ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Aldemar Knossos Royal Village

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een fantastische tijd hebben we gehad bij Knossos Royal Aldemar in Kreta, Griekenland tijdens onze herfstvakantie. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen en konden we meteen genieten van een lunch terwijl onze kamer nog gereed werd gemaakt. Verrassend genoeg werden we geüpgraded naar een prachtige villa vanwege conferenties in het hotel, en werden we begeleid naar een villa met ons eigen privézwembad, gedeeld met slechts een paar andere huisjes. Het ontbijt en diner waren absoluut fantastisch, met telkens weer een grote variatie aan gerechten. Speciale lof voor de keuken en het overheerlijke dessert. Meneer Odyssea zorgde ervoor dat ons verblijf in zijn gedeelte onvergetelijk was, met attente service en duidelijk veel ervaring. Hoewel de lunch enigszins tegenviel vanwege veel koude gerechten, kon de poolbar en het vriendelijke personeel daar zeker een glimlach op ons gezicht toveren. De schoonmaak was ook uitstekend, zo werd een ongeluk met nagellak van mijn vriendin direct en professioneel opgelost. De cocktails bij de hoofdbar waren heerlijk en de service was top. Dit was onze eerste ervaring met een all-inclusive vakantie, maar zeker niet de laatste. We overwegen zeker om terug te keren naar deze geweldige plek. Bedankt voor alles!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De ruime kamers worden goed onderhouden en verdienen een pluim voor de netheid. Voor liefhebbers van wandelingen is het park ideaal vanwege de omvang, maar voor wie juist komt om te ontspannen is dit minder geschikt. Het hotel beschikt over meerdere zwembaden en voldoende ligbedden, al is het water wat zout. Helaas laten niet alle douches bij de baden het even goed werken. Het beleid van de beveiliging dat je je gehuurde scooter op de personeelsparkeerplaats moet zetten en het late ontdekken daarvan kan een ongemakkelijk gevoel geven. Ook de receptie krijgt een minpunt voor het wisselende antwoord op verzoeken om later uit te checken, hoewel er gelukkig wel alternatieven geboden worden bij een late vlucht. De locatie van het hotel is moeilijk bereikbaar met een niet-ideale weg er naartoe. Kortom, het verblijf was aangenaam maar niet geheel bevredigend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Prachtig hotel met een unieke architectuur, maar het kan een uitdaging zijn met de vele trappen. Houd er rekening mee dat je regelmatig vliegtuigen zult horen overvliegen, wat voor sommigen wat hinderlijk kan zijn. De service is over het algemeen goed, maar af en toe schiet de schoonmaak van de kamers tekort.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een prachtig hotel met meerdere zwembaden en uitstekende eetgelegenheden. Hoewel het menu iets minder uitgebreid was dan vorig jaar, is dit te wijten aan de verandering van eigenaar. Het personeel is ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam, altijd klaar om te helpen met welke vraag dan ook. De kamers zijn toe aan renovatie, wat ook dit jaar zal gebeuren. We hebben hier nu al twee jaar op rij genoten en zullen zeker nog eens terugkomen. Helaas moeten we het even hebben over het animatieteam... Dit team was het slechtste dat we ooit zijn tegengekomen tijdens onze reizen naar Griekenland en Turkije. De leden waren Italiaans en Frans en spraken alleen met hun landgenoten, waardoor ze de rest van de gasten negeerden. Echt teleurstellend. Desondanks willen we al het personeel bedanken voor opnieuw een fantastische vakantie in Aldemar Knossos. Chrysa, Paulina, Ilias, Thalia, Fanny, jullie zijn geweldig! Ook de bar is niet te vergeten, waar je heerlijke cocktails kunt krijgen. Manos, Yana en Robert, bedankt voor de uitstekende drankjes. Groetjes van Ed en Doreen Willemsen uit Wehl, Nederland.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het park was prachtig met ruime bungalows die allemaal een eigen zwembad hadden. Geen gedoe met vroeg handdoeken neerleggen hier! Hoewel het een 5-sterrenaccommodatie was, voldeed het niet aan alle verwachtingen die ik gewend ben van andere 5-sterrenlocaties waar ik eerder verbleven heb. Onze verblijf was op basis van all-inclusive. Helaas kreeg je slechts één keer drinken in de koelkast op de kamer en moest je voor de koffiecups €1,50 per stuk betalen. De schoonmaak van de kamer duurde slechts 7 minuten, waarbij het bed werd opgemaakt, de prullenbak leeggemaakt en gedweild, maar er werd niet geveegd, dus bleef er vuil liggen. Als je nieuwe handdoeken voor bij het zwembad wilde, moest je ze op de grond leggen en wachten tot de middag, wat soms onhandig was. Een beter systeem voor handdoekeninlevering zou handig zijn. Het personeel was over het algemeen vriendelijk, behulpzaam en gastvrij. De customer manager was uitzonderlijk en stond altijd klaar om te helpen. De avonden waren een beetje saai, zonder entertainment zoals een DJ of live muziek. Misschien kwam dit door het tijdstip van het jaar (mei), maar ook dat vond ik niet bepaald 5-sterrenwaardig. Ik overweeg wel om terug te keren, vooral omdat er in september renovaties en aanpassingen gepland zijn. Ik ben benieuwd of deze verbeteringen de ervaring zouden veranderen.

Melden


Reisperiode: juli 2017

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

echt super net en luxe hotel. Had zelfs een prive zwembad wat wij niet van te voren wisten. Aan het strand. Eten erg goed. Nette kamers en aardige mensen.

Geboekt bij

Sunweb
Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl