ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Beverly Park

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8

We hebben hier een geweldige tijd gehad! Het was wel grappig, want tijdens ons verblijf waren wij de enige Nederlandse gasten. Het voelde bijna alsof we gewoon weer in Nederland waren, waar we immers overal Nederlanders tegenkomen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging5
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid2

Ons verblijf van 8 dagen in Beverly Park was een regelrechte nachtmerrie. We hebben binnen een uur drie keer van kamer moeten wisselen, vanwege foute boekingen en gebreken zoals een niet-functionerend toilet en kasten die niet open konden. Het beloofde zeezicht bleek uitzicht op een dak zonder enige privacy. De aanwezigheid van mieren op het bed maakte de kamer ronduit smerig. Het eten was elke dag hetzelfde: smakeloos, vet en koud, alleen het ontbijt was acceptabel. Het zogenaamd verwarmde zwembad was ijskoud, waardoor we onze dochter maar in de jacuzzi lieten spelen. Het personeel sprak geen Engels en was snel beledigd. Met voornamelijk onvriendelijke Duitse gasten was de sfeer ver te zoeken. Kortom, dit hotel is voor ons nooit meer een optie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service5

Na een afwezigheid van 2 jaar hebben we opnieuw een week doorgebracht in BP. Voor ons is dit nog steeds de perfecte uitvalsbasis in PDI. Het personeel bij de receptie spreekt ook Nederlands, afhankelijk van wie je tegenkomt. Het systeem van geld op je kamerpas zetten is enigszins omslachtig, maar als je iets wilt kopen (zoals Xander en Nicole), moet er nou eenmaal betaald worden. Kwaliteit kost immers geld. Het resterende bedrag op de pas krijg je bij vertrek terug. Hoewel hier en daar verbeteringen aan het hotel nodig zijn, zien wij het nog steeds als een plek om te overnachten en te eten. Het eten haalt niet de kwaliteit van RIU, maar dat is voor ons geen vereiste. Wij hadden toevallig een kamer helemaal aan het einde van de gang, met 2 balkons en uitzicht op zee. Het kon niet mooier.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10

Dit hotel bevindt zich op een rustige locatie net buiten het bruisende stadscentrum. Vanaf hier is het slechts 200 meter lopen naar het prachtige lange zandstrand en de vuurtoren. Een klein minpuntje is dat je, vooral voor oudere gasten, altijd de trappen op moet naar de boulevard en het centrum. Nederlandse reisorganisaties bieden dit hotel niet langer aan, wat resulteert in een gevarieerd internationaal gezelschap van Duitsers, Belgen, Italianen, Engelsen, Scandinaviërs en Oost-Europeanen. Onze kamer op de vierde verdieping bood een prachtig uitzicht op zee. Hoewel de kamer niet erg ruim was, voldeed het prima aan onze behoeften, aangezien we er voornamelijk waren om te slapen. We overwegen volgend jaar weer terug te keren. De service van de touroperator was uitstekend; we waren de enige twee gasten die aankwamen en werden snel met een taxi naar de accommodatie gebracht.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service6

Afgelopen november hebben we een week doorgebracht in BP. Dit hotel wordt niet aangeboden door de grote Nederlandse reisorganisaties, wat ervoor zorgt dat er gelukkig weinig Nederlanders zijn. We waren omringd door een diverse groep Scandinaviërs, Polen, Duitsers, Engelsen en Italianen. Het hotel is rustig gelegen, vooral als je een kamer met uitzicht op zee hebt, en binnen 2 minuten sta je op het lange strand richting Maspalomas. Het eten en de kamers waren prima, zonder franjes, maar dat was voor ons geen probleem. Het personeel was vriendelijk en bij de receptie werkte een Nederlandse dame, dus er waren geen taalbarrières. Wij zijn van mening dat we volgend jaar weer terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8

