Ruim opgezet park, gericht op families met (kleine) kinderen. Veel speeltuinen in de directe omgeving. Een mooi zwembad. ondanks dat er veel huisjes bezet waren in deze periode, hebben we niet het gevoel gehad dat het er "massaal" druk was. Leuke eetgelegenheden, met als toppunt restaurant "Grillo". Daar kwam een robot aan tafel langs om patat en brood te brengen; voor de kinderen een leuke ervaring.
De bungalows zijn zeer ruim en over het algemeen goed schoon. ( sanitair, keuken) In de slaapkamers wel behoorlijk wat stofvlokken, maar niet zo erg om de vakantie ..
Heerlijk in dit hot4el verbleven.Alleen er stond dat het pas gerenoveerd was maar dat was inmiddels al meer dan 5 jaar geleden.Achterstallig onderhoud was er inmiddels wel weer.Onze kamer had een lekkage bij de airco waardoor er schimmel zat.Gemeld bij receptie en dit werd meteen opgeknapt en schoongemaakt.Beddenlinnen werd netjes verschoont alleen kregen we kapotte lakens.Melding gemaakt en we kregen schone mee die we dan zelf wel effe op het bed legde want dat vonden we kleine moeite anders had housekeeping moeten komen.Helaas waren die lakens ook kapot.Maar uiteindelijk toch hele gekregen.H..
We hadden iberostar geboekt vanwege goede ervaringen met deze keten. Only adult en een superiorkamer. Nou ik raad dit hotel ten zeerste af. Smerige kamer. Er hing een putlucht op de kamer en het was er vochtig. De bedden zagen er heel smerig uit. Dan nog maar niet te spreken over de badkamer. Ging bijna over mijn nek wat een gore bedoening. De lampenkappen waren beschimmeld de gordijnen hingen aan enkele haakjes. De koelkast was een bink roest en ik weet niet hoe mensen het voor elkaar krijgen maar alle meubels waren beschadigd. Vloertegels, hoe is het mogelijk, waren kapot. Er was geen licht ..
Beste lezer,
Ik wil graag mijn ervaring delen van mijn recente verblijf in Hotel Badhotel in Nederland. Vanaf het moment dat ik aankwam, voelde ik me welkom en verzorgd door het attente en vriendelijke personeel. De locatie van het hotel was perfect, met prachtige landschappen en gemakkelijke toegang tot lokale bezienswaardigheden.
De kamers waren comfortabel en voorzien van moderne voorzieningen, waardoor ik me meteen thuis voelde. Het restaurant bood heerlijke gerechten en de sfeer was warm en uitnodigend. Ik was ook onder de indruk van de fitnessruimte, die goed uitgerust was en mij i..
Dit hotel H Top Royal in Lloret de Mar is zijn 4 sterren absoluut niet waard.
Ontbijt was prima, kan je ook weinig aan verpesten. De lunch en het diner waren echt slecht te noemen.
Altijd lauw, en halfgaar eten. Haast elke dag hetzelfde eten.
Zelfs het personeel was hier erg ontevreden over, zij aten er alleen wat patat, broodje, of fruit.
Dat zegt genoeg toch!! Chagrijnig personeel, geen kleedhokje of toilet bij het zwembad.
Vieze borden, en kopjes bij het buffet. Er waren gasten die het eten lieten bezorgen bij het hotel, die ze via internet bestelden.
Wij hadden all in. Geboekt maar..