Dit hotel H Top Royal in Lloret de Mar is zijn 4 sterren absoluut niet waard.
Ontbijt was prima, kan je ook weinig aan verpesten. De lunch en het diner waren echt slecht te noemen.
Altijd lauw, en halfgaar eten. Haast elke dag hetzelfde eten.
Zelfs het personeel was hier erg ontevreden over, zij aten er alleen wat patat, broodje, of fruit.
Dat zegt genoeg toch!! Chagrijnig personeel, geen kleedhokje of toilet bij het zwembad.
Vieze borden, en kopjes bij het buffet. Er waren gasten die het eten lieten bezorgen bij het hotel, die ze via internet bestelden.
Wij hadden all in. Geboekt maar..
Groepsovernachting geboekt. Vriendelijke medewerkers, maar sleuteluitgifte verliep niet zo gestructureerd. Ruime en schone kamers, prima zwembad en veel ruimte om als groep gezamenlijk ontbijt en diner te kunnen gebruiken. Parkeergeld is ruim en de sfeer in het hotel en aan de bar is gewoon goed. Chef-Kok kwam buurten voor een praatje en informeerde naar het eten. Dat is op prijs gesteld. Uitchecken verliep prima! Er is meegedacht waar koffers te plaatsen en hoe te laden in de bus. Al met al een prettig verblijf. Voor de kinderen die mee waren was het aanbod faciliteiten wat beperkt, maar dat ..
Temidden van de bruisende energie van Lloret de Mar ligt de accomodatie, een oase van ontspanning en verfijning. Vanaf het moment van aankomst voel je je omarmd door de warme gastvrijheid en de zorgvuldig ontworpen ambiance.
De kamers van de accomodatie zijn ware toevluchtsoorden, met moderne voorzieningen en een rustgevend decor dat je meteen in vakantiemodus brengt. Het adembenemende uitzicht op de Middellandse Zee vanaf het balkon is de perfecte manier om elke dag te beginnen en te eindigen.
Het hart van dit hotel is het prachtige zwembad, omringd door weelderige groene tuinen en comf..
Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg Bosstr. 2-6 Valkenburg. De boeking was met een voordeelbon. Het bedrag was overigens pas bekend aan het einde van de boeking. De bijkomende kosten -> Reserveringskosten €5, 4-sterrentoeslag €10 en ontbijt. We waren bijna net zoveel kwijt als een boeking zonder voordeelbon. Waar die 4-sterrentoeslag vandaan komt is ons onduidelijk. De kamer was echt geen 4-sterren. De kamer was zo klein dat het 2-persoonsbed tegen de muur moest staan en er geen nachtkastjes bij geplaatst konden worden. Badkamer was zo klein dat er alleen voldoende bewegingsruimte was ..
Heerlijk in dit hot4el verbleven.Alleen er stond dat het pas gerenoveerd was maar dat was inmiddels al meer dan 5 jaar geleden.Achterstallig onderhoud was er inmiddels wel weer.Onze kamer had een lekkage bij de airco waardoor er schimmel zat.Gemeld bij receptie en dit werd meteen opgeknapt en schoongemaakt.Beddenlinnen werd netjes verschoont alleen kregen we kapotte lakens.Melding gemaakt en we kregen schone mee die we dan zelf wel effe op het bed legde want dat vonden we kleine moeite anders had housekeeping moeten komen.Helaas waren die lakens ook kapot.Maar uiteindelijk toch hele gekregen.H..