Reischecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Golden Tulip Avegoor

Beoordelingen

Reisperiode: oktober 2014

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen8

Voor een nachtje in dit hotel. Ruime, schone kamer, zachte bedden. Een fijne en gezellige overnachting gehad. Ontbijtbuffet was heerlijk.



Reisperiode: juni 2011

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1

Bevat foto'sLandgoed Avegoor is een afrader, vergane glorie. Je wordt echt bedonderd: wat op de foto’s op het internet staat is alleen het hoofdgebouw met de eet en vergaderzalen. Het bijgebouw waar je slaapt zie je niet, als dat wel zo zou zijn zou je dit nooit boeken. Dit geeft meteen een beeld van : ik ben bedonderd. Zo slecht als deze kamers eruit zien is echt heel erg. Wij hebben 2 kamers gezien en dit waren de resultaten: 1. In het bijgebouw waar je dan gaat slapen is het schilderwerk overal op de deuren kapot. Vooral de kamer waar “Staff” op staat. 2. In kamer 200 ( onze eerste kamer) was het volgende aan de hand: er waren twee leren design stoelen waarvan het leer zo oud en versleten was dat er overal scheuren waren in het leer en de stoelen zagen er heel erg vies en smerig uit. Op het toilet was het toiletdeksel compleet scheef vastgeschroefd. Het hoogpolig tapijt was wit en het was zo smerig dat het er zwart uitzag. 3. In kamer 212 (onze tweede kamer ter compensatie) was het volgende aan de hand: hier waren de matrassen zo oud dat je alle spiralen er doorheen voelde De tafeltjes naast het bed waren verschrikkelijk oud en smerig om te zien. Er was geen gewone tafel om aan te gaan zitten. Wij zij echt niet vervelende of zeurderige mensen, maar wij hebben onze spulletjes niet eens uitgepakt en zijn terug naar huis gegaan. En wij hebben 2 kamers gezien en het sloeg letterlijk alles. Ik stuur u deze email omdat wij ons echt bedonderd voelen. Nog nooit hebben wij dit meegemaakt. Onze vakantie van twee dagen is dus verloren en ons humeur ook. Wij vinden dit hotel totaal niet passen in het portfolio van hotels die je kan boeken via de ING en ik vind zeker dat dit de goede naam aantast van zowel Giftfor2 als voor de ING. Met beide instanties hebben wij alleen maar goede ervaringen en vrienden en kennissen ook. Dit hotel doet echt afbreuk aan de goede naam van Giftfor2 als van de ING vinden wij. Wij hebben een aantal foto’s genomen die ik u hierbij email.



© 2007-2024 Reischecker.nl