ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Cabogata Garden

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De accommodatie op zichzelf is prima in orde. De kamers zijn ruim en goed onderhouden, en het zwembad is van een degelijke grootte. Echter, het kan soms lastig zijn om een ligstoel te bemachtigen vanwege de beperkte beschikbaarheid. Het lijkt bijna een race om op tijd op te staan en een goede plek te veroveren, aangezien de beste plekken vaak al bezet zijn vóór 8 uur. Als je zeker wilt zijn van een mooie ligstoel, kun je tegen betaling ook een VIP-stoel reserveren. De poolbar heeft moeite om bij drukte bij te blijven, wat resulteert in lange wachtrijen. De ijsjes zijn van softijs en chips worden uit grote bakken geserveerd. De cocktails zijn niet om over naar huis te schrijven (allemaal lijken ze uit dezelfde tap te komen), en niet alles van de all-inclusive is zomaar verkrijgbaar aan de bar. Het is vreemd dat je moet betalen voor een Magnum-ijsje of een zakje chips, terwijl bijvoorbeeld een whisky dan weer wel inbegrepen is. Zou all-inclusive niet alles moeten omvatten? Snacks zijn alleen op bepaalde tijden beschikbaar en het lijkt erop dat ze vaak te laat beginnen met uitdelen. Het is ook frustrerend dat ze pas om 12 uur snacks verstrekken, terwijl het middagmaal om 13 uur wordt geserveerd. De wachtrijen voor het eten zijn verschrikkelijk lang. Je kunt niet zomaar de eetzaal binnenlopen, waardoor er opstoppingen ontstaan bij de ingang. Je moet eerst een soort kaart laten aftekenen, waardoor je slechts één keer per maaltijd naar binnen mag. Dit is verre van klantvriendelijk en gaat lijnrecht in tegen het idee van all-inclusive. Gasten die aanzienlijke bedragen betalen voor een all-inclusive vakantie zouden toch op elk moment moeten kunnen genieten van zoveel eten als ze willen. Helaas laat het eten veel te wensen over. Het is ofwel koud of aangebrand, en er is nauwelijks variatie te bespeuren. De bakplaat ziet er ronduit smerig uit en mensen staan in de rij bij de magnetron. Het beste wat je van het buffet kunt verwachten zijn de koude groenten en af en toe een gefrituurde snacks. Het ontbijt is redelijk gevarieerd, maar opnieuw, koud. Koude roerei met spek is niet bepaald smakelijk. En opnieuw moet de magnetron het werk doen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? Alle dranken bij het ontbijt zijn zelfbediening en komen uit automaten. Het feit dat alles uit dezelfde kraan komt, zorgt voor een onaangename smaak. Na de eerste dag hebben we bij het ontbijt dan ook niets meer gedronken. Bij het à la carte diner, waar we recht op hadden vanwege de all-inclusive formule, was er geen keuze en leek de keuken even smerig als bij het buffet. Het dessert was een teleurstelling, slechts twee profiteroles. Het enige verschil was dat je aan tafel werd bediend. Ondanks alles hebben we bij het zwembad wel een leuke tijd gehad, afgezien van enkele luidruchtige Spanjaarden die nogal wat herrie maakten. Gelukkig was dit slechts op de laatste dag en hebben we de rest van de week wel kunnen genieten van de rust. Over het algemeen zijn de medewerkers behoorlijk vriendelijk, evenals het animatieteam. De dagelijkse shows zijn ook leuk om naar te kijken. Helaas wordt de muziek vaak herhaald. Het personeel in het restaurant zou echter wat vriendelijker en efficiënter kunnen zijn. Ze laten de deur soms te laat open, waardoor er een wachtrij ontstaat bij de ingang. Ook kan het serveren van drankjes tijdens de maaltijd sneller verlopen. Al met al is dit hotel zeker geen vier sterren

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

In vergelijking met andere hotels in Almeria was ons verblijf hier zeer aangenaam te noemen. Het zwembad was heerlijk, de kamers waren comfortabel en schoon, al was het wel opgevallen dat de kranen in de badkamer wel aan vervanging toe waren. Het ontbijt was echt een hoogtepunt, met een uitgebreid en vers assortiment waar we heerlijk van hebben genoten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Van 4 tot 11 juli 2019 verbleven we in dit hotel en hadden vooraf aangegeven vroeg aan te komen. Gelukkig was onze kamer al beschikbaar bij aankomst, wat met onze twee jonge kinderen erg goed uitkwam. Onze kamer, een ruime familie suite met prachtig zeezicht, was erg comfortabel ondanks enkele kleine tekenen van ouderdom. De schoonmaakster was erg attent en hield rekening met de rusttijden van de kinderen. De all-inclusive formule bood een goede selectie van dranken, inclusief premium opties zoals Johnnie Walker. Het buffet was standaard maar voldeed aan onze behoeften, hoewel de huiswijn voor ons niet zo lekker was. De veiligheidsmaatregelen rond de zwembaden waren uitstekend, vooral met jonge kinderen in de buurt. De animatie was leuk voor de kinderen, met activiteiten in het Nederlands gedurende de dag. Hoewel er niet veel te doen was in de omgeving, hadden we een algeheel positieve ervaring en vonden we de prijs-kwaliteitverhouding uitstekend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Tijdens onze verblijf bij het Cabogata Jardin Hotel & Spa hebben we enorm genoten. Wat ons vooral aansprak waren de leuke waterattracties voor onze kleine meid (2,5 jaar) en de prachtig onderhouden zwembaden. De sfeer was heerlijk rustig en het merendeel van de hotelgasten was Spaans, waardoor we 's ochtends bijna privé konden ontbijten en tijdens de siësta leken de zwembaden exclusief voor ons te zijn! Het buffet was prima, maar miste naar onze mening wat variatie. Onze kamer was keurig en enorm ruim, met een schitterend uitzicht op zee. Alleen de badkamers zijn wel toe aan een opfrisbeurt. Al met al een absolute aanrader als je met jonge kinderen reist :-)

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Met de familie zijn we met Pasen naar dit hotel geweest, maar helaas konden we niet veel genieten van het kinderbad vanwege het slechte weer. De grote zwembaden waren te koud, maar dat was iets waar we helaas niets aan konden veranderen. De voorzieningen op de kamers waren niet wat je zou verwachten van een viersterrenaccommodatie. Er ontbraken dingen als tissues, douchekapjes en bodylotion in de badkamer. Er lag slechts één stukje handzeep dat de hele week onaangeroerd bleef liggen. Zelfs toen we erom vroegen, hebben we het maar ergens anders moeten kopen. Bij het uitchecken moesten we kosten betalen voor het gebruik van de minibar, 11 euro per kamer, hoewel we er niets van hadden genomen. We hadden de elektriciteit van de minibar gebruikt om onze eigen drankflessen en melk voor de baby te koelen in vijf kamers. De receptie vertelde ons dat we blij moesten zijn dat we tenminste schone handdoeken gratis kregen, wat nogal vreemd was. Het was ook niet erg handig om zonder auto daar te zijn, aangezien het hotel op meer dan 10 kilometer afstand van Almeria ligt. Telkens moesten we een taxi nemen om daar te komen, omdat er geen shuttleservice beschikbaar was.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl