ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Oleander

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Na een verblijf van 8 nachten kan ik zeggen dat dit hotel gemengde gevoelens bij me heeft achtergelaten. Het was prettig om te zien dat de hotelkamer in orde was: van airconditioning tot comfortabele bedden en een schoon interieur met een fijn balkon. Dagelijks werd de kamer schoongemaakt en de handdoeken werden vernieuwd, wat zeker een pluspunt was. Echter, het hotel laat steken vallen op het gebied van het restaurant en het personeel. Het merendeel van de gasten was Duitstalig en dat was duidelijk merkbaar in de dienstverlening. Communicatieproblemen waren aan de orde van de dag, aangezien veel personeelsleden slechts Spaans, Duits of soms Frans spraken, maar Engels leek een struikelblok te zijn. Wat betreft het eten, laat ik het zo zeggen: er was zeker ruimte voor verbetering. Sommig vlees was te rauw, terwijl de broodjes juist te ver waren gebakken. Zelfs een simpel gebakken ei leek een uitdaging voor de keuken. Bovendien was de benadering van het personeel tijdens de maaltijden nogal opdringerig, wat afbreuk deed aan de eetervaring. Kortom, voor een comfortabele slaapplek is dit hotel zeker geschikt, maar verwacht niet te veel van de eetgelegenheden en de service!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik verbleef hier voor een periode van 4 nachten. Over het algemeen was mijn ervaring goed. Het personeel was grotendeels vriendelijk en het eten was gewoon oké, niet bijzonder maar zeker niet slecht te noemen. Echter, de kamer liet wel te wensen over. Visueel leek alles in orde, maar de badkamer was gevuld met mieren en oogde niet helemaal fris. Ondanks dat we dit probleem twee keer hebben aangekaart, werd er pas na de tweede melding actie ondernomen door een medewerker. Helaas was dit slechts van korte duur, aangezien de mieren al snel weer aanwezig waren. Het leek erop dat de receptie in eerste instantie niet serieus genoeg omging met ons bezwaar over de ongemakkelijke situatie van mieren in de badkamer, en zelfs op het toilet. Dit was teleurstellend, aangezien het verblijf anders positief had kunnen zijn. De locatie van het hotel was echter wel goed.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het hotel is vrij standaard, zonder veel uitspringende kenmerken. De kamers hebben geen airconditioning, alleen verwarming. Het eten is redelijk, maar niet spectaculair. Gelukkig is de locatie van het hotel goed, met het strand dichtbij en goede bereikbaarheid met de bus. De service is vriendelijk en efficiënt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is absoluut een aanrader! Het ontbijt was heerlijk en het personeel was erg vriendelijk. Met name de dames bij de receptie, vooral de Franse vrouw in de ochtend/middag, waren zeer attent. Helaas hadden we wel pech met het weer in maart 2025, veel regen gezien!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een prachtig hotel met een heerlijk en uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel. Toen we om een extra kussen vroegen vanwege de zachtheid van de huidige, kregen we er meteen een bij. Ook wilden we graag langer in onze kamer blijven en na een kleine bijbetaling was dit geen enkel probleem. De kamers worden dagelijks schoongemaakt, tenzij de 'niet storen' hanger wordt opgehangen. Hoewel de kamers wat gehorig zijn, hadden we geluk met een kamer naast het trappenhuis en hoefden we alleen rekening te houden met één kant 'buren'. Het binnenzwembad is wat aan de kleine kant, maar biedt gratis toegang tot twee soorten sauna's en verschillende douches. Op dit moment was er wat werkzaamheden bij het zwembad, waar naar alle waarschijnlijkheid eerst een jacuzzi stond afgebeeld



© 2007-2025 ReisChecker.nl