ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Andromaco

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Hoewel de locatie van het hotel aangenaam was en de ervaring over het algemeen acceptabel, was het duidelijk dat er enige verwaarlozing aan de orde was. Het voorstel om in het hotel te dineren vanwege beperkte eetgelegenheden en het onervaren personeel, was niet overtuigend. De kamers waren redelijk, maar een onverwacht bezoek van een ongenode gast, een hardnekkig



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De ligging was top, de kamer was knus en het personeel erg vriendelijk. Helaas was het verblijf geen succes vanwege een slecht werkende airconditioning bij temperaturen boven de 40 graden. Ik meldde dit om 16.00 uur, maar het leek eerst op een vals alarm. Later op de avond, rond 22.00 uur, bleek de kamer bloedheet te zijn. Ondanks het snelle handelen van de receptioniste, lukte het niet het probleem op te lossen. Na het proberen van twee andere kamers, bleek de airco in het hele hotel te haperen. De vriendelijkheid en inzet van de receptioniste verdienen wel lof. Toen we vroegen om op zijn minst een ventilator voor de nacht, kregen we een oude, stoffige ventilator uit lang vervlogen tijden. De aanblik van zo'n vieze ventilator was teleurstellend. Na een warme nacht met een stoffige ventilator, had ik op z'n minst een gratis kopje koffie verwacht in plaats van er €1 voor te moeten betalen. Een incidenteel defect aan de airco kan gebeuren, maar het lijkt een terugkerend probleem gezien eerdere recensies. Het feit dat er geen excuses werden aangeboden in de vorm van een gratis kopje koffie voor het ongemak, begrijp ik niet. Al met al, zou ik deze accommodatie niet aanbevelen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Onlangs verbleven we in een hotelappartement en helaas was onze ervaring verre van positief. Bij aankomst bleek de kraan kapot te zijn en moesten we tot ons vertrek wachten op reparatie. De parkeersituatie was een puinhoop, met onduidelijke regels en mogelijke wegsleepacties. Klanten werden met weinig respect en schaamte behandeld, met vertragingen en onbeschofte opmerkingen. Er was ook sprake van vragen om extra toeristenbelasting zonder duidelijke reden. Het was een teleurstellende ervaring waarbij het gebrek aan organisatie duidelijk naar voren kwam. Het spijt me dat ik deze recensie moet schrijven, maar eerlijkheid is belangrijk, zelfs als het om slechte ervaringen gaat.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het hotel heeft zeker in het verleden een charmante uitstraling gehad, vergelijkbaar met de sfeer van hotels aan de Italiaanse Amalfikust. Echter, door de tand des tijds is de accommodatie verouderd en versleten geraakt. Ondanks het vriendelijke en behulpzame personeel, valt het moeilijk positief te beoordelen vanwege het gebrek aan comfort. De badkamers zijn gedateerd, de matrassen en kussens zijn hard, er is geen minibar en de airconditioning laat te wensen over. De ligging, hoog en enigszins afgelegen, biedt een prachtig uitzicht en het zwembad is een pluspunt voor verkoeling in de warme maanden. Helaas is het zwembad wel toe aan een goede schoonmaak en herstel van de tegelvoegen. Het ontbreken van een lift maakt de toegang moeilijk, vooral voor gasten die slecht ter been zijn. Het hotel is niet ver van het centrum, ongeveer 1 km, maar vanwege de smalle en bochtige weg is het raadzaam om gebruik te maken van de pendeldienst die elke 40 minuten rijdt. De parkeerplaats, gelegen op een aangrenzende helling, is niet erg groot. Er is geen restaurant, slechts een eenvoudige snackbar aanwezig. Een renovatie is absoluut noodzakelijk om dit prachtige hotel gastvrijer en comfortabeler te maken voor de gasten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

In Taormina gevestigd zijn mocht in geen geval de hoge prijs rechtvaardigen voor hetgeen de accommodatie bood. Bijna €180 voor één nacht, met toeristenbelasting en extra kosten, voor een kamer op de begane grond met een gedeeld balkon met de receptie wat weinig privacy bood. De doucheruimte had een deur die nauwelijks sloot, en toen ik dit aan de receptioniste meldde tijdens het uitchecken, leek ze het voorval te negeren. Het welkomstgevoel was minimaal, beperkt tot het vragen van onze documenten en of we een kaart wilden. Als voormalig receptioniste weet ik dat gasten het moment van aankomst altijd cruciaal vinden, maar hier kregen we geen informatie over de faciliteiten, ontbijt- en uitchecktijden of iets anders. In de kamer was voor slechts één persoon handdoeken voorzien en toen we dit meldden kregen we slechts één extra handdoek. Het ontbijt bestond uit wat warme yoghurt, fruit en een kapot koffiezetapparaat. De kwaliteit van de koffie laat nog veel te wensen over. Het zwembad zou beter zijn met comfortabele ligstoelen en als kinderen er niet vrijelijk konden spelen en duikwedstrijden houden.



© 2007-2025 ReisChecker.nl