ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Sheraton Fuerteventura Golf & Spa Resort

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging7
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid9

Bij mijn reservering, die ik 8 maanden van tevoren had gemaakt, had ik specifiek gevraagd om een kamer die toegankelijk is voor rolstoelen. Bij aankomst leken ze echter niets van mijn verzoek te weten, ondanks dat alles netjes was doorgegeven. Het was frustrerend om te ontdekken dat hoewel er 6 aangepaste kamers beschikbaar waren, deze allemaal bezet waren door mensen die ze eigenlijk niet nodig hadden, aangezien ik de enige gast met een rolstoel was.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Dit vakantieoord is werkelijk fantastisch! We hebben er een volle week doorgebracht met onze kinderen van 5 en 6 en hebben ontzettend genoten. Echter, het enige minpuntje van onze reis was de chaotische organisatie vanuit het reisbureau. Zonder enige uitleg werden we voor een andere (vaste) vlucht geboekt, waardoor we midden in de nacht op onze bestemming aankwamen - niet bepaald ideaal met jonge schoolgaande kinderen. Het lijkt erop dat niemand in de reisorganisatieketen zich echt verantwoordelijk voelt voor dit soort fouten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging4
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel heeft dringend een opfrisbeurt nodig. Het meubilair is versleten, de matrassen zijn doorgezakt en de ligstoelen bij het zwembad zijn deels kapot. Daarnaast zorgen overvliegende vliegtuigen voor veel geluidsoverlast. Het ontbijt is redelijk, maar de organisatie laat te wensen over. Als je op zoek bent naar wat luxe, kun je beter ergens anders verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Tijdens onze 11-daagse all-inclusive vakantie in dit hotel hebben we echt genoten. Dit hotel straalt luxe en kindvriendelijkheid uit, waardoor we het resort eigenlijk niet eens hebben verlaten! Hoewel de omgeving als wat minder aantrekkelijk werd ervaren, bood het strand bij het hotel nog wat vermaak. Wel moet gezegd worden dat je moet betalen voor ligbedjes en parasols op het strand. Het strandtentje leek gezellig, maar bleek een gewone snackbar te zijn. Gelukkig waren de zwembaden fantastisch, vooral het kinderbad waar onze kinderen elke dag urenlang hebben gespeeld. Het eten was wel wat aan de lauwe kant en er was niet veel variatie, maar het personeel deed ontzettend hun best. De service was uitstekend; toen we een extra dag wilden boeken vanwege een late vlucht, uit de minibar dronken en een grote verjaardagstaart bestelden, werden hier geen extra kosten voor gerekend. De pianobar was erg gezellig en de kinderopvang was keurig verzorgd voor wie daar behoefte aan had.



Reisperiode: onbekend

  • Ligging5
  • Service3

De opstelling van het eten was twijfelachtig (met schalen achter elkaar geplaatst) en de temperatuurcontrole liet te wensen over, waardoor gerechten niet goed gekoeld of verwarmd waren. Tijdens het ontbijt stond je in de rij voor een gebakken ei of omelet, terwijl er tijdens het avondeten een wachtrij was voor een stukje vis of vlees (de vis leek nog rauw en was niet goed doorbakken). We hadden een juniorsuite geboekt met uitzicht op zee, maar kregen eerst een suite met uitzicht op palmbomen en een sombere omgeving (geen zonnestraal te bekennen). Na veel gedoe kregen we uiteindelijk na één nacht toch een juniorsuite met zeezicht, maar moesten we extra betalen (20 euro per nacht) voor een tweede kamer. Het reserveren van restaurants à la carte was een hele opgave, terwijl de meeste tafels leeg bleven (nooit meer dan 10 gasten gezien?). De kamers waren weliswaar mooi en schoon, maar het personeel bij de receptie was zeer onvriendelijk en onbeschoft. Kortom, dit hotel voldeed zeker niet aan de verwachtingen van een vijfsterrenaccommodatie.





© 2007-2024 ReisChecker.nl