ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Lopesan Catarina

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ons verblijf van 11 dagen in dit hotel in kamer 268 was voornamelijk te wijten aan het kleine, maar fijne aquapark. Dat was absoluut de ster van de show in dit hotel dat verder nogal middelmatig was. De kamers waren ruim, al mocht de onze wat opfrissing gebruiken - toch werden we dagelijks voorzien van schone handdoeken en een snelle reparatie van de airconditioning. Het restaurant bood een typisch hotelmenu aan, niets spectaculairs en een gebrek aan lokale gerechten. Gelukkig maakte de animatie het goed met hun topshows en het vriendelijke personeel verdiende zeker een pluim. Helaas waren de andere gasten het grootste minpunt van ons verblijf. Ze gedroegen zich als varkens, lieten overal afval slingeren en negeerden zelfs basale fatsoensnormen. Gelukkig maakte het attente personeel dit enigszins goed door constant achter hen op te ruimen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Wat een fantastische ervaring in dit hotel! Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Onze kamer, nummer 178, had een prachtig terras dat uitkeek op de tuin. Elke dag werd de kamer grondig schoongemaakt door de housekeeping, en het was zelfs mogelijk om aan te geven op welk tijdstip je voorkeur had voor de schoonmaak. Het buffetrestaurant was een culinair feest, met heerlijk eten dat continu werd aangevuld. 's Avonds was er na de kinderanimatie altijd een leuke show, die elke avond weer iets nieuws bood. De ligging van het hotel was ook perfect, met de duinen van Maspalomas op loopafstand. Bovendien waren de bezienswaardigheden gemakkelijk en voordelig te bereiken met het openbaar vervoer. Dit hotel is absoluut een aanrader voor een geweldige vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Onze vakantie was over het algemeen heel fijn, maar er waren een paar minpuntjes die opvielen. De accommodatie was prachtig, maar ook behoorlijk groot, waardoor het in het begin even zoeken was met welke lift je het beste ergens kon komen. Het zou handig zijn geweest als er een duidelijke plattegrond was of wat meer borden die de weg wijzen. Onze standaardkamer was comfortabel voor drie personen, de bedden en slaapbank waren heerlijk en de kamer werd elke dag schoongemaakt. Helaas viel het restaurant tegen. Het was vaak lastig om een zitplaats te vinden en de bediening kon niet goed bijhouden met het afruimen en opnieuw dekken van de tafels. Het was frustrerend om te wachten op eten, omdat de bakken regelmatig leeg waren en het lang duurde voordat ze werden bijgevuld. Ook was het eten niet altijd even warm, hoewel het over het algemeen wel smakelijk was. De kamers waren erg gehorig, waardoor geluiden van de buren en de avondshows van het animatieteam tot laat in de avond goed te horen waren. Gelukkig was de tuin wel prachtig en het toevoegen van wat extra zitjes zou het nog aangenamer maken. Al met al hebben we een leuke week gehad, maar we twijfelen of we hier twee weken zouden kunnen verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het hotel was erg gezellig, maar het eten liet wat te wensen over. Veel gerechten leken op elkaar en waren lauw, en het ijs was zo zacht dat het leek op een milkshake. Helaas had het zwembad ook zijn gebreken. Er waren kapotte tegels rondom het zwembad, wat ervoor zorgde dat mijn zwemshort beschadigd raakte. Daarnaast waren de tegels glad, waardoor je makkelijk kon uitglijden als je uit het water kwam. Ook binnen het zwembad waren er kapotte tegeltjes te vinden. De sfeer was er over het algemeen rustig, op het moment dat het animatieteam muziek begon te spelen. Anders was het er heel stil en rustig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Verblijvend in Gran Canaria voor 12 dagen was de locatie geweldig! Het was gemakkelijk en betaalbaar om met de taxi overal te komen, maar ook op loopafstand van Yumbo, Cita en de boulevard. Helaas liet het hotel wat te wensen over. De kamers werden niet goed schoongemaakt, er was schimmel in de badkamer en de deuren en lijsten waren flink beschadigd. Ook hadden we last van mieren in onze kamer en op het balkon, wat ook in andere kamers het geval was. Op de laatste dag vonden we ze zelfs in bed (gelukkig vertrokken we daarna!). Het avondeten in het restaurant was goed en gevarieerd, maar het viel op dat veel medewerkers in het hotel chagrijnig keken. Bij het zwembad aten we 's middags, maar hier was het eten wat eentonig, bijna elke dag hetzelfde. De tegels bij het zwembad waren extreem glad, gelukkig hadden we waterschoenen voor de kinderen. Er lagen ook veel kapotte tegels bij het kinderbad. De glijbanen waren wel leuk, maar het was jammer dat je er niet samen met je kind vanaf mocht. De prachtig onderhouden tuinen rondom het hotel zagen er luxe uit en droegen bij aan de sfeer. Helaas mochten we op de dag van vertrek niet meer lunchen in het restaurant, hoewel onze ophaaltijd pas om 14:30 was, dat was erg teleurstellend. Gelukkig was het animatieteam geweldig en zorgden ze voor leuke shows! Complimenten daarvoor! Ondanks enkele minpunten hebben onze kinderen gelukkig wel genoten en dat is het belangrijkste.

Melden


Reisperiode: juni 2019

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Wij zijn 10 dagen in dit all-inclusive hotel geweest en we hebben een geweldige vakantie gehad! Het hotel was schoon en het personeel vriendelijk. De kamers waren prima. Het eten was in buffet vorm en lekker. Voor ieder wat wils. Dit geld voor ontbijt, lunch en diner. Het entertainment was ook heel leuk. Iedere avond was er een voorstelling of spelavond oid. De kids werden ook niet vergeten. Iedere dag kinderdisco na het diner em iedere dag activiteiten. Alles bij elkaar was het gewoon top. We gaan zeker nog eem keer terug!

Geboekt bij

Thomas Cook
Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl