Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg Bosstr. 2-6 Valkenburg. De boeking was met een voordeelbon. Het bedrag was overigens pas bekend aan het einde van de boeking. De bijkomende kosten -> Reserveringskosten €5, 4-sterrentoeslag €10 en ontbijt. We waren bijna net zoveel kwijt als een boeking zonder voordeelbon. Waar die 4-sterrentoeslag vandaan komt is ons onduidelijk. De kamer was echt geen 4-sterren. De kamer was zo klein dat het 2-persoonsbed tegen de muur moest staan en er geen nachtkastjes bij geplaatst konden worden. Badkamer was zo klein dat er alleen voldoende bewegingsruimte was ..
ik verbleef onlangs in Hotel Utrecht en mijn ervaring was absoluut geweldig. Het hotel straalt een warme en gastvrije sfeer uit, en het personeel was buitengewoon vriendelijk en behulpzaam.
Mijn kamer was eenvoudig maar comfortabel, met alle basisvoorzieningen die ik nodig had voor een aangenaam verblijf. Het bed was zacht en gezellig, en ik had een goede nachtrust. Het was ook leuk om een bureau te hebben waar ik kon werken en een eigen badkamer met een schone en goed functionerende douche.
Het ontbijt in het hotel was heerlijk. Er was een ruime keuze aan vers brood, ontbijtgranen, frui..
Mijn verblijf in het hotel was absoluut heerlijk en een hoogtepunt van mijn vakantie. Het personeel was uitzonderlijk gastvrij en efficiënt, waardoor ik me onmiddellijk thuis voelde. De kamer was comfortabel en goed onderhouden, met een serene sfeer die perfect was om na een lange dag ontspannen.
Het eten in het hotel was voortreffelijk, met een verscheidenheid aan gerechten die zowel lokaal als internationaal waren, allemaal even smakelijk bereid. De faciliteiten, waaronder een zwembad en een fitnesscentrum, waren van topniveau en goed onderhouden.
Over het geheel genomen biedt het Bel..
Het hotel Royal Dragon is fantastisch; het voorziet in al je wensen wanneer je een zonvakantie, all-inclusive, aan het strand, glijbanen, wellness en luxe zoekt. De kamers zijn ruim (en passend in de stijl van de naam Royal Dragon) ingericht.
De kinderen waren heel enthousiast over de glijbanen en de zwembaden. Wij hadden een kamer met een vide, dit vonden wij erg fijn. Geeft toch een beetje space.
Het eten is erg goed en afwisselend. Natuurlijk zie je weleens dezelfde dingen terug komen maar dat vinden wij geen enkel probleem. Als we telkens wat anders zouden willen eten, zouden we geen A..
Dit hotel H Top Royal in Lloret de Mar is zijn 4 sterren absoluut niet waard.
Ontbijt was prima, kan je ook weinig aan verpesten. De lunch en het diner waren echt slecht te noemen.
Altijd lauw, en halfgaar eten. Haast elke dag hetzelfde eten.
Zelfs het personeel was hier erg ontevreden over, zij aten er alleen wat patat, broodje, of fruit.
Dat zegt genoeg toch!! Chagrijnig personeel, geen kleedhokje of toilet bij het zwembad.
Vieze borden, en kopjes bij het buffet. Er waren gasten die het eten lieten bezorgen bij het hotel, die ze via internet bestelden.
Wij hadden all in. Geboekt maar..