Beste lezer,
Ik wil graag mijn ervaring delen van mijn recente verblijf in Hotel Badhotel in Nederland. Vanaf het moment dat ik aankwam, voelde ik me welkom en verzorgd door het attente en vriendelijke personeel. De locatie van het hotel was perfect, met prachtige landschappen en gemakkelijke toegang tot lokale bezienswaardigheden.
De kamers waren comfortabel en voorzien van moderne voorzieningen, waardoor ik me meteen thuis voelde. Het restaurant bood heerlijke gerechten en de sfeer was warm en uitnodigend. Ik was ook onder de indruk van de fitnessruimte, die goed uitgerust was en mij i..
Mijn verblijf in het Hotel was absoluut heerlijk en een hoogtepunt van mijn vakantie. Het personeel was uitzonderlijk gastvrij en efficiënt, waardoor ik me onmiddellijk thuis voelde. De kamer was comfortabel en goed onderhouden, met een serene sfeer die perfect was om na een lange dag ontspannen.
Het eten in het hotel was voortreffelijk, met een verscheidenheid aan gerechten die zowel lokaal als internationaal waren, allemaal even smakelijk bereid. De faciliteiten, waaronder een zwembad en een fitnesscentrum, waren van topniveau en goed onderhouden.
Over het geheel genomen biedt het hot..
Temidden van de bruisende energie van Lloret de Mar ligt de accomodatie, een oase van ontspanning en verfijning. Vanaf het moment van aankomst voel je je omarmd door de warme gastvrijheid en de zorgvuldig ontworpen ambiance.
De kamers van de accomodatie zijn ware toevluchtsoorden, met moderne voorzieningen en een rustgevend decor dat je meteen in vakantiemodus brengt. Het adembenemende uitzicht op de Middellandse Zee vanaf het balkon is de perfecte manier om elke dag te beginnen en te eindigen.
Het hart van dit hotel is het prachtige zwembad, omringd door weelderige groene tuinen en comf..
Dit hotel H Top Royal in Lloret de Mar is zijn 4 sterren absoluut niet waard.
Ontbijt was prima, kan je ook weinig aan verpesten. De lunch en het diner waren echt slecht te noemen.
Altijd lauw, en halfgaar eten. Haast elke dag hetzelfde eten.
Zelfs het personeel was hier erg ontevreden over, zij aten er alleen wat patat, broodje, of fruit.
Dat zegt genoeg toch!! Chagrijnig personeel, geen kleedhokje of toilet bij het zwembad.
Vieze borden, en kopjes bij het buffet. Er waren gasten die het eten lieten bezorgen bij het hotel, die ze via internet bestelden.
Wij hadden all in. Geboekt maar..
Het hotel Royal Dragon is fantastisch; het voorziet in al je wensen wanneer je een zonvakantie, all-inclusive, aan het strand, glijbanen, wellness en luxe zoekt. De kamers zijn ruim (en passend in de stijl van de naam Royal Dragon) ingericht.
De kinderen waren heel enthousiast over de glijbanen en de zwembaden. Wij hadden een kamer met een vide, dit vonden wij erg fijn. Geeft toch een beetje space.
Het eten is erg goed en afwisselend. Natuurlijk zie je weleens dezelfde dingen terug komen maar dat vinden wij geen enkel probleem. Als we telkens wat anders zouden willen eten, zouden we geen A..