Ik ben in Augustus '22 op vakantie geweest naar Bodrum en ben hierbij verbleven in Ayaz Aqua Beach hotel. Bij aankomst op het vliegveld goed begeleid naar de transfer en wij werden als eerst afgezet na een klein half uurtje. Bij aankomst in het hotel ging inchecken makkelijk en waren de werknemers erg vriendelijk. De kamer was schoon, wel wat stoffig en de airco lekte maar dit is dezelfde dag nog opgelost. Het eten was voor de prijs prima, niet erg hoge kwaliteit maar wel lekker en voldoende keuze. Wel werd er elke dag hetzelfde geserveerd dus voor langere reizen is dit misschien niet het..
We hebben een hele mooie tijd gehad op Molecaten de Leemkule. We zijn drie weken geweest en hebben ons uitstekend vermaakt. We wonen vlakbij dus we kenden de lokale dingen al wel. Ik kan me voorstellen dat het voor mensen die boodschappen willen doen af en toe wat onpraktisch is, omdat je dan toch het park af moet. We hebben enorm genoten met de kids van Mollie en Caatje en veel van de activiteiten. Het buitenzwembad was zelfs op de hete dagen wel heeeel erg koud, maar we hebben het een keer getrotseerd, je moet het toch even doen. Een extra toiletgebouwtje zou in een uithoek van het park nog ..
De ligging van het hotel is top. Het hotel ligt heel centraal voor verschillende bezienswaardigheden. Het ligt bij verschillende ambassades waardoor er controle/beveiliging in de buurt is door de politie. Dit gaf een veilig gevoel.
Het ontbijt is goed en elke dag iets anders. Personeel is vriendelijk en wil je graag helpen als je vragen hebt of goede tips voor het eten. De kamers zijn van alle gemakken voorzien. Ons matras was behoorlijk hard, dit sliep niet al te fijn. De douche was luxe echter was niet altijd het water warm, hierdoor ook wel eens onder een koud/lauwe douche gestaan. Desonda..
Heerlijk in dit hot4el verbleven.Alleen er stond dat het pas gerenoveerd was maar dat was inmiddels al meer dan 5 jaar geleden.Achterstallig onderhoud was er inmiddels wel weer.Onze kamer had een lekkage bij de airco waardoor er schimmel zat.Gemeld bij receptie en dit werd meteen opgeknapt en schoongemaakt.Beddenlinnen werd netjes verschoont alleen kregen we kapotte lakens.Melding gemaakt en we kregen schone mee die we dan zelf wel effe op het bed legde want dat vonden we kleine moeite anders had housekeeping moeten komen.Helaas waren die lakens ook kapot.Maar uiteindelijk toch hele gekregen.H..
Het hotel Royal Dragon is fantastisch; het voorziet in al je wensen wanneer je een zonvakantie, all-inclusive, aan het strand, glijbanen, wellness en luxe zoekt. De kamers zijn ruim (en passend in de stijl van de naam Royal Dragon) ingericht.
De kinderen waren heel enthousiast over de glijbanen en de zwembaden. Wij hadden een kamer met een vide, dit vonden wij erg fijn. Geeft toch een beetje space.
Het eten is erg goed en afwisselend. Natuurlijk zie je weleens dezelfde dingen terug komen maar dat vinden wij geen enkel probleem. Als we telkens wat anders zouden willen eten, zouden we geen A..