Het hotel is populair en daardoor kan er soms een rij ontstaan bij het ontbijtbuffet, wat voor wat chaos kan zorgen (maar de rij lost snel op). Het dinerbuffet is betaalbaar en redelijk van kwaliteit. Verwacht geen haute cuisine voor 9 euro per persoon exclusief drankjes. Het personeel is vriendelijk, zowel in het restaurant als bij de receptie. Een pluim voor het kamermeisje op de zesde verdieping, zij werkt hard en blijft altijd vrolijk en behulpzaam. De kamers zijn zeer schoon maar niet al te ruim, met comfortabele bedden en een balkon. De kamer wordt dagelijks schoongemaakt, lakens worden elke 3 dagen verschoond en handdoeken elke 2 dagen. Voor mensen die slecht ter been zijn, is dit hotel minder geschikt vanwege de vele trappen naar het centrum. Men kan in het hotel auto's huren en tickets kopen voor verschillende attracties en excursies. Er is dagelijks animatieprogramma. Een minpunt is dat slechts één van de drie gastenliften werkte, wat niet genoeg is voor het aantal gasten in het hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Gewoon doen! Wij hebben een fantastische tijd gehad tijdens ons verblijf van acht dagen. We hadden geboekt bij een reisorganisatie en werden goed begeleid rondom het hele eiland. Het weer was prachtig, het hotel was goed, de kamers waren mooi en werden elke dag schoongemaakt. Het beddengoed werd om de twee dagen verschoond. Het ontbijt was heerlijk, maar het avondeten was niet altijd warm genoeg. Het personeel was vriendelijk en er was elke avond wel iets te beleven in de bar. Wij komen volgend jaar zeker terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid9

Het hotel was prima, al was het personeel niet enorm vriendelijk. Toch hebben we een fijne vakantie gehad, mede dankzij de gunstige ligging vlak bij het strand. Het huren van twee ligbedden en een parasol kostte slechts 7,50 euro extra. De taxikosten vielen mee en het personeel bij de receptie sprak zelfs Nederlands, wat erg handig was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

Het eten was lekker en de kamers werden goed schoongemaakt, al zijn ze wel wat verouderd. Helaas waren de vloerkleden in de kamers groen en vettig, en roken de matrassen ook vettig. De geur was allesbehalve fris en het leek alsof zowel de matrassen als de vloerkleden al zo'n 30 jaar oud waren. Gelukkig roken de kussens om op te slapen wel fris. Groetjes, Nicole.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

Het Beverly Park Hotel is een fantastische accommodatie. Het personeel is erg gastvrij en bij aankomst werden we verrast met een prachtig uitzicht op zee vanuit onze kamer, hoewel we dit niet specifiek hadden geboekt. Het bijboeken van deze garantie is echter zeker aan te raden. Onze kamer was brandschoon en werd dagelijks keurig schoongemaakt, inclusief het vervangen van handdoeken en opmaken van de bedden. Hoewel het hotel alleen een buffetrestaurant heeft, was de kwaliteit zeker goed genoeg voor de prijs die we hebben betaald, vooral omdat we hadden gekozen voor all-inclusive. Dit bleek voordelig te zijn, vooral qua drankjes in vergelijking met halfpension. Voor gasten zonder all-inclusive is er de optie om een bedrag naar keuze op de hotelkamersleutel te laten zetten bij de receptie, waarmee drankjes betaald kunnen worden. Het zwembad en de tuin van het hotel worden goed onderhouden en bieden volop mogelijkheden om van te genieten. De handdoekenservice is uitstekend: voor een borg van 20 euro kun je drie keer per week handdoeken omruilen en krijg je bij vertrek 14 euro terug. Kortom, een absolute aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid2

