- Prijs / kwaliteit7
- Ligging8
- Service10
Dit hotel heeft een fijne sfeer en het personeel is erg gastvrij. Ik heb niets aan te merken.
Sluiten
Dit hotel heeft een fijne sfeer en het personeel is erg gastvrij. Ik heb niets aan te merken.
Een reis in april 2013 bracht ons naar een druk hotel vol met lawaaierige gasten uit Spanje. Hoewel lange broeken werden voorgeschreven voor het diner, negeerden veel Spanjaarden deze regel en droegen korte broeken. Dit was niet wat je zou verwachten van een 4-sterrenhotel. We hadden een luxe kamer geboekt met uitzicht op zee, maar in plaats daarvan kregen we een kamer met slechts een beperkt zicht op de zee, terwijl we vooral de daken en straten zagen. Het terras was omgeven door matglas, waardoor we vanuit onze zitpositie niets meer konden zien, niet van de zee en niet van iets anders (geen mooi uitzicht dus). Daarnaast was het eten teleurstellend; 's ochtends was er weinig variatie (altijd hetzelfde) en 's avonds was er weinig keuze en vaak was het eten te koud.
Ons verblijf in hotel Best Sabinal was erg aangenaam. We genoten van heerlijk eten met een ruime keuze, omringd door vriendelijk personeel dat ervoor zorgde dat alles altijd netjes en schoon was. Het enige minpuntje was de erg harde matras.
Alles was prima in orde, behalve de badkamer die wel wat verouderd was. We verbleven in kamer 506. De verhouding tussen prijs en kwaliteit was goed, maar een opfrisbeurt van de badkamer is zeker welkom.
Terug van een week all-inclusive, maar helaas viel de superior kamer ontzettend tegen. Er waren schimmelplekken in de badkamer, de badkraan zat los, het toilet bleef doorlopen en overal lag stof. Het eten was elke dag hetzelfde en er was weinig variatie. Het was dagelijks een uitdaging om een schone tafel te vinden in de eetzaal, uiteindelijk moesten we zelf afruimen en dekken. De animatie was teleurstellend en leek alleen gericht te zijn op oudere Spanjaarden. De openbare toiletten waren een nachtmerrie. De nieuwe directie moet nog flink aan de slag om dit hotel te verbeteren. Op dit moment verdient het eerder 3 sterren dan 4 sterren. Kortom: nooit meer!!!
Positief: de omgeving, de locatie, de tijd van het jaar en het klimaat. Minder positief: eentonig eten??? Al na 3 dagen wist je al precies wat er geserveerd zou worden, bijvoorbeeld het dessert dat elke dag hetzelfde was. Het ontbijt bestond uit oud brood of harde broodjes, met elke dag dezelfde belegopties, waardoor het al snel saai werd. Dit maakt dat ik niet nogmaals zou kiezen voor dit verouderde 3-sterrenhotel.
Voor de derde keer verbleven in hotel Sabinal en opnieuw onder de indruk van de prachtige locatie vlakbij het strand. Het eten was verrukkelijk en er was voor ieder wat wils. De kamers waren netjes, maar de badkamer kan wel een flinke opfrisbeurt gebruiken.
Dit is onze tweede bezoek aan Roquetas de Mar geweest en we verbleven in Hotel Sabinal. Het hotel maakt een mooie indruk van buiten, maar het is overal ontzettend druk. Of het nu bij het zwembad is, in het restaurant of 's avonds, de drukte is overal voelbaar. De geluidsisolatie lijkt van zeer matige kwaliteit te zijn, aangezien je zelfs de buren hoort douchen, hoesten en naar het toilet gaan. Het zwembad is 3 meter diep, waardoor iedereen zich in het ondiepe gedeelte verzamelt of aan de rand hangt. De avondanimatie duurt behoorlijk lang. Gelukkig kunnen we absoluut niets negatiefs zeggen over het eten! Het is zeer gevarieerd en heerlijk. Ongetwijfeld het beste eten dat we ooit in een Spaans hotel hebben gehad (en mijn partner is kritisch als het op eten aankomt)! Kortom, Roquetas is een bestemming die het oude Spanje terugbrengt, met een mooie wandelboulevard vol met gezellige restaurants en winkels. Het hotel is drukbezocht, maar het eten maakt alles goed!
zat 7 hoog op 724 jammer dat je de hele nacht een motor op het dak hoorde draaien en erg gehorrig is .bedden zijn zeer goed ook een koelkastje zou geen luxe zijn personeel was zeer vrirendelijk
Het hotel was prima. Het eten was lekker, de service was goed, klantvriendelijk. Ook heel wat mogelijkheden voor de kinderen.