ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Cimbel

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service10

Wat een geweldige ervaring was het in dit fantastische hotel! Bij aankomst kreeg ik in eerste instantie een kamer met zijdelings uitzicht op zee, wat niet helemaal voldeed aan de verwachtingen die de touroperator had geschetst. Gelukkig kreeg ik de volgende dag een kamer met frontaal zeezicht toegewezen, en wat een adembenemend uitzicht was dat! Met enkel strand en zee als je horizon was het echt genieten. De locatie van het hotel is perfect, met de mogelijkheid om heerlijk te wandelen langs de boulevard of naar het historische centrum te gaan. Ook de nabijheid van plaatsen als Alicante, Denia, Calpe en Altea maakt dit hotel een ideale uitvalsbasis voor leuke uitstapjes. De bushalte in de buurt is handig en voordelig in gebruik. Wat betreft de accommodaties, de kamers waren brandschoon en de schoonmaaksters waren vriendelijk en verdienen zeker wat extra waardering. Het eten overtrof mijn verwachtingen, ondanks eventuele negatieve verhalen die ik eerder had gehoord. Aangezien ik geen vlees eet maar wel vis, heb ik specifiek om een omelet gevraagd, wat gelukkig geen enkel probleem was. Dit beperkte mijn keuzes wel enigszins, gezien de beperkte groenteopties. Het dessert was vaak verrukkelijke taart, wat een traktatie was na het diner. Het ontbijt was ook zeer goed, met een uitgebreide selectie aan lekkernijen zoals verschillende kazen, tomaten, roerei en heerlijke croissantjes. Het personeel was uiterst vriendelijk en de meesten spraken goed Engels, wat zorgde voor een fijne communicatie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service8

Prachtige kamers met adembenemend uitzicht en van uitstekende kwaliteit! Een absolute aanrader.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service8

De locatie van het hotel is werkelijk fantastisch en het personeel is uiterst gastvrij. Elke ochtend wordt je bed opgemaakt en ontvang je schone handdoeken. Overal in het hotel, zowel op de kamers als op het terras, is er WiFi beschikbaar. Er is een ruime keuze aan tv-zenders, waaronder RTL 4 en NL 2. Het diner wordt geserveerd aan tafel. Elke avond geniet je van een smakelijk viergangenmenu, waarbij je uit drie verschillende gerechten kunt kiezen. Zelfs als stevige eters zaten wij elke avond echt voldaan! Het eten was voortreffelijk en de bediening snel. We hadden halfpension genomen en 's middags genoten we van maaltijden in diverse restaurants in de buurt, waaronder een aantal Nederlandse. Op een regenachtige dag namen we een taxi naar La Marina, een groot overdekt winkelcentrum in de buurt. Er was genoeg te zien en te doen. We hebben echt een geweldige vakantie gehad!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging10
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid2

Gelegen aan de levendige boulevard van Benidorm met een prachtig uitzicht op zee. De kamer was comfortabel en brandschoon, waardoor het verblijf zeer aangenaam was. Helaas voldeed de eetzaal niet aan de verwachtingen, met een ongezellige sfeer en een gehaaste service waarbij binnen een half uur al vier gangen aan tafel werden geserveerd. De kwaliteit van het eten liet te wensen over. Het zou nuttig zijn als veel medewerkers een cursus klantvriendelijkheid zouden volgen, hoewel er wel een uitzondering was. Ik zou dit hotel waarschijnlijk opnieuw boeken, maar dan enkel met ontbijt inbegrepen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10

De locatie van het hotel kan niet beter zijn, met uitzicht op de wandelpromenade en dichtbij het historische centrum. Het eten was van goede kwaliteit, met een uitgebreid ontbijtbuffet en 's avonds een bediend keuzemenu. Het personeel was erg vriendelijk en zorgde ervoor dat de kamers dagelijks werden schoongemaakt. Het enige minpunt was de eenpersoonskamer, die wat somber was en uitzicht bood op de parkeerplaats en airconditioninginstallaties. Hoewel het reisbureau had gemeld dat er renovatiewerkzaamheden zouden plaatsvinden zonder overlast voor gasten, bleken de laatste twee dagen erg onaangenaam te zijn door het constante lawaai van boormachines van 8 uur 's ochtends tot 19 uur 's avonds. Na een klacht bij de receptie kreeg ik op de laatste dag een andere kamer aangeboden en een fles rode wijn als compensatie.





© 2007-2024 ReisChecker.nl