Nou ja, zo gaat dat dan. We hebben al zo'n 10 keer de Canarische Eilanden bezocht. Voor de 5e keer verbleven we in Playa del Inglés. Ook deze keer weer. Dit hotel heeft een prachtige ligging aan zee. We hadden een kamer op de 6e verdieping met een geweldig uitzicht. Het eten was prima. Helaas was het erg druk en chaotisch in de eetzaal. De nachtclub was rommelig en het personeel leek ontevreden en onvriendelijk. Gelukkig was de service bij de receptie wel goed geregeld. Het hotel heeft wat achterstallig onderhoud. Kortom, een tja, een B-hotel met 3 sterren? 1 ster voor de locatie en 2 sterren voor het eten. De derde ster... ik vraag me af waar die voor bedoeld is. Na al die bezoeken aan Playa del Inglés weten we inmiddels wat we kunnen verwachten. Groetjes, Toine en Birgit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging4
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid2

Na zojuist teruggekeerd te zijn van ons verblijf in hotel Berverly Park, voelen we ons gemengd over onze ervaring. De ontvangst liet zeer te wensen over, met een receptie die weinig Engels sprak en een onvriendelijke houding. Het systeem van 10 euro op je kamerpas zetten om iets te kunnen kopen vonden we nogal onhandig. Gelukkig was het ontbijt wel van goede kwaliteit, maar het avondeten liet te wensen over. De kamers waren klein en duidelijk toe aan renovatie, met verouderde voorzieningen zoals een prehistorische televisie en het ontbreken van een koelkast. Het was ook erg gehorig, wat een goede nachtrust bemoeilijkte. Echter, het zwembad was wel ruim en bood voldoende plek voor iedereen. Al met al hebben we een redelijke vakantie gehad, maar we zullen hier niet snel weer boeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service6

Ons verblijf in dit hotel was aangenaam en comfortabel. Alles was netjes en goed georganiseerd. Hoewel het uitzicht op andere hotels gericht was, mocht het zicht zeker niet klagen. De ligging van het hotel, op slechts 10 minuten wandelen van het centrum van het stadje, bood een schilderachtige route langs de kust met prachtig uitzicht. Onderweg kwamen we lokale ambachtslieden tegen die houtsnijwerk verkochten, evenals een overvloed aan hagedissen die langs de muren scharrelden richting Maspalomas. De uitgestrekte stranden en de betoverende zandduinen van Maspalomas waren absoluut adembenemend. Een kleine ergernis waren de opdringerige restaurantmedewerkers die je probeerden binnen te lokken, wat me in 2005 nog wel eens gestrest kon maken. Gelukkig was de autoverhuur naast het hotel een plezierige ervaring met vriendelijk personeel. Het eiland zelf is prachtig en ik raad zeker aan om een bustour te maken om de adembenemende bezienswaardigheden te ontdekken, waaronder de indrukwekkende krater in het midden van het eiland.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service8

We hebben genoten van ons verblijf buiten, ondanks een paar kleine minpuntjes. Helaas waren de zwembaden erg koud, wat jammer was. De service was over het algemeen goed, al waren we niet tevreden met onze eerste kamer en moesten we extra betalen voor een andere kamer. Ondanks dat hebben we ons goed vermaakt en leuke mensen ontmoet. We zullen zeker weer terugkomen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel heeft de afgelopen jaren regelmatig onze voorkeur gehad. Helaas was er een miscommunicatie bij onze recente reservering. Ondanks onze vroege boeking kregen we te horen dat er geen kamer beschikbaar was vanwege overboekingen. Dit bleek te wijten aan dubbele boekingen door annuleringen. Het is belangrijk om te onthouden dat zelfs bij een vroege reservering er geen garantie is op een plekje in dit hotel, vanwege mogelijke overboekingen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6

Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en de service was top. De kamers zijn brandschoon en de kamer met uitzicht op zee is een absolute aanrader! In het hoogseizoen is er airconditioning beschikbaar. De kamer wordt dagelijks goed schoongemaakt. Het grote buffetrestaurant biedt een ruime keuze aan gerechten, van salades tot warme maaltijden, van de grill tot het dessertbuffet. De prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend. De zwembaden waren geweldig! Er is animatie aanwezig, met activiteiten zoals Bingo, sangria demonstraties, minidisco, aquagym, darten en boogschieten. De ligging van het hotel is ideaal, rustig gelegen aan de boulevard en op slechts 200 meter van het strand. Via ongeveer 100 treden bereik je de boulevard die leidt naar het centrum van Playa del Ingles, op ongeveer 1,5 kilometer afstand. Verwacht geen overdreven luxe, het is een 3-sterrenaccommodatie op een geweldige locatie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid10

Onze ervaring in Beverly Park was fantastisch. Hoewel de kamers niet extreem ruim waren, waren ze wel elke dag netjes schoongemaakt en kregen we dagelijks nieuwe handdoeken. We hadden gekozen voor halfpension en het ontbijt was heerlijk met veel variatie. Het personeel bij de receptie was ook ontzettend vriendelijk. De ligging van het hotel ten opzichte van het strand en het centrum was niet ideaal, aangezien je eerst een steile trap moest beklimmen en vervolgens zo'n 15 minuten moest lopen om op de Boulevard te komen. Desondanks hebben we een geweldige vakantie gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging9
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid5

Het eten bij Beverly Park in Gran Canaria is een grote afknapper! Na een klacht te hebben ingediend bij de reisorganisatie, kunnen we wel zeggen dat de kamer in orde was. Gelukkig hadden we een comfortabel bed en een schone badkamer, en het ontbijt was ook prima. Elke dag kregen we schone handdoeken. Maar het eten was echt ondermaats. We kregen rauwe kip en ook de pangas filet was niet goed bereid, volgens hen was het gewoon wat vochtig. Ze probeerden het slechte eten zelfs goed te praten door te zeggen dat het buiten warm was en ze daarom het eten lauw serveerden. Onzin! De frieten dreven in een bak vol vet en de varkensspies bestond voor 80% uit vet en nauwelijks vlees. Zo kan ik nog wel tien andere dingen noemen. Ons advies: vermijd dit restaurant ten alle tijden! Het eten was echt een ramp.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service7

Voor de tweede keer verbleven we in dit hotel, na een eerste bezoek tien jaar geleden. Het was fijn om te zien dat veel van het personeel nog steeds hetzelfde was. Helaas liet onze eerste kamer te wensen over, met kapotte bedden en een versleten badkamer die dringend aan renovatie toe was. Gelukkig kregen we snel een andere kamer aangeboden, al moesten we hiervoor wel extra betalen. Het was teleurstellend dat de zwembaden ijskoud waren en dat de enige toegang tot de boulevard via een lange trap was. Desondanks hebben we een fantastische vakantie gehad en overwegen we zeker om in de toekomst weer naar dit hotel terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6

Dit prachtige hotel is gelegen op een schilderachtige en charmante plek. Het heeft vele voordelen, waaronder de nabijheid van het strand, een schitterend uitzicht (vooral als je een kamer met zeezicht boekt), vriendelijk personeel, lekker eten en zelfs een paar medewerkers die Nederlands spreken. Desondanks zijn er ook wat nadelen, zoals het feit dat niet alle drankjes zijn inbegrepen bij het all-inclusive arrangement (dus geen cocktailtjes), lange wachtrijen voor drankjes tijdens het diner en bij de avondanimatie, de animatie binnen plaatsvindt terwijl er buiten niets te doen is, en het beleid van het hergebruiken van handdoeken gedurende twee dagen. Over het algemeen zou ik dit hotel zeker aanbevelen vanwege de prachtige locatie en andere positieve aspecten!

Melden


Reisperiode: juli 2018

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Goed hotel. All inclusive een beetje hetzelfde iedere dag. Receptie personeel niet echt behulpzaam. Personeel spreekt slecht engels.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl