedden. Het eten was verrassend goed voor een all-inclusive resort, hoewel een beetje warmer soms wel fijn was geweest. De variatie en smaak maakten veel goed. Een echte aanrader voor wie die kant op gaat is het "Lorro Parque", een prachtige dierentuin met schitterende shows. Tip: boek dit ter plaatse bij een lokale boekingsagent, het scheelt aanzienlijk in kosten in vergelijking met het boeken via de touroperator. Een zeer geslaagde vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Twee dagen voordat we zouden vertrekken, kregen we te horen dat ons geboekte hotel (H10 Las Palmeras) overboekt was en werden we naar La Nina verplaatst. Mijn eerste gedachte, gebaseerd op de brochure, was dat dit geen geweldig hotel zou zijn. Maar toen we aankwamen, werden we aangenaam verrast. De kamer en badkamer waren ruim en schoon. De lobby en het restaurant zagen er prachtig uit. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam, zelfs toen de föhn kapot ging. Het eten was heerlijk! En dat wil wat zeggen, want we zijn normaal gesproken kritische eters - ik ben zelfs 2 kilo aangekomen! Het enige minpuntje was dat het hotel veel Spaanse gasten had, maar als je met een groep reist, is dat geen enkel probleem. De animatie vond ik wat teleurstellend, maar gelukkig is er buiten het hotel genoeg te beleven. Al met al een echte aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Ons verblijf in La Nina duurde van 07 november tot 8 dagen. Het hotel bevindt zich op een geweldige locatie, op slechts 2 minuten lopen van het strand. Toch zijn er een paar punten die verbeterd kunnen worden. Het personeel zou beter Engels moeten spreken, de handdoekenservice bij het zwembad kan meer consistent zijn (soms zijn er geen handdoeken beschikbaar) en het eten mag wel iets warmer geserveerd worden. Ondanks deze minpuntjes was het over het algemeen een uitstekend hotel. - Edwin en Jacqueline.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8

Dit hotel biedt een vredige sfeer met een indrukwekkend uitzicht op de haven van Porto Colom. De kamers zijn smaakvol ingericht en ruim opgezet, waardoor je je meteen thuis voelt. Helaas was een minpuntje dat de helft van de ligstoelen bij het zwembad kapot was, maar nog teleurstellender was het feit dat het avondeten nooit echt warm geserveerd werd - eerder lauw.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid4

Dit hotel is ideaal voor rustzoekers die willen ontspannen tijdens hun vakantie. Hier vind je geen lawaai van kinderen of opdringerige animatoren. De kamers zijn schoon en het personeel is vriendelijk. Het eten biedt voldoende keuze, maar zou wel wat beter warm geserveerd mogen worden. Dit hotel is minder geschikt voor gezinnen met kinderen, maar perfect voor gasten die willen relaxen en met rust gelaten willen worden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging2
  • Service6

Een derde bezoek aan een H10 hotel op Tenerife La Niña is geen aanrader. Het hotel is zeker mooi en groot genoeg, met schone kamers. Echter, het eten bij het zwembad laat te wensen over met elke dag hetzelfde aanbod van friet en hamburgers. De bar gaat pas om 20:00 uur 's avonds open en de sfeer is niet gezellig. De animatie vindt plaats in een kelder, wat minder aantrekkelijk is. Als je gewend bent aan all-inclusive, zou ik eerder aanraden om te kiezen voor H10 Las Palmeras.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service7

In februari 2008 verbleven we een week in dit hotel. De locatie en de accommodatie waren uitstekend, maar helaas liet het eten buiten het ontbijt veel te wensen over. Het diner was ronduit teleurstellend en liet veel te wensen over.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel is echt prachtig, met kamers die ruim en goed onderhouden zijn. Het personeel is ontzettend vriendelijk en het eten is van goede kwaliteit met een grote keuze aan gerechten. Tijdens ons verblijf viel op dat er voornamelijk Spanjaarden in het hotel verbleven. Het enige minpuntje was dat er te weinig parasols bij het zwembad stonden voor de vele gasten. Desondanks hebben wij hier een fantastische tijd gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging10
  • Service8

Onlangs verbleven we in hotel H10 La Nina en, zoals verwacht, was het eten helaas niet op de juiste temperatuur. Het viel me op dat ondanks vele klachten, er geen actie werd ondernomen om dit probleem aan te pakken. Daarnaast leken de regels niet strikt te worden nageleefd, bijvoorbeeld mensen die toch met korte broeken in de eetzaal mochten en vroege 'bedjesreserveerders' bij het zwembad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9

Recentelijk zijn we teruggekomen van onze reis (18-4-2008) en verbleven in een uitstekend hotel. Het eten was gevarieerd en van goede kwaliteit, hoewel soms niet helemaal warm. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, waardoor ons verblijf nog aangenamer werd gemaakt. Kortom, we hebben een fantastische tijd gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Van 26 april tot en met 8 mei 2008 verbleven we 13 dagen in Hotel H10-La Nina met 4 volwassenen en 2 kinderen van 8 en 5 jaar, op basis van all-inclusive. De kamers waren ruim en de badkamer goed verzorgd. Het hotel wordt voornamelijk bezocht door Spaanse gasten, die allemaal zeer vriendelijk waren. Er waren genoeg ligstoelen bij het zwembad, zelfs als je wat later kwam. Het ontbijt-, lunch- en avondbuffet waren uitgebreid en altijd goed warm. Al met al gaf het hotel een zeer goede indruk. Een tip die wij hebben is om het hotel via internet te boeken: voor 13 dagen all-inclusive voor 4 volwassenen en 2 kinderen betaalden wij €3600. De retourvlucht met Ryanair vanuit Duitsland naar Tenerife voor 6 personen kostte €1000, en de transfer van het vliegveld naar het hotel met 2 taxi's kostte €90. De totale vakantie (13 dagen) kostte per persoon €780, wat zeer de moeite waard was. Geen vertragingen op het vliegveld, perfect! Zeker een aanrader. - Familie Westermann uit Vianen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel is echt top! Het eten was heerlijk, al vonden we het jammer dat het avondeten wat laat geserveerd werd. Gelukkig waren er genoeg ligstoelen bij het zwembad en hebben we genoten van de lange wandeling langs het strand. Ons verblijf was zeer geslaagd!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Na een verblijf van 10 dagen in Hotel La Nina in juni, kan ik niet anders dan enthousiast zijn over mijn ervaring daar. Het weer was prachtig en het hotel zelf was uitstekend. Het personeel was ontzettend vriendelijk en de kamers waren mooi en werden dagelijks grondig schoongemaakt. Het eten was zeer gevarieerd, hoewel soms niet helemaal warm genoeg. Ook vond ik het avondeten wat aan de late kant, vanaf 19:30 uur. Tijdens mijn verblijf vierde ik mijn verjaardag en bij terugkomst in de kamer na het avondeten stond er een fles champagne, twee glazen en een lief kaartje van het hotel. Een attent gebaar dat mijn verblijf extra speciaal maakte. Al met al was Hotel La Nina een geweldige plek om te verblijven. Als ik dan toch een klein minpuntje moet noemen, is het dat het personeel misschien iets beter Engels zou mogen spreken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8

De aanwezigheid van veel Spaanse gasten zorgde voor een ontspannen sfeer in het hotel. Het personeel was bijzonder vriendelijk en servicegericht, vooral de receptie verdient een pluim. We konden onze kamer zelfs tot 18.00 uur op de dag van vertrek behouden, wat erg prettig was. Onze ruime junior suite op de 10e verdieping was prachtig. Hoewel de oorspronkelijke kamer op de 4e verdieping misschien nog mooier was, lag deze te dicht bij het avondentertainment, wat met onze twee kleine kinderen niet ideaal was. De kamers waren schoon en werden goed onderhouden. Het eten was van goede kwaliteit, hoewel de presentatie verbeterd zou kunnen worden. Gelukkig was er geen sprake van te koud eten. Het hotel ligt vlak bij het strand en biedt gratis parkeergelegenheid. Al met al is dit hotel zeker een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Ik heb al in talloze hotels over de hele wereld verbleven en ik kan eerlijk zeggen dat deze plek echt uitzonderlijk is. Geen klachten, alleen lof. Ik ben geen fan van opscheppen, maar dit hotel verdient echt alle lof en waardering.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

We waren met zessen: twee gezinnen met elk een kind, allemaal wat oudere kinderen (14 en 19 jaar oud). Alles was perfect geregeld. Het eten was fantastisch, dus degenen die klagen, hebben ofwel pech gehad of zijn erg kieskeurig. Het was natuurlijk niet precies hetzelfde als thuis, maar met live-cooking waar ze heerlijke zeetong, gamba's en entrecote voor je neus bakken, hebben wij echt niks te klagen. Ook raakten we niet snel uitgekeken op het eten, wat we in andere hotels soms wel hebben meegemaakt. Tenerife zelf is ook zeker een bezoekje waard. Onze vakantie was in ieder geval top!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

Wij hebben een geweldige tijd gehad bij La Nina. Het personeel was gastvrij en er waren geen communicatieproblemen. Het animatieteam was erg vermakelijk, vooral Ben, die net was begonnen toen wij er waren. Hij was zeer ervaren en zorgde voor een leuke sfeer zonder opdringerig te zijn. Het eten was lekker en de kamers waren ruim, met een prachtig uitzicht op zee. De omgeving was levendig, vooral bij de haven. Een absolute aanrader is om een trike tocht te boeken, wij hebben dit gedaan en het was fantastisch. Er waren geen handdoekenrace, dus je kon rustig ontbijten en later genieten bij het zwembad, waar genoeg keuze was. Kortom, wij zouden zeker terugkeren naar deze plek.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

Tussen 10 en 21 september genoten wij van een fantastisch verblijf in hotel La Niña. De kamers waren prachtig en ruim, vooral de moderne badkamer viel in de smaak. Ons uitzicht op zee en het zwembad was een geweldige toevoeging. Het gevarieerde en smakelijke eten maakte onze ervaring compleet. Op mijn verjaardag verraste het hotel ons met een kaartje en een fles cava op de kamer. Een handige tip: wij hebben voor 3 dagen een auto gehuurd en deze kon 's avonds gratis geparkeerd worden in de ondergrondse garage van het hotel. Een fijne vakantie voor iedereen die gaat!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Ik heb samen met mijn vriendinnen een fantastische week doorgebracht in het hotel H10 La Nina. We hebben enorm genoten van de heerlijke maaltijden met een uitgebreide selectie. De kamers waren ruim en brandschoon. De entertainment was top en het personeel was ontzettend vriendelijk. Kortom, we hebben een geweldige vakantie gehad en ik zou zeker graag terugkomen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel is een absoluut pareltje! Elke avond heb ik genoten van heerlijk eten en de service was uitmuntend. Het personeel van de housekeeping was zeer georganiseerd en ik had moeite met afscheid nemen toen het tijd was om te vertrekken. Zelfs dit vertrek was perfect geregeld. Onze vroege vlucht zorgde voor een vroeg vertrek zonder ontbijt, maar tot onze verrassing stond er 's ochtends toch een ontbijt voor ons klaar. Geweldig toch? Dit is voor mij de reden om nog wat langer te blijven genieten op dit fantastische eiland.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8

Ik ben erg tevreden over dit hotel. De kamers zijn schoon en comfortabel, de locatie is perfect en het personeel is vriendelijk en professioneel. Het eten is over het algemeen goed, hoewel het soms wat lauw kan zijn. Het zwembad is heerlijk om even te ontspannen. Helaas waren er wel veel ligstoelen kapot, wat jammer was. Het personeel leek hier niet echt haast mee te maken. Als je niet op tijd bij het zwembad bent, loop je het risico om op een kapotte stoel te moeten liggen vanwege andere toeristen die stoelen verslepen. Desondanks heb ik een geweldige tijd gehad en zou ik zeker overwegen om hier weer te verblijven!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

Tussen 1 en 15 september 2008 verbleven we met vier personen in hotel La Nina, waar we een fantastische ervaring hadden. De kamers waren ruim en zeer goed onderhouden, met een prachtig uitzicht. Het eten was heerlijk en gevarieerd, zeker niet lauw. Gelukkig was er bij het zwembad voldoende plek en hoefden we niet te vechten om een ligbed te bemachtigen. Het strand met de haven erbij was gezellig, maar we zijn er maar één keer geweest omdat we moesten betalen voor een strandbed. Dat is leuk voor een paar keer, maar kan duur worden als je er vaak gebruik van wilt maken. We hebben leuke mensen ontmoet en het animatieteam, vooral Ben, was erg leuk en absoluut niet opdringerig. Kortom, we hebben een geweldige vakantie gehad en zouden zeker overwegen om terug te gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

We zijn net terug van onze fantastische vakantie en we hebben ervan genoten! De kamers waren redelijk, hoewel we wel moesten opmerken dat het behang bij ons naar beneden kwam. Qua prijs vonden we de kamers aan de kleine kant. Het eten daarentegen was voortreffelijk! Elke ochtend verse eieren en 's middags en 's avonds heerlijk vers bereide vis of vlees. Het personeel was erg vriendelijk, zowel in de bar als bij de receptie. We hebben wel gemerkt dat er een beetje een strijd was om de goede ligbedjes bij het zwembad, maar gelukkig was er genoeg ruimte en waren alle bedjes in goede staat. Helaas was het zwembad niet verwarmd, waardoor zwemmen in november behoorlijk fris was. De locatie van het hotel was perfect. Ondanks dat het aan de hoofdstraat lag, was het er heerlijk rustig en hadden we geen last van lawaaierige feestgangers of iets dergelijks. Er was zelfs een taxistandplaats naast de deur. Kortom, we zouden hier zeker nog eens terugkomen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Voor de tweede keer hebben we een heerlijke week doorgebracht bij La Nina en het was fantastisch! Wat dit hotel zo geweldig maakt, is dat het zich vlak bij het strand bevindt en je met gemak via het poortje achter het hotel binnen 2 minuten op het strand en tussen de winkeltjes en restaurants staat. De kamers zijn keurig en fris. Het lijkt erop dat ze recentelijk gerenoveerd zijn, aangezien er nog bouwvakkers aan het werk waren in enkele andere kamers. Bij aankomst werden we verrast met 2 badjassen en 2 flesjes wijn op de kamer, geweldig toch? Het eten was smakelijk en gevarieerd, en bijna alles was deze keer warm, wat vorig jaar nog een minpuntje was. Het zwembadwater mocht wel iets warmer zijn, maar er waren genoeg ligbedden beschikbaar, al wilden natuurlijk veel mensen de nieuwste ligbedden bemachtigen. Maar hoogstwaarschijnlijk zullen ze binnenkort allemaal vernieuwd zijn. Al met al is het een prima hotel als je graag dicht bij het strand verblijft en wat meer van de rust wilt genieten dan in bijvoorbeeld Playa de Las Américas.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7

Dit hotel is een oase van rust, perfect voor wie wil genieten zonder de drukte van kinderen. Zelfs in de middag vind je nog voldoende ligbedden bij het zwembad. Er heerst een ontspannen sfeer, met weinig Engelse, Duitse of Russische gasten. Het is fijn dat je zelf je bier en drankjes kan tappen bij zowel het eten als bij het zwembad. De animatie is subtiel en niet opdringerig. Het enige minpuntje is de lift, maar op vakantie is het belangrijk om het rustig aan te doen. In de omgeving zijn leuke winkeltjes te vinden en het uitgaansgebied, waar vooral Engelsen vertoeven, is slechts op 10 minuten loopafstand.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7

Het personeel was niet bepaald vriendelijk en leek er niet echt zin in te hebben. De keuken was niet bepaald hygiënisch en het eten was te vettig. Het viel op dat ze vis en vlees op dezelfde grill bereidden, wat niet echt smakelijk was. Het spek was zelfs niet te eten en alles leek lauw geserveerd te worden. Daarnaast kon je zien dat het hotel dringend gerenoveerd moest worden, vooral het kraanwerk was duidelijk versleten. Dit hotel voldoet absoluut niet aan de standaard van een viersterrenaccommodatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8

