ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Lebron

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1

Dit hotel was een regelrechte nachtmerrie; ik heb nog nooit zoiets verschrikkelijks meegemaakt. Het personeel was nors en sprak amper een woord Engels. De kamer was een chaos: er was een lek in het plafond, brandplekken in de dekens, de kluis deed het niet en de televisie werkte evenmin. De badkamer was nog viezer dan de kamer zelf en bijna te smerig om in te douchen. Het ontbijt was ronduit teleurstellend; het verse brood van de eerste dag was de tweede dag net beton geworden. De messen waren vuil en er was alleen jam als beleg. Een andere gast vroeg om vlees op zijn brood en kreeg spek dat tussen de resten lag van mensen die al hadden ontbeten en hun eigen spek hadden meegenomen. Natuurlijk was deze gast furieus. De lift leek op instorten te staan en was ronduit gevaarlijk. Dit hotel was werkelijk een hel op aarde. Ik kan me niet voorstellen dat de andere positieve recensie over hetzelfde hotel gaat, dat is gewoon onmogelijk. Ik raad aan om ook op andere websites naar recensies te kijken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid1

Dit hotel is een regelrechte nachtmerrie. Met veel hotelservaring op zak, variërend van basic tot luxe, kan ik met zekerheid zeggen dat dit hotel ver ondermaats presteert. De hygiëne laat sterk te wensen over, met schimmel in de badkamer en smoezelige handdoeken. Het ontbijt was een lachertje, met oud brood dat duidelijk al twee dagen oud was. De lift voelde bijna gevaarlijk aan en het personeel was allesbehalve behulpzaam, gezien het feit dat ik na twee dagen nog steeds geen schone handdoeken had. Het is een regelrechte schande dat dit hotel nog steeds wordt aanbevolen in reisgidsen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging5
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid1

Vanaf het moment dat we incheckten bij het hotel, was de ontvangst allesbehalve gastvrij. De medewerkster achter de balie was druk in een privégesprek verwikkeld en liet ons minstens 10 minuten wachten. Toen beweerde ze dat er nog niet betaald was, terwijl we de bevestiging van de betaling van het reisbureau konden tonen. De sleutel werd nonchalant op de balie gegooid en dat was meteen het laatste beetje service dat we kregen. De dekens vertoonden brandplekken, de lakens hadden vlekken, de tv-stekker was gesmolten door kortsluiting, er lagen haren in de badkuip, het handdoekrek hing bijna van de muur en het ontbijt was een regelrechte ramp. Alsof dat nog niet genoeg was, was de lift ook kapot en stopte soms een halve meter te hoog of te laag. Kort samengevat: Parijs was geweldig, maar dit hotel was een absolute no-go!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service8

Dit hotel is basic, maar heeft wel schone en vredige kamers. Gelegen in het hartje van Parijs, op een steenworp afstand van het dichtstbijzijnde metrostation.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service2

Het personeel van het hotel was alles behalve gastvrij en behulpzaam. Toen we midden in de nacht terugkwamen, troffen we een medewerker slapend aan op de bank. Na 15 minuten proberen hem wakker te maken, vertelde hij ons doodleuk dat we zelf de sleutel van onze kamer moesten pakken. Op het moment dat we dit wilden doen, dook er ineens een andere medewerker op die ons vroeg wat we aan het doen waren. Kortom, een rommeltje daar! Gelukkig hebben we ondanks dit gedoe in Parijs zelf wel genoten, maar het hotel liet veel te wensen over!





© 2007-2024 ReisChecker.nl