Ik ben onlangs last minute naar dit hotel gegaan en ik was aangenaam verrast door de uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Het eten in het restaurant was heerlijk en gevarieerd. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, zelfs in het Engels, hoewel Spaans natuurlijk ook handig is. De kamer kon wel wat onderhoud gebruiken, maar problemen met de haardroger en de tv-afstandsbediening werden snel opgelost. De locatie van het hotel was ideaal, rustig gelegen maar toch dicht bij alles in de buurt. Bovendien hadden we geluk met het mooie weer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service7

Oké, er is altijd ruimte voor verbetering, maar je krijgt waar je voor betaalt. Dit was onze tweede keer in dit hotel en we zijn bekend met de omgeving. Het hotel ligt op een centrale locatie en is niet te rumoerig. Het is vooral een aanrader voor wandelingen langs de kust, winkelen, het huren van een auto en het verkennen van de omgeving. Het ligt vlakbij een bushalte voor degenen die het openbaar vervoer nemen en direct aan de mooie haven van Puerto Colon. De autoverhuur om de hoek bij het strand is zelfs een aanrader. Verwacht geen luxe, maar daar betaal je ook niet voor als je een beetje oplet. Voor een week verblijf is het zeker de moeite waard. Wij hebben in december 2008 €872 betaald voor 2 personen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

De feestdagen doorgebracht op Tenerife en genoten van een zomers weekje in december. Het hotel was prima: de kamers waren comfortabel en het eten was oké. We vonden wel jammer dat alles nogal gericht was op de Engelse cultuur, met veel pubs en eetgelegenheden in die stijl. Voor een mooier strand raden we aan om richting Duque te wandelen. Al met al hebben we een fijne week gehad, waarbij we ook een auto hebben gehuurd en een bezoek hebben gebracht aan Loro Parque, wat vooral erg leuk was voor de kinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

In december 2008 verbleven we in dit hotel en we waren teleurgesteld in de kwaliteit ervan. Ondanks de claim van 4 sterren, voldeed het zeker niet aan onze verwachtingen. Het eten was van slechte kwaliteit, vet en het aanbod was beperkt. Het personeel was verre van vriendelijk en de prijs-kwaliteitverhouding liet te wensen over. Hoewel de kamers schoon waren, kon er nog wel wat verbeterd worden aan de netheid van het hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Van 4 tot en met 14 juli 2008 verbleven we in Hotel La Nina **** afgelopen zomer en we hebben enorm genoten. De kamers waren perfect in orde en boden een prachtig uitzicht. Ondanks dat het hotel rustig gelegen was, lag het toch centraal en op slechts 10 meter van het strand en de boulevard. Het personeel was zeer vriendelijk en hardwerkend. Ondanks onze late aankomst om 23:30 uur stond er nog een heerlijk diner voor ons klaar. Bij ons vertrek werden we ook verrast, aangezien we vanwege een late vlucht tot 20:00 uur in onze kamer mochten blijven en zelfs inclusief eten. Een echte gastvrije service! Tenerife zelf is een absolute aanrader, vooral de excursies naar de dolfijnen en de vulkaan "Teide" zijn adembenemend. Kortom, we hebben een fantastische vakantie gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6

Tijdens de feestdagen verbleven we in dit hotel. We hadden een all-inclusive arrangement en het eten met Kerst was fantastisch. Helaas was het eten op de andere dagen matig en niet goed warm, met weinig variatie. De cocktails werden geserveerd in plastic jerrycans in een koelkist, iets wat ik nog nooit eerder had gezien. De kamers waren gelukkig wel elke dag schoon en voorzien van verse handdoeken. Het personeel was niet bepaald vriendelijk en ik twijfel sterk aan de 4-sterren kwalificatie van dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9

Onze vakantie in La Nina was fantastisch! We genoten van heerlijk eten, verbleven in een mooie kamer met een prachtige badkamer en de locatie was ideaal, vlakbij winkels en het strand. Het enige minpuntje van het hotel was dat het een open constructie had, waardoor er overal tocht was, behalve in het restaurant.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9

We hebben een fantastische week gehad tijdens onze vakantie. Het personeel was erg vriendelijk en totaal niet opdringerig, zoals sommige mensen weleens denken. Het eten was heerlijk en er was genoeg keuze. Als er iets was wat je niet lustte, hoefde je het niet te nemen. Voor de klagers die alleen maar zin hebben in fastfood, zijn er altijd nog de Mac en de pizzabezorging. Maar eerlijk is eerlijk, zoals Andrea al zei, er was wel een tochtje in de ruimte. De kamer was prachtig en goed onderhouden, met regelmatig nieuwe handdoeken en beddengoed. Echt een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel heeft niet alleen een uitstekende locatie, maar biedt ook heerlijk en vers bereid eten. Het gevarieerde menu is een zeldzame vondst en het eten wordt constant aangevuld, zelfs tot het einde van de maaltijd, wat lang niet overal gebeurt. Dit hotel is absoluut een plek waar ik graag weer terug zou komen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Ons verblijf in La Nina was een fantastische ervaring! Alles was top: heerlijk eten in een prachtige omgeving, ruime en nette kamers, en zelfs de mogelijkheid van internet op de kamer. We waren absoluut onder de indruk!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9

Van 8 tot 30 januari 2009 hebben we verbleven in dit hotel met een H.P. arrangement. Het personeel was erg vriendelijk, vooral in het restaurant waar ze altijd paraat stonden voor een gezellig praatje. Onze kamer was prima, met uitzondering van een vochtige plek op de muur buiten de badkamer. We verbleven in kamer 504 met een ruim terras en een prachtig uitzicht op zee, en zelfs een glimp van de jacuzzi (zie foto). De minibar was leeg, maar je kon je eigen drankjes koelen en eventueel kopen bij "NETTO" slechts 20 meter van de ingang van het hotel. Het grote zwembad had genoeg ligstoelen beschikbaar tijdens ons verblijf. Het ontbijt bood een uitgebreide keuze aan brood en broodjes, spek, eieren, beleg, fruit, yoghurt, pannenkoekjes, granen en gedroogd fruit, en de koffie was zelfs lekker. Tijdens de drie weken dat we hier verbleven, genoten we elke avond van een smakelijk diner met een ruime keuze aan heerlijke vis- en vleesgerechten, vergezeld van diverse groenten en bijgerechten (de frieten waren bijzonder goed gebakken). En dan de desserts: taart, ijs en fruit in overvloed! We komen zeker terug.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6

Naar mijn mening verdient deze plek eerder drie sterren. De tochtige gangen bij de animatieruimte en de bar zorgden ervoor dat wij besloten hier niet nogmaals naartoe te gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service5

We verbleven in dit hotel van 23-2 tot 9-3-2009. Het eten was helaas niet naar onze smaak en het personeel leek moeite te hebben met communicatie in verschillende talen. De kamers misten wat gezelligheid in hun inrichting. Het leek alsof de meeste andere gasten gepensioneerden waren. Het hotel gaf een verwaarloosde indruk en dat was teleurstellend. Voor ons geen volgend verblijf hier!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service8

Ik ben onlangs gebruik gemaakt van een promotieaanbieding en mijn ervaring was uitstekend. De verhouding tussen prijs en kwaliteit was erg goed. De locatie was perfect voor mensen die willen genieten van een drankje op een terras of een wandeling willen maken langs de boulevard. Er waren leuke winkeltjes in de buurt en het eten was heerlijk met voldoende variatie. 's Avonds was het rustig, zonder lawaaierige disco's in de buurt. We hadden geluk met het prachtige weer. Hoewel Tenerife misschien minder interessant is dan bijvoorbeeld Lanzarote of Gran Canaria, vond ik de hoofdstad wel een beetje tegenvallen. Toch is een bezoek aan de Teide absoluut de moeite waard.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging7
  • Service6

Het eten was altijd lauw, zelfs als we direct om openingstijd gingen dineren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Het hotel is een aanrader vanwege het levendige animatieteam. Hoewel het ontbijt en diner wat te wensen overlieten, was de lunch daarentegen voortreffelijk. Bij het zwembad kon je genieten van heerlijk bereid eten, waardoor het altijd vers en smakelijk was. De kamers waren comfortabel en goed onderhouden. Binnen 5 minuten lopen bereikte je het strand en de boulevard, wat erg handig was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel heeft een geweldige locatie dicht bij het strand, met prachtige kamers die dagelijks goed worden schoongemaakt. Het eten is heerlijk en er is de hele dag door genoeg keuze. Het personeel is erg vriendelijk, vooral de animatie voor kinderen is fantastisch. Ik begrijp echt niet waarom sommige mensen klagen over dit hotel, wij hebben hier een geweldige vakantie gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging10
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid8

De locatie is top, dicht bij Playa de las Américas, Costa Adeje en El Duque, met een prachtige wandelpromenade. Qua service liet het personeel echter te wensen over. Ze deden hun werk, maar misten de extra mile. Opvallend was dat ze vriendelijker waren tegen Spanjaarden en meer moeite deden ('eigen volk'). De kamer en het bedlinnen waren netjes, maar een opfrisbeurt zou niet misstaan. Het eten was een grote teleurstelling; koude, slappe frietjes en regelmatig lauwe gerechten. Er was ook niet genoeg vers fruit bij de desserts en de meloenen waren overrijp, bijna rot! Al met al, geen vier sterren waard. Voor mij geen herhaling van La Niña.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Terug van een weekje in La Nina en ik moet zeggen dat het hotel over het algemeen goed was. Het was blijkbaar een rustige periode in juni, wat betekende geen gevechten om een plekje bij het zwembad. Het buffet bood veel variatie en had ook ruime keuze voor vegetariërs. Helaas viel de All-Inclusive formule wat tegen; de snacks bij het zwembad waren nogal eentonig met voornamelijk hamburgers, friet en pizza. Bovendien was er slechts één soort ijsje inbegrepen, de rest moest apart worden betaald. De selectie cocktails aan de bar was beperkt en niet erg lekker. Het hotel was wel goed onderhouden en schoon, met ruime kamers. Een groot pluspunt! Een minpunt was echter de taalbarrière met het personeel, zelfs bij de receptie sprak men maar matig Engels. De ligging van het hotel direct aan het strand was wel goed. Wat echter echt storend was, waren de opdringerige verkopers op de boulevard. 's Avonds was het bijna onmogelijk om daar nog te komen zonder constant lastiggevallen te worden. Zelfs op het strand overdag werden we belaagd met aanbiedingen voor voetmassages, haarvlechtjes, zonnebrillen, horloges en nog veel meer. Echt een overdaad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8

Na een ontspannen verblijf van twee weken op La Gomera, brachten we één nacht door in dit hotel voordat we onze vlucht namen. De eerste indruk van het hotel was heel mooi, maar al snel merkten we dat het gebouw dringend onderhoud nodig had. Het diner was teleurstellend: het eten was niet goed warm en alle gerechten leken op elkaar. Gelukkig was het ontbijtbuffet wel van hoge kwaliteit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Tijdens ons verblijf in hotel La Nina werden we aangenaam verrast door alles wat het te bieden had. De ruime en schone kamers, de perfecte locatie, het heerlijke eten en ontbijt, het vriendelijke personeel dat vloeiend Engels sprak - het was allemaal top! Het enige minpuntje was dat er bij het prachtige zwembad wat te weinig ligruimte en ligstoelen waren. Maar verder was het echt fantastisch! Wij raden dit hotel zeker aan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6

De ligging van het hotel is uitstekend en de service was van hoge kwaliteit. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Helaas liet het eten te wensen over, zeker voor een hotel met vier sterren. De kamers waren ruim en goed onderhouden. Er was weinig animatie en wat er was, leek voornamelijk gericht op Spaanse gasten. Het zwembad was niet al te groot, maar er waren genoeg ligstoelen en ruimte eromheen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6

Dit hotel is werkelijk adembenemend, maar kan in het begin een kleine doolhof lijken. Helaas laat het eten te wensen over, aangezien het vaak koud of lauw geserveerd wordt en de frietjes nog niet goed gebakken zijn. Toch zijn er zo nu en dan enkele uitzonderlijke dagen, maar deze zijn eerder schaars. Gelukkig heeft het hotel een perfecte ligging, en ook het zwembad en de bar zijn uitstekend. Het entertainment is vooral gericht op Spaanse gasten. Het strand is wat verder lopen en er is geen strandbar aanwezig, wat betekent dat je heen en weer moet lopen als je iets wilt drinken. Al met al, geen aanbeveling voor gezinnen met kinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging7
  • Service5

Na een fantastische week in Hotel Jardin Tecine op La Gomera werd onze vakantieafsluiter een regelrechte nachtmerrie! De frietjes waren nog halfrauw, de bediening liet te wensen over en het vuil stapelde zich op. Alsof het normaal was vonden ze kakkerlakken in de badkamer! Het eten was simpelweg niet te eten. Het brood leek geen versheidsdatum te kennen en de koffie leek keer op keer door het filterzakje te zijn geperst. Dit hotel verdient absoluut geen sterren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8

Het hotel is keurig onderhouden en de kamers zijn ruim, maar helaas zijn de matrassen van slechte kwaliteit. De meerderheid van de gasten is Spaans, terwijl de rest een mix is van Nederlanders en Belgen. Zelfs om 11 uur is er nog genoeg plaats bij het zwembad, zelfs in het hoogseizoen. Het eten is redelijk, maar niet in verhouding tot de prijs. Er is weinig variatie en de all-inclusive formule valt tegen. De frietjes zijn bijvoorbeeld niet lekker gebakken. Gelukkig ligt het hotel op een geweldige locatie, met talloze winkels, restaurants en cafés in de buurt. Tenerife lijkt vooral gericht te zijn op Engelse toeristen, dus als je liever niet lastiggevallen wordt, vermijd dan de straten met restaurants en cafés. Helaas kom je regelmatig ongewenste bezoekers tegen, zoals Karel de Kakkerlak.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8

Terug van een heerlijke vakantie van 2 weken in "La Nina", een charmant maar wat gedateerd hotel. Toch maakte de netheid van het hotel veel goed; om de twee dagen werden er frisse handdoeken en lakens gebracht, en bij het zwembad waren er elke dag nieuwe handdoeken beschikbaar tegen een kleine borg. Het eten was voornamelijk Spaans van aard, maar voor echt lekkere friet moet je natuurlijk in België zijn. Er was elke dag een ruime keuze aan gerechten, met nadruk op verse groenten en minder gefrituurd voedsel tijdens onze bewuste keuze om 's middags in het restaurant te eten. De prijs-kwaliteitverhouding was goed en het personeel was vriendelijk, er was zelfs iemand die Vlaams sprak aan de receptie. De ligging van het hotel was perfect voor wandelliefhebbers, met een prachtig uitzicht op de wandelboulevard, maar de doorgang bij de haven was wat lastig vanwege de vele smalle straatjes en hoekjes. Enige minpuntjes waren de wat versleten ligstoelen bij het zwembad en de vele verkopers op het strand met dure ligstoelen op het zwarte zand. Al met al een geslaagde vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8

We hebben voor de tweede keer genoten van ons verblijf in La Nina. Deze keer hebben we gemerkt dat het hotel nog meer gericht is op Spaanse gasten, omdat zij hier verreweg het meest vertegenwoordigd zijn. Het avondentertainment liet wat te wensen over, maar gelukkig is er in de omgeving genoeg te doen, zoals een bezoekje aan Cafe Mokum en andere gezellige terrasjes met live muziek. Het eten in het hotel is prima, maar net zoals overal begint het buffet na een week wel te vervelen. Gelukkig is er aan de overkant een Chinees restaurant met een heerlijk buffet als alternatief. De kwaliteit van de frietjes wordt steeds beter. De kamers zijn ruim en goed schoon, en als rugpatiënt vond ik de bedden erg comfortabel. Vanaf de boulevard kun je een mooie wandeling maken naar Playa de las Americas of de andere kant op richting Fanabe. Dit hotel is ook zeer geschikt voor rolstoelgebruikers, en er is gelukkig geen strijd om handdoeken bij het zwembad. Er is altijd wel een ligbed beschikbaar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Tijdens mijn vakantie van 10 dagen in Tenerife verbleef ik in hotel La Nina. Ik heb enorm genoten van mijn verblijf, vooral van de levendige omgeving met veel winkels in de buurt. En dat allemaal voor een zeer betaalbare prijs! Het zwembad was fantastisch, en er waren dagelijks sportactiviteiten gepland, behalve op woensdag, speciaal voor volwassenen. 's Avonds werden er bij het zwembad shows georganiseerd. Het personeel was uiterst vriendelijk en het eten was over het algemeen goed, hoewel sommige gerechten iets minder waren. Het ontbijt was echter heerlijk! Ik zou zeker overwegen om terug te keren naar dit hotel en het van harte aanbevelen aan anderen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8

Voor het eerst op vakantie met onze 10 maanden oude zoon. Het personeel was vriendelijk, vooral in het restaurant. We hadden genoeg potjes babyvoeding mee, maar deze bleken overbodig! Het eten was gevarieerd en smakelijk, al raak je na een tijdje wel uitgekeken op het menu. Costa Adeje is een gezellige bestemming waar we veel hebben gewandeld. Er zijn wel veel verkopers die je van alles proberen aan te smeren, je struikelt bijna over de zonnebrillen en horloges. De avondanimatie liet soms te wensen over.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6

Van 12 tot 19 november verbleven we in La Niña, een hotel dat recentelijk in handen is gekomen van de Oasisgroep na een jaar onder het beheer van de H10 groep. Helaas heeft deze wisseling van eigenaar geleid tot achteruitgang. Hoewel we een jaar geleden nog tevreden waren, is de kwaliteit van de maaltijden nu zeer slecht. Het eten is niet goed verwarmd, vaak niet gaar en van lage kwaliteit. Het ontbijt is ook minder goed, maar nog net voldoende. Het hotel is gunstig gelegen voor wandelingen, maar over het algemeen kunnen we het momenteel niet aanbevelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Wat een aangenaam verblijf in dit hotel! We verbleven hier van 16 tot 23 december en waren erg onder de indruk van de goede service en het diverse aanbod aan heerlijk eten. De koks bereiden gerechten terwijl je toekijkt, wat een leuke ervaring is. De omgeving is prachtig met tal van wandelroutes en winkels. Op elk moment van de dag is er wel iets interessants te zien. Bovendien kan je voor een klein bedrag uit eten in het nabijgelegen dorp. Kortom, een plek die zeker een herhaalbezoek waard is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

Er liep een vervelend insect rond in mijn kamer en ik ontdekte kleine beestjes in mijn salade. Hoewel de rest van het eten niet afschuwelijk was, werd het wel eentonig na verloop van tijd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service9

Onlangs verbleven mijn partner en ik gedurende acht dagen in dit hotel, samen met een ander stel. Bij aankomst was ik gelijk onder de indruk van de uitstraling van het hotel, een van de mooiste die we tijdens onze transfer tegenkwamen. Het hotel oogt fris en schoon en hoewel het niet direct aan het strand ligt, is het slechts een korte wandeling van 2 minuten verwijderd. Het eten was van goede kwaliteit, met dagelijks wisselende opties van vlees, vis en salades. Het late ontbijt was wel een beetje karig, met alleen croissants beschikbaar. Tussen lunch en diner kon je zelf tosti's maken en er was fruit aanwezig, al mocht dat aanbod wat uitgebreider zijn. Alles was echter zeer hygiënisch en schoon. Als kers op de taart mochten we gratis gebruikmaken van de spa op de benedenverdieping van het hotel. Hier konden we heerlijk ontspannen in de jacuzzi of sauna. Het personeel was bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Hoewel Tenerife zelf niet mijn favoriete bestemming is, zou ik zonder aarzeling opnieuw een verblijf in een ander Oasis hotel boeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service9

Wij verbleven met een groep vrienden in dit hotel, weg van de drukte van het echte nachtleven. We waren alle vier aangenaam verrast door de geweldige kamers en de fantastische service die we kregen van het personeel. Het eten was heerlijk en gevarieerd. Hoewel de animatie in het hotel wat tegenviel, was er genoeg te doen buiten het hotel. We zouden dit hotel zeker aanraden en als we terug zouden gaan, zouden we waarschijnlijk weer voor dit hotel kiezen. Het enige minpunt was het vroegtijdig 'claimen' van ligbedden door andere hotelgasten, wat een frustrerende ervaring was. Het zou fijn zijn als het personeel hier strenger tegen optrad, maar helaas lijkt dit een bekend probleem in vakantieoorden wereldwijd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6

Het hotel is prachtig en brandschoon, met kamers die elke dag worden schoongemaakt en bedden die regelmatig worden verschoond. Er zijn veel Spaanse gasten aanwezig, die soms voorrang lijken te krijgen. Het eten was redelijk, maar er was regelmatig vlees dat niet goed was doorbakken. Hoewel veel websites vermelden dat het hotel zich in La Nina in Playa de las Américas bevindt, ligt het eigenlijk 5-10 km verderop, wat betekent dat je een taxi moet nemen. Het hotel is goed toegankelijk voor rolstoelgebruikers en de kamer voor mindervaliden was uitstekend (zonder elektrische rolstoel). Het personeel was niet extreem gastvrij, maar wel vriendelijk. De omgeving was naar mijn mening niet erg bijzonder, met vroeg sluitende winkels en saaie bars, daarom besloten wij naar Playa de las Américas te gaan. Over het algemeen was ik echter zeer tevreden over het hotel!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Voor ons was het de allereerste keer dat we naar Tenerife gingen, specifiek naar la Nina, en nu al weten we dat we zeker volgend jaar terugkomen. Bij aankomst werden we meteen betoverd door de prachtige ontvangstruimte. Het zwembad was een heerlijke plek en de animatie was van topkwaliteit. Elke avond was er een andere show om van te genieten. De kinderen werden op een uitstekende manier vermaakt door een geweldig animatieteam. Het eten was van goede kwaliteit en er was een zeer ruime keuze aan gerechten, voor ieder wat wils. En als kers op de taart was er een prachtige spa waar je gratis gebruik van kon maken! Het personeel was uiterst vriendelijk en altijd opgewekt. De kamers waren geweldig, voorzien van een flatscreen tv en meer. Een onvergetelijke ervaring voor ons, Peter en Sharona.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9

De kamers zijn stijlvol en schoon, en de service in dit hotel is uitstekend. Helaas was er bij aankomst een overboeking en werden we voor één nacht naar een ander hotel gestuurd. Gelukkig hebben ze dit goedgemaakt door ons een compleet all-inclusive verblijf voor twee personen aan te bieden als compensatie. Ondanks de hobbelige start, hebben we ons uiteindelijk goed verzorgd en welkom gevoeld. Het personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Dit hotel is echt top! De locatie is perfect, het buffet is heerlijk en de kinderanimatie is echt fantastisch.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Dit hotel is absoluut top! De service is uitstekend, het personeel is ontzettend vriendelijk en het eten is gevarieerd en van hoge kwaliteit. De kamers zijn ruim en comfortabel, al kunnen ze hier en daar wel wat onderhoud gebruiken. Ik zou zonder twijfel zo weer terug willen naar deze plek, een echte aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service8

De ligging van het hotel is ideaal, met de nabijheid van het strand en diverse winkels. De kamers zijn ruim en goed onderhouden. Het zwembad heeft echter slechts 150 ligbedden, wat niet genoeg is voor de grote hoeveelheid gasten. Er is ook sprake van ongeoorloofd ‘handdoekje leggen’, ondanks de regels die dit verbieden. Het eten laat te wensen over, met een beperkte variatie en smaakloze gerechten die soms niet goed bereid zijn. De faciliteiten voor kinderen zijn niet optimaal en het entertainment herhaalt zich na een week. Gelukkig is het ontbijt wel uitstekend, met een breed scala aan opties. Het diner hebben we elders genuttigd vanwege de matige kwaliteit van het eten in het hotel. Gelukkig waren de receptiemedewerkers wel vriendelijk en behulpzaam. In de omgeving zijn er gelukkig genoeg restaurants waar je voor een goede prijs kunt genieten van lekker eten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service7

Het eten was van zeer slechte kwaliteit, we zijn echt geen kieskeurige eters, maar dit sloeg alles. Gelukkig was er een McDonald's in de buurt om ons te redden. Het personeel in het restaurant was erg onvriendelijk. Daarnaast ontdekten we kakkerlakken op zowel onze kamer als op het balkon. Dit heeft onze vakantie flink verpest. Na deze ervaring zullen we nooit meer naar Tenerife gaan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

Een fijn hotel gelegen tussen Playa de las Americas en Adeje, met een prachtig strand vlakbij. In de buurt zijn diverse leuke winkeltjes en restaurants te vinden, en zelfs Paza del Duque is op loopafstand bereikbaar. Wij werden verrast met een suite op de 8e verdieping in plaats van een standaard kamer, wat geweldig was met 5 balkons om op elk moment van de dag van de zon te kunnen genieten. De kamer had 2 badkamers en 3 televisies. Het all-inclusive arrangement was prima, met een ruime keuze aan gerechten, hoewel niet per se gastronomisch. Zowel de receptie als het personeel in het restaurant en de bar waren vriendelijk en behulpzaam, en deden hun best om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Net als in veel andere hotels waren er wel wat problemen met gasten die 's ochtends handdoeken op de ligbedden legden, maar meestal was er toch nog wel een plekje vrij ondanks werkzaamheden aan het terras tijdens ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service4

Terug van onze vakantie in La Nina en we hebben gemengde gevoelens. In vergelijking met andere 4-sterren hotels in de omgeving valt dit hotel een beetje tegen. Het heeft een sobere uitstraling en mist gezelligheid, vooral de avondbar met zijn felle TL-verlichting deed ons meer denken aan een supermarkt dan aan een ontspannende plek. Het eten liet ook te wensen over, waardoor we soms buiten het hotel moesten eten omdat we nog honger hadden. De all-in drankjes waren teleurstellend, op de koffie en sangria na. Er was slechts één bar beschikbaar, zowel bij het zwembad overdag als in de avond in een sfeerloze ruimte. De animatie was matig en het gebrek aan sfeer viel ons op. Het personeel was over het algemeen niet erg vriendelijk en de eetzaal had ook geen aangename sfeer. Gelukkig waren het terras met zwembad en de kamers wel in orde. Kortom, La Nina was voor ons een teleurstelling: te duur voor wat je ervoor terugkrijgt en een gebrek aan gezelligheid.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Ik heb ontzettend genoten van mijn ervaring in dit hotel! Het eten was heerlijk, het personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam, en het zwembad was prachtig. Bovendien bevindt het hotel zich in een levendige toeristische kustplaats. Echt een aanrader! Hoewel we ruim voor de inchecktijd arriveerden, was dit geen enkel probleem. Het hotel bleek ook erg kindvriendelijk te zijn, met tal van leuke activiteiten voor de kleintjes. Ik kan niet wachten om volgend jaar weer terug te komen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Dit hotel is een genot om te verblijven, met een vriendelijk en attent personeel en comfortabele bedden. Wij verbleven op de 5e verdieping met prachtig uitzicht op de zee en een mooi balkon. Hoewel de badkamer iets verouderd is, voldeed deze ruimschoots aan onze verwachtingen. Helaas werkte de wifi op onze kamer niet, maar we kregen netjes ons geld terug en de wifi in de rest van het hotel functioneerde goed, met name in de bar en eetzaal. Het zwembad was uitstekend, met een verwarmd gedeelte en een onverwarmd gedeelte. Bij de zwembadbar kon je genieten van onbeperkt frisdrank, slush puppy's, koffie, thee en bier. Tussen 13.00-15.00 uur werden er hamburgers, hotdogbroodjes, groente/tomaten, tosti's en fruit geserveerd, en na 15.00-18.30 uur waren er tosti's en fruit beschikbaar. De locatie van het hotel is ideaal, met winkels in de buurt. Het all-inclusive arrangement was goed geregeld, waarbij we zowel vroeger konden inchecken als later konden uitchecken op de dag van vertrek. Let op, voor het gebruik van een kluis moet extra worden betaald. Het weer in januari was fantastisch, met temperaturen tussen de 20 en 28 graden! Kortom, een absolute aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Het Hotel Be Live La Nina bevindt zich op een fantastische locatie dicht bij de zee en de boulevard. De kamers zijn ruim en brandschoon. Het ontbijt, de lunch en het diner in buffetstijl zijn uitgebreid en heerlijk, met voor elk wat wils. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Dit hotel is absoluut een bezoek waard en verdient een herhaling!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel overtrof al mijn verwachtingen, vooral als het aankomt op de culinaire ervaring. Het buffet was smaakvol en gevarieerd, met elke avond een ander thema om het interessant te houden. Hoewel er wel wat standaard gerechten zoals pizza en frietjes waren, zorgde de afwisseling voor een aangename verrassing. De spa was een oase van rust en ontspanning. De locatie van het hotel in het rustige deel van Tenerife was perfect, maar op slechts 10 minuten lopen bevond zich een levendige Spaanse discotheek waar de animators graag mee naartoe namen. Bovendien was de nabijheid van de haven ideaal voor liefhebbers van watersport. Het personeel was uiterst vriendelijk en attent, wat mijn verblijf nog aangenamer maakte. Ik zou hier zonder twijfel weer verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Hotel La Nina is perfect gelegen aan de levendige strandboulevard, omringd door een overvloed aan gezellige eetgelegenheden en bars. Hoewel we hadden gekozen voor het All-Inclusive arrangement, werden we toch telkens verleid door de gezellige sfeer en betaalbare prijzen van de lokale horeca :-). De kamers zijn heerlijk comfortabel en voorzien van alle gemakken die je nodig hebt voor een zonovergoten strandvakantie. Het ontbijt-, lunch-, en dinerbuffet waren allemaal zeer bevredigend. Met een scala aan gerechten (elke avond met een ander thema), warm eten (niet altijd vanzelfsprekend in hotels) en constante aanvulling van de buffetten. Het is echter goed om in gedachten te houden dat je hier beter niet op zoek gaat naar Belgische gerechten zoals frieten met stoofvlees. Het personeel was bijzonder vriendelijk en hulpvaardig, en het tonen van een beetje inspanning door wat Spaans te spreken kan nooit kwaad. Een eenvoudig 'gracias' kan al veel betekenen. De animatie was misschien niet van topniveau, maar dat hinderde ons geenszins.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

Bij aankomst maakte de accommodatie een goede eerste indruk, maar het was lastig om met een koffer met wieltjes de trap bij de ingang te beklimmen. De kwaliteit van het eten was in het begin prima, maar verslechterde al snel. Het vlees en de vis waren niet goed gaar, de rauwkost smaakte oud en bitter, en het fruit, zoals perziken, was bruin en aangetrokken door fruitvliegjes. Het personeel was niet bepaald vriendelijk en de eetzalen lieten te wensen over in termen van hygiëne. Garnalen van de vorige dag lagen nog op de grond en de vloer plakte van de drankautomaat. Daarnaast vertoonde het servies veel gebreken, met stukjes die eraf waren gebroken. Hoewel de kamers dagelijks werden schoongemaakt, leek het erop dat de badkamer niet grondig genoeg werd gereinigd, misschien vanwege tijdsdruk. Echter, het hotel was wel geschikt voor gezinnen met kinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel is werkelijk top! Het ligt dicht bij het strand en een gezellig wandelgebied. Het uitzicht is prachtig en de omgeving heeft een levendige sfeer die bijdraagt aan de gezelligheid. Ondanks dat het hotel aan een drukke weg ligt, merk je daar binnen niets van. Het personeel is ontzettend vriendelijk en staat altijd voor je klaar. Het restaurant serveert heerlijke gerechten die zowel binnen als buiten genoten kunnen worden. De kamers worden elke dag schoongemaakt en zijn van uitstekende kwaliteit. Ook voor kinderen is dit hotel redelijk geschikt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid5

Dit hotel kan wel een flinke opknapbeurt gebruiken. Bij regen liggen overal vieze doeken op de grond! De schoonmaak is duidelijk niet meer professioneel, het lijkt erop dat het personeel (barman, badmeester, etc.) alle klusjes moet opknappen. Het zwembad biedt geen zicht op zee, maar op een betonnen muur. De foto's van het hotel online geven een vertekend beeld van het zeezicht, dat eigenlijk alleen zichtbaar is vanaf het bovenste terras. Het eten laat te wensen over en wordt niet hygiënisch behandeld. De all-inclusive drankjes zijn niet te drinken! De ontvangst is koeltjes en onbehulpzaam. Als de lift het niet doet, rest alleen nog de trap. Een herhaalbezoek zit er zeker niet in.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Wat een geweldige ervaring in dit hotel! Bij aankomst bleek het hotel overboekt te zijn, wat even een domper was. Maar de medewerkers hebben dit zeer professioneel opgelost. We werden voor een dag overgeplaatst naar een ander hotel, waar we werden verwend met een upgrade, gratis drankjes, een gratis kluis, gratis parkeren en zelfs allebei een ontspannende massage. Het personeel was ontzettend vriendelijk, de kamers waren mooi ingericht en het eten was verrukkelijk en gevarieerd. We zouden hier zeker nog eens terugkomen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6

Dit hotel heeft een geweldige locatie en biedt een prachtig uitzicht vanaf het balkon. Het eten is uitzonderlijk lekker en voor ieder wat wils! De kamers zijn keurig en goed onderhouden, maar het enige nadeel is dat het nogal gehorig is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service7

Het Be Live La Niña hotel in Costa Adeje is een fantastische accommodatie. De culinaire ervaring is uitstekend met verschillende thema's en veel diversiteit. De kamers zijn ruim en comfortabel. Het personeel bij de receptie is buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. De locatie is zeer gunstig, met gemakkelijke toegang tot Playa de las Américas en Los Cristianos. Houd er rekening mee dat niet alle faciliteiten bij het all-inclusive pakket inbegrepen zijn, zoals cocktails, speciale koffies, handdoekenservice en sauna, waarvoor een kleine toeslag geldt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10
  • Voorzieningen9

We verbleven 8 dagen in dit prachtige hotel en waren enorm onder de indruk! Ondanks de grootte van het hotel was het nooit te druk en hoefden we nergens lang te wachten. Het eten was niet alleen heerlijk, maar ook prachtig gepresenteerd en met veel zorg bereid. We genoten zelfs van 2 dagen met hapjes aan het zwembad, en er was elke dag een modeshow bij het zwembad! De kamers waren schoon en comfortabel, met vriendelijk personeel bij de receptie. De ligging midden in het centrum van het stadje was ideaal. We zouden hier zeker terugkomen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Ons verblijf van 12 dagen in dit hotel vond plaats in december 2014. De balans tussen prijs en kwaliteit was uitstekend. De kamers waren keurig en de maaltijden boden een aangename variatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen6

Het hotel is keurig en proper, maar mist een warme sfeer en heeft ouderwetse bedden. Als je niet specifiek voor de accommodatie komt, is het prima. Gelukkig is het eten uitstekend van kwaliteit. Het zwembad voelt een beetje afgesloten aan en de spa ziet er niet zo luxe uit als op de foto's.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Onze ervaring in dit hotel was echt geweldig! Ondanks de overboeking bij aankomst, werden we royaal gecompenseerd met een taxirit naar het hotel waar we voor een nacht verbleven (ook al was het slechts 200 meter verderop), een upgrade naar premium all-inclusive, een kamer met prachtig uitzicht op zee en een flesje cava als welkomstgeschenk! Het eten was ook uitstekend, met veel keuzemogelijkheden en variatie. Zoals bij de meeste hotels, moet je vroeg bij het zwembad zijn om een ligbed te bemachtigen. Kortom, we hebben een heerlijke vakantie gehad in een geweldig hotel en we komen zeker terug.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen4

De keuken is hier eenvoudig en voorspelbaar. De lokale drankjes laten te wensen over, ze lijken vooral bestaan uit kunstmatige kleurstoffen en suiker. Ze zijn niet echt te genieten. Als je op zoek bent naar authentieke producten, zul je extra moeten betalen, want alles is zo goedkoop mogelijk gehouden. Zelfs voor een simpel kopje echte koffie moet je €1 neertellen, en dat terwijl dit een 4-sterren hotel is met all-inclusive formule. Het ontbijt is dagelijks hetzelfde met nauwelijks variatie, vers geperst fruitsap is niet beschikbaar, zelfs niet als je ervoor wilt betalen. Dit geldt ook voor lunches en diners. Zelfs als je een schone handdoek voor bij het zwembad wilt, moet je telkens €1 betalen. De WiFi is alleen beschikbaar in de lobby en de directe omgeving, we leven toch al in 2016! De algehele indruk is teleurstellend en ik zou het niet aanraden om hier te verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel biedt een geweldige culinaire ervaring en een gastvrije sfeer. Het personeel doet echt zijn best om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, vooral de bediening in het restaurant verdient een pluim. 's Avonds is er vermaak voor zowel kinderen als volwassenen, maar voor sterke drank moet je extra betalen. Wees voorbereid op wat geluidsoverlast, dus het is handig om oordopjes mee te nemen. Hoewel we geen gebruik hebben gemaakt van het zwembad, raden we aan om een auto te huren en de prachtige omgeving te verkennen! Helaas was de gratis wifi niet optimaal. In de eerste week van de meivakantie waren er voornamelijk geen Nederlanders, maar in de tweede week was het gezelschap gevarieerder met Engelsen, Duitsers, Russen, Fransen, Spanjaarden en natuurlijk Nederlanders.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Voorzieningen8

Een reis naar het noorden is een boeiende ervaring, maar vergeet niet dat het weer daar vaak regenachtig en koel is. Zorg ervoor dat je je kleedt naar de omstandigheden en pak dus zeker wat warme kleding in.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Voorzieningen9

Het zwembad was heerlijk, met een gezellige bar in de buurt en vriendelijk personeel. De drankjes waren goed en over het algemeen was het eten ook prima, op enkele dagen na. Soms was het weer niet helemaal mee of was het eten niet helemaal naar wens. Toch kunnen we concluderen dat het hotel over het algemeen goed te noemen is. De kamers zijn mooi en ondanks wat anderen zeiden over geluidsoverlast, hebben wij daar niets van gemerkt. Het strand is op slechts een minuut loopafstand, met een gezellige boulevard vol leuke winkeltjes in de buurt en het aquapark Siam om de hoek. Tenerife heeft genoeg te bieden, of je nu wilt genieten van waterscooters op het strand, spelletjes bij het zwembad of een ritje op een scootmobiel over de boulevard. Bovendien is het vliegveld maar 20 minuten met de bus verwijderd, wat ideaal is voor reizigers.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Voorzieningen8

De locatie is fantastisch: direct aan het strand en in het bruisende centrum. Boek je een verblijf in de adults-only club, dan geniet je van gegarandeerde plekken in het restaurant en heb je toegang tot een exclusieve VIP-ruimte. In de VIP-lounge is het internet razendsnel te noemen. Ook is er een privé dakterras met een eigen bar en ligbedden, perfect om te ontspannen. Het gevarieerde buffet is van goede kwaliteit en de kamers met zeezicht zijn echt top.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging3
  • Service1
  • Voorzieningen2

Let op, de term "all inclusive" wordt hier niet waargemaakt! We hadden gekozen voor de exclusieve adult formule, wat blijkbaar betekent dat er weinig tot geen service is in het restaurant en de VIP-bar. Zelf drankjes maken, beperkte opties beschikbaar, en vuiligheid op verschillende plekken in het hotel. Het idee van 'superieure service' lijkt hier ver te zoeken. Zelfs de bar in de kamer is karig gevuld en extra betalen voor handdoeken of verse drankjes is schering en inslag. Kortom, een enorme teleurstelling en ons eerste én laatste bezoek hier. Geen aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Het personeel in de bar en animatie is erg gastvrij en doet hun uiterste best om iedereen te plezieren. Bij aankomst kregen we te horen dat bedjes niet gereserveerd mochten worden, maar helaas waren alle bedjes al bezet om 8 uur 's ochtends, zonder een mens in de buurt. Let goed op het eten, vooral de kip is vaak niet goed gaar. De schoonmaak van de kamer kan beter. Het hotel zelf ziet er keurig uit en het zwembad is goed verzorgd. Het is echter belangrijk op te merken dat dit voornamelijk een hotel is voor Engelse gasten, wat niet vermeld werd bij het boeken via Dreizen. Wij waren op een enkel Nederlands stel na de enigen. Zorg ervoor dat je hierop let bij het boeken, aangezien dit niet duidelijk vermeld staat.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Genoten van de heerlijke gerechten en ontspannen bij het mooie zwembad. 's Avonds was het er ook erg gezellig. De locatie vlakbij de zee en de boulevard maakte het extra sfeervol. De kamers waren ruim en recent gerenoveerd, waardoor het geheel een modernere uitstraling heeft gekregen. Een welkome verandering van een wat gedateerde uitstraling.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Dit hotel verdient absoluut een score van 8.5, wat een aanrader! De ligging is perfect, met het strand, de boulevard, winkels en horecazaken en de haven allemaal binnen handbereik. Zowel het hotel als de kamers zijn prachtig gerenoveerd. Onze familiesuite op de 10e verdieping bood een adembenemend uitzicht van 180°. Het personeel was enorm gastvrij en het buffet bood voldoende variatie. Alles was brandschoon en eventuele problemen werden meteen opgelost. Het enige minpuntje was de soms luide karaoke in de buurt, dus wellicht handig om oordopjes mee te nemen. Kortom, wij zijn zeer tevreden en komen zeker nog eens terug naar dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging10
  • Voorzieningen8

Gelegen in het zuiden van Tenerife, Costa Adeje, prijkt Hotel La Nina als een juweeltje. De kamers zijn niet alleen ruim, maar ook smaakvol ingericht. Het hotel zelf biedt alle comfort die je maar kunt wensen. Het culinaire aanbod is gevarieerd, met thema-avonden die zorgen voor een extra tintje aan het diner. Onze avonden waren gevuld met een levendige Mexicaanse avond en een smakelijke BBQ-avond. Het zwembad is royaal van formaat, waardoor je je geen zorgen hoeft te maken over het vinden van een ligbed. De bar bij het zwembad serveert een keur aan verfrissende drankjes, en de bediening is vlot en vriendelijk. Bovendien ligt de gezellige boulevard op slechts een steenworp afstand, waardoor je binnen no-time aan het water kunt vertoeven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Dit hotel was echt een teleurstelling! We hadden een arrangement geboekt met uitgebreide all-inclusive voor volwassenen, maar bij aankomst in de kamer was het een rommeltje. De beloofde slippers waren nergens te bekennen, net als koffiepads, theezakjes en glazen. Zelfs de terrasdeur wilde niet sluiten. In de badkamer vonden we lange zwarte haren in het voetenbad, die ons de hele week gezelschap hielden. Ook ontdekten we hoekjes in de slaapkamer die gevuld waren met nootjes, die ons de hele tijd in de gaten leken te houden. Handdoeken werden niet ververst gedurende ons verblijf. En dan het eten, wat een drama! Koude, smakeloze, uitgedroogde gerechten, soms zelfs van de dag ervoor opnieuw geserveerd. Het brood was keihard, het beleg uitgedroogd en gewoon vies. Het personeel leek rond te lopen alsof ze allemaal een liter citroensap hadden gedronken. Dit '4-sterren' hotel verdient hooguit 3 sterren, en zelfs dat is nog twijfelachtig!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging6
  • Voorzieningen8

De bedden waren heerlijk comfortabel en de ligstoelen bij het zwembad waren ook erg fijn. Het personeel was erg gastvrij en behulpzaam. We hadden een all-inclusive arrangement geboekt, maar helaas waren we niet helemaal tevreden over de kwaliteit van het eten en drinken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Vanwege een overboeking bij Hotel Best Jacaranda werden we naar La Nina verplaatst, wat aanvankelijk met tegenzin gebeurde. Echter, La Nina wist ons positief te verrassen met behulpzaam personeel, lekker en gevarieerd eten, en een prachtig uitzicht op zee vanuit de kamers. Hoewel het zwembad kleiner was dan bij Jacaranda, waren er genoeg ligbedden beschikbaar. Het bekende fenomeen van vroeg handdoeken neerleggen om een goed plekje te bemachtigen was hier ook aan de orde. De ligging van La Nina was ideaal, dicht bij het strand en met het restaurant Amanda's aan de overkant, waar je heerlijk kunt eten en genieten van verschillende artiesten elke avond.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een fijn hotel met aangename kamers, maar wel in nood aan wat onderhoud. Het is beter om niet te kritisch te kijken naar bepaalde aspecten. De ventilatie in de badkamer laat te wensen over; na het douchen kan het in de kamer snel warm en benauwd worden. Gelukkig verdwijnt dit snel door even de deur open te zetten. Het personeel is over het algemeen vriendelijk, hoewel er enkelen zijn die elke dag humeurig lijken. Gelukkig zijn er ook zeer vriendelijke medewerkers aanwezig. Niet alles is inbegrepen in de prijs, maar er zijn tal van zaken die wel all-inclusive zijn, zoals cocktails, sterke drank, bier, afhaalmaaltijden en eten bij het zwembad. De meeste inbegrepen items zijn streekspecialiteiten. Al met al is dit hotel zeker een aanrader.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het was onze tweede keer in dit hotel voor onze jaarlijkse winterzonvakantie op de Canarische Eilanden, maar helaas zal dit ook de laatste keer zijn dat we in het Gran Costa Adeje hotel verblijven. Er lijkt een nieuw animatieteam te zijn dat meer gericht is op hun eigen plezier door soms de muziek bij het zwembad keihard te zetten. Vorig jaar was onze vakantie juist zo vredig en rustig in en rondom het hotel. Ook lijkt er geen actie te worden ondernomen tegen de constant gillende kinderen in het kinderbadje, aangezien er geen toezicht is. Misschien laten ouders dit tegenwoordig allemaal maar toe, of worden wij gewoon wat ouder (50+)? Het hotel is prachtig, maar begint wel wat ouder te worden. De kamers zijn ruim, maar wel wat gedateerd. Gelukkig zijn er genoeg eetgelegenheden in de buurt van het hotel! Het ontbijt in het hotel is redelijk goed, maar lijkt vooral gericht te zijn op de Engelse gasten. De prijzen in het zwembadrestaurant zijn redelijk, en de kwaliteit van het eten is voldoende. Het personeel is vriendelijk, maar volgend jaar gaan wij toch op zoek naar een kleinschaliger 'adults only' hotel op een ander eiland.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Onlangs teruggekomen van een verblijf van 10 dagen in dit hotel. De omgeving was fantastisch en bood genoeg activiteiten, maar het is aan te raden om een auto te huren. De hotelkamers zijn echter dringend toe aan renovatie. In de badkamer is er veel dat loszit, de kraantjes piepen en er klinkt een vreemd geluid alsof een ketel klaar is. Ook waren de kitranden zwart van iets wat leek op schimmel. Het bed was wel heel comfortabel. Het personeel was vriendelijk, maar het viel op dat het hotel voornamelijk Engelse gasten trok. Helaas waren 70% van de alcoholische dranken op de kaart niet inbegrepen bij ons all-inclusive arrangement. Voor de prijs die we betaalden, kregen we naar onze mening minder dan bij andere hotels op de Canarische Eilanden. Mijn vriend vond het achterstallig onderhoud van de kamers echter niet zo erg. Ondanks deze minpunten hebben we toch een fijne vakantie gehad met lekker eten en vriendelijk personeel, maar de verhouding tussen prijs en kwaliteit vonden wij niet helemaal passend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het hotel is echt een pareltje, een echte aanrader! Het personeel is vriendelijk en attent. Binnen no-time sta je op de boulevard met allerlei leuke winkeltjes en gezellige restaurants. De omgeving is prachtig en het zwembad met bijbehorende bar is top!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Geen topscore voor dit hotel - Te weinig ligbedden bij het zwembad - Niet genoeg handdoeken beschikbaar - Handdoeken worden pas om 10:00 uur verstrekt en op = op - Het vullen van het bad duurt een eeuwigheid - Parasols bij het zwembad zien er beschimmeld uit - Ontbijtruimte doet rommelig aan en lijkt op een kantine Het ontbijt is wel prima met veel keuze Het personeel is vriendelijk Een maand geleden verbleven we in Jardins Tropical, een 4-sterrenhotel in de buurt Als het Gran Costa-hotel 5 sterren verdient, zou Jardins Tropical er op zijn minst 6 moeten hebben.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl